Muskottipähkinä

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

Joniitti wrote:Eli toisin kuin tuolla kerrotaan, jauhetut toimivat yhtähyvin kuin kokonaisetkin? En kyllä usko että ne niin paskalta voivat maistua, onhan se sentään mauste :)
Oletko koskaan maistanut? Se on vahva mauste.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
User avatar
HUUHAA
Apteekki
Posts: 319
Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
Location: täällä mä oon jossain hukassa

Post by HUUHAA »

et usko että maistuu pahalle ???
no maistas kerran pari ja kerro sitten uudelleen :D :D :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

Ensi viikolla ostan :) :) , en ole vielä mitään maistanut mikä olisi ylitsepääsemättömän pahaa, no jos se jotain tulista on tms. niin sitten...
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Se on se muskottipähkinä mauste, ja kuten mausteita yleensä, niitä laitetaan hyvin pieni määrä ruokaan kerralla... ei syödä 20 grammaa yhdellä istumalla... ei muskotti pahalta luonnostaan maistu, mutta muutaman lusikallisen jälkeen sitä makua ei enää ihmismieli kestä.
Ahab

Post by Ahab »

jauhettu on toiminu mulla aina ja tuli varmaan testattua kaikki yleiset maustevalmistajat joskus läpi.
joniitti kuhan enemmän tutustut kasvien maailmaan niin tulet varmasti kokemaan maailman paskimpia makuja. yleensä se makukokemus on kyllä kärsimyksen arvoinen.
asidyyli joo kelasin et kapseleita tulee kyllä menemään hurja määrä ja joku 10 tossa kyyditti psineä ja alko jo siin vaiheessa tuntumaan että ei niitäkään loputtomia määriä pysty pudottamaan. ei oilisi silti jotain arviota heittää määrästä?
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

Ahab wrote:joniitti kuhan enemmän tutustut kasvien maailmaan niin tulet varmasti kokemaan maailman paskimpia makuja..
Anteeksi, jos olen antanut huonon kuvan kasvi ym. tietämyksestä. Ei vaan ole todellakaan tullut mitään sellaista vastaan. No perun sitten sanani siitä siedettävästä, kun rupesin kelailemaan miltä maistuisi vaikka purkillinen viispippuria tai sitruuna jauhelihamaustetta.. myös purkillinen currya.. öäh :x . Itse maustan kaiken aina reilusti joten tästä moinen :? .
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Joskus tosiaan kokeilin noihin kapseleihin, jotain 50 taisin jaksaa täyttää. Ei niihinkään mahtunut kuin ehkä pari teelusikallista yhteensä.
Khaoralius
Karvakuono
Posts: 37
Joined: Fri 02 Dec 2005, 01:11

Niinpä

Post by Khaoralius »

Joniitti wrote:
Ahab wrote:joniitti kuhan enemmän tutustut kasvien maailmaan niin tulet varmasti kokomaan maailman paskimpia makuja..
Anteeksi, jos olen antanut huonon kuvan kasvi ym. tietämyksestä. Ei vaan ole todellakaan tullut mitään sellaista vastaan. No perun sitten sanani siitä siedettävästä, kun rupesin kelailemaan miltä maistuisi vaikka purkillinen viispippuria tai sitruuna jauhelihamaustetta.. myös purkillinen currya.. öäh :x . Itse maustan kaiken aina reilusti joten tästä moinen :? .
Nyt tuli muistoja flasheina silmille :D No siis maku on edelleenkin mielessä ja aivon kammottava.. vedän mieluummin chiliä saman verran kuin tuota ko. myrkkyä :D Mutta siis joo. Se jauhen vetely kun on vielä kokonaisia pähkinöitä kauheampaa hommaa hyvin pitkälti...
"Muistakaa lapset. Älkää syökö sieniä tai katsoko likaista pornoa" - Aina ennen ATV:een yölähetysten alkua
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

Ja hah! Maanantaina ostin 23g pussukan ja siinä kahdenmaissa tiistaina vedin vissyvedellä alas ja aivan pirun hyvää!!! Joskus toistekkin otan vielä näitä, vaikkapa viilin kanssa voisi sopia tosi hyvin... Sitten itse vaikutuksiin:

Tosiaan sellaiset seitsämäntuntia meni ekoihin vaikutuksiin. Noin klo: 19 menin kaverille ja siellä ollessani todella pientä aaltoilua huomasin, odotin enempää ja päätinkin kääriä loput muskotit pussinpohjalta sätkään... Se ei vaikuttanut juuri yhtään, maistui vain helvetin pahalta.

