Speedball

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
pyg-mie
Tuppisuu

Speedball

Post by pyg-mie »

Siis eli speedball on ymmärtääksen stimulantti+opiaatti .Kertokaapas ihmiset kokemuksistanne ja mitä eri komboja oletta kokeillu.... Itse olen kerran kokeillut. Pistin 1ml buprea ja 0.5 peruspiriä samaan truuttaan... Meno oli silloin tosi sekava joten en osaa ite kertoo kokemukset enempää mut sen muistan että oksensin ensin kaiken minkä tuli sisältäni ja sen jälkeen höpötin samalla kun koomasin...
Ei maailma ole järjenvastainen... järki on vain maailmanvastainen.
korolli
Apteekki

Re: Speedball

Post by korolli »

Speedballilla tarkotetaan nimenomaan heroiini & kokaiini comboa iv:nä samaan aikaan. Kuulisin mielelläni kokemuksia tästä jos löytyy.
Subu & piri taas on... noh, melko köyhä speedballiksi. Kallista lystiähän tuo olisi. Subu & piri = köyhän miehen speedball..?
dredi
LD50

Post by dredi »

Joskus tuli vedettyä...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

korolli wrote:Speedballilla tarkotetaan nimenomaan heroiini & kokaiini comboa iv:nä samaan aikaan. Kuulisin mielelläni kokemuksia tästä jos löytyy.
Subu & piri taas on... noh, melko köyhä speedballiksi. Kallista lystiähän tuo olisi. Subu & piri = köyhän miehen speedball..?
totta, itse oon testannut vain tota köyhän miehen versioo (todella usein). ja kyllä tykkään kovasti. n. 0,5-1mg subuu ja 0,2 70-80% piriä, niin kyllä mennään kovaa ja sekasin.. hauskaa kun päässä tappelee nopeet ja hitaat :D tutut ei oo tota speedball komboo vedelly, mut jotkut on tykittänyt koksua ja nousut on kuulemma aivan mahtavat.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Subua voi vetää pirilaskuihin, niihin se auttaa suht hyvin, mutta muuten en menins noita sekoittamaan.

Ei hyvää hidasta kannata pilata nopeilla... (joku voisi sanoa ettei hyvää nopeeta kannata pilata hitailla :) )
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Kuulemma herska ja meta yhdessä on myös melko yleinen speedball kombo.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Tää on aika HC combo. Kokeillut kerran Koksu + Oksikodoni vedot ja pirin kanssa sitten useampaa; herska/morfiini/oksikodoni. Kovat euforiset nousut alkuun, mutta yleensä opiodi alkaa vallitsemaan hetken päästä. Täydentää kyllä ihan kivasti toisiaan. Piriste tasoittaa vähän mahdollista väsymystä ja nuokkuja ja opioidi pehmentää piristeen sivuvaikutuksia ja vähentää levottomuutta. Koksun kanssa tosin piriste vaikutus ei kestä kun ihan lyhyen hetken.

Koksua tuli aina nokiteltua silloin kun sitä harvoin tuli otettua. Koksu IV kokeillut kerran, mutta ei ole mun suosikeita. iskee ihan hullun kovaa. Samantyylinen, mutta intensiivisempi jä jopa lyhyempi vaikutus kuin Crackillä. Onhan se hedonistista nautintoa, mutta muuttuu todella epäsosiaaliseksi ja skitsoksi tuo meininki, kun sitä alkaa piikittelemään. On vaan ihan älytöntä toimintaa, kun kestää minuutin ja taas pitää törkätä lisää uusia nousuja varten. Saattaa olla kädet ruman näköiset ja pumppu käydä vaarallisilla kierroksilla tuollaisen rumban jäljiltä. Todella epäterveellistä.
dredi
LD50

Post by dredi »

Kuule oot varmaan sit vetäny suomikokkelia jos minuutin vaan kestää...

Joskus aikoinaan köpiksessä vedettiin koksua IV:nä ja siinä oli puol tuntia niin ettei päässyt sohvalta ylös.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:Kuule oot varmaan sit vetäny suomikokkelia jos minuutin vaan kestää...

Joskus aikoinaan köpiksessä vedettiin koksua IV:nä ja siinä oli puol tuntia niin ettei päässyt sohvalta ylös.
Joo. Suomitavaraa. Kerran yhden illan aikana tuli otettua 3 pistosta. Kesti jonkilainen vaikutus toki sen 20-30 minuuttia kokonaisuudessaan, mutta alle 5 minuutin huipun jälkeen teki mieli ottaa heti lisää. Oli tarkoitus kirjoittaa tohon aikaisempaan viestiin että "muutaman minuutin", mutta tuli näköjään laitettua minuutin. Toki se vähän pidempään kestää, ja voi olla että hyvä laatuinen sit hyvin sen puolituntia.

