Mushruumis wrote:mullon aina sellanen tarve syödä tripillä suklaata.
dpt tripin perusta on mulla piri piri (säilöke piri piri on parasta) ja sitä syödään niin, että pistetään suklaata ja piri piri suuhun. omonomonomonmonmo..
Alkaako meneen off topikiksi kun mä hehkutan chilejä ja psykejä...? JOO
Ja älkää nyt naurako sille, että sen yhen chilin nimi on piri piri ja tykkään napsii pirejä suklaan kera depsuissa. (ja mä oon ite tainnut keksiä ton dpt depsu nimikkeen sille... kunniaa kiitos? ? LÖYTYYKS? HÖRHÖILENKÖ MÄÄÄ NYT TÄSSKIN TOPIkISSA: TRIP VOIS POISTAA TÄN JOS TÄÄ ON IHAN ÖVERIÄ JO? ) mä lopetan.
Joku oikein ihanalta tuoksuva hunajalla höystetty lämmin tee on ihan parhautta tripillä <3 Syödä en oo varsinaisesti tainnut koskaan itse tripin aikana, jälkeen tai ennen kyllä.
//edit eikunnn
Olenpas hapoissa syönyt savujen jälkeen pullaa Oli hyvää.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
menee vähän ohi aiheen mutta ihmettelin tässä taas kovasti yhtenä krapula-aamuna että miksi helvetissä tuommoinen aine on laillista ja kaikki kivat aineet laittomia. mieluummin mä trippaan ku oon kännissä
mut ei kyllä oikein alkomahooli mulla oo deeleissä maistunu. joku ananamandariinimehu vois olla aika omnomn. tai juustot!
pitää kehitellä joku "trippi menu".
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Tripillä syöminen.. en muista muista syömisistä kun dexmeistä, eikä sillon kyllä onnistu. Olin joskus kokeillu, kun sitten seuraavan kerran dexmeissä kaveri tarjos lusikalla perunasalaattia et "hei maista", otin sen suuhun ja vasta sit muistin: emmää osaa syödä dexmeissä. En sit kuitenkaan sylkeny pois vaan aikani jauhoin suu iiiiisoks, suu kiinni, suu iiiiisoks, suu kiinni kloks kloks hampaat kovaa yhteen, ja alas se loppujen lopuks meni.
Ehkä tän ois voinu jättää postaamattakin, mutta postaampa kuitenkin.
King Ink wrote:Muistan kun limppari maistui siniseltä
Coca-cola kuulosti joskus kanttiaallolta.
Spagetti maistui vaaleanpunaiselta ja tomaattikastike vaaleansiniseltä. Jokaisella haarukallisella
värit ikäänkuin sotkeutuivat sitämukaa päässäni toisiinsa, kun maistoin tietyn maun. Söin melkeen
kokonaisen lautasellisen ruokaa (mikä on mielestäni paljon deelien alaisena) Me wants!
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love
Joo siis tää porkkanaläppä on oikeesti aika hyvä Metsäfestareille oltiin MaiKelin kans menos ja heräteostoksena ostettiin porkkanoita joita rouskutettiin hapoissa koko yö. Nehän oli aivan JULMETUN HYVÄ IDEA ja eiköhän Naposen kanssa trippaillessa seuraavan kerran ostettu taas porkkanoita ja vaultin miitissä syötiin porkkanoita ja jaja..
oon kyl sen miittiporkkanatrippailujen jälkeen vähän vähentäny koska olin syöny niin paljon porkkanoita tripeillä että mulla oli helvetin huono olo seuraavana aamuna niistä porkkanoista
Muita hyvii: rusinat, mantelit, jogurttikuorutetut kaurahiutaleet/pähkinät/banaanilastut ym, suklaapähkinät, kuivatut hedelmät.. ja sellaset ei-sotkevat tuoreet hedelmät.
Viime tripillä koitin syödä ituja mutta ne ei oikein maistunut...
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."