oxamin
-
- Apteekki
oxamin
elikkäs tällanen tilanne, huomenna käräjät ja sain kaverilta vähän apuja ku omat läkkeet loppu.
muut tabletit tiedän jo mutta jäi epäselväksi tämä oxamin lääke että onko tämä 15 vai 50mg ?? eli minkälainen on 15 ja minkälainen on 50mg tabletti?
tämä kyseinen tabletti on valkoinen, suht. pieni ja keskellä menee lovi joka kapenee hieman pillerin runojen myötä...
kuoseissa käräjille.... lujaa menee mutta menkööt :?
muut tabletit tiedän jo mutta jäi epäselväksi tämä oxamin lääke että onko tämä 15 vai 50mg ?? eli minkälainen on 15 ja minkälainen on 50mg tabletti?
tämä kyseinen tabletti on valkoinen, suht. pieni ja keskellä menee lovi joka kapenee hieman pillerin runojen myötä...
kuoseissa käräjille.... lujaa menee mutta menkööt :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
- Psykonautti
-
- Tuppisuu
Oxamin
Mun kokemuksen pohjalta voin sanoa että ei niitä erota muuten kuin kokonsa puolesta.Luulisin et 15mg kun kerran pieneksi sanoit.Hieman isompi on 30mg ja 50 mg on sitten vielä vähän isompi.
Life is a not a problem to be solved, but a mystery to be lived
-
- LD50
-
- Apteekki
Re: oxamin
Hmmm eikös tämä bentso ole sama asia kuin Opamox valmiste?
Mitkä ovat viihdekäytön annokset opamoxissa, onko kannattavaa alkoholin kanssa?
Voisi ehkä tänään kokeilla..
Mitkä ovat viihdekäytön annokset opamoxissa, onko kannattavaa alkoholin kanssa?
Voisi ehkä tänään kokeilla..
-
- Apteekki
Opamoxit ovat varsin viihteellisiä mielestäni, ja etenkin alkon kanssa, mutta tarkkana saa olla menee yli helposti. Muutama 50opamox huiviin ja otille. Siinä oli sitten vain minun mielipiteeni.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
- Psykonautti
Ite en oo noilla viihteillyt, mutta en oikein usko että sopisivat kauheen hyvin. Kuitenkin kun miettii et oksatsepaami potkii kunnolla vasta parin tunnin päästä siitä kun on ottanut. Järjestäen viihteilijät ottaa siinä vartin päästä lisää jos ei tunnu missään. Sit kun on 30min saatu sellanen viihteellinen olo, niin mites sitten parin tunnin päästä kun onkin jo neljä kertaa viihteellisempi olo? Varsinkin kun siinä on tietty päällä kaljasta lähtien kaikkea muutakin. Oksatsepaami on ihan hyvä lääke, jos vaan osaa varautua että ei auta välttämättä kauhean nopsaan. Itselläni esim. ahdistuksessa joku 15mg riittää jos osaa varautua ja ottaa tunnin etukäteen, mut tarvittaessa otettuna tarvin 30mg, ja siitäkin tuntuu olevan jotain lievää apua (plaseboa?) vasta n. vartin päästä. Mulla on siis noihin pysynyt hyvin alhainen tole, kun en viihteile niillä, tai käytä melkein koskaan useampana peräkkäisenä päivänä.
-
- Apteekki
Hmm empäs nyt tiedä kuumottelenko aivan turhaa.., mutta kysesempä kuitenkin!
Eli voiko opamoxilla ja panadolilla olla jotain henkeä lamaavia yhteisvaikutuksia.. tuskin?
Eli voiko opamoxilla ja panadolilla olla jotain henkeä lamaavia yhteisvaikutuksia.. tuskin?
-
- Moderator
Ei ole.kissankorva wrote:voiko opamoxilla ja panadolilla olla jotain henkeä lamaavia yhteisvaikutuksia..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
- Moderator
30mg imo on juuri se optimi lääkinnällisessä käytössä.
Keep it unreal.
-
- LD50
Nämä taitaa olla ainoita bentsoja joita itse olen kokeillut.
Päihteilytarkoituksessa mielestäni ei tarjoa aivan niin paljoa kun siihen että jos muutaman ottaa vaikka ennen jonnekin ahdistavaan tilaisuuteen/paikkaan menoa.
Helpottaa todella paljon.
Päihteilyannoksilla suurin ongelma tuntuu olevan että voi helposti vaikka vahingossa nukahtaa tai muistikatkoksia rupeaa esiintymään.
Päihteilytarkoituksessa mielestäni ei tarjoa aivan niin paljoa kun siihen että jos muutaman ottaa vaikka ennen jonnekin ahdistavaan tilaisuuteen/paikkaan menoa.
Päihteilyannoksilla suurin ongelma tuntuu olevan että voi helposti vaikka vahingossa nukahtaa tai muistikatkoksia rupeaa esiintymään.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
- Apteekki
Uni ei tullu mutta muisti kyllä meni 5*50mg ja noin 12olutta. Useamminkin tullut otettua alkon kanssa ja ilman, ja on mielestäni miellytävimpiä bentsoja heti rivareitten jälkeen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
- Tuppisuu
Mul ainaki iha ok toimii otin 60mg ja sit paukut mulle tuli vaa semmonen tosi rauhallinen ja levollinen olo. alkon kaa en päässy viel kokeilee mut pitäs tänää

