Bongi, Äly vai piippu?
-
Wol
- Psykonautti
Re: Bongi, Äly vai piippu?
1. Bongi
2. Piippu
Ja muita en sitten käytäkkään. Piippua nykyään enemmän, kuin bongia.
2. Piippu
Ja muita en sitten käytäkkään. Piippua nykyään enemmän, kuin bongia.
Wöl, bongia polttava lohikäärme.
-
skirtfeber
- Apteekki
growy wrote:Hätäri on se paras vehje.
Väsäsin eilen puolenlitran bissetölkist ja palast folioo kabun :p
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
DESU
- Karvakuono
OLOLOLOLOskirtfeber wrote:growy wrote:Hätäri on se paras vehje.röökiboksista follet irti ja niistä sitte snaga.
Joomut lasibongi...
-
growy
- Kameleontti
Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso?skirtfeber wrote:growy wrote:Hätäri on se paras vehje.röökiboksista follet irti ja niistä sitte snaga.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
tajunalle
- Lepakko
Ei vaan pullon kylkeen tehdään vaikka sytkärillä hyvä suuaukko, näin ainakin itse olen menetellyt.growy wrote: Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso?
E: Ja älyhän se parasvehje on
-
sublime
- Rotta
Ihan hyvin siitä suuaukostaki saa imettyä, ite oon niin tehny sillonku on pitäny tommoseen nistipiippuun turvautuaAltair wrote:Ei vaan pullon kylkeen tehdään vaikka sytkärillä hyvä suuaukko, näin ainakin itse olen menetellyt.growy wrote: Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso?
Tässä mun päivitetty lista vielä:
1. Bongi. Niin tuttu, mukava ja käytännöllinen sekä monipuolinenkin.
2. Piippu. Ei ehkä ihan niin hauskaa kuin bongista poltteleminen, mutta tiettyihin tilanteisiin ja fiiliksiin vallan mainio vehje.
3. Äly. Eipä ole kuin muutamasti tullut käytettyä, jotenkin vähän vaivalloinen eikä niin miellyttäväkään, mutta kyllähän tällekin omat tilanteensa on.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
w
- Psykonautti
Läpyä melkeinpä aina älystä, sama kukalla jos on todella vähissä. Kukinnot tykkään eniten lussuttaa bongista, tai kesäiltana kavereiden kanssa läskistä jointista. 
-
skirtfeber
- Apteekki
Joo siis suuaukosta imin, eihä tuo oo mitenkää ees bongii isompi reikä? sitä pitäs ehkä vähä isontaakkin hehe.growy wrote:Imetkö hitit siitä mistä juoma tulee suuhun (eli siis suuaukosta) ? eiks se oo vähä turhan iso?skirtfeber wrote:growy wrote:Hätäri on se paras vehje.röökiboksista follet irti ja niistä sitte snaga.
Ohjeet nyt: tee keskelle tölkkiä kupera kohta johon isket reikiä, tai reikä pesää varten. Leikkaa pullon pohja irti, laita pesään tai kuperaan kohtaan poltot. Laita kämmen leikatun pohjan kohdalle peittävästi tai jossei kädenkoko riitä niin iske vaikka reittä vasten, sytytä, ime vehje täyteen savua ja päästä käsi tai reisi veke jolloin se toimii kiksinä ja PUM. dean is done.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
growy
- Kameleontti
No ei,mutta siihen ei mun mielestä saa suuta tarpeeks tiiviisti kiinni.. :?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
mentalhell
- Kameleontti
Kaikista muista poltan paitsi älystä ja vastaavista. Bongi o ehkä mukavin ja kolisee iha kylliks.
-
JennyMyrmeli
- Karvakuono
Bongi. Pehmeät savut.
-
Terrorist
- Tuppisuu
1. Bongi
2. Äly
3. Piippu
Tossa mun mielestä paras järjestys. Piipusta ei kyl tuu oikeestaan ikinä poltettua ees.
Ulkona sit tottakai jointteja.
2. Äly
3. Piippu
Tossa mun mielestä paras järjestys. Piipusta ei kyl tuu oikeestaan ikinä poltettua ees.
"tilanne on ku suomen ilmasto, eli epävakaa"
-
_Balance_
- Karvakuono
1.jointti
2.piippu/martikainen
3.bongi
2.piippu/martikainen
3.bongi
-
Poliklinikka
- OD
1. Hookah tyylinen vesipiippu esim makutupakan polttamiseen. Ehdottomasti paras ja tyylikkäin.
2. Bongi, mieluiten akryylinen.
3. Piippuviritelmät
2. Bongi, mieluiten akryylinen.
3. Piippuviritelmät
Last edited by Poliklinikka on Thu 26 Jun 2008, 18:20, edited 2 times in total.
