Kiinnostuksen kohteet
-
Asidyyli
- LD50
Kiinnostuksen kohteet
Monet tällä foorumilla varmastikin ovat kiinnostuneita päihteistä (näin olen jostain päätellyt). Luonnollisesti monilla on varmasti sellaisia tyyillisiä yhteisiä intressejä kuin musiikki, kirjat, elokuvat yms. taide, tiede, urheilun peluu sekä politiikka.
Mitä omakohtaisempia kiinnostuksen kohteita teillä on, joita muut eivät ehkä kanssanne jaa... sellaisia joihin suhtaudutte enemmän tai vähemmän maanisesti, tuon tuosta kiinnostuneena tietoa etsien ja nostatte päänne kun jossain asia mainitaan.
Joitain omia esimerkkejäni ovat vaikkapa c-kasetit, magneettinauhat ja muut entiset tallennusformaatit, kaikenlainen vanha multimediaelektroniikka, saksalainen terrorismi, gnostilaisuus ja juutalainen lukumystiikka, lentokoneet ja lentokentät, Vatikaani ja paavi-instituutio (lähinnä 1900-luvun ajalla), Englannin historia ja kuningashuone, naisten pikkupöksyt, juusto, kaikenlaiset sotajutut, natsit, eksoottiset eläimet, Kennedyn murha... näitähän löytyy kun alkaa miettiä.
Olenko perverssi? Pitääkö mennä kouluterveydenhoitajan juttusille?
Mitä omakohtaisempia kiinnostuksen kohteita teillä on, joita muut eivät ehkä kanssanne jaa... sellaisia joihin suhtaudutte enemmän tai vähemmän maanisesti, tuon tuosta kiinnostuneena tietoa etsien ja nostatte päänne kun jossain asia mainitaan.
Joitain omia esimerkkejäni ovat vaikkapa c-kasetit, magneettinauhat ja muut entiset tallennusformaatit, kaikenlainen vanha multimediaelektroniikka, saksalainen terrorismi, gnostilaisuus ja juutalainen lukumystiikka, lentokoneet ja lentokentät, Vatikaani ja paavi-instituutio (lähinnä 1900-luvun ajalla), Englannin historia ja kuningashuone, naisten pikkupöksyt, juusto, kaikenlaiset sotajutut, natsit, eksoottiset eläimet, Kennedyn murha... näitähän löytyy kun alkaa miettiä.
Olenko perverssi? Pitääkö mennä kouluterveydenhoitajan juttusille?
-
LD50
- Apteekki
Re: Kiinnostuksen kohteet
Farmakologia, biokemia(ja kemia), fysiologia, anatomia ja kaikki tällaiset asiat biotieteistä farmasian kautta lääketieteeseen. Räjähdekemia on myös kovin lähellä sydäntä, mutta nykyään en luota enää onneeni, enkä valmista räjähteitä.
Aseet ja elektroniikka on myös kiinnostuksen kohteitani, ja ovat enemmän käytännön hommia kuin ylläolevat. Kaikenlaisia sähkövempaimia on tullut rakenneltua, kuten esim. aseisiin liittyen sähkölamautin. Jouset(talja-, varsi- ja taljavarsijouset) ovat suosikkiaseitani, koska niillä ampuminen vaatii voimaa ja harjoittelua.
Urheiluautoista pidän myös ja sitä kautta myös pikku hurjastelusta aina kun on porsse alla. Motocrossia tuli aiemmin ajettua, mutta nykyään ei riitä rahat eikä vapaa-aika. Pyörien ja autojen korjailu on lähinnä ollut nyt viimeaikoina hommanani.
Kahden ylemmän kappaleen asiat ovat lähinnä omaa tietoani, en tunne ketään jonka kanssa voisin keskustella noista asioista.
Aseet ja elektroniikka on myös kiinnostuksen kohteitani, ja ovat enemmän käytännön hommia kuin ylläolevat. Kaikenlaisia sähkövempaimia on tullut rakenneltua, kuten esim. aseisiin liittyen sähkölamautin. Jouset(talja-, varsi- ja taljavarsijouset) ovat suosikkiaseitani, koska niillä ampuminen vaatii voimaa ja harjoittelua.
Urheiluautoista pidän myös ja sitä kautta myös pikku hurjastelusta aina kun on porsse alla. Motocrossia tuli aiemmin ajettua, mutta nykyään ei riitä rahat eikä vapaa-aika. Pyörien ja autojen korjailu on lähinnä ollut nyt viimeaikoina hommanani.