Oon mä joskus Saksassa ja Englannissakin nokitellut koksua. Oli kyllä laatu vähän parempaa kun Suomessa. En vaan itse ole kovinkaan paljoa koksua nähnyt tai käyttänyt, niin en kyllä oikein ole paras arvostelemaankaan laatua. Ihan kahden käden sormissa voi laskea mun käyttö kerrat. IV käyttö tai piristeet yleensä ei oikein kiinnosta enää.
dredi
LD50

Post by dredi »

Sama juttu, ei oikein nappaa piristeet enää.
Fenmetratsiiniä jos sais sitä voisin vetää kyl...
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Speedball on melko vaarallista kamaa. Mm. John Belushi kuoli sen yliannostukseen.
dredi
LD50

Post by dredi »

Speedball = heroiini + (met)amfetamiini.
Snowball = heroiini + kokaiini.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Zombieball = levozin + kokaiini :shock:
bUkkA

Post by bUkkA »

Täs ois tän viikon aikana tiedossa MDPV+Morfiini jos hyvä tuuri käy :D
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Tällä hetkellä tulilla valkoista brittiläisen firman MDPV nimellä kauppamaa stimulanttia(mikä ei ainakaan samaa tavaraa ole kuin se ruskea) ja subutexiä. Muikee.

Ilmeisesti (R)(+)-Diphenyl-2-pyrrolidinyl-methanol kyseessä. Aika hirveetä myrkkyä...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Uke
LD50

Post by Uke »

sxoxyvg wrote:Tällä hetkellä tulilla valkoista brittiläisen firman MDPV nimellä kauppamaa stimulanttia(mikä ei ainakaan samaa tavaraa ole kuin se ruskea) ja subutexiä. Muikee.
Siis eikös ruskee MDPV ole vaa hapetunutta? Näin mä sen ymmärsin..
Tässä on kyllä yks harvoista asioista, mikä saattaa jäädä tekemättä :roll:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
tRip
Moderator

Post by tRip »

dredi wrote:Snowball = heroiini + kokaiini.
Snowball = amfee...bentsoo..amfee..bents...oOo
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

Eikä ole. Tuo on vain normaali ördäyskuosi.
tRip
Moderator

Post by tRip »

dredi wrote:
Eikä ole. Tuo on vain normaali ördäyskuosi.
Onko? eikö?
Itselle se on..
Ainakin miellän sen niin.

Ja noi on vaan käsitteitä, termejä ;-
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ram1t

Post by Ram1t »

Speedball = heroiini/morfiini + kokaiini IV

tunnetaan myös nimellä snowball.

Aamen.
dredi
LD50

Post by dredi »

Höpö höpö. Kuten jo sanoin. Snowball = hidas + koksu, speedball = hidas + nopea. Ne on ihan eri käsitteitä. Puhdasoppinen snowball on nimenomaan heroiini + kokaiini, sekoitettuna sekä suoneen pistettynä. Puhdasoppinen speedball taas on heroiini + metamfetamiini HCl, eli "crystal meth". Voidaan käyttää poltettuna tai suonensisäisesti.

Ja kyllä, nämä ovat vain termejä/käsitteitä, mutta itse olen termien suhteen puristi. Minulle happo tarkoittaa LSD:tä ja hatsi on pilveä...
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Tuli tässä viimeviikonloppua koitettua ekaa kertaa speedballia, oli se sitten oikea termi tälle tai ei, mutta siis morfiini + vauhti.

Sellasta vaan kyselisin ku jotku kaverit jotka tuskin paljon aiheesta tietää on vihjaillu et olis jotenki vaarallinen kombo.
Mitenkä on, onko nopeiden ja hitaiden kombottelu jotenkin erityisen riskaabelia? Itse ainakin rakastuin sen verran tuohon komboon että tekisi kyllä mieli kokeilla uudestaankin.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
Neste
OD

Post by Neste »

Wikipediasta:
The effects of cocaine wear off far more quickly than heroin or morphine. Fatal respiratory depression can occur when the cocaine wears off and the full effects of heroin or morphine are felt in isolation.
Eli varmaankin kaikkia lyhytvaikutteisia stimuja käytettäessä on syytä olla varovainen ettei hengityslama iske kun stimun vaikutukset alkavat hälvetä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Eli periaatteessa opiaatti + vauhti + alkoholi on turvallisempi kombo kuin pelkät opiaatti + alkoholi kunhan vain vauhtia riittää koko notkujen ajaksi?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

