No eipä oo paljoa sanottavaa. Savuista tuli parhaat olot, muutaman tunnin ryyppäämisen jälkeen. Sitten kiskottiin köyhän miehen bentsoja, eli opamoxeja. Nyt jumittaa ja pahasti. Anteeksi tämä lyhyt turhautumisen puuska.
e: riders on the storm on maailmankaikkeuden paras kappale AITOA musiikkia, mitä on tehty.
Olo on aika häilyvä, välillä luulen olevani unessa, mutta enpäs olekaan, tadaa. Hyvä musiikki auttaa oloa äärimmäisen paljon. Aika menee todella hitaasti, asiat ehtii ymmärtää. Tosin alkoholin tuoma muistin pätkiminen vaikeuttaa tilannetta. Mutta loppujen lopuksi en halua varsinkaan loukata ketään näissä asioissa -
Sienet ja pilvi on tarkoituksena tästä eteenpäin. En mene vannomaan, miten onnisti.......
Alkoholi + savut + opamox
-
Uke
- LD50
Re: Alkoholi + savut + opamox
Eilen maistoin itse alkoholia pitkästä aikaa. Otin puolikkaan Gin lonkeron ja heitin loput menemään, ei oo mun juttu
. Savut+opamox olis varmasti ollu paljon mielenkiintosampi kokemus.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
PCD
- Psykonautti
Re: Alkoholi + savut + opamox
Itse tyytyisin savuihin ja bentsoihin... tai joisin alkoa ja seuraavana päivänä korjaisin krapulan savuilla ja bentsoilla, toimii nimittäin 
Panic Chaos Disaster!