Oletko koskaan maistanut? Se on vahva mauste.Joniitti wrote:Eli toisin kuin tuolla kerrotaan, jauhetut toimivat yhtähyvin kuin kokonaisetkin? En kyllä usko että ne niin paskalta voivat maistua, onhan se sentään mauste
Muskottipähkinä
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
-
Ahab
jauhettu on toiminu mulla aina ja tuli varmaan testattua kaikki yleiset maustevalmistajat joskus läpi.
joniitti kuhan enemmän tutustut kasvien maailmaan niin tulet varmasti kokemaan maailman paskimpia makuja. yleensä se makukokemus on kyllä kärsimyksen arvoinen.
asidyyli joo kelasin et kapseleita tulee kyllä menemään hurja määrä ja joku 10 tossa kyyditti psineä ja alko jo siin vaiheessa tuntumaan että ei niitäkään loputtomia määriä pysty pudottamaan. ei oilisi silti jotain arviota heittää määrästä?
joniitti kuhan enemmän tutustut kasvien maailmaan niin tulet varmasti kokemaan maailman paskimpia makuja. yleensä se makukokemus on kyllä kärsimyksen arvoinen.
asidyyli joo kelasin et kapseleita tulee kyllä menemään hurja määrä ja joku 10 tossa kyyditti psineä ja alko jo siin vaiheessa tuntumaan että ei niitäkään loputtomia määriä pysty pudottamaan. ei oilisi silti jotain arviota heittää määrästä?
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
Anteeksi, jos olen antanut huonon kuvan kasvi ym. tietämyksestä. Ei vaan ole todellakaan tullut mitään sellaista vastaan. No perun sitten sanani siitä siedettävästä, kun rupesin kelailemaan miltä maistuisi vaikka purkillinen viispippuria tai sitruuna jauhelihamaustetta.. myös purkillinen currya.. öähAhab wrote:joniitti kuhan enemmän tutustut kasvien maailmaan niin tulet varmasti kokemaan maailman paskimpia makuja..
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
-
Khaoralius
- Karvakuono
- Posts: 37
- Joined: Fri 02 Dec 2005, 01:11
Niinpä
Nyt tuli muistoja flasheina silmilleJoniitti wrote:Anteeksi, jos olen antanut huonon kuvan kasvi ym. tietämyksestä. Ei vaan ole todellakaan tullut mitään sellaista vastaan. No perun sitten sanani siitä siedettävästä, kun rupesin kelailemaan miltä maistuisi vaikka purkillinen viispippuria tai sitruuna jauhelihamaustetta.. myös purkillinen currya.. öähAhab wrote:joniitti kuhan enemmän tutustut kasvien maailmaan niin tulet varmasti kokomaan maailman paskimpia makuja... Itse maustan kaiken aina reilusti joten tästä moinen :? .
"Muistakaa lapset. Älkää syökö sieniä tai katsoko likaista pornoa" - Aina ennen ATV:een yölähetysten alkua
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
Ja hah! Maanantaina ostin 23g pussukan ja siinä kahdenmaissa tiistaina vedin vissyvedellä alas ja aivan pirun hyvää!!! Joskus toistekkin otan vielä näitä, vaikkapa viilin kanssa voisi sopia tosi hyvin... Sitten itse vaikutuksiin:
Tosiaan sellaiset seitsämäntuntia meni ekoihin vaikutuksiin. Noin klo: 19 menin kaverille ja siellä ollessani todella pientä aaltoilua huomasin, odotin enempää ja päätinkin kääriä loput muskotit pussinpohjalta sätkään... Se ei vaikuttanut juuri yhtään, maistui vain helvetin pahalta.
Klo: 21:00 lähdin tallustamaan kotiinpäin ja siellä heitin pari lihapiirakkaa mikroon. Siinä vaiheessa heitti päästä, aivan kuin olisi laivassa ollut, josta seurasi tosi huono olo, hyvä kun sapuska sisässä pysyi. Heti syötyäni oli pakko mennä nukkumaan.
Yöllä muistan heränneeni ja nähneeni tosikovaa pyörimistä, mutta en sano varmaksi, sillä muisti meni jOtEnKiN..
Seuraavana päivänä seurasikin tämä pöhnä. Koulutuksessa kone ruudun ääressä teki niin heikkoa, että oli pakko lähteä pois. Vieläkin tuntuu tuo pöhnä olevan päällä, pientä poissaolevuutta ja rentoutuneisuutta.
Yhteenvetona: Jonkinlaisia hallusinaatioita odotin, pyöriminen teki tosiaan pahaa. Pöhnässä ei tosin mitään vikaa, tällainen olo saisi olla aina.
