Konemetsä 2009
-
Harold
- Kameleontti
Konemetsä 2009
Elikkäs, kohtapuoliin tulee liput myyntiin ja festivaali on muuttunut nelipäiväseks.
Kantsii jo joulukuun aikana varata liput jos on tulossa, saa kaikkein edullisimmin.
FAKTAT
Mitä: Konemetsä 2009 – Open Air Forest Festival
Missä: Ollila, Marttila.
Milloin: 02 – 05.7.2009
Ikäraja: K18
Jokaisen tapahtuman täytyy kehittyä ja tämä koskee myös Konemetsää. Tuomme uusia yllätyksiä ja innovaatioita ensi vuoden tapahtumaan. Yhtenä suurimmista muutoksista on se, että tapahtuma alkaa jo torstaina ja jatkuu sunnuntai-iltaan asti. Vaikka Konemetsä onkin tapahtumavetoinen tapahtuma, niin tulemme jalostamaan jo muutenkin korkeatasoista ja laadukasta ohjelmistoa entisestään. Julkistamme ohjelmiston pääosiltaan jo kuukautta aikaisemmin kuin ennen eli jo 1. huhtikuuta. Ennakkoliput tulevat myyntiin 21.12.2008 klo. 14:04 eli tarkalleen talvipäivänseisauksen hetkenä. Ennakkolippuja myyvät ainakin Tiketti ja Lippupalvelu. Panostamme jälleen ekologisuuteen ja alueen siisteyteen unohtamatta hauskaa ja turvallista festivaalikokemusta.
LIPUT
Lippujen hinnat:
4pv:
To - Su: 50 €. Egg Bird. (21.12.08 – 31.12.08)
To - Su: 55 €.Early Bird ( 01.01.09 – 31.03.09)
To - Su: 65 €. Pre-Bird (01.04.09 – 02.07.09)
To – Su: 75 €. Gate Bird. (Porttihinta)
3pv:
Pe – Su: 40 €. Egg Bird. (21.12.08 – 31.12.08)
Pe – Su: 45 €. Early Bird. (01.01.09 – 31.03.09)
Pe – Su: 55 €. Pre-Bird. (01.04.09 – 03.07.09)
Pe – Su: 65 €. Gate Bird. (Porttihinta)
2pv:
La – Su: 55 €. Gate Bird. (Porttihinta 04.07. alkaen klo 12:00 la.)
Ennakkomyynti: Tiketti & Lippupalvelu
Muut ennakkomyyntipisteet Konemetsän nettisivuilla Tammikuussa.
http://www.konemetsa.net
ketkä tietää jo tulevansa ?
ite oon ainakin melkein 100% messissä. viimevuonna jäi väliin ilosaaren takia, mut tänä vuonna on festareitten välillä jopa kahden viikon huilausaika.
Kantsii jo joulukuun aikana varata liput jos on tulossa, saa kaikkein edullisimmin.
FAKTAT
Mitä: Konemetsä 2009 – Open Air Forest Festival
Missä: Ollila, Marttila.
Milloin: 02 – 05.7.2009
Ikäraja: K18
Jokaisen tapahtuman täytyy kehittyä ja tämä koskee myös Konemetsää. Tuomme uusia yllätyksiä ja innovaatioita ensi vuoden tapahtumaan. Yhtenä suurimmista muutoksista on se, että tapahtuma alkaa jo torstaina ja jatkuu sunnuntai-iltaan asti. Vaikka Konemetsä onkin tapahtumavetoinen tapahtuma, niin tulemme jalostamaan jo muutenkin korkeatasoista ja laadukasta ohjelmistoa entisestään. Julkistamme ohjelmiston pääosiltaan jo kuukautta aikaisemmin kuin ennen eli jo 1. huhtikuuta. Ennakkoliput tulevat myyntiin 21.12.2008 klo. 14:04 eli tarkalleen talvipäivänseisauksen hetkenä. Ennakkolippuja myyvät ainakin Tiketti ja Lippupalvelu. Panostamme jälleen ekologisuuteen ja alueen siisteyteen unohtamatta hauskaa ja turvallista festivaalikokemusta.
