4-HO-MET : Tutustumista

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
sxoxyvg
OD

4-HO-MET : Tutustumista

Post by sxoxyvg »

Eilen tuli sitten testattua toista kertaa tätä kivaa kemikaalia mistä ei tiedetä kuin hassu nimi. Nämä on hyviä nämä.

Päivän ateria:
  • 4-HO-MET - 15mg
  • Ganjaa - Paljon
Taustatiedot
  • Koe-eläimenä toimi 70kg urosrotta

+00:00 15mg 4-HO-MET veteen sekoitettuna tyhjään vatsaan.

+00:10 Ensimmäiset vaikutukset huomattavissa, jännittynyt ja hermostunut olo. Selailen nettiä ja odottelen.

+00:30 Nousut ovat kovassa vauhdissa, visuaalit ovat jo voimakkaita. Fyysisesti olo on hieman huono, ruuminlämpö kohonnut ja hikoiluttaa. Edelleen erittäin hermostunut ja ahdistava olo.

+01:00 Olo hieman helpottunut. Suunniteltu reissu kauppaan piti perua kun nousut pääsivät yllättämään intensiivisyydellään.

+02:00 Peakissä. Mikään ei enään ahdista, erinomainen ja erittäin psykedeelinen olo. Normaalien asioiden hoitaminen kuitenkin mahdollista. Upeat CEVt, DMT-maisemia. Erittäin aaltoilevaa vahvuudeltaan.

+03:00 Vaikutus laskee hiljalleen.

+04:00 Jack Hereriä keuhkoihin, visuaalit revähtävät takaisin. Loppuilta pilvenpolttoa ja jumittelua.

Eli toinen kerta oli tosiaan kyseessä. Viime kerrallankin nousut olivat ahdistavat, mutta peakin saavutettuaan ahdistus hävisi. Nousujen aikana myös tuntui niinkuin olisi luvassa paljon voimakkaampi trippi mitä se oikeasti tuli olemaan. Jossain vaiheessa pitää vielä koittaa sitä 20-22mg annosta. Voisi myös koittaa tätä laukaisualustana DMT-tripille...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
skirtfeber
Apteekki

Re: 4-HO-MET : Tutustumista

Post by skirtfeber »

mulla kävi myös tota samaa ahdistuneisuutta ja ei-malta-olla-nahoissaan oloa nousujen aikana, menin uimaa ja viddu oli jees! suosittelen.
when the going gets weird, the weird turn pro.