Talviharrastukset?
-
Maor
- Kameleontti
Talviharrastukset?
Monikos täällä esim. lumilautailee? Ainakin minä. Entä onko aikeissa lähteä lappiin tai jopa pidemmälle? Itse olen lähdössä vapuksi ylläkselle, huisin kivaa! Vaikkakin vähän tuntuu siltä että laskut jäävät vähemmälle, onhan siellä MOFY ja meillä kunnon hirsilinna ja remuporukka 
-:- We're All Mad Here -:-
-
benelux fat
- Kameleontti
Hep!
Siis lumilautailen.
Seuraavaksi lähdetään luultavasti Tahkolle joku viikonloppu kavereiden kanssa. Se on vaan niin kallis paikka että kattoo saanko edes hilloa kasaan. Pääsiäisenä on yleensä ollut tapana lähteä jonnekkin pidemmälle faijan kanssa, mutta kulutin rahat jo damin matkaan joten Suomen rajojen ulkopuolelle tulee tuskin tällä kaudella päästyä.
Vappu olisi kyllä varmaan kiva viettää jossain keskuksessa.
Varmaan aikamoiset kekkerit monessa paikassa.
Siis lumilautailen.
Vappu olisi kyllä varmaan kiva viettää jossain keskuksessa.
-
Pot Head
- Psykonautti
Re: Talviharrastukset?
Samoin minä. Oiskohan nyt neljäs kausi, kun aktiivisesti käyn laskemassa. Oon lähdössä leville joskus vähän keväämmällä...Maor wrote:Monikos täällä esim. lumilautailee? Ainakin minä. Entä onko aikeissa lähteä lappiin tai jopa pidemmälle?
-
alypaa
- Psykonautti
-
Maor
- Kameleontti
-
W10
- Kameleontti
-
Maor
- Kameleontti
-
Jeshu
- OD
Joskus olen kyllä kolmen vuoden ajan aktiivisesti laskemassa laudalla. Ihmekös kun sekin on jäänyt. Vaikka skedeys ei talviharrastuksia ole, niin pitää sanoa että sitäkin harrastin varmaan neljä vuotta. Se on sen verran siistiä, että joka kevät olen haaveillut skeitin ostamisesta, mutta jäänyt kyllä sekin.
-
Maor
- Kameleontti
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
Joo kyllä niitä minareita meni aina useampi pari/talvi. Muksuna oltiin jo edelläkävijöitä tähän new school lasketteluun, kuumailmapuhaltimella piti nähkääs aina käyristää myöskin peräpäät suksista, joskaan siitä ei muistaakseni ollut mitään hyötyä, mutta piti vain olla
Olisi kiva lähteä joku kerta fiilistelemään minareilla mutta ei taida nykyinen kalossi oikein mahtua niihin siteisiin. ...ja Stigaa tuskin tarvitsee edes mainita. Stigoista puheenollen, ne nykyvehkeet ovat kyllä ihan ala-arvoisen näköisiä ettei mitään järkeä!
Minullapa loppuikin työviikko tähän, pitäisiköhän sitä nyt sitten viettää Albert sedän synttärit jälkijunassa kera LSD-25
Olisi kiva lähteä joku kerta fiilistelemään minareilla mutta ei taida nykyinen kalossi oikein mahtua niihin siteisiin. ...ja Stigaa tuskin tarvitsee edes mainita. Stigoista puheenollen, ne nykyvehkeet ovat kyllä ihan ala-arvoisen näköisiä ettei mitään järkeä!
Minullapa loppuikin työviikko tähän, pitäisiköhän sitä nyt sitten viettää Albert sedän synttärit jälkijunassa kera LSD-25
-
soija
- Karvakuono
-
Jeshu
- OD
Se hyöty oli se että pysty laskemaan feikkiin?Maor wrote:Joo kyllä niitä minareita meni aina useampi pari/talvi. Muksuna oltiin jo edelläkävijöitä tähän new school lasketteluun, kuumailmapuhaltimella piti nähkääs aina käyristää myöskin peräpäät suksista, joskaan siitä ei muistaakseni ollut mitään hyötyä, mutta piti vain olla![]()
-
benelux fat
- Kameleontti
Mites, minkälaisia lautailijoita/laskettelijoita täältä löytyy?
