Tyhmää. Nyt on mennyt pari viikkoa tapahtuneesta, olen käsitellyt jo tapahtuman melko hyvin mielestäni, joten koitan selostaa sitä hieman. Minulla on ollut huonoja trippejä ennenkin jonkin verran, mutta kokemuksia nekin...
Aamu, en tiedä kellonaikaa, taitaa olla noin klo 9. Kurkistin jääkaappiin, katsoin että 100mg:stä 5-meo-miptiä oli jäljellä noin neljäsosa joka valahtaa suoraan raskaan dosen sarjaan. Päätän silti ottaa kaiken, vesilitku ruiskuun ja rektumiin.
Noin 10-15min päästä alkaa jo ensivaikutukset nousemaan, pulssi kiihtyy ja paha olo alkaa nousta. Tämä paha olo joka isommilla doseilla tulee, menee yleensä ohi kun lepään hetken ja tasoittelen päätäni.
Tällä kertaa näin ei tapahdu, makaan sängyllä, silmäni ovat kiinni, yritän avata niitä ja mitään ei tapahdu. Yritän uudestaan, mitään ei tapahdu. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, jalat väpättävät omiaan ja jalkapohjat kramppaavat. Jalat voi krampata helposti ihan selvinpäin, nyt en vaan saa sitä tunnetta loppumaan. Jaloissa pistelee kokoajan.
Joudun vetämään itseni käsillä ylös sängystä. Tässä vaiheessa sain itseni raahattua vessaan, kaikki näkyy puoliksi mustana ja tuntuu siltä kun joku repisi hiuksistani minua vessaan. Oksennan vessan lattialle vetistä mössöä ja koitan uskotella itselleni, että kyllä tämä ohi menee. Tässä vaiheessa alkaa vainottamaan aivan käsittämättömän paljon, jokainen mahdollinen pienikin asia vainottaa vähintään 2x enemmän kun pahimmissa vainopaukuissa (joita minulla ei ole ollut vuosiin). Kuulen veden tiputusta kraanasta ja se tuntuu siltä kun elefantti astelisi pääni päälle, tuntuu siltä kun joku olisi lyönyt minua kirveellä päähän, ja repisi nyt pääni silppua yksitellen irti.
Tunnen kaiken mahdollisen paskan ihollani, alan vainoamaan pesuaineessa olevista kemikaaleista jotka kulkeutuvat vaatteiteni kautta kehooni. Revin vaatteet pois päältä ja menen suihkuun siinä toivossa, että saisin laskettua reissua.
Tässä vaiheessa meno menee todella neuroottiseksi, hinkkaan itseäni kylmän vesisuihkun alla koska haluan kaikki ne kemikaalit pois ihostani. Hinkkaan itseäni varmaan 30min ennenkuin pääsen liikkumaan pois suihkusta ja takaisin olo / makuuhuoneeseen.
Saavun olohuoneeseen kävelyn jälkeen joka tuntuu kun olisin astellut mudassa, jalkaterät tuntuvat yhä siltä kun kramppaisivat kokoajan. Tämä sama vainotus / ahdistus jatkuu ja pahenee. Kuulen askelia yläkerran naapuriltani joka tamppaa kattoani vasten, tämä alkaa vainottaa ja ahdistaa minua sanoinkuvaamattomalla tavalla, toisen ihmisen kontakti pelottaa minua uskomattoman paljon ja en missään tapauksessa halua kohdata ketään. Tässä vaiheessa alkaa aivan täydellinen paniikki, jos voitte kuvitella vauhkoontuneen lehmän aitauksessaan, se olisi tässä.
Tuntuu kuin päätä revittäisi palasiksi kymmenestä eri suunnasta, mikään ajatus ei pysy kasassa, pyörin keskellä olohuonetta ja kävelen rinkiä. Nostelen kirjoja ja papereita maasta, pyörin paikallani, kävelen tietokoneelle ja en käsitä yhtään miten hiirtä käytetään, aina kun koitan tehdä jotain asiaa, minua estää jokin ja pyörähdän 180 astetta ympäri ja aloitan toisen asian. Koitan uskotella itselleni "rauhoitu, rauhoitu", mikään ei tunnu auttavan. Toistan myös kaiken minkä teen useasti.
Olo senkun pahenee, elämästä on tuntunut häviävän kaikki tarkoitus, tuntuu siltä kun valo olisi imetty pois imurilla, makaan lattialla ja toivon että joku ampuisi minua päähän jotta tämän olon saisi loppumaan, kuoleminen tuntuu täydelliseltä pelastumiselta. Hikoilen lattialla sikiöasennossa ties miten pitkään keskellä pimeätä huonetta (olin vetänyt tummat verhot eteen jostain syystä joka ikkunaan).
Olo on hieman helpottanut, mutta käsittämätön ahdistus jatkuu, kuin ihmeen kaupalla löydän kaveriltani saamaa indicabudia, saan aikaiseksi heitettyä pesään parin henkosen verran sitä ja poltan pois. Vihdoinkin tämä hirveä olo tuntuu laskevan, koitan syödä jotain, mutta makuaistini on täysin poissa, eilinen kasvisruokani maistuu siltä kun söisin pahvia.
Illalla, noin 5 tuntia kokemuksen jälkeen on vieläkin hieman vainoharhainen ja ahdistunut olo, lakanat ovat litimärät hiestä, jalan ja käden lihakset ovat aivan loppuun asti kulutetut, tuntuu siltä kun olisin juossut 20km putkeen. Elämänilo alkaa pikkuhiljaa palaamaan takaisin, poltan vielä tuhdit indicasavut ja sammun sängylle.