Klo: 21:00 lähdin tallustamaan kotiinpäin ja siellä heitin pari lihapiirakkaa mikroon. Siinä vaiheessa heitti päästä, aivan kuin olisi laivassa ollut, josta seurasi tosi huono olo, hyvä kun sapuska sisässä pysyi. Heti syötyäni oli pakko mennä nukkumaan.

Yöllä muistan heränneeni ja nähneeni tosikovaa pyörimistä, mutta en sano varmaksi, sillä muisti meni jOtEnKiN..

Seuraavana päivänä seurasikin tämä pöhnä. Koulutuksessa kone ruudun ääressä teki niin heikkoa, että oli pakko lähteä pois. Vieläkin tuntuu tuo pöhnä olevan päällä, pientä poissaolevuutta ja rentoutuneisuutta.

Yhteenvetona: Jonkinlaisia hallusinaatioita odotin, pyöriminen teki tosiaan pahaa. Pöhnässä ei tosin mitään vikaa, tällainen olo saisi olla aina. :D
Ahab

Post by Ahab »

Asidyyli wrote:Joskus tosiaan kokeilin noihin kapseleihin, jotain 50 taisin jaksaa täyttää. Ei niihinkään mahtunut kuin ehkä pari teelusikallista yhteensä.
Then fyck it.
Joniitti turha sitä on polttaa joo tajusitkin varmaan. 32g toi mulle jotain kevyitä halluja tai enemmänkin tunne pohjaisia juttuja. Asiat saivat uskonnolisia merkityksiä ja olin siitä suht innoissani kun niitä löytyi joka pikku asiasta. älä mene kuitenkaan ottamaan mitään hulluja dousseja.
User avatar
benelux fat
Kameleontti
Posts: 510
Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
Location: Hki

Post by benelux fat »

Offtopic mutta saako gelatiinikapseleita ihan apteekista kysymällä ja mitähän ne maksaa? Ei hirveästi varmaankaan.

Ajatellin että jauhettuja HBWR siiduja voisi niihin tunkea.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Aika nihkeästi taitavat myydä, etenkin nuorille potentiaalisille huumeidenkäyttäjille. Vanhathan ei huumeita käytä!

Apteekeissa ne usein alkavat selitellä kaikkea paskaa kun eivät halua myydä jotain, sanoisivat edes suoraan.
Jossain luontaistuotekaupoista voi saada gelatiinikapseleita tai kasviperäisiä kapseleita. Tosin sielläkin taitaa olla aikalailla sama meno kuin apteekeissa.
User avatar
benelux fat
Kameleontti
Posts: 510
Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
Location: Hki

Post by benelux fat »

Harminpaikka... Luontaistuotekaupasta jos ostaisi niin siihenhän voisi jonkun pätevän tarinan keksiä, tai ostaa samalla jotain tuotetta mitä niihin voisi laittaa. Mitäs kunnialliset luontaistuotekaupan kävijät niihin laittavat?

Toinen vaihoehto olisi sitten ostaa vaikka biophilus kapseleita apteekista ja tyhjentää ne..
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Muutamasta paikasta olen käynyt kysymässä hienolla ja omaperäisellä äiti, täti, tyttöystävä käski tulla ostamaan. "Jotain yrttejä se niihin pistää". Yleensä on apteekkin ohjattu, kerran "olivat loppuneet".


Sano niille, että teet poolinen/pooliton -uuton Argyreia nervosan siemenistä ja haluaisit nauttia uutoksen mukavuussyistä kapseleissa. Tuskin paljoa ainakaan vastaan sanovat. Jos kysyvät mitä se sisätlää höpötä jotain eteerisistä öljyistä ja sielun ja ruumiin tasapainon löytämisestä.
User avatar
benelux fat
Kameleontti
Posts: 510
Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
Location: Hki

Post by benelux fat »

Kalastaja wrote: Sano niille, että teet poolinen/pooliton -uuton Argyreia nervosan siemenistä ja haluaisit nauttia uutoksen mukavuussyistä kapseleissa. Tuskin paljoa ainakaan vastaan sanovat. Jos kysyvät mitä se sisätlää höpötä jotain eteerisistä öljyistä ja sielun ja ruumiin tasapainon löytämisestä.
Siinähän on suunnitelma! :lol:

