Bongi, Äly vai piippu?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
User avatar
Wol
Psykonautti
Posts: 95
Joined: Thu 06 Mar 2008, 20:46

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Wol »

1. Bongi
2. Piippu

Ja muita en sitten käytäkkään. Piippua nykyään enemmän, kuin bongia.
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
User avatar
skirtfeber
Apteekki
Posts: 499
Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by skirtfeber »

growy wrote:Hätäri on se paras vehje.
:D röökiboksista follet irti ja niistä sitte snaga.

Väsäsin eilen puolenlitran bissetölkist ja palast folioo kabun :p
when the going gets weird, the weird turn pro.
User avatar
DESU
Karvakuono
Posts: 43
Joined: Sat 22 Mar 2008, 00:10
Location: taikametsä

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by DESU »

skirtfeber wrote:
growy wrote:Hätäri on se paras vehje.
:D röökiboksista follet irti ja niistä sitte snaga.
Väsäsin eilen puolenlitran bissetölkist ja palast folioo kabun :p
OLOLOLOLO :D :D

Joomut lasibongi...
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by growy »

skirtfeber wrote:
growy wrote:Hätäri on se paras vehje.
:D röökiboksista follet irti ja niistä sitte snaga.

Väsäsin eilen puolenlitran bissetölkist ja palast folioo kabun :p
Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso? :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
tajunalle
Lepakko
Posts: 209
Joined: Fri 28 Sep 2007, 15:34

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by tajunalle »

growy wrote: Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso? :D
Ei vaan pullon kylkeen tehdään vaikka sytkärillä hyvä suuaukko, näin ainakin itse olen menetellyt.

E: Ja älyhän se parasvehje on ;)
User avatar
sublime
Rotta
Posts: 356
Joined: Sat 03 Mar 2007, 22:54
Location: In ur base

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by sublime »

Altair wrote:
growy wrote: Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso? :D
Ei vaan pullon kylkeen tehdään vaikka sytkärillä hyvä suuaukko, näin ainakin itse olen menetellyt.
Ihan hyvin siitä suuaukostaki saa imettyä, ite oon niin tehny sillonku on pitäny tommoseen nistipiippuun turvautua :D Johonki kohtaan sit pieni aukko jonka päälle tavara.

Tässä mun päivitetty lista vielä:
1. Bongi. Niin tuttu, mukava ja käytännöllinen sekä monipuolinenkin.
2. Piippu. Ei ehkä ihan niin hauskaa kuin bongista poltteleminen, mutta tiettyihin tilanteisiin ja fiiliksiin vallan mainio vehje.
3. Äly. Eipä ole kuin muutamasti tullut käytettyä, jotenkin vähän vaivalloinen eikä niin miellyttäväkään, mutta kyllähän tällekin omat tilanteensa on.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
User avatar
w
Psykonautti
Posts: 95
Joined: Tue 26 Dec 2006, 22:05
Location: Le Manse

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by w »

Läpyä melkeinpä aina älystä, sama kukalla jos on todella vähissä. Kukinnot tykkään eniten lussuttaa bongista, tai kesäiltana kavereiden kanssa läskistä jointista. :)
User avatar
skirtfeber
Apteekki
Posts: 499
Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by skirtfeber »

growy wrote:
skirtfeber wrote:
growy wrote:Hätäri on se paras vehje.
:D röökiboksista follet irti ja niistä sitte snaga.

Väsäsin eilen puolenlitran bissetölkist ja palast folioo kabun :p
Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso? :D
Joo siis suuaukosta imin, eihä tuo oo mitenkää ees bongii isompi reikä? sitä pitäs ehkä vähä isontaakkin hehe.

Ohjeet nyt: tee keskelle tölkkiä kupera kohta johon isket reikiä, tai reikä pesää varten. Leikkaa pullon pohja irti, laita pesään tai kuperaan kohtaan poltot. Laita kämmen leikatun pohjan kohdalle peittävästi tai jossei kädenkoko riitä niin iske vaikka reittä vasten, sytytä, ime vehje täyteen savua ja päästä käsi tai reisi veke jolloin se toimii kiksinä ja PUM. dean is done.
when the going gets weird, the weird turn pro.
User avatar
growy
Kameleontti
Posts: 834
Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by growy »

No ei,mutta siihen ei mun mielestä saa suuta tarpeeks tiiviisti kiinni.. :?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
User avatar
mentalhell
Kameleontti
Posts: 880
Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by mentalhell »

Kaikista muista poltan paitsi älystä ja vastaavista. Bongi o ehkä mukavin ja kolisee iha kylliks.
JennyMyrmeli
Karvakuono
Posts: 20
Joined: Sun 25 May 2008, 02:15

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by JennyMyrmeli »

Bongi. Pehmeät savut.
User avatar
Terrorist
Tuppisuu
Posts: 12
Joined: Sun 25 May 2008, 21:52
Location: Helsinki

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Terrorist »

1. Bongi
2. Äly
3. Piippu

Tossa mun mielestä paras järjestys. Piipusta ei kyl tuu oikeestaan ikinä poltettua ees. :razz: Ulkona sit tottakai jointteja.
"tilanne on ku suomen ilmasto, eli epävakaa"
_Balance_
Karvakuono
Posts: 19
Joined: Sun 15 Jun 2008, 15:09

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by _Balance_ »

1.jointti
2.piippu/martikainen
3.bongi
User avatar
Poliklinikka
OD
Posts: 1101
Joined: Mon 02 Jun 2008, 15:32

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Poliklinikka »