LIPUT
Lippujen hinnat:
4pv:
To - Su: 50 €. Egg Bird. (21.12.08 – 31.12.08)
To - Su: 55 €.Early Bird ( 01.01.09 – 31.03.09)
To - Su: 65 €. Pre-Bird (01.04.09 – 02.07.09)
To – Su: 75 €. Gate Bird. (Porttihinta)
3pv:
Pe – Su: 40 €. Egg Bird. (21.12.08 – 31.12.08)
Pe – Su: 45 €. Early Bird. (01.01.09 – 31.03.09)
Pe – Su: 55 €. Pre-Bird. (01.04.09 – 03.07.09)
Pe – Su: 65 €. Gate Bird. (Porttihinta)
2pv:
La – Su: 55 €. Gate Bird. (Porttihinta 04.07. alkaen klo 12:00 la.)
Ennakkomyynti: Tiketti & Lippupalvelu
Muut ennakkomyyntipisteet Konemetsän nettisivuilla Tammikuussa.
http://www.konemetsa.net
ketkä tietää jo tulevansa ?
ite oon ainakin melkein 100% messissä. viimevuonna jäi väliin ilosaaren takia, mut tänä vuonna on festareitten välillä jopa kahden viikon huilausaika.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
chibbo
Re: Konemetsä 2009
Viimeksi olin mukana ja himottaisi nyttenkin tulla. Katselen miten noita kavereita lähtee ja päätän sitten.. Nyt voisi jopa pitää vähän pidemmän Vault-miitin kuin viimeksi, keksiä ehkä jotain ohjelmaakin, eiks joo? Olettaen siis, että teitä olisi tulossa edes niin paljoa kuin viime kesänä :)
-
Ahab
Hyvin todennäköisesti jää väliin elleivät ilmoita jostain todella uudesta jutusta. Kaipaisi vähän luomumpaa menoa. Enemmän oikeita instrumentteja jne.
Jos pidätte miittiä niin pitäkää ihmeessä jossain muualla kun siellä chilli teltassa koska vaikka se chilli olikin niin musa soi silti sen verran kovaa juuri silloin että meni ohi varmaan yli puolien nimet ja oli vaikea saada mitään yhteyttä. Myös mitä isompi rinki niin sitä hiljaisemman paikan tarvii.
Panostan ehdottomasta Facesiin vuonna 2009.
Jos pidätte miittiä niin pitäkää ihmeessä jossain muualla kun siellä chilli teltassa koska vaikka se chilli olikin niin musa soi silti sen verran kovaa juuri silloin että meni ohi varmaan yli puolien nimet ja oli vaikea saada mitään yhteyttä. Myös mitä isompi rinki niin sitä hiljaisemman paikan tarvii.
-
sxoxyvg
- OD
Passaan ellei ole helvetin kova lineup tai jotain muuta jännää.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Aesma
- OD
Eipä oikeestaan kiinnosta...
saatan lähteäkkin jos kaveri porukoita on lähdössä ja jos jaksan, joka on hyvin epätodennäköistä.
saatan lähteäkkin jos kaveri porukoita on lähdössä ja jos jaksan, joka on hyvin epätodennäköistä.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Ei kyllä. Kehityksen suunta ei vaikuta mieleiseltä. Tuskin.
-
Swampthing
- Apteekki
Höh, ne epäaidot instrumentit on just parhaita, sekvensseri säksättämään prkl.Ahab wrote:Hyvin todennäköisesti jää väliin elleivät ilmoita jostain todella uudesta jutusta. Kaipaisi vähän luomumpaa menoa. Enemmän oikeita instrumentteja jne.
Itsehän en oo ennen Metsässä edes käynyt, joten 2009 se todnäk tapahtuu.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Anonyymi
Olen paikalla jos kyyti järjestyy.
