Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Thoxium

Re: Amfetamiini topic.

Post by Thoxium »

jakoavain wrote:Saanko kysyä miksi se kiinnostaa? :(

Tyytykää nyt pliis niihin herbeihin.

Amfetamiinien yleisiin toivottuihin vaikutuksiin kuuluu itsetunnon ja mielialan kohoaminen, energisyys, motivaation kasvu (esim. töissä), keskittymiskyvyn lisääntyminen ja sosiaalisuuden lisääntyminen.

Kuka nyt noista vaikutuksista ei pitäisi :P
Kunhan kerran kokeilen, niin tiedän mistä puhutaan.
Ihana sigu <3 *tsihi*
frapathea

Post by frapathea »

Thoxium wrote: kun on itellänikin tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö,
Mistä tiiät ku sulla ei ole edes diagnoosia? Toi ei ole niin ykspiippunen juttu.

Ja voihan se muutenki alkaa maistuu liiaks. Muttei mulla tähän ole oikestaan sanottavaa >_>
kv
Tuppisuu

Post by kv »

Mä en ite koskaan oo pahemmin välittäny piristä, parempi niin... :shock:
Mutta subua menee joka päivä :(
Thoxium

Post by Thoxium »

frapathea wrote:
Mistä tiiät ku sulla ei ole edes diagnoosia? Toi ei ole niin ykspiippunen juttu.

Ja voihan se muutenki alkaa maistuu liiaks. Muttei mulla tähän ole oikestaan sanottavaa >_>
Mistä tiiät ettei oo diagnoosia tyhmä? <_<
On. Syksyllä hakee lääkkeitä, jos sinne asti ehtii
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:Voikohan tuota kokeilla jos on tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö, ettei vaan rupeis maistumaan liikaa. Muuten kyllä kiinnostais ihan täysillä tuo amfetamiini.
En suosittele kokeilemaan, mutta on se kokeilemisen arvoista.. varsinkin lääkemuoto :P

Itse pidän liikaa amfetamiinista, siksi pysynkin siitä visusti erossa.
Syy miksi siitä pidän on, että se poistaa pään sisäisen kaaoksen ja voi vain olla.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Thoxium wrote:
frapathea wrote:

Mistä tiiät ettei oo diagnoosia tyhmä? <_<
On. Syksyllä hakee lääkkeitä, jos sinne asti ehtii
Muista, että kaksisuuntainen mielialahäiriö on vakava mielenterveyden häiriö, suoraan sanottuna mielisairaus. Se ei ole suoranaisesti mikään tuomio ja sen voinee kääntää vahvuudeksi, mutta sen mukaisesti kannattaa elää, eli mm. noudattaa varovaisuutta päihteissä. Täytyy toivottaa onnea mahdollisiin kokeiluihin, sitä varmaan jokainen tarvitsee.
AD_HD @ synirc
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

juu itelläni on tuo kaksisuuntanen mieliala häiriö niin ei siitä sinänsä haittaa ole tuohon pirin vetämiseen olo tuntuu tosin vielä vahvemmalta kuin mania vaihe :D hyvin se menee ku otat vaan vähän kerralla ja muistat juoda paljon ja siin on vähä ongelmaa et ilman lääkitystä ei voi saada unta oikeen mitenkäään otin yöllä vielä lääkkeet ja ei siitä mitään sivuvaikutusta tullut. seuraavana päivänä vähän hämmentynyt/pikkuisen ahdistunut olo .. onnea kokeilulle.
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

hei kertokaas et onko näillä mielialalääkkeillä vaara vaikutusta amfetamiinin kanssa
lääkkeet ovat
- seroquel
- serenase
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

pirin joutuu unohtaa henk.koht tajusin sen hohdon siinä tavarassa jo ekalla kunnon poreilu kerralla se lämmin fyysinen hyvän olon tunne, itse varmuus, virkeys jne laskuja en koskaan ole sinäänsä saanut koska rauhottavia löytyy ihan reseptillä niin niitä on tullu sitten siinä loppuvaiheessa kun pore on loppunut niin nautittua automaattisesti. kerran kylläkin testasin olla ilman eikä silti laskuja :?
wtf
Saksikäsi
Karvakuono

