Tarvitsen, kun en kestä näitä paska ahdistus/paniikki oireita :evil: :evil: :evil:

Kratom toimii juuri niinku pitääkin, mutta saatavuus on heikko :evil:

enpä oo kuullut et mitään oikeasti tohon oloon auttavaa saa muualta ku lekurilta..miks et mee lekurille?Poliklinikka wrote:Kertokaa onko mitään rauhoittavia, joita saa apteekeista/kaupoista/luontaistuotekaupoista jne Itsehoitotuotteena.
Tarvitsen, kun en kestä näitä paska ahdistus/paniikki oireita :evil: :evil: :evil:
Kratom toimii juuri niinku pitääkin, mutta saatavuus on heikko :evil:![]()
Varmasti ja varmasti...Thoxium wrote:se osaa varmasti auttaa.
Varmaankin* Ei tietenkäään varmasti, mutta edes jotenkin.sxoxyvg wrote:Varmasti ja varmasti...Thoxium wrote:se osaa varmasti auttaa.
Jos en olisi samoilla silmillä liikenteessä niin kirjoittaisin helvetinmoisen narinan siitä miten lekuri tietää paremmin miltä minusta tuntuu.
Maybe later.
mene terveyskeskukseen,loppu on kii sun puhelahjoista/lääkäristä.Poliklinikka wrote:Aika Psyken polille, mutta vasta 2.9.
Siihen asti olisi pärjättävä jotenkin. Varmaan pakko hakea taas niitä "lumelääkkeitä" apoteekista, kun ei kestä enää!
Lopetin ne kun sain silti paniikkikohtauksia ja "serotoniinisyndrooma -vaaran" takia! :evil:
Vituttaa ku Deelit kiinnostaa ihan perkeleesti ja sairauden takia ei oikein "saisi" käyttää.
Krapulassa vaan sitten ahistaa tuplaten enemmän. Ensihätään voisi käydä hakemassa Virosta co-codamolia, kun halpaa kodeiinia saa. Itse en ainakaan huomannut n. kahden kuukauden 2-5 krt. viikossa käytöllä tulleen mitään fyysistä riippuvuutta (eikä kyllä henkistäkään).Touchet wrote:Valeriaanajuuri ja VIINA varmasti auttaa ensi hätään.
Suosittelin GABA-agonisteja lähinnä sillä periaatteella, että ne lievittävät niitä oireita jotka ahdistushäiriöön liittyvät (ja jotka johtuvat GABA:n vajeesta: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6143341). En suosittele väärinkäyttöä kenellekään. Kodeiinin päihdekäyttö on väärinkäyttöä.Thoxium wrote:Krapulassa vaan sitten ahistaa tuplaten enemmän. Ensihätään voisi käydä hakemassa Virosta co-codamolia, kun halpaa kodeiinia saa. Itse en ainakaan huomannut n. kahden kuukauden 2-5 krt. viikossa käytöllä tulleen mitään fyysistä riippuvuutta (eikä kyllä henkistäkään).Touchet wrote:Valeriaanajuuri ja VIINA varmasti auttaa ensi hätään.
Juuri näin - Mutta käsittäisin asian kuitenkin niin, että lääkehoito olisi vain avustamassa ihmistä siinä mielessä, että painostavien asioiden käsittely (joka ahdistuneella ihmisellä vain lisää oirehtimista) ja introspektio olisi mahdollista. Pitäisin kyllä parhaana mahdollisena keinona ahdistushäiriön poishoitamiseksi sitä, että hankkiutuu oikeanlaiseen seuraan, jonka kanssa on helppo kommunikoida varauksettomasti, ja sitten ottaa turvallisen tuntuisessa ympäristössä empatogeenia (kuten MDMA:ta) avatakseen päänsä itsereflektiiviseen tilaan. Se toimii.frapathea wrote:Tunkeudu siihen omaan päähäs ja selvitä ne solmut. Ihan oikeesti. Sulle voidaan kyllä määrätä kaikkea paskaa kemikaalia millä saat ne ahistuksen tunteet sysättyä vielä taaemmas alitajuntaan, mut ne ei sillä lähde. Ne tulee kyllä takas ja niiden piilottelu kostautuu. Mee sinne päähäs ja ala kelaamaan että mikä sua ihan oikeesti ahdistaa ja miksi.
