:? aina sitä samaa lowryderiaInovix wrote: ...projekti lähtee käyntiin heti kun saan lowriderin siemeniä jostain muutaman...
Kannabiksen kasvatus
-
Ahab
-
Inovix
- Apteekki
- Posts: 417
- Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26
-
Shogun
- Psykonautti
- Posts: 101
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 18:14
Pistän viikon päästä lowryder projektin pystyyn. Tänään aloitan ensimmäisen sieniprojektini. Saapi nähdä kuinka paljon muistan entisesta koulustani.
Vähän jälkeen lowrydereiden kukinnan aloituksesta laitan jock horroria tulemaan.. Sitten on kukkaa toivottavasti kokoajan. Eikä enää koskaan pl:ää, eikä säätämistä. Sitä voi itse tehdä heinistä vaikka öljyä ja osasta kukasta ottaa hartsit talteen. Nämä voi sekoittaa keskenään ja polttaa. Nami..
Vähän jälkeen lowrydereiden kukinnan aloituksesta laitan jock horroria tulemaan.. Sitten on kukkaa toivottavasti kokoajan. Eikä enää koskaan pl:ää, eikä säätämistä. Sitä voi itse tehdä heinistä vaikka öljyä ja osasta kukasta ottaa hartsit talteen. Nämä voi sekoittaa keskenään ja polttaa. Nami..
Ei sitä voi pukea sanoiksi...
-
Inovix
- Apteekki
- Posts: 417
- Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26
-
LadyDilemma
- Karvakuono
- Posts: 48
- Joined: Fri 03 Nov 2006, 05:24
- Location: useimmiten kotona
Juuh, mie painin kanssa saman ongelman kanssa, kunnes joku täällä väläytti, että pitää painaa oikeassa alakulmassa olevaa namikkaa, eikä sitä agreetäimmuzu wrote:Mikä lie, mutta en saa toimiman hamppu foorumia.. Se ei anna kirjautua/rekisteröityäehkä en vaan osaa
Aika on vain rapistuvan materian kuolinkamppailua
-
immuzu
No jopasLadyDilemma wrote:Juuh, mie painin kanssa saman ongelman kanssa, kunnes joku täällä väläytti, että pitää painaa oikeassa alakulmassa olevaa namikkaa, eikä sitä agreetäimmuzu wrote:Mikä lie, mutta en saa toimiman hamppu foorumia.. Se ei anna kirjautua/rekisteröityäehkä en vaan osaa
Kukakohan sen mahto sanoa: hampuusien julmaa kieroilua
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
immuzu
-
Inovix
- Apteekki
- Posts: 417
- Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26
-
immuzu
varmasti, mutta oonki ovela enkä kerro äidille että ne on taimiaInovix wrote:Eikö 20 taimea sun huoneessa herätä sun äiteen kiinostusta ?immuzu wrote:Mä taas ajattelin esikasvattaa 20 kasvia sisällä ja viedä ulos ja sit laittaa sisälle erikseen tulemaan :p![]()
Inovix
Huoh ei vaan kohta pitäis olla oma kämppä.. about pari kk...
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43
-
LadyDilemma
- Karvakuono
- Posts: 48
- Joined: Fri 03 Nov 2006, 05:24
- Location: useimmiten kotona
Tulen tänne kyelemään, kun hamppufoorumilla tulee neula ja heinäsuopa-olo.
Miten kauan kukitusta voi viivästyttää? Onko sillä thc:tä laskevaa vaikutusta yms.?
Ongelma on kitukasvuinen pistokas Matti, jonka kukitus periaatteessa pitäisi aloittaa jo n. viikon päästä. Parin-kolmen viikon ikäiset afghanin taimet Kikka ja Kata ovat jo kirineet samaan mittaan, kuin Matti ja tuumailin että josko koko perheen kukittaisi samaan aikaan. (säästyisi lamppuhärdelli, kun ovat nyt kaikki saman natikan alla. Siis K&K pitäisi siirtää muualle kun vaihtaa valotusjaksoa)
Onko kellään mielipiteitä?
Miten kauan kukitusta voi viivästyttää? Onko sillä thc:tä laskevaa vaikutusta yms.?
Ongelma on kitukasvuinen pistokas Matti, jonka kukitus periaatteessa pitäisi aloittaa jo n. viikon päästä. Parin-kolmen viikon ikäiset afghanin taimet Kikka ja Kata ovat jo kirineet samaan mittaan, kuin Matti ja tuumailin että josko koko perheen kukittaisi samaan aikaan. (säästyisi lamppuhärdelli, kun ovat nyt kaikki saman natikan alla. Siis K&K pitäisi siirtää muualle kun vaihtaa valotusjaksoa)
Onko kellään mielipiteitä?