Post by Saksikäsi »

Sovin sitten elämäni ensimmäiset pirikaupat sunnuntaille. Nenuun ne menee varmaan tässä tulevalla viikolla, postaan sitten myöhemmin varmaan jälkifiiliksistä ja minkälainen suhde kyseiseen tavaraan muodostuu. :roll:
Ahab

Re:

Post by Ahab »

En tiedä onko vanha kun en ole seurannut topicia mutta anyway
Wikipedia wrote:In 1997[3] and 1998,[4] researchers at Texas A&M University reported finding amphetamine and methamphetamine in the foliage of two Acacia species native to Texas, A. berlandieri and A. rigidula. Previously, both of these compounds had been thought to be human inventions.[5]

3# ^ Clement, Beverly A., Goff, Erik Allen Burt, Christina M. and Forbes, T. David A. (1997). Toxic amines and alkaloids from Acacia berlandieri. Phytochemistry 46(2), pp 249-254
4# ^ Clement, Beverly A., Goff, Christina M. and Forbes, T. David A. (1998). Toxic amines and alkaloids from Acacia rigidula. Phytochemistry 49(5), pp 1377-1380
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Huh, olipahan vkl. Sain 80% tahnaa joka todellakin oli ehtaa verrattuna aikaisempaan "kasikymppiseen" (joka sekin oli saakelin hyvää). Alustusta:
Perjantaina alkoa, kodeiinia ja jauhepiriä 1:t isot lainit (joka myös oli todella vahvaa), unta 3h.
Lauantaina alkon tissuttelua, illalla 12 aikaan n. 0,1g tahnaa ja vähän alkoa lisää. Yö valvoessa ja aamulla 6+ aikaan heikohko olo. Söin vähän suklaata verensokerin korjaamiseksi ja otin toisen samanlaisen tahnapalan. klo 7-9 unta. Noniin, ja nyt päästään itse asiaan.
Tuli sitten ikävät rytmihäiriöt, huimausta (=verenpaine varmaan ketuillaan), näkökenttä heitti (asiat aaltoili), vainoharhaa,
tuntoharhaa, leposyke joku 40/min (mulla normaali joku 80), tosi kylmä mutta silti hiki, ajatukset katkeili niin pirusti kuten muistikin,
iltaa kohden silmät näytti lautasilta yks yllättäen ja mä aloin olla varma että nyt oon Deliriumissa tms. :shock: Luin kaikista eri sairauksista varmaan monta tuntia tietoa, pelkäsin että on amfetamiinimyrkytys/amfetamiinipsykoosi joka jää päälle/munuaiset pettää/saan aivovaurion/aivoverenvuodon/kuolen hypotermiaan jne tms :lol: ja mietin kuinka uskallan nukkua jos ei pumppu enää lyökään enkä herää aamulla!?
No, sitten sain onneksi rauhotettua itteni. Olin hämmästynyt kuinka nyt näin panikoin ja että se ei auta mitään, pahentaa vaan. Kaveri joka tietää näistä lupasi että varmana ei ole myrkytys niin pienestä määrästä ja sanoi että lopetahan vainoilu että on vaan käyttöoireet/viekkarit varmaan,
ja että menet yksityiselle lekuriin jos tarvii, piste. Kävin sitten ostaa yhen siiderin ja koitin syödä jotain, koko vkl aikana olin syönyt ihan liian vähän..
Illalla tulin siihen lopputulokseen että mun psyykkeen pimeä puoli mr. vaino oli meinannut kivuta järjen äänen paikalle, vaikka aina tätä ennen olen kestänyt paljonkin kieputusta.
Ja noin PIENESTÄ määrästä, se oli niinkun kummaa. Mut voi vitsit se laatu kyllä korvaa määrän mennen tullen. 8)
Pahin oli se pelko että Mitäs JOS tämä onkin todella vakavaa ja kuolen? En oo lääkäri kuitenkaan.. :( Nooo, yö meni ihan hyvin ja olo on parempi kun on nukkunut.
Rytmihäiriöitä on yhä koko ajan mutta paljon pidemmät välit jo ja leposyke on normaalin rajoissa, tunto ja näköharhoja on vielä osittain.. En vaan jotenkin voinut tajuta että mulle tulisi tämmösiä viekkareita kun ei ole koskaan tullut tällaista ja kun se määrä oli niin pieni. Oon kumminkin tavallista (paskaa ja ei-niin-paskaa) ottanut aika hurjiakin määriä per vrk/vkl syömättä ja nukkumatta eikä mtn näin pahoja jälkioloja ole tullut saatika et menis näin hitaalle sen vielä vaikuttaessa. Mut kyllä se varmast tästä vaan paremmaks nyt muuttuu. Pahin on se vainoilu kun ei tajua vainoilevansa kun "on vaan huolissaan itestään".
Mun psyyke kiittää kokemuksesta ja jatkaa entistä vahvempana. :D
Saa myös kommentoida (tai pistää röhönauruksi)..? (:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

