Puhelun jälkeen katsoin vieressä istuvaa ystävääni B silmiin ja kysyin olisiko hän halukas/kiinnostunut tästä taika-tomusta?
B kiinnostui ja halusi mukaan (tämä oli B:n eka kerta kokeilla psykedeelejä).
Fiilis oli hyvä jo tässä vaiheessa, minä ja A olisimme kuin "uuden polun näyttäjät"
matkalla B:n asuntoon valmistauduimme henkisesti tulevaan ja pyrin havainnollistaa pikaisesti mitä olisi mahd. vastassa (se oli oikeastaan hyvin vaikea selittää mutta tein parhaani
Klo oli n. 22:30 kun vihdoin saavuimme sisälle nautimme 10mg tutkaria imeskelemällä sitä (sätkä paperissa) n. 5min ja huuhtelimme sen oluella alas.
Istuimme alas ja aloimme virittäytyä tunnelmaan kunnes n. 30min jälkeen B sai "älynväläyksen" lähteä pyöräilemään pikaisesti ulkona A ja minä totesimme ettei se olisi hyvä idea, mutta B oli jo päätöksensä tehnyt ja kantoi pyörää ovea kohti. Ovelta hän totesi "haluun kokea nää alku vibat pyörän selässä!) kun ovi meni kiinni minä ja A jäimme hämmentyneenä tuijottamaan toisiamme ja toivoimme ettei mitään kävisi
Tässä vaiheessa olo rupesi olemaan todella uteliaan-jännittynyt vähän kuin "perhosia vatsassa" kunnes 3 TODELLA kovaa koputusta kuului ulko ovesta juoksin avaamaan ovea ja yhtäkkiä
Kerrankin EA:kurssista oli jotain hyötyä
Kunnes kaikki tämä älytön hämmennys helpotti vedimme syvään henkeä ja menimme röökille. Tässä vaiheessa klo oli n 23:30 eli tunti siis takana ja nousut juuri alkamassa
makasin syvällä sohvan syövereissä ja tuijottelin verhoja samalla havahtuen että visuaalit alko pyörii mukavasti
Tässä vaiheessa Aika katosi eikä sillä ollut enään mitään merkitystäkään. Musiikki kuulosti todellahyvältä ja röökiä paloi todella paljon, pikku hiljaa meininki meni holtittomaksi ja loppujen lopuksi "päin vittua" (hyvällä tavalla
tietokoneen käyttö oli jonkin aikaa lähestulkoon mahdotonta, koska itse kirjoittaminen oli ylitsepääsemättömän hankalaa, juuri kun olit kasannut itsensä miettien hiljaa mielessään "nyt mä vaan kirjotan tän biisin tohon" ja just ku oli kirjottamassa
"öööööh mikäköhän se biisi nyt oli mikä piti kirjottaa" sitten A kysyy "mitäs sä nyt säädät siel koneel?"
ja huomaat että oot "sormi suussa" heilunu koneella jo hetken saamatta ees kirjotettuu ku pari kirjainta ja neki jossain helvetin google osotteen peräässä.
hyvin hauskoissa merkeissä illan edetessä loppuakohti budia poltellen olimme loppujenlopuksi hyvin tyytyväisiä siihen mihin kuntoon olimme sen asunnon saaneet