Codesan compia puoli desiä, kodeiinia tekee vähän päälle 150mg, olin syönyt aterian muutama tunti taaksepäin. painoa löytyy vajaa 70kg. Kulautin alas ja menin koneelle odottelemaan mitä tapahtuu.
N. 10 min kuluttua syke nousi paljon. En mitannut, mutta veikkaan että lähemmäs sataa oli, efedriinistä varmaan tuli. Vähän alle tunnin jälkeen rupesi vaikutukset tuntua. Katsoin tv:tä, mutta en jaksanut keskittyä ohjelmaan, vaan oli hauska istua silmät kiinni ja vain olla. Tosi seesteinen olo, yleensä aina liikutan jotakin raajaa ym mutta nyt oli aivan hiljaisuus. Siirryin sängylle makoilemaan ja kuuntelemaan musiikkia. Vau! Olin siinä melkein tunnin, vaikka tuntui kuin olisin ollut 5 min. Tässä vaiheessa aineen ottamisesta siis 2 tuntia vaikka tuntui ihan hetkeltä.
Samalla tajusin, että treenit ovat tunnin päästä. ja juuri ne, mistä ei voi jäädä pois ilman pätevää syytä. Selitäpä siinä sitten että "olen hieman opiaateissa ja olo on ns. hidas... "
Sitten asiaan. Hyvä että lähdinkin pyörällä! Polkeminen ei ole koskaan tuntunut yhtä euforiselta. Ihan kuin olisin liitänyt pilvien päällä! Tien pompuista ja rysyistä ei ollut tietoakaan. Kuuntelin musiikkia enkä kuullut mitään muuta. Aivan upeat fiilikset. Jalat eivät tuntuneet niin raskailta kuin sisällä, mutta en kuitenkaan ajanut kovin kovaa.
Treeneihin tultaessa oli kova jano. Olin käynyt kusella 4 kertaa muutaman tunnin sisällä! En tajua mistä johtui, eikä ollut kusilukkoakaan. Join hirveästi vettä, sekin tuntui suussa todella oudolta. Taas jumitin lattialla ja katselin seinille. Oli ihan kumma olo, tosi hyvä, rauhallinen, ja "pehmeä". Ruvettiin sitten harjoittelemaan, onneksi oli todella kevyet treenit ja sain fiilistellä rauhassa. Tässä vaiheessa aineen ottamisesta 3-4 tuntia. Loppua kohti olo palautui normaaliin päin, tuntui hyvältä vielä ja olin todella hyväntuulinen koko ajan.
Pyörällä ajo kotiin ei ollut enää ollenkaan niin kivaa kuin mitä se oli pari tuntia sitten. Silti koko illan oli hyvä olo.
Tulipas pitkä tarina. Ja sekava. Jotenkin vaan on vaikea kirjoittaa sillai että muut tajuaa mitä tuntee. Mutta tämmöistä tällä kertaa