pirivainot :S
yleensä niit alkaa tulee ku o useamman päivän putkee sit kiskonu mut miksei näinkin, jos et oo paljoo nukkunu muuten voi sekin olla osatekijä.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Thoxium

Post by Thoxium »

Oli kyllä mielenkiintoisen mukava kokemus, oli kiva puhuu kun oli niin itsevarma ja sanavalmis kaikista jutuista. Hampaathan tossa kuluuu jos ei oo purkkaa :D

Kieltämättä olis kiva poistaa aamuväsymys nyt pirillä ja sit olla taas kivoissa pöhinöissä. Mut taitanpa ottaakin kahvia :lol:
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Nyt tosiaankin tuli ekaakertaa vastaan tahnaa jota väittivät vielä metaksi. Huomenna tätä pitäisi testailla, että millaista on. Onko muut tampereen seudulla tärmäillyt samaan kamaan, ja osaisi hieman pohjusta, että millaista kyytiä on odotettavissa?
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
Thoxium

Post by Thoxium »

Hmm, onpa muuten melko addiktoivaa tavaraa. Jos vertaa joihinkin opioideihin, vahvin mitä nyt kokeillut on kratom (toimi mulla n. 10x kovempaa kuin kodeiini) ja sit kodeiinia kului ainaki pari kuukautta 1 - 3 viikossa, annokset sopivia hyviin lämpimiin ja euforisiin oloihin. Ei tullut tosta kratomista mitään himoja ottaa lisää seuraavina päivinä, vaikkei kummempia laskuja tai krapuloita tullut siitä, kodeiinin kanssa ehkä alussa pientä himoa saattoi esiintyä, mutta meni kyllä ajallaan ohi. Nykyään ei tee kodeiinia tai muitakaan opioideja yhtään mieli, vaikka kodeiineista saanut viiimosilla kerroilla paljon paremmat olot kuin ekoilla.

Nyt miettinyt, että olis kiva taas ottaa parit viivat ja olla mukavassa pöhinässä taas. Tulee vaan niin itsevarma, puhelias ja kiva olo. No huomenna oli ajatus ottaa, mutta sitten sen jälkeen varmaan käytä puoleen vuoteen. Ehkä sitten joskus jos saa halvalla ja hyvää, niin vois ottaakin. Ei viitti ottaa kovin usein, kun amfetamiini tuntuu sellaselta aineelta jonka käyttö lipsuu helposti.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Lännen nopein wrote:Nyt tosiaankin tuli ekaakertaa vastaan tahnaa jota väittivät vielä metaksi. Huomenna tätä pitäisi testailla, että millaista on. Onko muut tampereen seudulla tärmäillyt samaan kamaan, ja osaisi hieman pohjusta, että millaista kyytiä on odotettavissa?
Tänään kuulin jostain hyvästä tahnasta, mutta mitään meta-väitteitä en kyllä kuullut.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:Hmm, onpa muuten melko addiktoivaa tavaraa.
...
Onhan se addiktoivaa joo.. Amfetamiinista kun saa niin luonnollisen mukavan olon, ettei sitä malta enää olla oikein ilman.