Allekirjoitan. Todennu toimivaks. Ite sain elämää vitusti järjestykseen ku otin niin sanotusti itteäni niskasta kiinni ja kävin asioita läpi ensin ja sitten mainiossa seurassa mephedronea. Lähti niivvitusti tukkeita päästä että. Kyllä ne tunteet kannattaa vaan kohdata ku ei niiltä kuitenkaa niin kauheen hyvin voi juosta pakoonkaan.Touchet wrote:Pitäisin kyllä parhaana mahdollisena keinona ahdistushäiriön poishoitamiseksi sitä, että hankkiutuu oikeanlaiseen seuraan, jonka kanssa on helppo kommunikoida varauksettomasti, ja sitten ottaa turvallisen tuntuisessa ympäristössä empatogeenia (kuten MDMA:ta) avatakseen päänsä itsereflektiiviseen tilaan. Se toimii.
Mulla on koko ikäni ollu tollasia tiloja, melkein jopa säännöllisesti.Poliklinikka wrote: Mikäköhän mulla on?
oireet:
- Epätodellinen Ahdistava olotila, sellainen kun "kävisi ylikierroksilla"
- "mä haluun helvettiin täältä"
- Pelot
Nää kestää useita minuutteja ja nyt lähiaikoina näitä on tullu todella tiheään.
Nyt ovat menneet prekursorit sekaisin.tRip wrote:Tuote nimeltä Fortodol, mm. sisältää fenyylialaniinia, josta muodostuu endorfiinia ja serotoniinia kehossa. Antaa tyytyväisyyden ja rauhaisan tunteen.
Joo pahoittelen että luotin vain mutu- ja kuulopuheisiin. Asiaan en sen tarkemmin ollut perehtynyty.Touchet wrote:Nyt ovat menneet prekursorit sekaisin.tRip wrote:Tuote nimeltä Fortodol, mm. sisältää fenyylialaniinia, josta muodostuu endorfiinia ja serotoniinia kehossa. Antaa tyytyväisyyden ja rauhaisan tunteen.
L-fenyylialaniinista syntyy katekoliamiineja: Ensin tyrosiinihydroksylaasin kautta L-DOPAa, dekarboksylaation kautta dopamiinia, sitten adrenergisissä hermosoluissa adrenaliinia jne. Tosin, solulimassa lilluskelevat noradrenaliinimolekyylit kontrolloivat tuota ensimmäisen vaiheen syntsausta estämällä tyrosiinihydroksylaasientsyymin toimintaa, joten pelkkää L-fenyylialaniinia syömällä tuskin saat aikaiseksi mitään ylettömän stimuloitunutta tilaa. Mutta kyllä se tasaa oloa, ja kuten ehdotit, se ilmeisesti myös estää erään sisäsyntyisen opioidin (enkefaliinin) hajoamista.
Tervetuloa, kerhoon... Ei mut, joo... Tuo frapathean neuvo, on erittäin hyvä! Tunkeudu pään sisään kelaa, vispaa, kelaa uudestaan. Ehkä joku päivä onkeesi tarttuu KALA! Ehkä se on hauki taikka ahven.Poliklinikka wrote:
Mikäköhän mulla on?
oireet:
- Epätodellinen Ahdistava olotila, sellainen kun "kävisi ylikierroksilla"
- "mä haluun helvettiin täältä"
- Pelot
Nää kestää useita minuutteja ja nyt lähiaikoina näitä on tullu todella tiheään.
