Psychotexicated : Pohdintaa

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Jeshu
OD

Re: Psychetoxicated: Pohdintaa päihteilystä..

Post by Jeshu »

Tämä ketju voisi ainakin melkein korvata Psychetoxicated ketjun, kun kuitenkin usein porukka kertoo myös miten aine vaikuttaa ja setvii suhdettaan päihteeseen/päihteisiin.

Itse olen tukevassa kodeiini kuosissa. 400mg menny! :o

Kun makoilin sängyllä niin jatkuvasti näin sellasia semi-valveunia, että luulin huoneeni huonekalut olevan aivan eri paikoissa missä ne oikeasti oli. Sitten hapuilin olemattomia esineitä silmät sirissä. Sit näin jotain viidakkoakin. Noh, eipä kyllä tän erikoisempaa tällä erää... =)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Valveunia...... On se jännä, ttä sellaisiakin tulloo.

Harmaa katto muuntuu silmät kiinni ollessa puiiseksi lauta-katoksi, joka huojuu ja kuplii, aaltoilee - samantyyppisiä näkyjä kuin hapoissa
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Synttärin kunniaksi DEXMII!
chibbo

Post by chibbo »

Dexma wrote:Synttärin kunniaksi DEXMII!
Huhhuh miten kujalla tuli taas eilen oltua.. Dexmi Manilla oli eilen synttärit ja se oli kutsunu mut ja Raudon sen luo vetää deksmiä. Se oli sanon meille et sillä olis joku yllätys..

No, kun päästiin Raudon kuplavolkkarilla Deksmin pihaan ni se oottelikin jo siinä tupakkaa poltellen ja sano et "Lähetääs kundit käymää tullissa??" Oltiin Raudon kaa et "mitähän vittuu Deksmi taas meinaa???" Otettii matkalla Raudon kaa skabaa kumpi erottelee autosta löytyvillä tavaroilla nopeemmin 600mg, minähän sen tietysti vein ja huitasin HETI robolimsat naamarii. Deksmi kerto et se oli synttäreitten kunniaks alotellu KAHELLA samanlaisella paukulla ja sen kyllä huomas(Deksmi oli vitun DEKSTROVERSES!!!!!).
Enivei, liikennevalois joku alko tööttäilee iha vitusti ja aateltii et se johtuis Deksmin auton takapuskuritarrasta("Honk if U are on DXM) käännyttii sit kaikki kattoo et millane hippi siel on ratissa ja se oliki joku finninaamanen amisviiksi vihasena koska ei muka lähetty tarpeeks nopeesti kun valo vaihtu, MITÄ VITTUU??? ALKAA HAASTAMAA DEKSMIKINGIEN KAA JA VIEL SYNTYMÄPÄIVÄNÄ??? Deksmi avas auton oven rauhallisesti keskel RISTEYSTÄ(????), nous ulos ja käveli sen räkänokan luo. Katottii Raudon kaa takaikkunasta, kun Deksmi Man sano jotain sille finninaamalle ja se jätkä muuttu IHAN valkoseks ja selvästi oli vitun PELOISSAAN kun Deksmi puhu sille!!! Kysyttii sit Deksmilt mitä se oli sanon sille, kun se jätkä oli selvästi PASKONU housuu. Deksmi vaa sano "Stop honking or my friends will honk YOU" HAHA!! Mistä se oli keksin ton, salee jostai HUUMEFOORUMILTA??
Anyvay.. Päästii tullin pihaa pienen säädön jälkee ja lähettii hakee Deksmin meille lupaamaa yllätystä.. Deksmi asteli tiskille ja sano sille tuulipuku-virkailijalle jotain et tuli hakee pakettia. No tää virkailija alkaa jotain et se pitäs avata sen valvonnassa(varmaa ettei oo mitää pommei tai sellast.. ei meitä oikee kiinnostanu muutaku saada se Deksmin synttäriyllätys) Deksmi sit avaa sen paketin ja vittu ette IKIN usko mitä se oli homman!!!!! Se oli tilan vittu _30 GRAMMAA_ DEKSMII, VITTU PUHASTA VIEL???? VITTU KOLKYT??? Alettii Raudon kaa miettii et ollaako DEKSMIMATKAL vai onko tää totta!!!!! No oltii sit jo lähös ku se virkaintone kukkahattu-NATSI alkaa jotai et niit ei voi muka antaa MEILLE et se o vaaralline huumausaine??? WHAT THE FUCK??? Mitä vitun vaarallist siin o? Deksmi alko sit kertoo sille kui paljo se o vetän deksmii jo pelkästä TÄNÄÄ ja et jos se ei saa noita nii todennäköisesti se alkaa piikittää HEROIINII!!!!!! Kuitenki sit se jätkä taipu ku se tajus keitten kaa se o tekemisis ja huomas et ME osataa hommamme. Mut paras tulee nyt:
Se jätkä halus viel jotain ARVONLISÄVEROA????? 22%??? Ei vitussa makseta. Oli just saanu puhuu Suomen kovimpien deksmijätkien kaa ja nyt viel haluu rahaa MEILTÄ!!!!! Raudo työns Deksmin sivuun ja heitti sille tullin jätkälle poretabletin tiskii ja totes "keep the change" HAHAHAHA me naurettii Deksmin kaa ja se jätkä muuttu ihan PUNASEKS ja lähti vaa pois siitä tiskiltä.. Loppupäivä menikin sit Deksmin luona kiskoen uutta jauhedeksmii(sekotettiin siihen kyl sitruunahappoo kun se maistu ihan PASKALTA!!!!!!!) ja kaljaa juodessa...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hienoo jesuiitta että nostit ketjun.
Mun mielestä ihmisten ehkä kannattais vähän pohtia enempi omaa päihteilyään, ku et "tänään 50000miccii tenoxii"

