salviata

Salvia Divinorum
Happotatti
Apteekki

salviata

Post by Happotatti »

Olin kuoseillu päivän paikallisessa baarissa tramalin ja lyricoiden avulla. kaveri tuli kysymään baarissa, että lähdenkö kämpille katsomaan
mad max 1:Stä.
sanoin että jos tarjoat elokuvan nii tarjoan psykedelian.
Menimme kämpille ja kaivoin salvia 5x taskusta ja kerroin salviasta hänelle koska aine ei ollut alunperin tuttu hänelle.
Eihän se uskonu vaan luuli että sitä voi hiisailla niinku kannabista, huoletta.
Yhtäkkiä huomasin kun kaverin suusta alko valua kuola kahden savujen jälkeen. otin piipun kädestä pois ja kysyin, että potkiiko?
kaveri flippas sohvalta lattialle ja alkoi puhumaan: "täällä on pimeää, menkää pois ku mää oon yksin, mua pelottaa, menkää pois. Kuka mää oon? kuka on (kaverin oma nimi), marko on mun päässä. perustan firman. kuka mä olen?" rauhoittelin kaveria.
kaveri heräsi ja halusi lisää.
vedin itse parit henkoset ja tuttu raskas tunne alkoi puskemaan päälle.
Konttasin lattialla ja tv ruudun lumisade oli enemmän kuin kiinnostava. hihittelin lattialla.

Palailin hieman ja kaveri alkoi hiisaamaan uudestaan.
Tällä kertaa kaveri ei flipannu vaan alko trippailemaan kämpässään.

kuvasin koko tripin videolle(ääniraita menee näin)

"Oh fuck! onko sun nyt pakko kuvata? onko sun nyt pakko kuvata?Loppee ennenku kosketkaan minua! Kuka sinä ensin olet? mene pois sinä pelottaa mua!Helvata pois mun kämpiltä(puhu vieressä olevalle mielikuvitus kaverille).
Hyi helvetti ku tuntuu pahalta. Montako kello on? Lopeta enneku alkaakaan!
Tämä on mun asunto, tämä on mun asunto! (huutaa seinille) "
Kaveri käveli keittiöön ja löysi pullonkorkin
"Laitanko mää muka tämän silmään yhtäkkiä! En minä halua laittaa tätä silmään! miksi mun pittää laittaa tämä silmään. miksi tämä tuntuu sormessa kipeältä? Vittu mun sormi jäätyy!! Menkää muut pois ku mää laitan tämän silmään."

Menee nurkkaan seisomaan ja katselee korkkia.

Korkki tipahtaa ja kaveri huutaa "mää näytän sulle!!" ja potkaisee korkkia.

"Miksi sä sekoilet mun päällä!!!"

rauhoittelin kaveria ja kaveri alkoi kohta palailemaan.
Last edited by Happotatti on Tue 15 Jan 2008, 20:52, edited 3 times in total.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Pyhajysays

Re: salviata

Post by Pyhajysays »

Ite poltin viime kesänä jenkeissä 20x salvia extractia. Siellä ainakin on tapana vetää bongista hitti, pidättää keuhkoissa niin kauan ku mahollista ja päästää ulos. Itellä ulos hengityksen aikana trippi alko, mä en mitään hihitelly ku trippasin oikee kunnolla, kaikki aistit mukana pelissä. Iha alussa alko musa soimaan ja lähin lentää hirveet vaihtia johonki pisteeseen mitä katoin, ja sen jälkee ei tästä maailmasta / ruumissta ollukkaa enää mitään tietoa, olin jossain iha muualla. Itekki ku vahdin kaveria nii se vaan heilutteli käsiä ja availi silmiä ja laitto kii, iha ku jossain transsissa. Se oli kyl hullua tavaraa tolleen vedettynä, ekalla kertaa ku poltin, ku trippi alko loppua ja "heräsin" jonku 5 min alkamisesta, mul ei ollu mitään käsitystä kuka oon, missä oon mitä teen, kuka mun kaveri oli jne. Sit alko asiat pikkuhiljaa palautua ensi vääristetysti ja sit aina vähä oikeemmin ja oikeemmin, kunnes oli taas elämä kasassa.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Aika "hauska" stoori :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Jep.. olihan se aika "huono trippi". oli kylla kiinnostunu itsekin tilailemaan. Itse olen tuon jälkeen aika ahkerasti hiisaillu sallyä ja mukavaa on aina ollu, varsinki poppersin kera. Ihan kohtuu jees näyttää suomeen tulevan. Ja nopeasti. (~3 päivää). Oudoimmat kokemukset oli kun poltin n.0.3g 10x extractia. Olin patja. :D :D :D
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Jaa-a.. olimpas taas tripillä n.puoli tuntia sitten.. olin tällä kertaa lastenohjelma. :D