Kratom super powder

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
mattipatti
Psykonautti

Kratom super powder

Post by mattipatti »

Joo elikkäs kerron yhdestä kokemuksestani.

olin tilannut kratom super powderia 5g 2vk aijemmin ja koulusta päästyäni n.klo.13.00 kävin kyselemässä postissa oliko minulle tullut poste restante kirjettä ja olihan sinne. Hymyillen lähdin postista ja matkalla takaisin asuntolaan mietin että kävipä hyvä tsäkä kun tuli tullista läpi. asuntolaan tullessani paiskasin solun oven kiinni ja kävelin reippaasti omaan huoneeseeni. onneksi kämppäkaverini oli sairastunut samana päivänä ja sain olla rauhassa. avasin kirjeen ja katsoin pakettia, menin solun yhteiseen keittiöön ja keitin vettä. kaadoin kiehuvat vedet kahteen mukiin ja sekoitin kratomit näihin. maisteltuani juomaa olin melko varma että oksennan mutta en onneksi oksentanut. annoin juoman jäähtyä n.10min jonka jälkeen join sen, jonka seurauksena maha oli aivan perkeleen kipeä. hetken päästä tunsin alkoholin kaltaisen humala tilan ja kaikki oli erittäin sekavaa. tila oli erittäin epämiellyttävä, oli erittäin kuuma ja päätä särki. otin kiireesti vaatteet pois päältäni ja pistin ikkunan auki. mentyäni sänkyyn olo oli aivan kuin helvetin paha krapula, jota jatkui n.2h jonka jälkeen tunsin melko euforisen olon, liikkuminen oli vaikeaa, tunsin itseni niin väsyneeksi. herättyäni olo oli edelleen kuin eilen olisi ollut ryyppäämässä. päätin lähteä kauppaan, kävely oli erittäin outoa ja hieman erikoisen tuntoista. kaupassa en osannut päättää ottaisinko hampurilaisen vai kinkkupitsan, jonka jälkeen totesin ääneen että onpas tämä yhtä jaakobin painia. vieressäni oleva mummo kysyi onko kaikki hyvin, vastasin että on ja nappasin käteeni pitsan ja hampurilaisen. oloni oli hyvin hermostunut ja tuntui että joku seurasi minua. juoksin äkkiä kassalle ja maksoin eväät. tässä vaiheessa olin hyvin sekaisin(päätä särki), teki mieli äkkiä takaisin sänkyyn. käveltyäni takisin kämpille pistin toiseen korvaan korvatulpan ja rupesin nukkumaan. hetken päästä kuulin kuinka oveani hakkasi yksi kaveri ja kysyi että eikös sitä lähdetä ottamaan bemarilla luisua, en pystynyt liikkumaan tai sanomaan mitään, olin kuin unessa mutta kuulin kaiken mitä ympärilläni tapahtui. herättyäni muistin ruuat jotka ostin ja en jaksanut lähteä lämmittämään niitä vaan söin kylmänä. oloni oli jo normaalisoitunut. seuraavana päivänä tuli vielä hieman krapulainen olo.

Ja neuvoksi että ei kannata ottaa kratomia päivällä, eikä eka kerralla missään nimessä yli 5g! joskus 7 aikaan illalla on ihan jees. päivällä sain päänsärkyä koska oli valoisaa, ja en saanut yöstä enää nukuttua.
Toivottavasti joku saa tosta tekstistä jotain selvää :).
Normander
Psykonautti

Re: Kratom super powder

Post by Normander »

Ei kuulostanut kauhean mukavalta :D