Ensimmäinen kerta. Jännittää todella paljon enkä välttämättä halua päästä kuuhun asti - ajattelin katsoa vain trailerin. Olo on suht turvallinen koska kaveri on valvomassa, selvinpäin ja omaa myös kokemusta kasvista. Pari viikkoa olin lueskellut aiheesta, kokemuksista ja katsellut pari dokumenttiakin. Kaiken perusteella homma tulisi olemaan yhtä ymmärrettävää ja loogista kuin powerpoint-esitys ;)
Lasipöytä siirretään kauemmaksi tässä vaiheessa...
Laitan bongiin 5x settiä ja käteni tärisevät ja hikoilevat. Savu on kirpeän tuntuista mutta jotenkin miellyttävää. Ei tule minkäänlaista oksennusrefleksiä kuten kannabiksesta (en tiedä mistä tuo johtuu!?). Pidättelen savuja sen verran kun kykenen ja otan muistaakseni toisen perään. Viimeinen ajatukseni on "tuskin tämä potkii". Ajattelin aikoinaan samoin sienten kanssa ja ... no, toisin kävi.
Olohuone on kuten mikä tahansa olohuone. Olohuone kuitenkin muuttuu astetta mielenkiintoisemmaksi kun sinne ilmestyy koko näkökentän levyinen v-kirjain joka imee materiaa sisäänsä. Ymmärrän varsin hyvin, että tuo poikittain oleva kirjain yrittää matkia saksia. Kirjain tekee hidasta leikkaavaa liikettä huoneen laajuudella. Saksia tai kirjainta ei pystynyt "näkemään" mutta siellä ne olivat, silti näkyvissä(!!!) Alan nauramaan niin paljon etten tiedä enää edes mikä naurattaa. Sitten kutistun, kasaudun, tiivistyn sillä v-kirjain ei tee kompromisseja sen suhteen, että kuka tai mikä katoaa. Jonkinlainen aalto pyyhkäisee h-i-t-a-a-s-t-i päälaelta varpaisiin asti. Yritän varoitella kaveriani että varautuu valumiseen tai katoamiseen, mutta puhuminen tuottaa suuria vaikeuksia nauramisen takia. Saan kuitenkin puhetta aikaiseksi ja pyydän kynää koska sillä hetkellä tärkein asia mitä on, on koskaan ollut tai tulee koskaan olemaan, on piirtää norsu.
Kynän ja norsun tärkeys unohtuu noin viidessä sekunnissa...
Vaikutus alkaa hiipumaan hiljakseen ja ihastelen ovenkarmia. Suorastaan nerokasta laittaa ovi sellainen paikkaan johon ovi kuuluu laittaa! Pystyn aistimaan sen rakennusmiehen fiiliksen joka on aikoinaan kantanut oven ja asettanut sen paikoilleen.
Vähintääkin mielenkiintoinen kasvi! :) +++++
V niin kuin Salvia
-
kiba
- Karvakuono
Re: V niin kuin Salvia
Mikähän salviassa ja norsuissa oikein on yhteistä? Itse polttelin ekan kerran maanantaina, ja olen sen jakeen nähnyt aika erikoisia unia.
Eilen näin aika painostavaa unta, jossa muutama vanha kaveri kommentoi minulle salvian poltosta. Huomasin sen uneksi ja sanoin kavereille, että "tämä on unta. Menkää norsuiksi." Sen jälkeen kaverit muuttuivat todellakin norsuiksi, ja heräsin melkein heti sen jälkeen.
Pahoittelen, jos tämä menee ohi aiheen, mutta salvian jälkeen olen mielestäni nähnyt hyvin paljon erikoisia unia.
Eilen näin aika painostavaa unta, jossa muutama vanha kaveri kommentoi minulle salvian poltosta. Huomasin sen uneksi ja sanoin kavereille, että "tämä on unta. Menkää norsuiksi." Sen jälkeen kaverit muuttuivat todellakin norsuiksi, ja heräsin melkein heti sen jälkeen.
Pahoittelen, jos tämä menee ohi aiheen, mutta salvian jälkeen olen mielestäni nähnyt hyvin paljon erikoisia unia.
-
mauseri
- LD50
ihan ok tekstii mut käsittääkseni salvia topic jo ois ollut olemassa, täällä nykyään alotetaan liikaa samoista jutuista aiheita..mun mielipide vaan..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
kiba
- Karvakuono
Halusin lähinnä kommentoida tuota nutbutterin kokemusta, en niinkään keskustella salviasta yleisesti. Eikös täällä kokemuksissa nämä aiheet ole kuitenkin aika henkilökohtaisia kertomuksia, eikä tyyliin "salviaraportit vain ja ainoastaan tähän aiheeseen".mauser1911 wrote:ihan ok tekstii mut käsittääkseni salvia topic jo ois ollut olemassa, täällä nykyään alotetaan liikaa samoista jutuista aiheita..mun mielipide vaan..
-
Zeke
- Lepakko
Hauskasti selostettu, hyvä kertomus. 
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
Aukikco
- OD
Kyllä kokemuksille saa alottaa omia topicejani. Ongelmallisempana pitäisi sitä valtavaa määrää paskapostauksia joissa ei ole mitään informaatiota, jotka toimivat ainoastaan foorumintäytteenä.mauser1911 wrote:ihan ok tekstii mut käsittääkseni salvia topic jo ois ollut olemassa, täällä nykyään alotetaan liikaa samoista jutuista aiheita..mun mielipide vaan..