Päätin tässä ennen nukkumaan menoa vielä tehä tuttavuutta salvian kanssa.
Kaksi kertaa olen aikasemmin salviaa polttanut.
Vaikutus oli hieman syvällisempi mitä edellisillä kerroilla.
Istuin sängyn reunalla ja imaisin pesällisen 20x salviaa. Hämärä muistikuva siitä kun puhallan savut ulos. Samalla asetuin sängyn päätyyn istumaan. Kaikki muuttui jotenki eläväksi. Tietokoneesta tuleva musiikki oli tietokoneen puhetta. Verhot, patteri, kattolamppu... kaikki kunnioitti tietokonetta tämän laulaen puhuessa jonkinlaisia käskyjä muille objekteille.
Yhtäkkiä ilmeisesti tietokoneen käskystä jokin alkoi vetämään minua sängyn reunaa kohti ja pyörin siinä sängyllä kohti
reunaa. En pystynyt vastustamaan sitä enkä kyllä tohtinutkaan. Kaikki tässä ympäristössä eli. Aivan kun lamput ja patterit olisivat viestittäneet jatkuvasti jotain. Ääntä tai puhetta ei varsinaisesti kuulunut mutta kaikki pysty silti viestittää asioita minulle ja toisilleen.
Tämän jälkeen suljin silmäni ja joku paksu nauha pyöri pään ympäri. Sillä oli erittäin oleellinen merkitys
kun vain muistaisi mikä. Tämän myötä sukelsin johonkin tyhjään maailmaan. En täysin tilannetta muista ja kokemus
siitä on mahdoton kuvailla. Kun avaan silmäni niin elävät esineet muuttuvat pikkuhiljaa takaisin oikeaan
olemukseensa jotenkin hyvästellen. Tämän jälkeen rupean pikkuhiljaa tajuamaan taas että missä mennään ja ylipäätänsä
että salviaa olin polttanu.
Kokemus oli erittäin hieno ja mielenkiintonen. Pitänee sopivan hetken myötä ottaa heti uusiks kun set&settingssit loksahtavat taas kohilleen.
Eläväksi muuttuva ympäristö
-
Dr Absinth
- Karvakuono
-
Velho
- LD50
Re: Eläväksi muuttuva ympäristö
Aika mielenkiintosen kuulone ja hyvä kanssa
pitää itsekkin kokeilla päästä tuohon mailmaan 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag