Miten nopeasti Bentso-tolet laskee?

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
bentsmaster
Tuppisuu

Miten nopeasti Bentso-tolet laskee?

Post by bentsmaster »

Eli jos on vaikka käyttämättä puol vuotta niin laskeeko huomattavasti?
lanttu
Apteekki

Re: Miten nopeasti Bentso-tolet laskee?

Post by lanttu »

kaipas neki laskee joskus ainaki luulisin mutta ei samalle tasolle varmaankaan kun ei olisi koskaan edes kuullut bentsoista : |
wtf
Thoxium

Post by Thoxium »

supress wrote:kaipas neki laskee joskus ainaki luulisin mutta ei samalle tasolle varmaankaan kun ei olisi koskaan edes kuullut bentsoista : |
Laskeepas. Riippuu kauanko on käyttäny, se sit puoliks, ni on aika millo on tolet nollissa. Sit ehkä jos jotain kuusvuotiaasta asti syötetty benzoja. Siitä vaan testailee et miten tolet laskeneet, kokeilemal selviää parhaite. Jos ei oo viel tarpeeks laskenu, ni ei se kerta nosta tolea takas ylös. Mut aika kauan menee ennenku laskee nolliin.
Terrorist
Tuppisuu

Post by Terrorist »

Olin syömättä tasan kaks viikkoo benzoja nii tolet laski nollille. Saatoin ennen syödä viinan kanssa 20 mg rivatrilia ja muistin melkein kaiken, mutta nyt en uskalla syödä edes 4mg.

Tuli testattua toi 2x2mg Rivatril + viinaa ja huonostihan siinä kävi. :roll: Muisti meni ja oli tullu häröiltyy vitusti.
"tilanne on ku suomen ilmasto, eli epävakaa"
Thoxium

Post by Thoxium »

Miks bentsojen kans pitää aina ottaa viinaa? Itse ainakin nautin ihan yksiltään niistä...
Terrorist
Tuppisuu

Post by Terrorist »

Thoxium wrote:Miks bentsojen kans pitää aina ottaa viinaa? Itse ainakin nautin ihan yksiltään niistä...
Kyllä ne benzot on miellyttäviä ihan niinkin, mutta itselleni ainakin tulee usein niiden vaikutuksen alaisena viinan himo. Ja se onkin sitten menoa.
"tilanne on ku suomen ilmasto, eli epävakaa"
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Kannattaa kokeilla olla ilman bentsoja ja alkoholia 2vuorokautta, ainakin 48tuntia jonka aikana ei pisaraakaan alkomaholia, tosin riippuu kauan on bentsoja rouskinut ja minkä vahvuisia...
Panic Chaos Disaster!
stufff
Karvakuono

Post by stufff »

Ei ne muutamas kuukaudes ainakaa laske läheskää tarpeeks.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Terrorist wrote:
Thoxium wrote:Miks bentsojen kans pitää aina ottaa viinaa? Itse ainakin nautin ihan yksiltään niistä...
Kyllä ne benzot on miellyttäviä ihan niinkin, mutta itselleni ainakin tulee usein niiden vaikutuksen alaisena viinan himo. Ja se onkin sitten menoa.
Kyllä joo. Joskus on kiva ottaa rennosti muutaman xantun kanssa, mutta usein alkaa tuntumaan siinä määrin tylsältä PLÄÄH että pitää hakea ainakin pari olutta.

Joskus käy niin, että tämä tylsyys ajaa syömään liikaa nappuloita ja xanorin kohdalla alkaa tulemaan paradoksaalisia vaikutuksia. Hypomaniaa, levottomuutta ja jos vielä jatkuvaa kahvin juontia niin avot.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.