Lauantai 10. Marraskuuta Armon Vuonna 2007
Klo. 10.32 (T- 4h 30 min)
Heräsin tukkoisena nuhasta, mutta kuitenkin pirteänä nukuttuani hyvin. Parin 0,5l kahvin ja yhden leivän jälkeen aamutoimet, vähän nettiä ja muutama tunti Portalin peluuta.
Klo. 16.09 (T- 0h 15 min)
Lopetin Portalin ja kävin katsomassa, että onko #psyvaultissa pelkkiä idlaajia. Eikä siellä muuta ollutkaan. Päätin juoda yhden oluen ja polttaa savut.
Klo. 16.26 (T- 0h 0min)
Läpyskää omituisesta bongista, jonka oon väsänny Martikaisesta, käsisaippuaannostimesta (bliv) ja metalliputkista.
Klo 17.02 (T+ 0h 36min)
Juhlafiilis! Päivä paistaa sateesta huolimatta. Taidan lähteä kävelylle keskustaan.
End of log.
