Onko kukaan teistä nähnyt tätä dokkaria? Ilmeisesti saman hepun käsialaa joka on tehnyt Blueberryn. Katsoin itse dokkarin tuossa hetki sitten ja loistava oli, mielestäni jopa parempi kuin Shamans of The Amazon. Suosittelen!
edit: Lisäsin Jan Kounenin nimen otsikkoon, koska puutteellinen tieto vaikeuttaa tiedon hakemista tulevaisuudessa.
- Kalastaja
Other Worlds - Jan Kounen
-
psyke
- Lepakko
-
Ahab
Re: Other Worlds
Jep tuosta löytyy hieman keskustelua ja linkki mistä ladata englanniksi tekstitetty versio. Search
On kyllä erinomainen dokumentti.
On kyllä erinomainen dokumentti.
-
Drawsku
- Psykonautti
Re: Other Worlds - Jan Kounen
En voi verrata mihinkään muuhun shamaani-dokkariin kun en ole nähnyt, mutta tämä ei todellakaan minua kylmäksi jättänyt.
E: tänään tuli katsottua pari muutakin dokumenttia tuon Shamans of the Amazon mukaan lukien ja täytyy sanoa, että Other Worlds oli tehty ehkä vähän enemmän ns. virallista tietoa keräämällä ja SotA:ssa oli taas kuvattu hyvin millaista koko homma on shamaanien vinkkelistä.
Itse tykkäsin SotA:sta enemmän, mutta ei Other Worlds jäänyt paljoa jälkeen.
E: tänään tuli katsottua pari muutakin dokumenttia tuon Shamans of the Amazon mukaan lukien ja täytyy sanoa, että Other Worlds oli tehty ehkä vähän enemmän ns. virallista tietoa keräämällä ja SotA:ssa oli taas kuvattu hyvin millaista koko homma on shamaanien vinkkelistä.
Itse tykkäsin SotA:sta enemmän, mutta ei Other Worlds jäänyt paljoa jälkeen.