Iskeekö parkissa pomppiminen vai rauhallinen kurvailu leveillä rinteillä?
Oletko hardcore vuortenvalloittaja vai lastenrinteen veteraani?
Vai kenties kaikkea yllä olevaa?
Itse kun tullut ainakin kahdeksan vuotta laskettua, on mieltymyksetkin vaihdelleet. Ennen en muuta hinkannutkaan kuin parkkia ja paippia mutta nykyään iskee vapaalasku, mieluiten koskemattomassa ympäristössä. Mutta tottakai temppuilukin vielä iskee, ei vaan sellaista samanlaista paloa ole kuin ennen.
Iskeekö parkissa pomppiminen vai rauhallinen kurvailu leveillä rinteillä?
Oletko hardcore vuortenvalloittaja vai lastenrinteen veteraani?
Vai kenties kaikkea yllä olevaa?
Itse kun tullut ainakin kahdeksan vuotta laskettua, on mieltymyksetkin vaihdelleet. Ennen en muuta hinkannutkaan kuin parkkia ja paippia mutta nykyään iskee vapaalasku, mieluiten koskemattomassa ympäristössä. Mutta tottakai temppuilukin vielä iskee, ei vaan sellaista samanlaista paloa ole kuin ennen.
-
HUUHAA
- Apteekki
mikähän mussa on vikana kun en ymmärrä että miten ihmiset ikinä oppivat laskemaan laudalla.... tuntuu niin vaikeelta (kerran kokeilin :? ).
suksilla osaan juuri ja juuri laskea ja onhan se laskettelu kivaa puuhaa... ja heti teki mieli lähtee lasketteleen.... :arrow:
suksilla osaan juuri ja juuri laskea ja onhan se laskettelu kivaa puuhaa... ja heti teki mieli lähtee lasketteleen.... :arrow:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Maor
- Kameleontti
Niinhän se oli, mutta enpä muista että olisi oikein koskaan laskenut näinjesuiitta wrote: Se hyöty oli se että pysty laskemaan feikkiin?
Täälläpäin ei ole oikein muuta mahdollisuutta kuin parkkia laskea, vaikkakin kotimäen parkki on 2-3 reiliä, ehkä yksi hyppykuntoinen boksi ja jotain pientä hässäkkää.
Paippia tuli silloin joskus kun sellainenki täällä oli laskettua joka ikinen päivä, kerran jopa SM:ssä käynyt, seitsemäs olin.
Minuakaan ei nämä nykyiset megalomaaniste boksit innosta, vaan sellaiset sopivat mistä on mukava leiskautella jotain spinnejä, reilit ovat myös kivoja, sekä kadulla että mäessä. Lauta on ollut jalkojen alla semmoiset 7-8 vuotta.
-
benelux fat
- Kameleontti
Juu no eipä täälläkään ole oikein muita mestoja kuin (legendaarinen mutta samalla vittumainen) Talma. Ja sekin Keravalla. :?
Siellä on tullut kyllä monta talvea hinkattua, ja nimenomaan hinkattua.
Ei vaan enää se 5 minuuttia ylös ja 30 sekuntia alas- meininki innosta niin. Siksi varmaan laskeminenkin on snadisti vähentynyt parina viimekautena..
Tuo SM sijoitus on kyllä aika kova Maor.
Itse en ole uskaltanut mihinkään kunnon skaboihin ikinä osallistua, vaikka frendit onkin painostaneet. Suomi-Slalomissa taisin joskus nassikkana päästä pallille.
Siellä on tullut kyllä monta talvea hinkattua, ja nimenomaan hinkattua.
Ei vaan enää se 5 minuuttia ylös ja 30 sekuntia alas- meininki innosta niin. Siksi varmaan laskeminenkin on snadisti vähentynyt parina viimekautena..
Tuo SM sijoitus on kyllä aika kova Maor.
Itse en ole uskaltanut mihinkään kunnon skaboihin ikinä osallistua, vaikka frendit onkin painostaneet. Suomi-Slalomissa taisin joskus nassikkana päästä pallille.
-
Maor
- Kameleontti