1. Hookah tyylinen vesipiippu esim makutupakan polttamiseen. Ehdottomasti paras ja tyylikkäin.
2. Bongi, mieluiten akryylinen.
3. Piippuviritelmät
Last edited by Poliklinikka on Thu 26 Jun 2008, 18:20, edited 2 times in total.
XTC
Tuppisuu
Posts: 2
Joined: Fri 20 Jun 2008, 01:39

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by XTC »

MUlla ainaki bongi pärähtää AINA mut piippu on mun normi se on nii helppo ja siitä on muutenki miellyttävämpi poltella ku bongist puupun omistan bongii en bongei oon kyll joskuss tehny jostai muovipulloist etc
Nuppi_

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Nuppi_ »

1.bongi
2.jointti
3.äly

älyst kolahtaa kyl parhaiten mutta mutta...
Thoxium

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Thoxium »

1. bongi
2. bongi
3. bongi
Eipä oo tullut enää sen jälkeen muualta poltettuakaan, kun hommasin ekan bongin.
Anonyymi

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Anonyymi »

Bongilla polttelu on kaikkein rennointa. Älystä tulee polteltua, kun en omista omaa vesipiippua, eikä joposta tai piipusta tule polteltua, kun menee hyvää tavaraa hukkaan ;)
[P-Nut]
Tuppisuu
Posts: 7
Joined: Wed 03 Sep 2008, 14:58

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by [P-Nut] »

Bongi on lungi aina silloin tällöin ja antaa hyvät potkut : D Äly (ainakin mulle) aivan vitun HC : D En pidä yhtään. Ja perus jointti on lungi ja mukava poltella ja iisi jos on vaikkapa jossain ihmisten ilmoilla :D
User avatar
tropic
Apteekki
Posts: 339
Joined: Tue 20 Dec 2005, 23:44

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by tropic »

_Balance_ wrote:1.jointti
2.piippu/martikainen
3.bongi
Täysin samassa järjestyksessä kuin itselläni. Jointista yleensä poltan ja sitten jemmasta löytyy joihinkin blaaudaus sessioihin ihan perus maissipiippu. Pitäisi kyllä joku bongi ostaa. En ole tainnut pitkään aikaan omistaa bongia. Poltan toki melkein mistä laitteesta vaan, jos esim. on kylässä jossain ja joku tarjoaa hitit, niin tuleehan sitä hatsit useimmiten sitten otettua, ainakin jos tilanne sen sallii. Alystä en tosin mielellään polta ja monet itsetehdyt bongi viritelmät ei aina niin houkuta.
Can it be all so simple?
trama
Psykonautti
Posts: 64
Joined: Sat 13 Sep 2008, 11:17

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by trama »

Äly potkii parhaiten ja on säästeliäs... suosittelen :)
User avatar
mauseri
LD50
Posts: 3674
Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by mauseri »

trama wrote:Äly potkii parhaiten ja on säästeliäs... suosittelen :)
samaa mieltä,hieman huonompikin läpuskä potkii paremmin ku polttaa älystä,en sit tiedä mistä johtuu(tulisko savua enemmän/nopeammin keuhkoihin).vihreät poltan aina jointista hitaasti nautiskellen.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
User avatar
Pentabarf
Lepakko
Posts: 280
Joined: Sat 13 Sep 2008, 17:54

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Pentabarf »

Bongilla porukassa ja jos ei ole mitään ylitujua kamaa. Piipusta menee sitten hasat raakana ja tuju kukka myös.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
trama
Psykonautti
Posts: 64
Joined: Sat 13 Sep 2008, 11:17

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by trama »

kaikki älyy! haluammehan pitää hampaamme joilla purra ryynimme
User avatar
Zeke
Lepakko
Posts: 233
Joined: Thu 09 Oct 2008, 22:33
Location: 02

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Zeke »

Täysin tilanteesta ja tavarasta riippuen. Mielestäni kaikista on mahdollist saada hyvä kokemus irti.
Tosin jos haluttaa lähteä kunnon tripille, niin isosta bongista reilu hitti kukintoa. Aina toimii. :D
Last edited by Zeke on Fri 10 Oct 2008, 07:05, edited 1 time in total.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
Aesma
OD
Posts: 1063
Joined: Thu 09 Oct 2008, 15:53

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Aesma »

Sätkässä on tyyliä.
Mutta bongi on sopivan helppo ja toimiva.
Bongi.
User avatar
poto
Karvakuono
Posts: 20
Joined: Sun 12 Oct 2008, 23:04

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by poto »

Ite tykkään eniten maustetuista blunt-wrapeistä, mutta noista kolmesta bongi. Äly pärähtää paremmin mut on vaa jotenki niin likast touhuu :D
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
Thoxium

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Thoxium »

Tuntuu että jointista/spliffistä ei mee ollenkaan niin pilveen kuin bongista. Muutenkin tuntuu ilkeeltä tuhlata kannabista polttamalla sätkästä, kyl bongi on se juttu tai sit äly käynnistämään kunnon maratoonit. Tosiaan jos ois omaa satoa, niin tulis poltettua varmaan sätkästä enemmän, onhan se ihan mukavaa poltella rauhassa jointtia mukavassa asennossa istuen. 8)
User avatar
Adrenochrome
Psykonautti
Posts: 88
Joined: Mon 14 Jul 2008, 22:48

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Adrenochrome »

1. Bongi
2. Piippu
3. Äly
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
User avatar
Normander
Psykonautti
Posts: 131
Joined: Fri 17 Oct 2008, 11:06
Location: kohti ääretöntä ja sen yli

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by Normander »

Tuli tässä viikonloppuna poltettua ekan kerran älystä ja vielä kun aikaisemmista poltteluista oli melkein vuosi, niin voin sanoa että TOIMII.