Aika on vain rapistuvan materian kuolinkamppailua
-
Ahab
Miksi kukitus periaatteessa pitäisi aloittaa jo n. viikon päästä?
No mä oon kasvatellu ESLeillä ja varsinki ennen ku sain purplen ni kasvu oli paljon hitaampaa joten oli turha laskea että joo alotan kukituksen esim. 18vk vegen jälkeen vaan siirryin kukitukseen sitten ku alkoi näyttää siltä että vertikaalinen tila loppuu kesken.
No mä oon kasvatellu ESLeillä ja varsinki ennen ku sain purplen ni kasvu oli paljon hitaampaa joten oli turha laskea että joo alotan kukituksen esim. 18vk vegen jälkeen vaan siirryin kukitukseen sitten ku alkoi näyttää siltä että vertikaalinen tila loppuu kesken.
-
immuzu
samaa mieltä. tuleepahan isompia kasveja kun antaa ola rauhassa ^^Ahab wrote:Miksi kukitus periaatteessa pitäisi aloittaa jo n. viikon päästä?
No mä oon kasvatellu ESLeillä ja varsinki ennen ku sain purplen ni kasvu oli paljon hitaampaa joten oli turha laskea että joo alotan kukituksen esim. 18vk vegen jälkeen vaan siirryin kukitukseen sitten ku alkoi näyttää siltä että vertikaalinen tila loppuu kesken.
-
Ahab
Pistin uusia kuvia http://s94.photobucket.com/albums/l99/Ahabvihrea/
On käynyt ilmi että kaapissani onkin selkeästi kahta lajiketta, kaksi kappaletta sativaisempaa ja yksi kappale indicaisempaa. Kerran olen aikaisemmin kasvattanut noista samoista siemenistä ja silloinkin oli kaksi vihreää pitempää kasvia ja yksi lyhyempi violetinpunertava mutta luulin että yksi oli friikannut tai kärsinyt tai jotain. Mutta näin jälkiviisana kun muistelen niin taisin nyppiä ne siemenet kahdesta eri kukinnosta joita sain kesällä 2005.
Indicaisempi kukka
Sativaisempi kukka1
Sativaisempi kukka2
Siellä täällä on lehdistä nähtävistä että olen joutunut taistelemaan spaidereita vastaan. Luulenpa että olen kuitenkin vaihteeksi voitolla. Tuo sativaisempi kukka1 on niin risu että se saattaa lähteä aikaisemmin kuin nuo toiset. Varsinkin kun en pölyttänyt siitä yhtään oksaa toisin kuin pölytin muutaman noista kahdesta muusta.
On käynyt ilmi että kaapissani onkin selkeästi kahta lajiketta, kaksi kappaletta sativaisempaa ja yksi kappale indicaisempaa. Kerran olen aikaisemmin kasvattanut noista samoista siemenistä ja silloinkin oli kaksi vihreää pitempää kasvia ja yksi lyhyempi violetinpunertava mutta luulin että yksi oli friikannut tai kärsinyt tai jotain. Mutta näin jälkiviisana kun muistelen niin taisin nyppiä ne siemenet kahdesta eri kukinnosta joita sain kesällä 2005.
Indicaisempi kukka
Sativaisempi kukka1
Sativaisempi kukka2
Siellä täällä on lehdistä nähtävistä että olen joutunut taistelemaan spaidereita vastaan. Luulenpa että olen kuitenkin vaihteeksi voitolla. Tuo sativaisempi kukka1 on niin risu että se saattaa lähteä aikaisemmin kuin nuo toiset. Varsinkin kun en pölyttänyt siitä yhtään oksaa toisin kuin pölytin muutaman noista kahdesta muusta.
-
Hupu
- Psykonautti
- Posts: 124
- Joined: Fri 03 Nov 2006, 21:02
Re: Kannabiksen kasvatus
Ahab, Mikä tuo pieni kasvi on kuvan vasemmassa alalaidassa? Hamppu se ei ainakaan ole.Ahab wrote:Uudempi kuvat. Kasvit kukituksessa.
-
Ahab
Re: Kannabiksen kasvatus
Se on Heimia salicifolia eli Sinicuichi.Hupu wrote: Ahab, Mikä tuo pieni kasvi on kuvan vasemmassa alalaidassa? Hamppu se ei ainakaan ole.