Ei enää ikinä tätä ainetta minulle.
Jälkikäteen ajateltuna, oli ihan hyvä käydä tämäkin kokemus läpi, tuli käsiteltyä kyllä muutamia asioita, joita on hankala pukea sanoiksi. En silti suosittele kenellekään. Ei välttämättä paras mahdollinen stoori, en muista kaikkea tapahtunutta koska filmi katkesi pariin otteeseen aika tehokkaasti.
5-meo-mipt 25mg, eräänä aamuna
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
5-meo-mipt 25mg, eräänä aamuna
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! 
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Re: 5-meo-mipt 25mg, eräänä aamuna
Sori, tää piti mennä RC:t osiolle, modet siirtäkää miten parhaaksi näette 
-
Ahab
Jälleen sanoisin että älkää dissatko ainetta vaan annosta. Otit kyllä todella paljon kun ynnää anoksen ja reitin
10mg oraalisesti on ollut mulle hyvä. sitten kun on ottanut 15mg niin on tuntunut että nosto ei ole ollut mitenkään aiheellinen että stimulanttisuus vaan kasvaa mutta tajunta ei laajene enää siitä enempää tällä aineella.
Mulle tää on tuntunut aika rakkaushuumelta. Empatogeeninen ja parisuhdeterapeuttinen vaikutus.
Yksi harva aine jota ei huvita enää ottaa yksin kun tulee niin ikävä rakkaita ihmisiä.
Erowidissä mainitaan http://www.erowid.org/chemicals/5meo_mi ... sics.shtml PROBLEMS -> Contraindications kohdassa ettei ei kannata ottaa mao-estäjän kanssa. Tästä voi yleensä arvailla ettei muutenkaan kannata rohkeilla annoksen kanssa.
10mg oraalisesti on ollut mulle hyvä. sitten kun on ottanut 15mg niin on tuntunut että nosto ei ole ollut mitenkään aiheellinen että stimulanttisuus vaan kasvaa mutta tajunta ei laajene enää siitä enempää tällä aineella.
Mulle tää on tuntunut aika rakkaushuumelta. Empatogeeninen ja parisuhdeterapeuttinen vaikutus.
Yksi harva aine jota ei huvita enää ottaa yksin kun tulee niin ikävä rakkaita ihmisiä.
Erowidissä mainitaan http://www.erowid.org/chemicals/5meo_mi ... sics.shtml PROBLEMS -> Contraindications kohdassa ettei ei kannata ottaa mao-estäjän kanssa. Tästä voi yleensä arvailla ettei muutenkaan kannata rohkeilla annoksen kanssa.
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Joo, olen aiemmin ottanut tätä pienemmillä annoksilla (10mg max) ja on kyllä tullut ihan kiva olo, hieman essomainen jopa. Tosin viimeisistä reissuista alkoi kyllä jo vähän paistaa läpi tämä vainottava / ahdistava puoli, ja tällä dosella se tuli sitten kunnolla esille. En usko, että silti otan enää itse tätä, ainakaan paria mg:tä isommissa doseissa. 2-5mg oral + vähän pilveä päälle tuntuu olevan ihan hyvä kombo, ei tule vielä ahdistus / vainot ja antaa ihan mukavan fiiliksen.
Olen huomannut saman dosen kanssa, ei tajunta laajene enempää isoilla annoksilla, lähinnä pirstoutuu niinkun alkuperäisestä postistani voi päätellä. Pelottavaa tavaraa silti
Olen huomannut saman dosen kanssa, ei tajunta laajene enempää isoilla annoksilla, lähinnä pirstoutuu niinkun alkuperäisestä postistani voi päätellä. Pelottavaa tavaraa silti
-
Thoxium
Itselläni tulee sanoinkuvaamattoman paha ja ahdistunut olo 5-meo-miptistä, annostuksella ei ole väliä, oli se sitten 5mg tai 20mg, AINA on tullut kys. substanssista todella paha olo henkisesti, varmaan kamalin olo mitä ihminen pystyy kokemaan. Ainut ajatus on että haluaa kuolla pois, semmonen ahdistus, epätoivo, masennus, ahdinko on aina tullut loppuvaiheesa, vaikka muuten vaikutukset ovatkin olleet mukavia, eli ei ole ollut kyse mistään huonosta tripistä, vaan todella pahat laskut.
Kannattaa pitää mielessä, että rektumiin otettuna substanssi toimii paljon voimakkaammin kuin oraalisesti (jos siis aine on ylipäätänsä vesiliukonen). Toi 25mg on vahva annos oraalisesti, pluggattuna taitaa mennä jo vähän yli.
Itse en tähän enää koskaan koske, laskut ovat kestäneet yleensä 1-2h, mutta joka sekuntti tekee mieli tappaa itsensä.
Pelkotiloja tai vainotuksia en tästä ole saanut tai mistään muustakaan deelistä ikinä.
Kannattaa pitää mielessä, että rektumiin otettuna substanssi toimii paljon voimakkaammin kuin oraalisesti (jos siis aine on ylipäätänsä vesiliukonen). Toi 25mg on vahva annos oraalisesti, pluggattuna taitaa mennä jo vähän yli.
Itse en tähän enää koskaan koske, laskut ovat kestäneet yleensä 1-2h, mutta joka sekuntti tekee mieli tappaa itsensä.
Pelkotiloja tai vainotuksia en tästä ole saanut tai mistään muustakaan deelistä ikinä.
-
dredi
- LD50
Joo noi 5-meo-tryptikset on tollasia... en vetäis. Mieluummin 4-ho tai 4-aco serkkuja sitten.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!