Aloittelija ganjanisti
-
jamaka
Re: Aloittelija ganjanisti
Meikäki on ollu suht blosset nyt abaut 3 vuotta ja hyvin menee
vaikka vedänki nykyään vaan piriä...
-
growy
- Kameleontti
Älkää nyt herranjumala ainakaan ensikertalaiset sekottako Benzoja Kannabiksen kanssa,saattaa mennä vähän turhanki levyiks. Mun mielest ainaki ku en lääkkeitä syö vaivaan enkä huvikseni kuin harvoin,niin sillonku syö vaikka 2mg Xanorin jos toisenkin ja polttaa savut päälle niin kyllä siitä aika kuutamolle menee.Helvetinmoinen jumi ja motoriikka ihan päin vittua.NapalmSatan wrote:Tosiaan toi kuumotus&ahdistus on hyvä lievittää bentsoilla mutta tosiaan sitten kun on tottuneempi savuihin ja osaa poltella oikein niin eihän niitä bentsoja sillon tosiaan tartte.Terrorist wrote:Kyl ne benzot jeesaa aika paljo jos tulee kuumotuksia, mut ite ainaki osaan välttää niiden tuloo.
Savu on mun mielestä semmonen päihde jota pitää ensin "osata käyttää", enne ku se toimii kaikista miellyttävämmin.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
pilkkija
- Lepakko
-
growy
- Kameleontti
Siinähän se asian ydin tuli.Huoh..pilkkija wrote:Polta pilvee joka päivä
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
disease
- Psykonautti
ite vedin tässä toissapäivänä savujen kanssa muutamia pameja ja yhen xanorin. henkilökohtaisesti en tykännyt sen tuomasta olotilasta yhtään. jotenkin se pajanen tunne meni kokonaan melkein pois. ihan kun ne bentsot ois jotenki peittäny sen pajasen olon että oli vaan semmonen bentsomainen lagitus päällä vaan, että blossia meni paljon enemmän mitä normaalisti, koska halus sen pajasen olon takas ja sitten pääty siihen että oli ihan kuutamolla kun oli niitä bentsoja popsinut
-
BrokenFinger
- Lepakko
Älkää ihmiset sotkeko savuja minkään muun aineen kanssa! Menee hyvät tuntemukset ihan hukkaan. Jo pieni määrä alkoholiakin turruttaa tunto- ja muita aisteja sen verran ettei vaan tunne kaikkea sitä mitä voisi. itseä ainakin turhauttaa tälläinen tuhlaus. Ja aika paikka ja seura tosiaan oikein niin ei voi ahdistaa/kuumottaa.
-
sxoxyvg
- OD
Älkää ihmiset sotkeko aivoja minkään muun aineen kanssa! Menee hyvät tuntemukset ihan hukkaan. Jo pieni määrä pilveä turruttaa tunto- ja muita aisteja sen verran ettei vaan tunne kaikkea sitä mitä voisi. itseä ainakin turhauttaa tälläinen tuhlaus. Ja aika paikka ja seura tosiaan oikein niin ei voi ahdistaa/kuumottaa.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
BrokenFinger
- Lepakko
Myös näin.
^