-
- Psykonautti
Oxamin ja Opamox on sama lääke.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
-
- LD50
Heh juurikin näin itse nappasin perjantaina kyseisen napin humalassa ja lisää kaljaa päälle niin heräsin lauantai aamuna alasti lattialta... Oltiin oltu kylpemässä about ~3h muutama video leike löytyi aamulla tuttuni puhelimesta aika zombeja oltiin oltu sielläUsoda wrote:Nämä taitaa olla ainoita bentsoja joita itse olen kokeillut.

I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
- Kameleontti
mikään ei tunnu enää miltään 
tänään ottanu perus päivittäisten rivatrilien päälle vielä illaks 250mg oksatsepaamia. onko täs joku hullu kestotole päällä vai liekö oksatsepaami pitkällä bentsojen käytöllä kiutenkin senverta mieto vaihtoehto.
ainiin oon myös nauttinu 500 mg tramalia mut aatttelin et tuo opamoxi vielä vähän lisäis relaxationia...mutmut

tänään ottanu perus päivittäisten rivatrilien päälle vielä illaks 250mg oksatsepaamia. onko täs joku hullu kestotole päällä vai liekö oksatsepaami pitkällä bentsojen käytöllä kiutenkin senverta mieto vaihtoehto.
ainiin oon myös nauttinu 500 mg tramalia mut aatttelin et tuo opamoxi vielä vähän lisäis relaxationia...mutmut
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Söin taannoin ilman kummoisia toleja (viimeksi ottanut lyhytkestoista bentsoa joskus yli kuukausi sitten) 80mg oksatsepaamia. Join neljä olutta päälle kun napit loppui, eikä apua kuulunut. Ei lähtenyt ahdistus eikä edes vitutus. Huomasi olevansa pöhnässä, mutta ei sen enempää oikeastaan kuin yleensäkään 4 kaljaa juoneena. Paskoja lääkkeitä kertakaikkiaan, vaikka 30mg olisi esim. 10mg diatsepaamia vastaava annos ei se tunnu läheskään siltä. Vaikutuksia saa odottaa ja odottaa, ja kun ne tulevat, ne loppuu ihan liian lyhyeen. Jos oikeasti ahdistaa, pitää vetää sellainen nukahtamiskuosi päälle ettei ahdista - ainakin näin allekirjoittaneella.
Jopa lääkkeeksi minulle aivan turhia. Krapulaa saattavat lievittää, tai hätätilanteessa kai voi syödä koko purkin ja huuhtoa kossusnapsilla alas. Näin siis minulla, olen nähnyt moniakin jotka tipahtaa siinä 50mg huitteilla ihan yllättäen.
Jopa lääkkeeksi minulle aivan turhia. Krapulaa saattavat lievittää, tai hätätilanteessa kai voi syödä koko purkin ja huuhtoa kossusnapsilla alas. Näin siis minulla, olen nähnyt moniakin jotka tipahtaa siinä 50mg huitteilla ihan yllättäen.
-
- Karvakuono
45mg oxamiinia näyttää toimivan yllättävän hyvin itselläni, ja siihen päälle yks lonkero nii sellane tosi rento fiilis, eikä ahista mikää, ei edes se et huomen on tiedossa hampaan poisto:P . Varmaa kyseistä doussia vois vertaa johki 1-2mg xanoria melkeinpä, et aika hyvin futaa ainaki meitsiin tommonen pienikin doussi.
-
- Psykonautti
Itellä kans just katkolla ja sain 45mg otettua kun säästin illasta 15mg täks aamuks sitten vielä 25mg atarax ja 90mg metadon nordic drugs ja ihan ok olot onMikez wrote: Fri 19 Oct 2012, 00:57 45mg oxamiinia näyttää toimivan yllättävän hyvin itselläni, ja siihen päälle yks lonkero nii sellane tosi rento fiilis, eikä ahista mikää, ei edes se et huomen on tiedossa hampaan poisto:P . Varmaa kyseistä doussia vois vertaa johki 1-2mg xanoria melkeinpä, et aika hyvin futaa ainaki meitsiin tommonen pienikin doussi.
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.