Joo, vaikka mä 'päihteettömänä' elänki, kuuluu hatsi, ghanja edelleen niihin tajusteisiin jotka pitävät elämää mielekkäänä.
Sit joskus on kiva kuosailla pikkasen enemmän. Antaa vähän enempi valtaa kuosailunhimolle. Ei liioitellusti. Koittaa mahdollisimman hillitysti rakentaa hyvää kuosia.
Mutta niin, että lopulta tuntee saavuttaneensa sen -kuosin- Tietynlaista vapautumista. Voin tehdä asioita täysin toisin kuin normaalisti.
Voin tuntea tyytyväisyyttä tyytymättömyydessä.

En oikeen tiedä miksi päihteidenhimo on kuin vuoristorata. Hitaasti se alkaa pienestä, ja jossei malta toimia itse jarrumiehenä, meno alkaa mennä holtittomaksi.
Jossei koskaan malta pysähtyä pohtimaan sitä, että mihin suuntaan elämässään on menossa, eikä älyä kehittää itseään. Voi lopulta huomatakin joutuneensa vuoristorataan, jossa itse on matkustajana ja jarrumies puuttuu.

Sain tänään kasan bentsoja. 'Ylimääräsiä', toisinsanoen sellaisia joihin ei tarvitse sisällyttää kontrollia ja itsekuria.
Takaraivossani jokin houkuttelee niistä saavan viihdykettä tälle illalle.
Poltan pilveä. pohdin, unohdun ajatuksiin.
Havahdun, etten nyt ainakaan vielä koe tarvetta bentsopöhnälle. Haluan kokea illan täyttymyksen.
Sanonpa jo tässä vaiheessa etteipä tässä mitään järkeä saatika tolkkua o, mut ihan jees 8)
En tiedä, jätän asian omaan arvoonsa, ja jos koen vastustamatonta himoa, syön ne, nautin ja olen tyytyväinen kun niitä ei enää ole :)
Kutkuttaaa..^^

Lisäystä (kun kiusaus kävi turhan suureksi): Kerron teille nyt pienen kaavan:
2mg rivatril - 20mg diapam - 80mg tenox sekä vähän QQQQ
kohta toinen samainen setti.. koska tää nyt tuntuu vähän turhalta lääkkeiden tuhlaamiselta.

En ees tiedä mitä varten halusin korostaa nauttimiani tarkkioja milligrammamääriä. Sen sijaan kuin olisin vain todennut, että olen tukevasti bentsoissa, muttei oikein tunnu minkäänlaisia mielekkäitä vaikutuksia, saatika ylipäätään kovin huomattavia vaikutuksia.. ja sanon jo nyt tässävaiheessa ettei tässä ole mitään järkeä saatika mitään tolkkua tässä touhussa, mut ihan kivaahan tää kait on.. ehkä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

30 mg DPT-hydrokloridia suonensisäisesti. Kaoottista.