Tosiaan sellaiset seitsämäntuntia meni ekoihin vaikutuksiin. Noin klo: 19 menin kaverille ja siellä ollessani todella pientä aaltoilua huomasin, odotin enempää ja päätinkin kääriä loput muskotit pussinpohjalta sätkään... Se ei vaikuttanut juuri yhtään, maistui vain helvetin pahalta.
Klo: 21:00 lähdin tallustamaan kotiinpäin ja siellä heitin pari lihapiirakkaa mikroon. Siinä vaiheessa heitti päästä, aivan kuin olisi laivassa ollut, josta seurasi tosi huono olo, hyvä kun sapuska sisässä pysyi. Heti syötyäni oli pakko mennä nukkumaan.
Yöllä muistan heränneeni ja nähneeni tosikovaa pyörimistä, mutta en sano varmaksi, sillä muisti meni jOtEnKiN..
Seuraavana päivänä seurasikin tämä pöhnä. Koulutuksessa kone ruudun ääressä teki niin heikkoa, että oli pakko lähteä pois. Vieläkin tuntuu tuo pöhnä olevan päällä, pientä poissaolevuutta ja rentoutuneisuutta.
Yhteenvetona: Jonkinlaisia hallusinaatioita odotin, pyöriminen teki tosiaan pahaa. Pöhnässä ei tosin mitään vikaa, tällainen olo saisi olla aina.
-
Ahab
Then fyck it.Asidyyli wrote:Joskus tosiaan kokeilin noihin kapseleihin, jotain 50 taisin jaksaa täyttää. Ei niihinkään mahtunut kuin ehkä pari teelusikallista yhteensä.
Joniitti turha sitä on polttaa joo tajusitkin varmaan. 32g toi mulle jotain kevyitä halluja tai enemmänkin tunne pohjaisia juttuja. Asiat saivat uskonnolisia merkityksiä ja olin siitä suht innoissani kun niitä löytyi joka pikku asiasta. älä mene kuitenkaan ottamaan mitään hulluja dousseja.
-
benelux fat
- Kameleontti
- Posts: 510
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
- Location: Hki
-
Kalastaja
Aika nihkeästi taitavat myydä, etenkin nuorille potentiaalisille huumeidenkäyttäjille. Vanhathan ei huumeita käytä!
Apteekeissa ne usein alkavat selitellä kaikkea paskaa kun eivät halua myydä jotain, sanoisivat edes suoraan.
Jossain luontaistuotekaupoista voi saada gelatiinikapseleita tai kasviperäisiä kapseleita. Tosin sielläkin taitaa olla aikalailla sama meno kuin apteekeissa.
Apteekeissa ne usein alkavat selitellä kaikkea paskaa kun eivät halua myydä jotain, sanoisivat edes suoraan.
Jossain luontaistuotekaupoista voi saada gelatiinikapseleita tai kasviperäisiä kapseleita. Tosin sielläkin taitaa olla aikalailla sama meno kuin apteekeissa.
-
benelux fat
- Kameleontti
- Posts: 510
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
- Location: Hki
Harminpaikka... Luontaistuotekaupasta jos ostaisi niin siihenhän voisi jonkun pätevän tarinan keksiä, tai ostaa samalla jotain tuotetta mitä niihin voisi laittaa. Mitäs kunnialliset luontaistuotekaupan kävijät niihin laittavat?
Toinen vaihoehto olisi sitten ostaa vaikka biophilus kapseleita apteekista ja tyhjentää ne..
Toinen vaihoehto olisi sitten ostaa vaikka biophilus kapseleita apteekista ja tyhjentää ne..
-
Kalastaja
Muutamasta paikasta olen käynyt kysymässä hienolla ja omaperäisellä äiti, täti, tyttöystävä käski tulla ostamaan. "Jotain yrttejä se niihin pistää". Yleensä on apteekkin ohjattu, kerran "olivat loppuneet".
Sano niille, että teet poolinen/pooliton -uuton Argyreia nervosan siemenistä ja haluaisit nauttia uutoksen mukavuussyistä kapseleissa. Tuskin paljoa ainakaan vastaan sanovat. Jos kysyvät mitä se sisätlää höpötä jotain eteerisistä öljyistä ja sielun ja ruumiin tasapainon löytämisestä.
Sano niille, että teet poolinen/pooliton -uuton Argyreia nervosan siemenistä ja haluaisit nauttia uutoksen mukavuussyistä kapseleissa. Tuskin paljoa ainakaan vastaan sanovat. Jos kysyvät mitä se sisätlää höpötä jotain eteerisistä öljyistä ja sielun ja ruumiin tasapainon löytämisestä.