Ite tuli kiskottua 2pv porskeputken jälkeen (välissä 5h unta) viikonlopun aikana joku kolmonen porsketta ja supparia kasipallo nokkiin ni olo oli mitä ihanin. Savuja oli kyllä myös pirusti :D
Lauantai-sunnuntai välisenä yönä oli pore niin lopussa että tuli otettua aina joku alle 0,1 poretta per viiva ja väh. 0,5mg suppanaa.
Alkoi pore laskea ni huomas kuinka yhtäkkiä supu nousi kerralla huippuunsa, aivan kuin subu olisi lymynnyt taustalla ja odottaen aikaansa iskeä :D
Lopputulos oli sitten se että yhdessä vaiheessa elin totaalisesti valveunien mukana ja heräsin siis aivan eri huoneesta yhtäkkiä kun olin hetki sitten väsännyt viivoja :foil: olihan se aika skitsoa menoa, mutta helvetin hyvä olo oli ja hauskaa kun huvipuistossa :D
Sitten joskus klo 3-4 yöllä tuli kunnon valkonaamatärinäoksennustunne kesken tupakan ja menin vessaan ja meinasi tulla ylös ja kun katsoin peiliin niin pupillit olivat . <---- tuon kokoiset ja normaalisti terveen siniset silmäni olivat vaalentuneet lähes albinotasolle :D Loppupeleissä ihan hauskaa oli ja ens kerralla vois ottaa kohtuudella ku ei ollu ees toleranssia suppanaan eikä poreeseen hirveesti.
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

dredi wrote:Höpö höpö. Kuten jo sanoin. Snowball = hidas + koksu, speedball = hidas + nopea. Ne on ihan eri käsitteitä. Puhdasoppinen snowball on nimenomaan heroiini + kokaiini, sekoitettuna sekä suoneen pistettynä. Puhdasoppinen speedball taas on heroiini + metamfetamiini HCl, eli "crystal meth". Voidaan käyttää poltettuna tai suonensisäisesti.
Juuh, se nyt on ainakin saletti, että the original snowball = heroiini + kokaiini. Speedballista löytyy hiukan ristiriitaista tietoa, mutta eiköhän tuo dredin teksti ole aikalailla paikkansa pitävää.

Suomalainen köyhän miehen snowball = Subutex + amfetamiini.
Looking for planet Gong...
Micke
Psykonautti

Post by Micke »

Köyhän miehen/naisen speedball, bubre-apteekkiamfe ja kumit.. Erittäin suosittua.. :shock: Siitäkin sai joskus kyllä hyvän fiiliksen tai piri-kumi-opparit.. Parempi tosin polle pollena kun piriä sekaan.. En käytä kumpaakaan, joten.. Tosin voisin kyllä yhden illan elämästäni kokeilla jos saisi HYVÄÄ koksua sekä HYVÄÄ herskaa..
Still looking for something....
Feya
OD

Post by Feya »

Kokaiini + heroiini (näemmä siis snowball) on kyllä yksi kombinaatio, jonka todella haluan ja myös aion jossain kohtaa kokea. Klassinen speedball on myös listallani.

Olen kokeillut heroiini + metyloni ja kokaiini + subutex komboja, joten läheltä on liipannut, mutta eihän se silti ole sama asia. Oon myös ottanut speedballista erilaisia "köyhän miehen" versioita, kuten yhdistämällä amfetamiinin buprenorfiiniin ja tramaliin. Yleensäkin erilaisten stimujen ja hitaiden kombottamisesta löytyy paljon kokemuksia.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Yllättävän hyvä ihan perusduuni päivään on kombo tyyliin. 100 millii jotain 40 prossasta pirii ja subulaini.

Täytyy myöntää, että ehkä kyllä yksi hehkutettavimmista hetkistä viimeisen vuoden aikaan oli, kun otti hyvää kolaa ja subuu vain yhessä. Hetken aikaa oli aika dissosiativiinen olo yhdistettynä IMEKÄÄ MUN MUNAA NYT HERRANSAATANAJESTAS JOKU.

Paras metodi itteni mielestä on tyyliin 50 mg kolaa, sit tyyliin 20 minsaa ja sit toinen 50 mg ja samaan lainiin ihan bupree joku milli puoltoista... Sil menee jo hyvin oujee 8)
CHIMONOKIKAARI
Psykonautti

Post by CHIMONOKIKAARI »

Svimba ja bupre oli pitkään semmonen perus päivittäiskäyttöyhdistelmä, se sai aikaan vielä oloja mitä ko tavarat yksistään eivät enää saaneet.

Toinen mitä on tullut testattua on suomispiidi (ihan kohtuullinen semmonen) ja laadukas polakka, tässä yhdistelmässä otin vain hyvin vähän piriä että uskalsi ottaa enemmän tuota heroiinia ja päällimmäiseksi vaikutukseksi jäi kyllä heroiinin tuoma euforia ja notkut. PARAS KOMBO IKINÄ! Vielä pitäis päästä kola+heroiini kokeilemaan..

Erikoisempi versio joka ei enää taida mahtua tämän nimikkeen alle on kola+ketamiini jota tuli yhteen aikaan harrasteltua enemmänkin, aivan luksusta myöskin.