Damiana uute
-
Oldveli
- Tuppisuu
Damiana uute
Tiedän että damianasta on muutama topicci, mutta noista uutetipoista sen verran että miten niitä pitäis käyttää silleen että vaikuttaa? Oletteko juonut suoraan siitä putillosta vai laittanut tippoja tupakan sekaan tjsp?
-
Jeshu
- OD
Re: Damiana uute
Joskus kaverilla oli tuota... Damiananhan pitäisi lisätä seksihaluja... Eiköhän sitten pitänyt tämän pullon eksyä erään isännän käsiin joka piti aivan perus-dokaus kotipippaloita, niin että hän sai tietää damianalla olevan tälläisiä vaikutuksia. Kuulemma iso osa osallistujista oli sitten tietty juonut myös tätä innoissaan että kyllä tästä ehkä johonkin on, mutta enpä usko tuloksen olleen juuri mitään (osaan kuvitella meiningin, ei hitsi
) ... Ehkä jotain... On Damianalla kuitenkin joitain lieviä vaikutuksia. Itse saanut tuhdista teestä semmottiis ihan letkeän olon.
Kysymykseen jotain vastatakseni... Kyllä varmaan kannattaa ihan juoda sitä uutetta, ennemmin kuin polttaa... Saa ainakin enemmän kerrallaan otettua.. En kyllä tiedä kuinka vahvat keitokset sulla on.
Kysymykseen jotain vastatakseni... Kyllä varmaan kannattaa ihan juoda sitä uutetta, ennemmin kuin polttaa... Saa ainakin enemmän kerrallaan otettua.. En kyllä tiedä kuinka vahvat keitokset sulla on.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Ununnilium
- Lepakko
Re: Damiana uute
Damianasta en ole huomannut mitään käytännön vaikutuksia, ainakaan mitä olisi selvästi erottanut placebosta.