Salvia Divinorum

Salvia Divinorum
Jeshu
OD

Salvia Divinorum

Post by Jeshu »

Tapani mukaan holia ja xanoria on taustalla.

Tulin kotiin ja poltin bongi hitin salvian lehteä...

Paul Simonin Graceland albumi soi taustalla, sillä ei ehkä oo nyt merkitystä kyllä vittuakaan kokemukseni kannalta...

Pikaiselta tripiltäni palattuani kirjoitin "taidekirjaani" tarinan tuntemuksistani. Oli mitä tahansa muuta douppia alla, salvia tuntuu aina vetävän pitemmän korren. Vaikka olis xanorit tai muut. Trippi tulee aina ja salvia puhuu. Se oikeasti puhuu. Ja pidemmittä selityksittä itse tarinaan:

"Kun mä oon aina puhunu primaaliterapiasta. On mulla aina ollu olo, että johki pitäis mennä, johki eteenpäin. Ei se oo muuri joka pitäis murtaa jotenkin. Salvia kerto sen mulle just äsken. Se oikeasti puhuu mun kautta. Mä oon matkal ja mä voin jatkaa esteettä sitä. Jotain mitä haluan elämältä on kuitenkin saavuttamatta, mut tää trippi on niinku elämä. Mikään ei oo mahdotonta. Menneisyyden traumat ei tartte tehä mua kyvyttömäks elää, tekee ja muovaa nykyhetkeä. Salvia puhuu mun suul."

Olin viel skidisti tripillä kun kirjoitin ton ylös, joten lisäilin tohon tarinaan muutamia selvennöksiä palattuani hieman tripiltä (joka on vieläkin skidisti pääl) toivoen että porukka ymmärtäis :)

Mä rakastan salviaa =) Salvia on minä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Dexma
Moderator

Re: Salvia Divinorum

Post by Dexma »

jesuiitta wrote:
Ehkä tämän takia minä itse olen nyt sitä mieltä, että salvia ei sinänsä tuo mitään uutta minään, se vain selvittää sitä. Tämän takia en hehkuta salviaa. Toisaalta ymmärrän mikä salvian ideana on muiden mielestä.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Dexma wrote:
jesuiitta wrote:
Ehkä tämän takia minä itse olen nyt sitä mieltä, että salvia ei sinänsä tuo mitään uutta minään, se vain selvittää sitä. Tämän takia en hehkuta salviaa. Toisaalta ymmärrän mikä salvian ideana on muiden mielestä.
Mutta jos se selvittää minää, niin eikö sekin ole jo hehkutuksen arvoinen asia?

Ja on se mulle on uudenlaisia perspektiivejäkin tuonut.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

Jeshu wrote:
Dexma wrote:
jesuiitta wrote:
Mutta jos se selvittää minää, niin eikö sekin ole jo hehkutuksen arvoinen asia?

Ja on se mulle on uudenlaisia perspektiivejäkin tuonut.
Eikö "minä" peilaakaan sitä ihan kaikkee..?
Image