Viime vuoden Konemetsän reissun kanssa kävi vähän ohraisesti, kun jouduin laitokseen päivän kaksi ennen tapahtuman alkua. Vitutti
EDIT: Tai siis viime kesän BD
Viime vuoden Konemetsän reissun kanssa kävi vähän ohraisesti, kun jouduin laitokseen päivän kaksi ennen tapahtuman alkua. Vitutti
EDIT: Tai siis viime kesän BD
-
lanttu
- Apteekki
kerran oon jo tietylle porukalle naamani näyttäny se riittää mulle. yks miitti konemtsä 200X viimeks ollu miittailee ei kiinnosta enää näyttää naamaani kellekkää tästä foorumista koska, tästä on tullut jo riittävän suuri meininki oli hieman eri ihan vain "hetki sitten" rekisteröityjä käyttäjiä liikaa= liikaa ihmisiä negatiivista siinä mielessä minun kohdalla että, olen vain sattunut tottumaan vanhaan ja se riittää!
wtf
-
Swampthing
- Apteekki
No johan nyt.supress wrote:kerran oon jo tietylle porukalle naamani näyttäny se riittää mulle. yks miitti konemtsä 200X viimeks ollu miittailee ei kiinnosta enää näyttää naamaani kellekkää tästä foorumista koska, tästä on tullut jo riittävän suuri meininki oli hieman eri ihan vain "hetki sitten" rekisteröityjä käyttäjiä liikaa= liikaa ihmisiä negatiivista siinä mielessä minun kohdalla että, olen vain sattunut tottumaan vanhaan ja se riittää!
Eihän sitä yhteisöllisyyttä nyt ainakaan sillon synny jos ei wanhojapartojakaan kiinnosta luoda sitä ja pitää yllä. Ei salee jotkut "jääkö salvia tulliin kiinni" -kysymyksen takia rekisteröityneet ole edes kiinnostuneita tulemaan miittiin.
-
Kalastaja
Tuskin. Ehkä. Päiväks kaheks ehkä. Mut tuskin.
Faces ja sit ulkomaiset festarit tähtäimessä isommista. Fusion festival vois olla kiva ku on monipuolista musaa. Mut eipä keski euroopan full-on tuubaakaan oo oikeestaan koskaan tullut paljoa kuunneltua, niin ehkä yhet tai parit saksan "psyke" festarit kestäis. Jos rahaa ja tilaa, niin Japaniin solar eclipseen.
http://www.totalsolareclipsefestival.jp/en/top.html
Ozora ja Transylvania Calling on sellasia festareita, jotka näyttää oikeestaan houkuttelevimmilta nyt, jos tota Japania ei lasketa.
http://www.ozorafest.hu/
http://transylvaniacalling.tribe.net/
Faces ja sit ulkomaiset festarit tähtäimessä isommista. Fusion festival vois olla kiva ku on monipuolista musaa. Mut eipä keski euroopan full-on tuubaakaan oo oikeestaan koskaan tullut paljoa kuunneltua, niin ehkä yhet tai parit saksan "psyke" festarit kestäis. Jos rahaa ja tilaa, niin Japaniin solar eclipseen.
http://www.totalsolareclipsefestival.jp/en/top.html
Ozora ja Transylvania Calling on sellasia festareita, jotka näyttää oikeestaan houkuttelevimmilta nyt, jos tota Japania ei lasketa.
http://www.ozorafest.hu/
http://transylvaniacalling.tribe.net/
-
purple
- Karvakuono
ehkä. odotellaan ja päätöksiä tilanteen mukaan.
-
sublime
- Rotta
Kahtena edellisenä vuotena ollut ja oli kivat pippalot. Alkaa kuitenkin lippujen hinta olla jo kirpaisevan korkea ja tapahtuma melkoisen iso. UG-meininki lienee tänä vuonna kokonaan poissa (jos sitä voi sanoa edellisinäkään vuosina olleen), ja joukossa on aina yhä enemmän näitä ns. "känniääliöitä", joihin törmää festarilla kuin festarilla. Odotellaan nyt vielä lineupin julkistamista ja katsellaan, onko tuttua porukkaa kuinka paljon lähtemässä mukaan. Onhan tuolla Konemetsässä oma fiiliksensä, kun se on suuri, enemmän tai vähemmän samanhenkisiä ihmisiä samaan mestaan keräävä festari, mutta mutta... Tässä vaiheessa en osaa sanoa juuta tai jaata.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
gaia
- Kameleontti
Olen tulossa! Mielestäni se ei haittaa mitään vaikka festarit eivät enää olisikaan UG:t, kunhan sinne ei tule mitään pintaliito ihmisiä suoraan onnelasta ihmettelemään että eikö täällä soitetakkaan pokerfacea.
