Elämän oivalluksia 5-MEO-DMT:n kyydillä

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
SAWANISTI
Apteekki

Elämän oivalluksia 5-MEO-DMT:n kyydillä

Post by SAWANISTI »

Tuntuu siltä, ettei tiedä oikein mistä aloittaisi joten aloitetaan alusta :). Olen 19vuotis mies, painoa noin 63kg. Psykedeeleistä kokemusta eniten LSAsta, salviasta ja parista tutkarista: 2C-B ja 2C-E, muutamat dexmit (max. 3plateau), parit kärppärit ja paaljon pilveä.

Tänään päätin tutustua näihin kahteen itselleni uuteen substanssiin. Eli aluksi jauhoin Syrian rue -siemeniä jauhoksi ja poltin bongista muutamat savut lehdenkanssa. Maailma alkoi kirkastua ja äänet kuulua tosi tarkasti, hieman ehkä vaino olo, mutta tuntui jotenkin mukavammalta kuin normivainot ;). Olo muistutti hieman dexmiä, tosi vekkuli, luonnollinen jne..

Noh sitten aamupäivällä olin väsäillyt hehkulamppuvapon, ei mikään loistava, mutta toimiva :). Istahdin sohvalle tietokoneen eteen, sytytin kynttilän ja pistin rentouttavaa sphonglea (A new way to say hooray) ja rupesin latailemaan lampun pohjalle jokusen määrän 5-20mg tuota makean hajuista pulveria. Hieman jännittynyt olo kun pistin vapon kynttilänpäälle ja lähes heti alkoi sen sisälle muodostua höyryä pienen pyörremyrskyn tavoin. Imaisin makean makuiset höyryt keuhkoihin ja taisi lampun pohjalta lentää ne jauhotkin mukaan :razz:.

Samantien tuli pehmeä aalto. Olo muistutti sitä kun olisi syönyt sopivasti hyviä makeisia, sellaisia Malaco truly fruitteja mitä mainostetaan tv:ssä (kerran olen maistanut). Kun ehdin ajatella tämän vaihtui olo samantien täysin sellaiseksi kuin olisi injektoinut hyvää amfetamiinia, jaloissa kihelmöi, käsissä kihelmöi, ajatus oli täysin kirkas ja täynnä energiaa.

Seuraavaksi kiinnitin huomioni musiikkiin joka tuli päästäni ulos huoneeseen, eikä siis kaijuttimista miten normaalisti olettaa kuulevansa. Tunsin mistä eri kohdin päätä erilaiset äänet lähtivät, basso erityisesti jäi mieleen ja se lähti oikeasta otsalohkosta. Voi olla tietty, että erikohdassa huonetta olis lähtenyt erikohdista, mutta kuitenkin ympäristö säteili muodostumistaan suoraan päästä ja sen pysyi näkemään aivan kuin itse loisi itselleen jotain nauhaa (video). Ajatus vain selkeytyi ja selkeytyi, kaikki elämänhalinen tunne pulppusi pintaan. Samalla näin myös sen varjoisanpuolen jonka olen muiden psykedeelien ja elämän aikana kokenut ja huomannut, eli pienikin negatiivinen ajatus voi ajaa helposti nurkkaan ja aiheuttaa vain pahaa oloa sekä masentaa joten sille tielle ei kannata lähteä vaan yrittää aina edetä positiiviivisella asenteella.

Välissä otin parit höyryt lisää, tryptamiini euforia vain kasvoi ja oli pakko hieman kiemurrella, haukotutti. Lopulta euforia oli niin huipussaan, että tuli tarvetta saada jotain ulos itsestäni ja rupesi oksettamaan. Menin vessaan, mutta mitään ei kuitenkaan ollut tulossa joten koitin pistää sormia kurkkuun josta seurasi vain pari rykäisyä ja yskimistä. Tarve oli suuri ja siinä tuntui olevan jokin puhdistava viesti jonka haluan kokea vielä uudelleenkin (ehkä se on sitten se ayahuasca). Tarve helpottui hieman. Kiirehdin väsäämään äkkiä jointin ja menin rappusille istumaan ja kelailemaan maailmaa.

Tiivistelmää:

Tuntuu kuin jokin puuttuva olisi loksahtanut paikalleen ja tajusin, että olen ollut hieman masentunut lähiaikoina (johtuen ehkä runsaasta pakenemisen tarpeesta alkoholilla). Olo on kuin voittajalla!! Pysykäähän ihmiset poissa kaikenmaailman mielialalääkkeistä ja subuista. Asennoitukaa itsellenne positiiviseksi sekä avoimeksi ja ottakaa vaikka ennemmin hieman 5-meo-dmt:tä ;). Elämästä pitää löytää mielenkiintoa ja uusia kokemuksia. Älkää jämähtäkö paikoillenne liiaksi, se ei tee hyvää.

Mietelmää:

-Harmalalla taisi olla kanssa aikapaljon osuutta asiaan, kummastakaan ei ole aikaisempaa kokemusta joten..
-5-meo-dmt + harmala = Uusi ADHD ja mielialalääke :o.
-Näiden kokemuksien yksityiskohdat ovat minulle jo ennestään tuttuja, mutta nyt niistä koostui kerralla räjäyttävä fiilis.

PEACE!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Ahab

Re: Elämän oivalluksia 5-MEO-DMT:n kyydillä

Post by Ahab »

5-meo-dmt on hyvää tavaraa :mrgreen: pitänee itsekkin kokeilla seuraavan kerran harmalan päälle.
SAWANISTI
Apteekki

Re: Elämän oivalluksia 5-MEO-DMT:n kyydillä

Post by SAWANISTI »

Todellakin nousi mun suosikkien kärkeen. Mietinpä tossa et olikohan jonkunmoinen serotoniinisydrooma lähellä kun ennen tota purjoomisen tarvetta rupes kädet ja jalat täriseen ja tuntui hieman kuin taju lähtisi sekä lihaksia tuntui pikkasen kramppaavan :? Ei kuitenkaan mitenkään liikaa..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...