-
Exaile
- Karvakuono
- Posts: 38
- Joined: Fri 14 Jul 2006, 21:52
-
Tupla
- Psykonautti
- Posts: 66
- Joined: Thu 28 Dec 2006, 03:15
Noniin itekkin sain kasvatukset alkuun tässä vähänaika sitten. Eli ihan jotain tuntemattomia siemeniä sain kaverilta, sativaista kumminkin, suht hajuton ja scrogissa kasvattelen
Kasvamassa tällähetkellä kaks kasvia vajaan parinviikon ikäisiä. Auringon paikalla on energiansäästölamppu, lisää watteja tulossa kuhan projekti etenee. Ravinteeks oon ostanu jonkun substralia, mut kukitukseen aion hankkia sit muita ravinteita.
Ensimmäisiä kasvatuksia, joten tarvikkeisiin ei oo kummosia summia laitettu. Muutamia kymppejä. Lähinnä tarkotus kokeilla miten hanpunkasvatus onnistuu ja seurata sen elinkaarta. Siinä samalla sitten itelle vähän poltettavaa
Kasvamassa tällähetkellä kaks kasvia vajaan parinviikon ikäisiä. Auringon paikalla on energiansäästölamppu, lisää watteja tulossa kuhan projekti etenee. Ravinteeks oon ostanu jonkun substralia, mut kukitukseen aion hankkia sit muita ravinteita.
Ensimmäisiä kasvatuksia, joten tarvikkeisiin ei oo kummosia summia laitettu. Muutamia kymppejä. Lähinnä tarkotus kokeilla miten hanpunkasvatus onnistuu ja seurata sen elinkaarta. Siinä samalla sitten itelle vähän poltettavaa
Last edited by Tupla on Fri 02 Mar 2007, 01:49, edited 1 time in total.
-
Smartine
- Tuppisuu
- Posts: 13
- Joined: Wed 31 Jan 2007, 22:38
-
LD50
- Apteekki
- Posts: 459
- Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29
-
Kalastaja
Lowryder, eli LR on tiukan jalostuksen ja markkinnonnin tulos, joka on valloittanut Suomea viimeiset pari vuotta. Kasvaa todella lyhyeksi (maks. 50-60 cm), mutta valmista kukkaa saa todella nopeasti. 60 päivää myyntipuheiden mukaan. Jopa Suomen oloissa saa ulkona siemenistä valmista kukkaa. Sukupuoli näkyy muutaman viikon kuluttua. Täysi autflower, eli alkaa kukkia valojaksosta riippumatta kunhan saavuttaa tietyn iän/koon.Smartine wrote:Mikä tää Lowryder on?koitin ettiä ns:n sivuilte ei löytynyt???
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
LR:ää ehtii kasvattamaan suunnilleen kaksi kertaa suomen kesään, peräkkäin. LR kasvaa hyvin pieneksi ja on nopea, loistava valinta ulkokasviksi, kunhan varaa tarpeeksi siemeniä. Myös monet risteytykset LR:stä toimii usein varsin hyvin.Kalastaja wrote: Jopa Suomen oloissa saa ulkona siemenistä valmista kukkaa. Sukupuoli näkyy muutaman viikon kuluttua. Täysi autflower, eli alkaa kukkia valojaksosta riippumatta kunhan saavuttaa tietyn iän/koon.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Harold
- Kameleontti
- Posts: 751
- Joined: Fri 02 Feb 2007, 13:35
- Location: kehä III ulkopuolella
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä
-
Ahab
KaLaInfosta löytyy hyvin noita.Harold wrote:osaatteko kertoa hieman enemmän tietämystäni super hazista ?
Super haze
Ei sitä kovin vaikea ole kasvattaa ja hyvinkin vaatimaton setti riittää alkuun mutta sadot ovat sitten pienempiä. Sitten siitä on hyvä joka kerta parantaa. Se paljon yhdesta kasvatuskerrasta irtooa riipuu siitä monta kasvia sitä kasvattelee. Sativoista tulee helposti vähemmän satoa kuin Indicoista. Sellasesta alottelian rimpulasta voi tulla joku 10g mutta 100g on mahdollista saada yhdestä kasvista. Eri lajikkeita on kiva kasvattaa koska jos on vaan yhtä lajiketta iso määrä niin sitä kyllästyy nopeammin jos ei ole vaihtelua.Lymykonna wrote:Kertokaapa asiantuntijat tarvitseeko tuollainen kasvi paljonkin huolehtimista. Paljonko poltettavaa materiaalia suunilleen voisi odottaa irtoavan yhdestä kasvatuskerrasta? Täysin suurpiirteinen arvio kelpaa.
-
Harold
- Kameleontti
- Posts: 751
- Joined: Fri 02 Feb 2007, 13:35
- Location: kehä III ulkopuolella
-
420TheyKilledKennedy
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Sun 18 Feb 2007, 00:06
-
Lymykonna
- Kameleontti
- Posts: 858
- Joined: Mon 29 Jan 2007, 21:47
- Location: Nilkkilä