Vai toimiiko?
-
bdxm
mitä vittua...Harold wrote:Jokaisen tapahtuman täytyy kehittyä ja tämä koskee myös Konemetsää. Tuomme uusia yllätyksiä ja innovaatioita ensi vuoden tapahtumaan. Yhtenä suurimmista muutoksista on se, että tapahtuma alkaa jo torstaina ja jatkuu sunnuntai-iltaan asti. Vaikka Konemetsä onkin tapahtumavetoinen tapahtuma, niin tulemme jalostamaan jo muutenkin korkeatasoista ja laadukasta ohjelmistoa entisestään. Julkistamme ohjelmiston pääosiltaan jo kuukautta aikaisemmin kuin ennen eli jo 1. huhtikuuta. Ennakkoliput tulevat myyntiin 21.12.2008 klo. 14:04 eli tarkalleen talvipäivänseisauksen hetkenä. Ennakkolippuja myyvät ainakin Tiketti ja Lippupalvelu. Panostamme jälleen ekologisuuteen ja alueen siisteyteen unohtamatta hauskaa ja turvallista festivaalikokemusta.
Kai sitä vois tarkastaa uudet yllätykset ja innovaatiot. Ikäänkuin mulla parempaakaan tekemistä olisi.
-
Aukikco
- OD
Jea, Ozoraan meen ainaski mä. Nähää.Kalastaja wrote:Ozora ja Transylvania Calling on sellasia festareita, jotka näyttää oikeestaan houkuttelevimmilta nyt, jos tota Japania ei lasketa.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Luulempa tosiaan, että Faces olis parempi miitimesta. Ainakin viimevuoden kokemuksien perusteella se olis oikein ihanteellinen.Ahab wrote:Hyvin todennäköisesti jää väliin elleivät ilmoita jostain todella uudesta jutusta. Kaipaisi vähän luomumpaa menoa. Enemmän oikeita instrumentteja jne.
Toisaalta vois sitä käydä ton konemetsänkin kattomassa läpi. Aina on pitäny, ikinä oo onnistunu. Poikkeus täytyy tehdä joskus.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Siva
- Kameleontti
Viime vuonna jäi käymättä rahapulan takia mutta on tosta niin perinne muodostunut että pakko päästä tänä vuonna taas tamppaamaan jalat kipeiksi. Niin hyvä meininki ja porukka, paljon päihteitä ja vitun hyvää musaa. Mitä muuta voisi nainen haluta?
Harmi vaan että smurffit ovat ruvenneet tunkemaan tuonnekin, kun on muutama vuosi sitten ollut ihan poliisivaltio-vapaa paikka. Miten radikaalisti tuo on muuten muuttunut vuodesta '07 verrattuna edellisvuoteen, vai onko ollenkaan?
Harmi vaan että smurffit ovat ruvenneet tunkemaan tuonnekin, kun on muutama vuosi sitten ollut ihan poliisivaltio-vapaa paikka. Miten radikaalisti tuo on muuten muuttunut vuodesta '07 verrattuna edellisvuoteen, vai onko ollenkaan?
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
-
surly
- Lepakko
Toi Faces09 näyttäis mielekkäämmältä, Konemetsä vaikuttaa sen verran kuumottavalta paikalta.
Times are tough, huh, bud?
-
Kalashnikov
- Karvakuono
Viime vuoden mediakohu oli kasseihin suuntautunut isku systeemiä vastaan. Varokaa paskalakkeja, niitä tulee tänä vuonna olee melkosesti.