Ensinnäkin tämä tavara kirvelee ihan helvetisti. Suonet palaa. Sen joutuu lyömään todella hitaasti, ja silti puutuu iho siitä kohtaan johon sen lyö.

Saman tien humahtaa jonnekkin deliriumiin, jossa seinät sulavat ja kuplivat, näkö pikselöityy ja aaltoilee. Tunne on hyvin kaoottinen ja hieman ahdistava, mutta se menee ohi ja tasoittuu. Psyykkisiltä vaikutuksiltaan muistuttaa lähinnä sitä kun polttaa DMT:tä hapoissa.

Olotila kestää korkeintaan pari tuntia, mutta epätodellinen unenomainen olo kestää loppupäivän. Bodyload on tosin turhan raskas, ja IV:nä tämä tavara hyökkää turhan raskaasti silmille. Jos joskus törmään tähän aineeseen uudemman kerran aion kyllä nauttia sen joko polttamalla tai lihakseen pistämällä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:En ees tiedä mitä varten halusin korostaa nauttimiani tarkkioja milligrammamääriä. Sen sijaan kuin olisin vain todennut, että olen tukevasti bentsoissa, muttei oikein tunnu minkäänlaisia mielekkäitä vaikutuksia, saatika ylipäätään kovin huomattavia vaikutuksia.. ja sanon jo nyt tässävaiheessa ettei tässä ole mitään järkeä saatika mitään tolkkua tässä touhussa, mut ihan kivaahan tää kait on.. ehkä.
Minusta on mielenkiintoista että ihmiset kertoo tarkat milligramma määrät. Milligrammamääräthän on olennainen osa.

Lähen nyt muuten teille asap!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

chibbo wrote: chibbon tarina
Koska sää tuut mun luokse dexmittään???!!!

sori off topik...
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ai ootko Trip jotenkin "streittinä" nykyään.

Itsekin pyrin tuohon, mutta vaihtelevin tuloksin.

Bentsoja ei kyllä ole mennyt muuten kuin tarpeeseen pitkään aikaan. Tästä olen mielissäni. Vielä kun saisi alkoholin käyttöä rajoitettua...
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Mä en oikeestaan ikinä ole alkoholia ja DXM:ää lukuunottamatta saanut mistään päihteestä tehtyä itselleni ongelmaa.

Aikoinaan kun bentsoja sai vielä kunnolla, niin huomasin että Xanoria söi vähän joka tilanteeseen, mikä oli mielestäni tylsämielistä puuhaa.

Sitten joskus 08 keväällä vedin vähän liikaa piriä, josta ei kyllä aiheutunut ongelmia, mutta aloin miettimään että ei tämä mikään hyvä tapa ole...

Samoihin aikoihin tuli otettua Ketamiinia sen verran reippaasti että se lakkasi toimimasta mikä oli lähinnä vaan vittumaista.

Ja jossain vaiheessa söin essoja reilummin pienillä annoksilla ja alkoi tuntua että ilman niitä ei ole enää hauskaa niin piti rajoittaa...

Nämä "ongelmat", enemmänkin vittuuntumiset on johtuneet aina siitä että jotain tiettyä substanssia on liikaa saatavilla. Sitten sen yhden substanssin käyttö korostuu mistä aiheutuu päihdefrustraatio.

Ihan sama ottaako kahdesti piriä viikossa vai yhtenä päivänä viikossa piriä ja yhtenä MDMA:ta. Ekasta seuraa frustraatio ja toisesta ei. Vaihtelun puute luo illuusion ongelmakäytöstä.

Unohdin mikä mun pointti oli, mutta kai se oli jotain tyyliin, että mun ongelmani on enemmä sekakäyttö kuin yhden päitteen käyttö.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Itsekin olen melko lailla seka-käyttäjä, bentsoja, oppareita ja holia tulee käytettyä kuitenkin eniten.

Illuusioista... Sellaisia helposti aiheuttaa myös epäsäännöllisen-säännöllinen käyttö, tai säännöllinen käyttö taukojen kanssa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mulla on muuten alkon kanssa nykyään toi, että joskus se vaan lähtee meneen käsistä... Sitten taas rauhoitutaa ja taas mennään...