Kahden ylemmän kappaleen asiat ovat lähinnä omaa tietoani, en tunne ketään jonka kanssa voisin keskustella noista asioista.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Usoda
- LD50
Anime/Manga, Guro, Cosplay, Gothic Lolita, Figuurit, Japanilainen musiikki (Doujin, Electronic, Gabber, Hardrave)
Muitakin on mutta nuo tulee vaan päällimmäisenä mieleen.
Muitakin on mutta nuo tulee vaan päällimmäisenä mieleen.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Touchet
- Moderator
Kaikki vaihtoehtoinen ja outo. Lowbrow/outsider/underground/counterculture-hässäkkä. Mystisismi, okkultismi, shamanismi, magia, rituaalit ja new age-pseudotiede. Perversiot, mielisairaudet, neurologiset poikkeavuudet, neurokemia ja neuroosit. Teknologia, gadgetit, transhumanismi, cyberpunk, utopiat, kestävä kehitys, virtuaalimaailmat ja Omegapiste [Smi2le, bitches]. Alternative Reality Gamet. Design. Eurooppalainen sarjakuva ja animaatio. Etniset instrumentit. Viinit ja gourmé.
Olen elitisti ja ylpeä siitä.
u dont talk about /b/
Olen elitisti ja ylpeä siitä.
u dont talk about /b/
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
frapathea
Botaniikka on sellanen juttu mistä kiinnostuin kun olin yksin usein pienempänä, ja sitten mun mummo opetti mulle niitä latinankielisiä nimiä ja se opetti mut kasvattamaan kaikkea. Sit mä kyl muutin kerrostaloon mutta oon hankkinu isoja ruukkuja ja kasvattanu ihan mitä tahansa minkä siemeniä on käteen sattunut. Mä rakastan sitä kun näkee ne vaiheet.
Musiikki, (afroam.)musiikin teoria, musiikin historia, etenkin 1900-luvulla... Tätä tulee nykyään päntättyä eräällä arabiassa sijaitsevalla konservatoriolla. Aika ykkösjuttu ollut aina.
Oon aina tykännyt myös vuohista, australian elikoista (etenkin kenguruista, ja ne universaalit delfiinitkin on jännii) ja noista nelijalkaisista kavereista, lähinnä smooth collieista... Mä ajattelin pienempänä et hankin isona vuohia paljon... Ja päiväunelmoin siitä vieläkin... Ne on hienoja elikkoja.
Ja sit oon aina tykännyt inkkareista, etenki etelä-ameriikan inkkareista, mut kaikki käy. Ne on vaan mielenkiintoisia. Period.
Ja oon aina tykänny piirtää ja maalata naistorsoja ja naisten kasvoja
en tiä miks...
Njaaa myös mummo(i)lta opittu kaikenlainen okkultistinen shitti on sellanen juttu. Kun olin pieni niin mun mummo opetti mulle kaikkee tsellasta. Nyt se on kuollut, mut se lähettää mulle välillä kirjeitä nukuksissa...
Musiikki, (afroam.)musiikin teoria, musiikin historia, etenkin 1900-luvulla... Tätä tulee nykyään päntättyä eräällä arabiassa sijaitsevalla konservatoriolla. Aika ykkösjuttu ollut aina.
Oon aina tykännyt myös vuohista, australian elikoista (etenkin kenguruista, ja ne universaalit delfiinitkin on jännii) ja noista nelijalkaisista kavereista, lähinnä smooth collieista... Mä ajattelin pienempänä et hankin isona vuohia paljon... Ja päiväunelmoin siitä vieläkin... Ne on hienoja elikkoja.
Ja sit oon aina tykännyt inkkareista, etenki etelä-ameriikan inkkareista, mut kaikki käy. Ne on vaan mielenkiintoisia. Period.
Ja oon aina tykänny piirtää ja maalata naistorsoja ja naisten kasvoja
Njaaa myös mummo(i)lta opittu kaikenlainen okkultistinen shitti on sellanen juttu. Kun olin pieni niin mun mummo opetti mulle kaikkee tsellasta. Nyt se on kuollut, mut se lähettää mulle välillä kirjeitä nukuksissa...
-
sxoxyvg
- OD
Viina ja aineet.
Punkmusiikki on iha jees, oon kai semmone anarkisti :(
Punkmusiikki on iha jees, oon kai semmone anarkisti :(
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Kuolema, satanismi, sarjamurhaajat, oikeuslääketiede, geenimuuntelu, vieraat planeetat.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
Dalph
- Psykonautti
Mietiskely ja unelmointi, nukahtamista häiritsee vaan todella paljon.
