sopisiko yhdessä?
-
mauseri
- LD50
sopisiko yhdessä?
mietin tässä että onko kukaan kokeillut dxm ja tramadoolia kombona?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
bol
- Kameleontti
Re: sopisiko yhdessä?
Taitaa olla aika suuri serotiinisyndrooman vaara? Itse en ottaisi.
-
frapathea
Oonko missannu jotain ku en tajuu et mistä se serotoniinisyndrooman vaara tulis....
-
bol
- Kameleontti
-
Touchet
- Moderator
Tramadoli on välitön serotoniinin ja noradrenaliinin takaisinoton estäjä, ja dekstrometorfaani ainakin rotilla vapauttaa serotoniinia:
Tramadol is an Opioid & Serotonin release in nucleus of the solitary tract and its modulation by antitussive drugs (DXM).
Tramadol is an Opioid & Serotonin release in nucleus of the solitary tract and its modulation by antitussive drugs (DXM).
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Dexma
- Moderator
Itse joskus kombottelin Tramadolia, kodeiinia, Mirtazapinia, ja Dexmiä... Suurinpiirtein perinteinen Dexmi trippi, dissosioiva vaihe (aika jolloin makasin silmät kiinni sängyssä ja trippasin) oli yllättävän pitkä, vaikka kyseessä oli 1200 mg annos... Taisin siinä matkalla olla noin 4-5 tuntia...mauser1911 wrote:mietin tässä että onko kukaan kokeillut dxm ja tramadoolia kombona?
Itse tosiaan selvisin, mutta en tiedä onko turvallista... Kodeiini ja Dexmi on muuten tosi hyvä kombinaatio, varsinkin, kun ottaa kodeiinin muutamaa tuntia ennen dexmiä.... Noin 3 tuntia esim...