Kannattaa mennä päivä kerrallaan. Jos menee vituilleen niin uusi yritys huomenna... Kannattaa jatkaa ja jatkaa... Päihdevamman kanssa oppia elään saattaa olla elämän mittainen prosessi...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote:Mulla on muuten alkon kanssa nykyään toi, että joskus se vaan lähtee meneen käsistä... Sitten taas rauhoitutaa ja taas mennään...
Mulla taas bentsojen kanssa toi sama. Ja kun menee paljon bentsoja, menee muutaki paljon muutaki kuosii. Ja ku menee paljon muutaki kuosii ni sit alkaaki menee joihan ihan helvetisti kuosii. ... . ... kunnes sit taas vähän tulee järkiinsä ja tahti hidastuu ja tulee halu jopa lopettaaa se touhu kokonaan. Mut silti aina ajautuu yhä uudelleen niille samoille raiteille. Ongelmakäyttöön.

Oon just huomannu, et on kahenlaisia riippuvuuksiin helposti ajautuvia ihmisiä.
Toiset on niitä, jotka kuosaa "kerran viikossa _kunnolla_
toiset, kuten itse, kuosaan vähänniinku jokapäivä..mut sillai pikkasen. tai toisinaan vähän enemmän.
molemmat on yhtälailla riippuvaisia ja ongelmaäkäyttäjiä, mitä lie nistejä, emt....

Nyt on menny bentsoja ihan tolkuttomasti viimeaikoina. Mut sitä ehkä kaipasinki. Vapautuu ihmisenä olemisen taakasta ja voi olla just niin hömelö tai hullu miltä sillä hetkellä tuntuu. Piatsi ei oikeen tunne hirveesti mitään. Tai tuntee, mut ei ollenkaa selvästi.

Oon muuten nyt erimieltä jesuiitta siitä et bentsot ei tukahduta ghanjan psykedeliaa, vaain ghanja nimenomaan tuo siihen bentsopöhnään sitä psykedeliaa.

Mä helkkarisoikoon menin popsiin viimeyönä mun kaikki bentsot :mrgreen:
Onneks noi kemikaalit jyllää hyvinkin pari päivää, kunnes saa lisää.
Vittu tää bentsokoukku ! :mrgreen:
On nääki lääkehuumeet ihan kivoi joskus.. "Olla vaan, täysi nolla.."
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Post by tRip »

Asidyyli wrote:Ai ootko Trip jotenkin "streittinä" nykyään.
Vastaus tais tullakin jo edellisessä viestissä.
Emmä vaan yksinkertasesti osaa elää streittiä elämää.
Toisaalta viimeisen vuoden aikana on tapahtunu huima muutos ainakin siihen miten nykysin suhtaudun päihteisiin ja miten vähäisiä määriä loppujenlopuksi enää käytän päihteitä.
Keep it unreal.

Aukikco
OD

Post by Aukikco »

tRip wrote:Oon muuten nyt erimieltä jesuiitta siitä et bentsot ei tukahduta ghanjan psykedeliaa, vaain ghanja nimenomaan tuo siihen bentsopöhnään sitä psykedeliaa.
mutta jos bentsot tuo sun päähän pöhnän ja se pöhnä tapahtuu sun päässä, ja siihen samaan päähän se hatsi tuo sitä psykedeliaa, niin eikö sun päässä sillon ole sekä sitä pöhnää että sitä psykedeliaa? eihän ne bentsot siellä psykedeliassa tapahdu vaan sun päässä, kuten se psykedeliakin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Hyi vittu mikä olo on taas kun joi eilen viinaa...

Vittu xanoreita thank GOD!
tRip
Moderator

Post by tRip »

Aukikco wrote:
tRip wrote:Oon muuten nyt erimieltä jesuiitta siitä et bentsot ei tukahduta ghanjan psykedeliaa, vaain ghanja nimenomaan tuo siihen bentsopöhnään sitä psykedeliaa.
mutta jos bentsot tuo sun päähän pöhnän ja se pöhnä tapahtuu sun päässä, ja siihen samaan päähän se hatsi tuo sitä psykedeliaa, niin eikö sun päässä sillon ole sekä sitä pöhnää että sitä psykedeliaa? eihän ne bentsot siellä psykedeliassa tapahdu vaan sun päässä, kuten se psykedeliakin?
Bentsoissa mun pää on 'normaali' olotilassa.. vaikkakin se on täyttä illuusiota.
Jos en ota bentsoo, alkaa tajunta hämärtyä ja lähteä tolkku.. ja muutakin helvetin ikävää. Siks en jaksa/pysty/kykene/halua olla ilman niitä.