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
ei kaikki näköjään kauheen samanlaisii oo hUUmeiden perusteella 
itse oon semmonen nuori hippipsykeseminarkki
eli reggae, psyce trance ja ambient on mun juttuja
itse oon semmonen nuori hippipsykeseminarkki
eli reggae, psyce trance ja ambient on mun juttuja
-
Lymykonna
- Kameleontti
Minua kiinnostaa kehittyminen. Kaikki tieto on hyvää tietoa. Kaikki ei vielä kiinnosta, mutta se on tavoite.
Erilaisuus kiinnostaa. Tabut aiheet, epäsuosiota nauttivat ajatukset, huonot elokuvat, unohdetut mestariteokset, paradoksit, hakkerointi, väärät kysymykset jne.
Erilaisuus kiinnostaa. Tabut aiheet, epäsuosiota nauttivat ajatukset, huonot elokuvat, unohdetut mestariteokset, paradoksit, hakkerointi, väärät kysymykset jne.
-
dimitri
- Lepakko
Filosofia, psykologia, neurotiede, matematiikka, kemia, fysiikka, kirjallisuus, psykedelia, okkultismi ja metafysiikka. Eivätköhän noihin kiteydy.
-
jakoavain
Itsemurha
Unet, unientulkinta, erilaiset unitilat.
Crossipyörät
Jenkkiraudat
Didgeridoo
Eniten sydäntä lähellä on sarkasmi, sanallinen ylivoima toisesta ihmisestä. En saa mistään muusta niin paljon nautintoa, kuin sarkasmin alituisesta viljelystä joka lauseeseen ja vielä niin ettei kanssaihmiset tajua sitä muutakuin viiveellä -jos ollenkaan.
Sarkastinen kusipää! \o/
Ja niin edelleen.. heitin nyt mitä tuli mieleen.. kaikkeahan näitä löytyis (:
Unet, unientulkinta, erilaiset unitilat.
Crossipyörät
Jenkkiraudat
Didgeridoo
Eniten sydäntä lähellä on sarkasmi, sanallinen ylivoima toisesta ihmisestä. En saa mistään muusta niin paljon nautintoa, kuin sarkasmin alituisesta viljelystä joka lauseeseen ja vielä niin ettei kanssaihmiset tajua sitä muutakuin viiveellä -jos ollenkaan.
Sarkastinen kusipää! \o/
Ja niin edelleen.. heitin nyt mitä tuli mieleen.. kaikkeahan näitä löytyis (:
-
spasm
- OD
Mielenkiintoinen topic. Mutta Öyh. En voi kertoa, en pysty siihen. En halua. Kiinnostuksen kohteita kuitenkin on, ja paljon.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
tila saha
- Lepakko
mellakat, myymälävarkaus, kiesivarkaus, nihilismi, punkku, darra, nainen (oma), naiset, waretus, suomipsyke, suomiräp (kallio ug, s.l.t, asa) shamanismi, amerikan intiaanit, tyynen meren saaret, suomi, syrjäytyminen, ihmisen luonne, ajattelu, syyt ja seuraukset, kulutuskulttuuri, materia, raha, se että ei ole rahaa, väkivalta, se että on paskana, tilanteet, havaitseminen, valokuvaus, piirtäminen, bommaaminen, leffat (fightclub, kaava 51), kirjat (linnunran käsikirja liftareille, puilla paljailla pariisissa lontoossa).
vittumäpoltanpäiväkodin!
-
Dagga
- Apteekki
Kaikki kasvit on kyllä mielenkiintoisia, aloitan huomenna työharjoittelun kasvitieteellisessä!
Filosofia on aina toimivaa. Yhteiskunta ja politiikka hämmentää. Kaikki erilaiset taiteen muodot on inspiroivia, etenkin kuva-taide, ja musiikki. Shamanismi on jännää! Unissa on mahtava oma maailmani. Ja Nintendo-emulaattoreita on kiva takoa! 

-
RL
- Psykonautti
Kielet ja kielitiede, kartat. Teen omia kieliä ja piirrän omia maailmoja. Maailmoihin piirrän kaikki kartat, kuten maanosat, maat, maihin teen läänit ja kaupungit teineen ja metroreitteineen. Ja kaupunignosat. Näissä maailmoissa puhutaan mun ite tekemiä kieliä. Mitään hahmoja tai tarinoita en kyllä ala väkertämään näihin, ne ei kiinnosta.