Niin mäkin tein..Dexma wrote:Itse aikoina katsoin pääni sisään ja totesin, että vitut, en jaksa hoitaa näitä ongelmia. Enkä oikeastaan osaa... Sitten vedin pääni täyteen ja tajusin, että ei mun tartte enään tehä mitään...
Oikeastaan, enemmän mää opin hyväksymään itseni näinä pieninä/suurina huonoina puolina... Olotila on helpottanut, mutta ongelmat ovat aina samat...tRip wrote: Niin mäkin tein..
Se kuitenkin loppupeleissä vaan syvensi kaikkia ongelmiani.. ja tässä sitä ollaan. Välillä refloissa, välillä itsarifiiliksissä. Välillä taivaassa. Vittu tätä elämää.
Odotan kauhulla sitä päivä ku ei ookkaan enää lääkkeitä, pillereitä, kemikaaleja, jotka helpottaisi oloa. Sitten varmaan tapan itteni.
Bentsoja pitäisi saada ilman reseptiä. Vitut sitä apua jaksaa hakea sillon ku sitä oikeesti tarvis.
Ehkä mäkin oon yrittäny, jossain määrin jopa hyväksyny itseni. Itseasiassa täysin.Dexma wrote:Oikeastaan, enemmän mää opin hyväksymään itseni näinä pieninä/suurina huonoina puolina... Olotila on helpottanut, mutta ongelmat ovat aina samat...
Mikä siinä riippuvuudessa on pahaa mielestäsi?tRip wrote:Ehkä mäkin oon yrittäny, jossain määrin jopa hyväksyny itseni. Itseasiassa täysin.Dexma wrote:Oikeastaan, enemmän mää opin hyväksymään itseni näinä pieninä/suurina huonoina puolina... Olotila on helpottanut, mutta ongelmat ovat aina samat...
Ainoa mitä en ole koskaan suostunut hyväksymään itsessäni on riippuvuus.. mutta ehkä nimenomaan juurikin se pitää minua kierteessään.
Joo. Valeriaana tökkii gabaa kyllä.
Kiitos vanhasta kysymyksestä.Dexma wrote: Wed 20 Aug 2008, 12:04Mikä siinä riippuvuudessa on pahaa mielestäsi?tRip wrote:Ehkä mäkin oon yrittäny, jossain määrin jopa hyväksyny itseni. Itseasiassa täysin.Dexma wrote:Oikeastaan, enemmän mää opin hyväksymään itseni näinä pieninä/suurina huonoina puolina... Olotila on helpottanut, mutta ongelmat ovat aina samat...
Ainoa mitä en ole koskaan suostunut hyväksymään itsessäni on riippuvuus.. mutta ehkä nimenomaan juurikin se pitää minua kierteessään.
Jos menee offtopiciksi niin kerro privana...
Tulsista lukenut joo joskus jotain. Pitääpi perehtyä.Kashimir wrote: Fri 01 Mar 2024, 19:00 Itelle parhaiten on toiminut tulsi tee joka on adaptogeeni eli lievittää esim. stressiä. Se vähentää masennusta, ahdistuneisuutta ,selkeyttää mieltä ja rauhoittaa. Take-t.fi on paras saat 100g joka on iso säkki ,koska tulsi on niin kevyttä ja maksaa n.7e. Mut jos johtuu huumeiden käytöstä niin siinä auttaa joko huumeet tai pitkä käyttämättömyys. Muistan ite kuinka oli psska olo kun mikään auttanut , mutta kun olin minnesota-hoidossa ja raitistuin heti kun puhuttiin työntekijän kanssa , joka sanoi ettei tämä ole sinun syy vaan sairaus niin kaikki vieroitusoireet hävisi sekunnissa. Joten fyysisetkin vieroitusoireet on aika psyykkisiä. Esim. Kun ajattelen huumeiden vetämistä niin alkaa nokka vuotamaan ja kolottamaan paikkoja.