Mä oon bentsoholisti. En tiedä miks mä aina yhä uudelleen retkahdan niillä kuosaan. Kait tää elämä vaan on sellasta et mun sitä pitää tukahduttaa.
Mut se nyt vaan on paska tekosyy.
Yritän löytää jotain ihme tasapainoa saavuttamatta sitä koskaan.
Retkahdus syntyy ehkä siitä ku alkaa elämä tuntuun 'normaalilta', ts. tasaisen 'hyvältä.' Sit sitä alkaa hakeen jotain mielenkiintoa siihen tasasuuteen..
ja sit taas mennään...
Emmä tajuu.
Kuosaaminen vapauttaa.
Emmä haluu elää epäsosiaalisessa kuplassa.
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Post by tRip »

Riippuvuus on ihmeellistä ja suhteellista..

Vaihtelen kausittain eri riippuvuuksien välillä.. Ghanja antaa sille oikeeta suuntaa. Sitä pitäs nolla aina ni kaikki ois paljon paremmin.
Oon huomannut kuinka mun kissa on tosi kiintymyksellisesti 'riippuvainen' muhun. Se todella lämmittää sielua. Kissat on kyl tosi terapeuttisia ;)

Elämähän on oppimista varten. Enköhän mä sen varrella ehdi löytää sitä mitä todella haluun olla. täysin Vapaa.ehkä.
Keep it unreal.

dredi
LD50

Post by dredi »

Ja happoja eilen tuli imailtua. Yhdellä kertaa kaikki. Liian paljon happoa.

Oli aivan hulluuden rajamailla sijaitseva kokemus. Sai taas kunnolla arvostamaan sitä älytöntä energiaa, raakaa psykedeelistä voimaa, joka LSD:n sisällä piilee. Sellainen voima joka nappaa munista kiinni, virtaa aivoihin ja hajoittaa pieniksi palasiksi ja kokoaa uudestaan mielivaltaisesti. Voima jonka edessä kokeneinkin psykonautti on vain tärisevä pieni olio joka roikkuu kynsin hampain kiinni horisontissa yrittäen pitää tuota satenkaarenväristä hyökyaaltoa pyyhkäisemästä sieluaan äärettömyyteen. Sitten kun voimat loppuu ja päästää irti se virtaakin lävitsesi kuin miljoona volttia, muuttaa sinut lohikäärmeeksi, guruksi, muurahaiseksi, afrikkalaiseksi shamaaniksi, rakastajaksi, kokijaksi, ihmettelijäksi, eläjäksi.

Hyviä aikoja.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Huomenta! Tää ehkä kuuluisi johkin muualle, mut laitanpa tän tänne.
Oikeestaan siitä asti, kun "psykedelisoiduin" tai siis pääsin kunnolla sisään psykeihin, oon nukkunut todella kummallisesti. Selvinä päivinä nukun yleensä n. 3 tunnin pätkiä, ihan mihin aikoihin vaan. Mutta sitten kun vedän esim: kännit, niin sen jälkeen nukun univelat pois.. Kun olin torstaina juomassa, niin nukuin eka n. 12 tunnin unet, sit heräsin aamulla ja valvoin pari tuntia ja taas nukkumaan n. 6 tunniksi, sit taas ylös ja parin tunnin päästä nukuin taas n. 5 tuntia.. Mistähän tää johtuu?

No, kahvit tippumaan ja boxi päälle.. :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
tRip
Moderator

Post by tRip »

dredi wrote:Ja happoja eilen tuli imailtua. Yhdellä kertaa kaikki. Liian paljon happoa.

Oli aivan hulluuden rajamailla sijaitseva kokemus. Sai taas kunnolla arvostamaan sitä älytöntä energiaa, raakaa psykedeelistä voimaa, joka LSD:n sisällä piilee. Sellainen voima joka nappaa munista kiinni, virtaa aivoihin ja hajoittaa pieniksi palasiksi ja kokoaa uudestaan mielivaltaisesti. Voima jonka edessä kokeneinkin psykonautti on vain tärisevä pieni olio joka roikkuu kynsin hampain kiinni horisontissa yrittäen pitää tuota satenkaarenväristä hyökyaaltoa pyyhkäisemästä sieluaan äärettömyyteen. Sitten kun voimat loppuu ja päästää irti se virtaakin lävitsesi kuin miljoona volttia, muuttaa sinut lohikäärmeeksi, guruksi, muurahaiseksi, afrikkalaiseksi shamaaniksi, rakastajaksi, kokijaksi, ihmettelijäksi, eläjäksi.

