Olin aijjemmin elämässäni törmännyt LSD:hen yhden kerran silloin kuitenkin pelko valtasi mieleni enkä uskaltautunut kokeilemaan.
Vuosia myöhemmin Kävin amsterdamissa ja tutustuin sieniin mitä sittemmin olen popsinut kymmeniä kertoja.
Tuossa viime la su välisenä yönä tuli sitten pahveja vastaan...
Paikka: Bileet n.15 henkilöä (en tuntenut puoliakaan)
Mielentila: Muutaman oluen ja hyvän seurapelin tuottama väsynyt mutta onnellinen
Annos: Puolikas sydän (valkoinen pohja punainen sydän)
Maku: ei maistunut millekkään
N.1,5h nauttimisen jälkeen tunsin itseni energisemmäksi,
n.2h nauttimisen jälkeen huomasin kuinka luonto muuttui kauniimmaksi
n.3h oli vaikea keskittyä kahden kesken katsomaan toista silmiin keskusteltaessa vaikka olisin halunnutkin. (vähintäänkin outoa)
n.4h nauttimisesta päätä alkoi särkeä ja särky ei loppunut millään. samaan aikaan kävin röökillä ja totesin että on pahvit paljon smoothimpia kun sienet ei sekota yhtään niin paljoa. siinä hetken leikin mielikuvituksella ja hyvin vaisuilla väreilyillä.
n.5h kulunut ja oli pakko mennä nukkumaan väsytti niin maan vietävästi
Aamulla herätessä oli kulunut n.13h päänsärystä oli vielä muisto jäljellä ja vähän jomotti.
Yhteenveto. Luulen että pahvi mistä puolet nautin oli itseään eli LSD, teholtaan luultavastikkin hyvin mieto Luulen että oli säilytyksestä johtunutta haihtumista. Ajattelin myös samaisia pahveja lisää hommata ja ensikerralla kokonaisen ottaa.