kotiin päästyäni lueskelin tovin foorumia kokemuksista salvian kanssa.
laitoin valot pois päältä lukuun ottamatta uv-valoa huoneessani.
musiikiksi valitsin shponglen shiva space technolog biisin.
lastasin n. 1/3 osaa yhen hitin beissistä bongiini.
menin sängylle istumaan ja otin hitin.
menin sängylle makaamaan savut keuhkoissani ja odottelin että jotain tapahtuisi.
luulin että otin liian pienen annoksen.
pidin savuja keuhkoissani niin pitkään kun pystyin ja kun aloin puhaltamaan savuja ulos
mahani alaosasta alkoi nousemaan hirveä kutina kehoni sisällä joka nousi suuhun asti.
avasin silmät ja huoneeni seinä jonkä näin oli jakautunut kahteen osaan.
hohdokkaan vihreä vasen puoli ja oranssi oikeapuoli oli kuin portti jonka päällä oli kauniita kuvioita.
laitoin silmäni kiinni mutta sillä ei ollut merkitystä koska näin luomieni läpi.
avasin silmäni en enää tiennyt missä olin, kuka olin. en edes muistanut että olin polttanut salviaa
millään ei tuntunut olevan mitään järkeä. tuntui kuin selkäni yhdistyisi sänkyyni kiinni.
nousin seisomaan ja selkäni päällysosa oli jäänyt sänkyyn kiinni.
selkäni tuntui painavalta ja ympärillä naksutti. käteni avautui kahtia
ja sisältä paljastui keltasia pentagonin kuvioisia hymynaamoja
ja kun katsoin ympärilleni koko ympäristöni koostui kyseisistä kuvioista.
kysymyksiä sateli mieleeni ja en pystynyt ajattelemaan että miten tämä olisi mahdollista.
lähdin juoksemaan viereiseen huoneeseen ja kun katsoin ikkunasta ulos jäykistyin.
silmäni menivät kiinni. kelluin tyhjiössä ja ympärilläni oli satojamiljoonia samannäköisiä ihmisiä kuin minä.
aloin tajuamaan että jokainen näistä ihmisistä on minä mutta ne ovat
'' mitä jos '' minuja. esim. mitä jos menisi lukioon tai amikseen että millaista elämäni olisi silloin. :?: :idea: :?:
vähä hankala selittää mut en paremmin voi. tämän jälkeen aloin palautua takaisin tähän maailmaan.
trippi kesti n. 15 minuuttia ei muuta