Neuvoja alottelijalle

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
duckula
Tuppisuu

Neuvoja alottelijalle

Post by duckula »

Eli miten kyhään Foliopiipun kunnolla? oisaisko joku kertoo selkeet ohjeet?
Uke
LD50

Re: Neuvoja alottelijalle

Post by Uke »

Oisit kysynny täältä tai täältä. Millehän substanssille sä sen haluisit tehdä? Pajalle se ainaki on ihan turha.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
frapathea

Post by frapathea »

Gandalffi wrote:Oisit kysynny täältä tai täältä. Millehän substanssille sä sen haluisit tehdä? Pajalle se ainaki on ihan turha.
Eihän jos esim. polttaa hyvää budia raakana eikä ole kauheita toleja. Mä oon polttanu iha sellasesta että kääritää folio rullalle n. tupakan kokoseks, sitte suunnillee 1cm päädystä taitellaa vähän kasaan niin et siihen tulee sellanen KURVI ja sitte toisesta päädystä vähä kasaan nii et se menee sillai diuu. .. ... et iha vaa.. niiku. kapeemmaks. Sitte se lyhyempi pää täytetää budilla, toimii hätätapauksessa mulla ainaki mut mä meenki sekasin yhest bentsosta tai kahesta kaljasta.
duckula
Tuppisuu

Post by duckula »

ookeii kiitti :) huomen kokeilen
bom
Lepakko

Post by bom »

Parempaan foliopiipunpolttelu-tunnelmaan pääsee jos teet samalla foliosta hienon hatun.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
sublime
Rotta

Post by sublime »

Laitan lukkoon. Jokaisesta yksittäisestä kysymyksestä ei kannata tehdä omaa topiccia foorumin luettavuuden takia. Hakua kannattaa aina käyttää, tässä vielä yksi vastaava ketju, jossa vastaavia kyselyitä voi esittää:

viewtopic.php?f=5&t=1989&st=0&sk=t&sd=a ... loittelija
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.