Dexma wrote:Mulla on muuten alkon kanssa nykyään toi, että joskus se vaan lähtee meneen käsistä... Sitten taas rauhoitutaa ja taas mennään...
Mulla taas bentsojen kanssa toi sama. Ja kun menee paljon bentsoja, menee muutaki paljon muutaki kuosii. Ja ku menee paljon muutaki kuosii ni sit alkaaki menee joihan ihan helvetisti kuosii. ... . ... kunnes sit taas vähän tulee järkiinsä ja tahti hidastuu ja tulee halu jopa lopettaaa se touhu kokonaan. Mut silti aina ajautuu yhä uudelleen niille samoille raiteille. Ongelmakäyttöön.
Oon just huomannu, et on kahenlaisia riippuvuuksiin helposti ajautuvia ihmisiä.
Toiset on niitä, jotka kuosaa "kerran viikossa _kunnolla_
toiset, kuten itse, kuosaan vähänniinku jokapäivä..mut sillai pikkasen. tai toisinaan vähän enemmän.
molemmat on yhtälailla riippuvaisia ja ongelmaäkäyttäjiä, mitä lie nistejä, emt....
Nyt on menny bentsoja ihan tolkuttomasti viimeaikoina. Mut sitä ehkä kaipasinki. Vapautuu ihmisenä olemisen taakasta ja voi olla just niin hömelö tai hullu miltä sillä hetkellä tuntuu. Piatsi ei oikeen tunne hirveesti mitään. Tai tuntee, mut ei ollenkaa selvästi.
Oon muuten nyt erimieltä jesuiitta siitä et bentsot ei tukahduta ghanjan psykedeliaa, vaain ghanja nimenomaan tuo siihen bentsopöhnään sitä psykedeliaa.
Mä helkkarisoikoon menin popsiin viimeyönä mun kaikki bentsot

Onneks noi kemikaalit jyllää hyvinkin pari päivää, kunnes saa lisää.
Vittu tää bentsokoukku !

On nääki lääkehuumeet ihan kivoi joskus.. "Olla vaan, täysi nolla.."