Opiskelen myös ihan "oikeita" kieliä, eniten kiinnostaa Aasian kielet, sellaiset missä ei ole latinalaisia aakkosia. Toisaalta haluaisin osata kaikkia kieliä.
Tuossa nyt oli tommoset kiinnostuksenkohteet. Kyllähän olen kiinnostunut lähes kaikesta oikeestaan.
Opiskelen myös ihan "oikeita" kieliä, eniten kiinnostaa Aasian kielet, sellaiset missä ei ole latinalaisia aakkosia. Toisaalta haluaisin osata kaikkia kieliä.
Tuossa nyt oli tommoset kiinnostuksenkohteet. Kyllähän olen kiinnostunut lähes kaikesta oikeestaan.
ommmm
-
shishamon
vitun vihainen punk, grindcore, tajunnan laajennus, graffiti ja kauhuleffat, joita kerään hysteerisenä kaikki nurkat täyteen. 
-
Thoxium
Psykologiset kauhu- ja thrillerileffat ja kirjat. Psykologia ja filosofia. Kehonrakennus. Orgaaninen kemia. Unet. Maailmanloppu.
-
Lännen nopein
- Apteekki
Huumeet ja Proge
:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
tRip
- Moderator
Psykologia.. Pyyke. Mieli('-sairaudet.' ja -sairaudet)
huumeet.. huumeet
Huumeet. Tajunnan tasot.. mielentilat.
Psykedeelit..
Minä.. mieli. Mieleni.
Loppujen lopuksi hyvin monikin asia.. Nuo ainakin juuri tällä hetkellä.
Hiljaisuus..
e: ja tietysti taide, piirtäminen..
huumeet.. huumeet
Huumeet. Tajunnan tasot.. mielentilat.
Psykedeelit..
Minä.. mieli. Mieleni.
Loppujen lopuksi hyvin monikin asia.. Nuo ainakin juuri tällä hetkellä.
Hiljaisuus..
e: ja tietysti taide, piirtäminen..
Last edited by tRip on Tue 25 Sep 2007, 19:49, edited 1 time in total.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Kiinnostuksen kohteet vaihtuvat kaiken aikaa, löydän aina jotain mielenkiintoista kiehtovaa uutta ihmeellistä, josta haluan sitten lukea kaiken irti lähtevän ja tutkia ja etsiä ja oppia lisää.
Mutta esimerkkinä vaikka; rakastan erilaisia kulttuureja ja kieliä, taidetta, valokuvausta, piirtämistä,
musiikkia, puita, metsiä, outoja unia, sadetta ja syksyä.
Okkultismi, tarot ja urbaanit legendat kiehtovat, kuin myös ihmisten käyttäytyminen, mikroilmeet, psykologia.
Mutta esimerkkinä vaikka; rakastan erilaisia kulttuureja ja kieliä, taidetta, valokuvausta, piirtämistä,
musiikkia, puita, metsiä, outoja unia, sadetta ja syksyä.
Okkultismi, tarot ja urbaanit legendat kiehtovat, kuin myös ihmisten käyttäytyminen, mikroilmeet, psykologia.
-
growy
- Kameleontti
Hmm..
Unet kiinnostaa jotenkin,ja se olennainen unessa,nukkuminen.
Musiikinteko on tällä hetkellä suurin kiinnostuksen kohde.Musiikki on siis yksi isoimpia kiinnostuksen kohteita. Myös piirtäminen on juttu mitä tekee päivittäin..
Unet kiinnostaa jotenkin,ja se olennainen unessa,nukkuminen.
Musiikinteko on tällä hetkellä suurin kiinnostuksen kohde.Musiikki on siis yksi isoimpia kiinnostuksen kohteita. Myös piirtäminen on juttu mitä tekee päivittäin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
lanttu
- Apteekki
elokuvat, sarjat, matkustaminen(eri kulttuurit), tietotekniikka, pillu
wtf
-
Asidyyli
- LD50
Näitä lukiessa löytyy entistä enemmän noita omiakin kiinnostuksia. Joskus tuntuu että sitä on sairaalloisen kiinnostunut kaikesta mutta ei pysty kunnolla pitkäjänteisesti keskittymään mihinkään yhteen asiaan jossa voisi tulla ns. expertiksi.
Taidan lähtee näyttään tätä mun ADHD:tä kouluterkkarille.
Taidan lähtee näyttään tätä mun ADHD:tä kouluterkkarille.