-
tropic
- Apteekki
Taitaa jäädä väliin. Jotenkin ei oo fiilistä että nappais lähtee tonne. Viimevuonna oli aika huvittavia otsikoita jossain lehdissä: LSD bileet metsässä, sieniä ja amfetamiinia..... tai jotain vastaavaa. Hyvää informaatiota mediassa oli taas kerran 
Hävettää mm. noiden otsikoiden keksijöiden puolesta. Siis voi v#¤¤%.
Hävettää mm. noiden otsikoiden keksijöiden puolesta. Siis voi v#¤¤%.
Can it be all so simple?
-
purple
- Karvakuono
siellä on jo eka line up julkastu. http://www.konemetsa.net/stagesandartists/
-
Siva
- Kameleontti
Onhan tuo esiintyjälista ollut tuolla jo viikon pari, vähintään..
Haltya houkuttelee niiiin paljon että hommasin liput heti kun hoksasin. Eli 100% varmasti tulossa. hihs.
Haltya houkuttelee niiiin paljon että hommasin liput heti kun hoksasin. Eli 100% varmasti tulossa. hihs.
I'm maybe bad
-
Harold
- Kameleontti
nyt alkaa oleen lineuppi kasassa ja artistit jaettu stageille. pari uutta kiinnitystäkin tullu esim. deadmau5, legowelt ja Tron
joutuu kyllä odotteleen vielä päiväkohtasia soittoaikatauluja ennenku menee lipun hommaamaan...vaikka hyvältä alkaa jo näyttään, niin kuumotus vie silti edelleen voiton.
joutuu kyllä odotteleen vielä päiväkohtasia soittoaikatauluja ennenku menee lipun hommaamaan...vaikka hyvältä alkaa jo näyttään, niin kuumotus vie silti edelleen voiton.
-
Swampthing
- Apteekki
Ostinpa lipun tuonne.
Siellä reivaan ja syön kikherneitä.
Siellä reivaan ja syön kikherneitä.
-
Harold
- Kameleontti
mahtaako kukaan tietää millanen on käytäntö kolmen päivän lippujen suhteen ?
eli siis mihin aikaan perjantaina saa saapua paikalle...
eli siis mihin aikaan perjantaina saa saapua paikalle...
-
Serotoniini
- Psykonautti
Täytyy itekkin tänä vuonna lähtee vähä reivaan, tosin pelkällä alkoholilla. Ei kestä kuumotusta 
-
Psycho
- Psykonautti
Hey c'moon! Sehän on mahtava paikka vapautua lähes täydellisesti! Miten siitä vois saada huonon reissun jos on mieleinen päihdesalkku mukana, eikä huolimattomuudessaan bustaannu.
Sitä paitsi tänä vuonna Ruisrock osuu samalla viikonlopulle jolloin turun seudun poliisivoimat menevät suuremmalti osalta sinne. Ainahan siellä sikoja pyörii, mutta järki käteen. Savut enemmin keuhkoissa kuin taskussa liikkuen.
Sitä paitsi tänä vuonna Ruisrock osuu samalla viikonlopulle jolloin turun seudun poliisivoimat menevät suuremmalti osalta sinne. Ainahan siellä sikoja pyörii, mutta järki käteen. Savut enemmin keuhkoissa kuin taskussa liikkuen.
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
-
Hampputukka
- Lepakko
Hienoa oli. Ei nukuttu, pääpaino oli huumeissa. Tutkareita, vitusti pirii, essoja, paukkua ja viinaa. Mites muilla meni?
back to basics rootbwoy
-
D.E.S
- Kameleontti
Mukavasti meni. Ei sentään samoilla silmillä menny koko reissu. Savua, 2c-e:tä, happoa ja vauhtia tuli nautittua kyseisen tapahtuman aikana. Poliisien määrä oli hirveä, en aio mennä ensi vuonna.Hampputukka wrote:Hienoa oli. Ei nukuttu, pääpaino oli huumeissa. Tutkareita, vitusti pirii, essoja, paukkua ja viinaa. Mites muilla meni?
"Taste