Toisaalta amfetamiinilla saa liian helposti psyykeen pois tolaltaan.. Ehkä se on se voima mikä pitää myös erossa siitä.
Keep it unreal.

Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Oli kyllä parasta poretta mihin oon ite tähänmennessä törmännyt(en tosin osta kovin usein). hieman vajaalla puolella grammalla meni 36h hienosti, välissä koitin tipauttaa itteni ryyneillä, mutta loppu ryynivarasto ennen kuin olisi ollut puhettakaan nukkumisesta vaikka aika hyvin niitä popsinkin ja join viä muutaman oluen päälle. Pirun tasaista ja pitkäkestoista, luulen että oli kyllä metaa mutta erittäin paljon jatkettua, mutta silti jää normi pore kakkoseks heittämällä.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Testatkaas joskus miten puhdasta katupiri on, tässä ohje:
https://rikki.fi/tajkor/farmakopea_amfetamiini.pdf

Kiinnostais itseäkin tietää.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
CharlieBigPpotato
Kameleontti

If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Ihan hyvä toi faq^, poimin itelle pari vinkkiä sieltä..
Huomen tahnaa, nam. Nyt otan eka tosi vähän. Syön myös jotain vaikka väkisin
ja juon enempi. Vitamiineja vois myös napata.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

pari kokemusta takana, ei mitään oloja vaikka hyvää (keskaria parempaa) oli molemmat, toimi kyllä mutta ei tuntunut.
eilen ostin ramman. ja nyt kolisi. peruspöppöö ja tykkäsin todella paljon. tulen jatkossakin harrastamaan mutta tarpeeksi harvoin eli korkeintaan 1g/kk enkä osti ykköstä isompia määriä. eri asia jos joku tarjoaa. pirinistit on nähny...
vittumäpoltanpäiväkodin!
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

tilois wrote:tykkäsin todella paljon. tulen jatkossakin harrastamaan mutta tarpeeksi harvoin eli korkeintaan 1g/kk enkä osti ykköstä isompia määriä. eri asia jos joku tarjoaa. pirinistit on nähny...
Toi on kuultu niin monta kertaa ennenkin, toivottavasti pysyy hanskassa!
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

se vähän itseäkin mietityttää.. vittuku se on niin kivaa. :D
vittumäpoltanpäiväkodin!
Thoxium

Post by Thoxium »

Kyllä mä tunnen enemmän niitä joilla on pysynyt homma hanskassa kuin niitä joilla lähtenyt kontrolli koko hommasta.

Kunhan on jotain harrastuksia tai muuta mielekästä tekemistä vapaa-aikana, eli ei ole tylsää suurimman osan ajasta. Muuten kato tekee mieli pöhinää, kun aah menee kaikki tylsyys ja kaikki tuntuu vitun kiinnostavalta 8)
Riippuu ihmisestä, hänen elinympäristöstä, elintavoista ja muista tuommoisista.
immuzu

Post by immuzu »

Ekaa kertaa elämässäni ä haluun piriä.. eiku huijasin. tokaa. eka kerta oli ku piti kokeilla happopiri. nyt tarviin, et saan siivottua ja jaksan säätää savuja :D ei tästä muuten selviä :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Piri on kyl aine joka on salakavalan pirullinen..

Mutta niin ovelan nautinnollinen 8)
Keep it unreal.

immuzu

Post by immuzu »

On ja ei. En mä oo siitä ku kerran nauttinu ja kolme kertaa ottanu, mutta voispa huomena nauttia uudestaan. Sienetkin kelpais.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Viceland - METHTURBATION BLUES - Smoking Tweak Makes My Cock Weak:
http://www.viceland.com/issues/v12n4/htdocs/meth.php