-
Kalavale
- Apteekki
Miua kiinnostaa huumeet, jack kerouac ja huumeet ja naiset. Oon eläny seinän sisällä jonki aikaa ja oon tajunnu että mua ei kannata dissata. Tää on tulevaisuus. Big brother 2007 ei vittu mitä vittua pyrkikää ihmiset turvaan, piiloon, sellaseen mestaan missä teitä ei oo. Se on varmaa olemista. Se on totuutta.
All things are equal, there are no special things.
-
Usoda
- LD50
Unohdin mainita että myös PHP/Webdesign kiinnostaa, uranakin osittain. Tarkka ajattelu, ongelmanratkaisu ja pohdinta pitää aivot mukavan aktiivisena. Ja luonnostaan olen sellainen ihminen että nautin luomisesta ja uuden tekemisestä, varsinkin sellaisten juttujen jotka voivat olla muillekkin hyödyllisiä työkaluja.
Huumeet kiinnostuksena mulle on lähinnä rentoutumisen ja itsensä tutkimisen työkaluja.
Huumeet kiinnostuksena mulle on lähinnä rentoutumisen ja itsensä tutkimisen työkaluja.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Musiikkia tulee silloin tällöin soiteltua. Sanoituksia kirjoiteltua, kuten myöskin novelleja ja vähän pidempiä tarinoita. Lähinnä omaksi ilokseni niitä kirjoittelen sillä eipä monikaan ymmärrä tyyliäni, joka on omalaatuinen.. mitä nyt pari kertaa olen provoksi / kiusaksi laittanut tarinoitani nettiin pyörimään.
Kasvit kiinnostavat pääasiallisesti myrkkyinä, sitten lääkkeinä ja viimeisenä päihteenä... Siinä on semmoinen sekametelisoppa ettei niitä voi irroittaa toisistaan mitenkään. Kasvit pyörivät mielessäni päivittäin vaikkakin päihteenä niitä tulee käytettyä korkeintaan pari kertaa vuodessa. Lääkkeen roolia monet kasvit tottelevatkin sitten aina kun tuntuu, että jotakin vettä väkevämpää tarvitaan taudin pois ajamiseksi. Lääkäriin en pahemmin usko kuten joulupukkiinkaan ja nekin penniset kun voi säästää niin näillä eväillä mennään.
Miten ihmiselle voi kertoa, että kasvia X saa käyttää lain mukaan, jotta vilu ja huono-olo paranisi, mutta kaksinkertaista annosta ei saa ottaa sillä silloin sinulle tulee hyväolo joka on ainakin periaatteessa kiellettyä vaikkei siihen nyt oikeasti puututakkaan mitenkään ellei käytä vääriä kasveja, jotka sitten ovatkin huumausaineeksi laskettuja?
Uskonto on lähellä sydäntäni... Ei mikään kirjattu uskonto vaan ihan vain oma tapani uskoa elämään ja luontoon. Pitää olla sinut uskonsa kanssa, jotta mieli pysyy rauhallisena. Ei se mikään tärkein asia maailmassa ole, mutta omaampahan silti vahvan uskon. Joskus kait siitä olen pari sanaa availlutkin ilmoille, mutta yleensä pidän melut sisälläni...
oravanpyörästä irrottautuminen on myöskin osa minua ja kiinnostustani. Täten myöskin työttömys ja köyhyys... Keräänkin kaiken pois heitetyn talteen mitä voin hyödyntää joko tavarana / viihdykkeenä / ruokana.
Kamera kulkee melkein joka paikassa mukanani nykyisin, jotenka kaipa se valokuvauskin kuuluu osana itseeni. Niin monta kertaa on mennyt mehevä ja komediallinen tilanne sivu suun kun kamera ei ole ollut mukana. Samaten kaunis hetki kun jänikset ovat tapelleet keskenään tai muuten vain jotakin kiinnostavaa tapahtuu... Nykyisin kuulun niihin kamerafriikkeihin, joka ikuistaa kaiken nauhalle.
Tatuoinnit ovat myöskin kiinnostuksen kohteena... Tervetuloa kuvat niin pitkään kun tyhjiä laikkuja kehosta löytyy päätä lukuunottamatta. Sitä mukaan ne laikut täyttyvätkin kun elän elämääni, kiinnostuksen kohteita tulee ja täten myöskin ideoita... Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa minun tapauksessani.
Yöeläin olen myöskin... Täten myöskin ns pimeä puoli ja synkkyys kiinnostavat minua.