Nojoo, mun habituksella kun jo pelkästään luontaistuotekauppaan astuminen herättää varmasti epäilyksiä ja ennakkoluuloa, niin jos suusta tulee vielä sanoja kuten "siulu" ja "tasapaino", myydään mulle varmasti eioota. :)

Taidan hakea niitä biophiluksia apteekista. Maitohappobakteereista kun tuskin kuumotellaan. :P
Kalastaja

Post by Kalastaja »

:lol: :lol:

Jos kävisi ihan ilkeyttään apteekissa joku päivä edellä mainitulla suunnitelmalla kyselemässä. :D Niillä farmaseuteilla näyttää muutenkin olevan niin pirun tylsää. 10 naista seisoo parinkymmenen neliön tilassa samaan aikaan, juoruamassa ja ihalemassa maisemia.
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Tästä on kai jo ollut useaan kertaan juttuakin, mutta nihkeästi myyvät nykyään noista gelatiinikapseleita... jos ollenkaan.

Viimeksi kun kysyin, niin ainakin väitti - käsittääkseni - proviisori? jonka hätiin hälyttivät, ettei niitä enää myydä ja että tämä on ihan yleiseksi käytännöksi otettu kaikkialla. Jostain syystä ei kysellyt mihin käyttöön.

(olin kehitellyt sellaisen vähän ronskin syyn, että syön kaksimillisiä xanoreja enkä pysty niitä nielemään kuvottavan maun takia, mutta 0-koon kapseliin tela mahtuu hyvin ja imeytyy rauhallisemmin :roll: mutta toi luontaistuoteselityshän on aina hyvä)

Kalliita ne kapselit eivät olleet, olisiko yhden hint aollut about 5 senttiä, tai saahan siihenkin rahaa menemään jos reilusti ostaa...

Ulkomailta saa varmasti yhä tilattua ja hintakin on halvempi.

Mutta vähän säätöä se aina on kapseleihin tavaran tunku, kaikkea on niihin yritetty laittaa, päivänsineä, muskottia, kuivattua amanitaa, dexmiä... you name it. Suhteettomasti vaivaa jos ainetta ei ole vain hyvin pieni määrä. Etenkin kun lopulta tosiaan alkaa etoa se pelkkä kapselienkin nappailu perä perään.
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Joniitti wrote:Ja hah! Maanantaina ostin 23g pussukan ja siinä kahdenmaissa tiistaina vedin vissyvedellä alas ja aivan pirun hyvää!!! Joskus toistekkin otan vielä näitä, vaikkapa viilin kanssa voisi sopia tosi hyvin... Sitten itse vaikutuksiin:

Tosiaan sellaiset seitsämäntuntia meni ekoihin vaikutuksiin. Noin klo: 19 menin kaverille ja siellä ollessani todella pientä aaltoilua huomasin, odotin enempää ja päätinkin kääriä loput muskotit pussinpohjalta sätkään... Se ei vaikuttanut juuri yhtään, maistui vain helvetin pahalta.

Klo: 21:00 lähdin tallustamaan kotiinpäin ja siellä heitin pari lihapiirakkaa mikroon. Siinä vaiheessa heitti päästä, aivan kuin olisi laivassa ollut, josta seurasi tosi huono olo, hyvä kun sapuska sisässä pysyi. Heti syötyäni oli pakko mennä nukkumaan.

Yöllä muistan heränneeni ja nähneeni tosikovaa pyörimistä, mutta en sano varmaksi, sillä muisti meni jOtEnKiN..

Seuraavana päivänä seurasikin tämä pöhnä. Koulutuksessa kone ruudun ääressä teki niin heikkoa, että oli pakko lähteä pois. Vieläkin tuntuu tuo pöhnä olevan päällä, pientä poissaolevuutta ja rentoutuneisuutta.

Yhteenvetona: Jonkinlaisia hallusinaatioita odotin, pyöriminen teki tosiaan pahaa. Pöhnässä ei tosin mitään vikaa, tällainen olo saisi olla aina. :D
No, makunsa kullakin. Tavaksi ei kuitenkaan kannata ottaa, ei ole terveellistä. Ja kauheasti tuosta 23 grammasta ei kannata enää annoksia nostella. Ei minusta sen arvoista, kun ei tuosta tosiaan paljon muuta kuin epämäräistä pöhnää, krapulaisuutta ja muistikatkoja sekä vähän erikoisempia ajatuskulkuja saa.
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