-
XTC
- Tuppisuu
MUlla ainaki bongi pärähtää AINA mut piippu on mun normi se on nii helppo ja siitä on muutenki miellyttävämpi poltella ku bongist puupun omistan bongii en bongei oon kyll joskuss tehny jostai muovipulloist etc
-
Nuppi_
1.bongi
2.jointti
3.äly
älyst kolahtaa kyl parhaiten mutta mutta...
2.jointti
3.äly
älyst kolahtaa kyl parhaiten mutta mutta...
-
Thoxium
1. bongi
2. bongi
3. bongi
Eipä oo tullut enää sen jälkeen muualta poltettuakaan, kun hommasin ekan bongin.
2. bongi
3. bongi
Eipä oo tullut enää sen jälkeen muualta poltettuakaan, kun hommasin ekan bongin.
-
Anonyymi
Bongilla polttelu on kaikkein rennointa. Älystä tulee polteltua, kun en omista omaa vesipiippua, eikä joposta tai piipusta tule polteltua, kun menee hyvää tavaraa hukkaan 
-
[P-Nut]
- Tuppisuu
Bongi on lungi aina silloin tällöin ja antaa hyvät potkut : D Äly (ainakin mulle) aivan vitun HC : D En pidä yhtään. Ja perus jointti on lungi ja mukava poltella ja iisi jos on vaikkapa jossain ihmisten ilmoilla 
-
tropic
- Apteekki
Täysin samassa järjestyksessä kuin itselläni. Jointista yleensä poltan ja sitten jemmasta löytyy joihinkin blaaudaus sessioihin ihan perus maissipiippu. Pitäisi kyllä joku bongi ostaa. En ole tainnut pitkään aikaan omistaa bongia. Poltan toki melkein mistä laitteesta vaan, jos esim. on kylässä jossain ja joku tarjoaa hitit, niin tuleehan sitä hatsit useimmiten sitten otettua, ainakin jos tilanne sen sallii. Alystä en tosin mielellään polta ja monet itsetehdyt bongi viritelmät ei aina niin houkuta._Balance_ wrote:1.jointti
2.piippu/martikainen
3.bongi
Can it be all so simple?
-
trama
- Psykonautti
Äly potkii parhaiten ja on säästeliäs... suosittelen 
-
mauseri
- LD50
samaa mieltä,hieman huonompikin läpuskä potkii paremmin ku polttaa älystä,en sit tiedä mistä johtuu(tulisko savua enemmän/nopeammin keuhkoihin).vihreät poltan aina jointista hitaasti nautiskellen.trama wrote:Äly potkii parhaiten ja on säästeliäs... suosittelen
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Pentabarf
- Lepakko
Bongilla porukassa ja jos ei ole mitään ylitujua kamaa. Piipusta menee sitten hasat raakana ja tuju kukka myös.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
trama
- Psykonautti
kaikki älyy! haluammehan pitää hampaamme joilla purra ryynimme
-
Zeke
- Lepakko
Täysin tilanteesta ja tavarasta riippuen. Mielestäni kaikista on mahdollist saada hyvä kokemus irti.
Tosin jos haluttaa lähteä kunnon tripille, niin isosta bongista reilu hitti kukintoa. Aina toimii.
Tosin jos haluttaa lähteä kunnon tripille, niin isosta bongista reilu hitti kukintoa. Aina toimii.
Last edited by Zeke on Fri 10 Oct 2008, 07:05, edited 1 time in total.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
Aesma
- OD
Sätkässä on tyyliä.
Mutta bongi on sopivan helppo ja toimiva.
Bongi.
Mutta bongi on sopivan helppo ja toimiva.
Bongi.
-
poto
- Karvakuono
Ite tykkään eniten maustetuista blunt-wrapeistä, mutta noista kolmesta bongi. Äly pärähtää paremmin mut on vaa jotenki niin likast touhuu 
"Työttömät nuoret pajois, työttömän huolet katois pilvii."
-
Thoxium
Tuntuu että jointista/spliffistä ei mee ollenkaan niin pilveen kuin bongista. Muutenkin tuntuu ilkeeltä tuhlata kannabista polttamalla sätkästä, kyl bongi on se juttu tai sit äly käynnistämään kunnon maratoonit. Tosiaan jos ois omaa satoa, niin tulis poltettua varmaan sätkästä enemmän, onhan se ihan mukavaa poltella rauhassa jointtia mukavassa asennossa istuen. 
-
Adrenochrome
- Psykonautti
1. Bongi
2. Piippu
3. Äly
2. Piippu
3. Äly
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
-
Normander
- Psykonautti
Tuli tässä viikonloppuna poltettua ekan kerran älystä ja vielä kun aikaisemmista poltteluista oli melkein vuosi, niin voin sanoa että TOIMII.