Luonnossa oleskelu, liikunta, taistelulajit ja kävely ovat myöskin osa minua. Siksi tunnenkin kaupungin laitamat ja metsät kuin omat taskuni ja liikuskelenkin niissä päivisin, iltaisin ja myöskin öisin... yleensä ilman lamppua. Niin on turvallisemman tuntuista... Eli jos törmäätte outoon öiseen kulkijaan ja tunnistatte hänet minuksi niin olen harmiton ja vaaraton tapaus... melko hyväntahtoinenkin ja rehellinenkin.. jopa lainkuuliainen vaikkei sitä heti ekalta istumalta välttämättä uskoisikaan.

Kasvit kiinnostavat pääasiallisesti myrkkyinä, sitten lääkkeinä ja viimeisenä päihteenä... Siinä on semmoinen sekametelisoppa ettei niitä voi irroittaa toisistaan mitenkään. Kasvit pyörivät mielessäni päivittäin vaikkakin päihteenä niitä tulee käytettyä korkeintaan pari kertaa vuodessa. Lääkkeen roolia monet kasvit tottelevatkin sitten aina kun tuntuu, että jotakin vettä väkevämpää tarvitaan taudin pois ajamiseksi. Lääkäriin en pahemmin usko kuten joulupukkiinkaan ja nekin penniset kun voi säästää niin näillä eväillä mennään.
Miten ihmiselle voi kertoa, että kasvia X saa käyttää lain mukaan, jotta vilu ja huono-olo paranisi, mutta kaksinkertaista annosta ei saa ottaa sillä silloin sinulle tulee hyväolo joka on ainakin periaatteessa kiellettyä vaikkei siihen nyt oikeasti puututakkaan mitenkään ellei käytä vääriä kasveja, jotka sitten ovatkin huumausaineeksi laskettuja?
Uskonto on lähellä sydäntäni... Ei mikään kirjattu uskonto vaan ihan vain oma tapani uskoa elämään ja luontoon. Pitää olla sinut uskonsa kanssa, jotta mieli pysyy rauhallisena. Ei se mikään tärkein asia maailmassa ole, mutta omaampahan silti vahvan uskon. Joskus kait siitä olen pari sanaa availlutkin ilmoille, mutta yleensä pidän melut sisälläni...
oravanpyörästä irrottautuminen on myöskin osa minua ja kiinnostustani. Täten myöskin työttömys ja köyhyys... Keräänkin kaiken pois heitetyn talteen mitä voin hyödyntää joko tavarana / viihdykkeenä / ruokana.
Kamera kulkee melkein joka paikassa mukanani nykyisin, jotenka kaipa se valokuvauskin kuuluu osana itseeni. Niin monta kertaa on mennyt mehevä ja komediallinen tilanne sivu suun kun kamera ei ole ollut mukana. Samaten kaunis hetki kun jänikset ovat tapelleet keskenään tai muuten vain jotakin kiinnostavaa tapahtuu... Nykyisin kuulun niihin kamerafriikkeihin, joka ikuistaa kaiken nauhalle.
Tatuoinnit ovat myöskin kiinnostuksen kohteena... Tervetuloa kuvat niin pitkään kun tyhjiä laikkuja kehosta löytyy päätä lukuunottamatta. Sitä mukaan ne laikut täyttyvätkin kun elän elämääni, kiinnostuksen kohteita tulee ja täten myöskin ideoita... Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa minun tapauksessani.
Yöeläin olen myöskin... Täten myöskin ns pimeä puoli ja synkkyys kiinnostavat minua.
Luonnossa oleskelu, liikunta, taistelulajit ja kävely ovat myöskin osa minua. Siksi tunnenkin kaupungin laitamat ja metsät kuin omat taskuni ja liikuskelenkin niissä päivisin, iltaisin ja myöskin öisin... yleensä ilman lamppua. Niin on turvallisemman tuntuista... Eli jos törmäätte outoon öiseen kulkijaan ja tunnistatte hänet minuksi niin olen harmiton ja vaaraton tapaus... melko hyväntahtoinenkin ja rehellinenkin.. jopa lainkuuliainen vaikkei sitä heti ekalta istumalta välttämättä uskoisikaan.
-
jakoavain
Lännen nopein wrote:Huumeet ja Proge:
Ja asidyylin piirrustukset.
-
Thoxium
Vois lisätä kitaran listaan, katoi net homma alkaa sujuu, kuulostaa jo hyvältä vaik ite sanonkin