Asidyyli wrote:Kalliita ne kapselit eivät olleet, olisiko yhden hint aollut about 5 senttiä, tai saahan siihenkin rahaa menemään jos reilusti ostaa...
Puolisen senttiä kappaleelta muistaakseni.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Ajattelin tilata pari Jonathan Ottin kirjaa jenkeistä, sama paikka myy kasvisperäisiä kapseletia 12$/500 kpl tai 20$/1000 kpl 0-kokoa. 00 on muutaman dollarin kalliimpi. No, kun saan nuo tilattua voin lähtellä niitä halukkaille joitakin määriä. Varmaan kuukausi tai pari menee ainakin.
User avatar
Asidyyli
LD50
Posts: 2143
Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
Location: Hki

Post by Asidyyli »

Kalastaja wrote:Ajattelin tilata pari Jonathan Ottin kirjaa jenkeistä, sama paikka myy kasvisperäisiä kapseletia 12$/500 kpl tai 20$/1000 kpl 0-kokoa. 00 on muutaman dollarin kalliimpi. No, kun saan nuo tilattua voin lähtellä niitä halukkaille joitakin määriä. Varmaan kuukausi tai pari menee ainakin.
Pidetään mielessä. Kulostaa suunnitelmalta.
Ahab

Post by Ahab »

Katoin että azarius myy myös laitetta jolla noitten täyttäminen pitäis olla helpompaa. Ite oon noista kapselilääkkeistä ottanu talteen jos lääkken nauttiminen sellaisenaan ei ole vaikeaa.
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

Hassua, että vieläkin tuntuisi tuo muskotti vaikuttavan.. Tulee sellaisia naurun pyrskähdyksiä katsoessa ihmisiä, jää usein tuijottamaan jonnekkin ja näkee/tuntee jotain...
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

Wow! Kokeilkaapas tehdä teetä tuosta muskotista. Itse avasin ceylon teepussin tossa aamulla ja sinne kippasin --> 10 min hautumaan ja avot!! Puolituntia juomisesta alkoi jo olla tosirento ja aaltoileva olo joka on tälläkin hetkellä. (ja ei mitään pahanmakuistakaan). :idea:
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

:D Repeilen täällä itekseni
On se kiva kun joku on löytänyt mieleisensä päihteen.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ahab

Post by Ahab »

Kyllä toi on ihan viihdyttävää jos ei ole vielä päässyt parempiin tutustumaan.
Niin Roope Ankkahan on ihan muskottitee-addikti.
Joniitti
Apteekki
Posts: 363
Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58

Post by Joniitti »

No täytyy myöntää, että aika nihkeästi saa mitään täältäpäin.. jossain täällä totesinkin, että hamppukasvatuksetkin on myöhässä ja kama kauppiaat paremmilla mailla, enkä mielelläni katukaupasta mitään ostakkaan.
Azariuksesta pistin jonkun tilauksen muutamia paskayrttejä ja e-trippiä mitälie, jos saisi vähän tätä "huume" nälkää lievitettyä siihen asti, kunhan ganja rehottaa...
User avatar
HUUHAA
Apteekki
Posts: 319
Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
Location: täällä mä oon jossain hukassa

Post by HUUHAA »

Ahab wrote:Kyllä toi on ihan viihdyttävää jos ei ole vielä päässyt parempiin tutustumaan.
Niin Roope Ankkahan on ihan muskottitee-addikti.
eikös se ollut kamomillateetä, jonka pitäisi rauhoittaa ???
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
User avatar
viaticus
Psykonautti
Posts: 103
Joined: Mon 07 Nov 2005, 19:16
Location: Hermokeskus

Post by viaticus »

HUUHAA wrote:
Ahab wrote:Kyllä toi on ihan viihdyttävää jos ei ole vielä päässyt parempiin tutustumaan.
Niin Roope Ankkahan on ihan muskottitee-addikti.
eikös se ollut kamomillateetä, jonka pitäisi rauhoittaa ???
Muskottipähkinäteetä se ainakin wanhoissa sarjoissa veteli, oli ihan nitkuissa jos ei saanut annostaan.

Ja eräässä uudemmassa Akussahan Roope kiskoi hulluruohoteetä (tosin vahingossa). Hienon tripin vaikutti siitäkin saavan.

...ja sitten ihmetellään että mistä ne lapset saavat päähänsä kokeilla huumeita...
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

viaticus wrote:Ja eräässä uudemmassa Akussahan Roope kiskoi hulluruohoteetä (tosin vahingossa). Hienon tripin vaikutti siitäkin saavan.
Kyseisen jutun voi vilkaista tästä. Sudenpennut ovat sairaita.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.