Hyviä aikoja.
Whoah.. Mahtavasti kuvailtu

R.E.M - Losing My Religion.. mul on tällanen fiilis. Alakuloisen mahtipontinen. Jollaintapaa onnellinen. Väsynyt.
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Re: Psychetoxicated..

Post by tRip »

Herään aamulla. en tiedä olenko aivan saatanan masentunut vai yhä vain hieman väsynyt. Tahtoisin nukkua, mutta jokin voima saa minut aloittamaan päiväni.
Samat ahdistavat ajatus-luupit virtaavat mielessäni.
Lääkeainepitoisuudet suonissani, kehossani, ovat laskeneet tasolle jossa tunnen olevani itseni, helvetin hauras itseni.
Poltan pilveä.. se saa oloni tuntumaan hyvältä. ehkä onnelliselta.

Itkin aamulla onnesta kun tunsin kissani läheisyyden. Se sai mut kelaamaan asioita.

Ulkomaailma on jossain tuolla. Näen se ikkunasta. Olen omassani.
En haluaisi yhdistää näitä. En haluaisi erottaa.
haluisin vaan olla..
Keep it unreal.

dredi
LD50

Re: Psychetoxicated.. -Pohdintaa..

Post by dredi »

Minä syötän hamsterille pizzaa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:Minä syötän hamsterille pizzaa.
frendin hamsut tykkäs pilvestä..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
dredi wrote:Minä syötän hamsterille pizzaa.
frendin hamsut tykkäs pilvestä..
Mun kaverin kissa tulee aina haisteleen kaverin piippua kun se polttaa siitä pilvee... Kerran jopa laitettiin kissan huulille se pilvi jointti, ja en tiiä, mutta tuntui kuin se olis mennyt siitä sekasin, TOISAALTa mää olin ihan sekasin silloin....

Muutenkin jännä tuo, että miten eläimet kokis psykedelian?
dredi
LD50

Post by dredi »

No, meidän hamsu söi kerran vahingossa pienen palan sientä. Sitten se juoksenteli korvat pystyssä ympäriinsä koko loppuillan ja hössötti kauheasti.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olen eksynyt tältä polulta.. en jaksa enää löytää takaisin. En jaksa myöskään enää rämpiä tätä.
Tiedän kuitenkin olevani yhä sillä oikealla polulla. On vain liian pimeää haahuillakseni.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:Olen eksynyt tältä polulta.. en jaksa enää löytää takaisin. En jaksa myöskään enää rämpiä tätä.
Tiedän kuitenkin olevani yhä sillä oikealla polulla. On vain liian pimeää haahuillakseni.
Päivä kerrallaan kaveri päivä kerrallaan. Taistele, kyllä valo näkyy aina jossain...
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Mä vedän päihteitä elämäntuskan hiljentämiseksi. Olenkin tässä naureskellut asialle, että vaihdoin työkaverit, viinan ja cipralexin -> Viinaan, pillereihin ja partaveitseen. Ei pysty olla ilmankaan... :mrgreen: :lol: :D. No eipä sitä tarttekaan olla ilman. Valinta ei ollut tietoinen, mutta pakollinen siinä mielessä että aloin sen myötä miettiä tarkemmin tulevaisuuden suunnitelmia. Samalla tosin kurkistivat mielenterveysongelmat. Kuhan mä tässä höpötän sehän tässä on tarkoituskin.

Olen tullut siihen tulokseen, että minusta ei ole työelämään. Tosin uskon suoriutuvani jonkinlaisesta koulutuksesta.

Mutta jotenki "back to square one" -olo...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tRip wrote:Olen eksynyt tältä polulta.. en jaksa enää löytää takaisin. En jaksa myöskään enää rämpiä tätä.
mulla on nyt aika samanlainen fiilis.. paitsi, ei ehkä pimeää, vaan hämärää..