-
benelux fat
- Kameleontti
- Posts: 510
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 23:54
- Location: Hki
Siinähän on suunnitelma!Kalastaja wrote: Sano niille, että teet poolinen/pooliton -uuton Argyreia nervosan siemenistä ja haluaisit nauttia uutoksen mukavuussyistä kapseleissa. Tuskin paljoa ainakaan vastaan sanovat. Jos kysyvät mitä se sisätlää höpötä jotain eteerisistä öljyistä ja sielun ja ruumiin tasapainon löytämisestä.
Nojoo, mun habituksella kun jo pelkästään luontaistuotekauppaan astuminen herättää varmasti epäilyksiä ja ennakkoluuloa, niin jos suusta tulee vielä sanoja kuten "siulu" ja "tasapaino", myydään mulle varmasti eioota.
Taidan hakea niitä biophiluksia apteekista. Maitohappobakteereista kun tuskin kuumotellaan.
-
Kalastaja
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Tästä on kai jo ollut useaan kertaan juttuakin, mutta nihkeästi myyvät nykyään noista gelatiinikapseleita... jos ollenkaan.
Viimeksi kun kysyin, niin ainakin väitti - käsittääkseni - proviisori? jonka hätiin hälyttivät, ettei niitä enää myydä ja että tämä on ihan yleiseksi käytännöksi otettu kaikkialla. Jostain syystä ei kysellyt mihin käyttöön.
(olin kehitellyt sellaisen vähän ronskin syyn, että syön kaksimillisiä xanoreja enkä pysty niitä nielemään kuvottavan maun takia, mutta 0-koon kapseliin tela mahtuu hyvin ja imeytyy rauhallisemmin
mutta toi luontaistuoteselityshän on aina hyvä)
Kalliita ne kapselit eivät olleet, olisiko yhden hint aollut about 5 senttiä, tai saahan siihenkin rahaa menemään jos reilusti ostaa...
Ulkomailta saa varmasti yhä tilattua ja hintakin on halvempi.
Mutta vähän säätöä se aina on kapseleihin tavaran tunku, kaikkea on niihin yritetty laittaa, päivänsineä, muskottia, kuivattua amanitaa, dexmiä... you name it. Suhteettomasti vaivaa jos ainetta ei ole vain hyvin pieni määrä. Etenkin kun lopulta tosiaan alkaa etoa se pelkkä kapselienkin nappailu perä perään.
Viimeksi kun kysyin, niin ainakin väitti - käsittääkseni - proviisori? jonka hätiin hälyttivät, ettei niitä enää myydä ja että tämä on ihan yleiseksi käytännöksi otettu kaikkialla. Jostain syystä ei kysellyt mihin käyttöön.
(olin kehitellyt sellaisen vähän ronskin syyn, että syön kaksimillisiä xanoreja enkä pysty niitä nielemään kuvottavan maun takia, mutta 0-koon kapseliin tela mahtuu hyvin ja imeytyy rauhallisemmin
Kalliita ne kapselit eivät olleet, olisiko yhden hint aollut about 5 senttiä, tai saahan siihenkin rahaa menemään jos reilusti ostaa...
Ulkomailta saa varmasti yhä tilattua ja hintakin on halvempi.
Mutta vähän säätöä se aina on kapseleihin tavaran tunku, kaikkea on niihin yritetty laittaa, päivänsineä, muskottia, kuivattua amanitaa, dexmiä... you name it. Suhteettomasti vaivaa jos ainetta ei ole vain hyvin pieni määrä. Etenkin kun lopulta tosiaan alkaa etoa se pelkkä kapselienkin nappailu perä perään.
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
No, makunsa kullakin. Tavaksi ei kuitenkaan kannata ottaa, ei ole terveellistä. Ja kauheasti tuosta 23 grammasta ei kannata enää annoksia nostella. Ei minusta sen arvoista, kun ei tuosta tosiaan paljon muuta kuin epämäräistä pöhnää, krapulaisuutta ja muistikatkoja sekä vähän erikoisempia ajatuskulkuja saa.Joniitti wrote:Ja hah! Maanantaina ostin 23g pussukan ja siinä kahdenmaissa tiistaina vedin vissyvedellä alas ja aivan pirun hyvää!!! Joskus toistekkin otan vielä näitä, vaikkapa viilin kanssa voisi sopia tosi hyvin... Sitten itse vaikutuksiin:
Tosiaan sellaiset seitsämäntuntia meni ekoihin vaikutuksiin. Noin klo: 19 menin kaverille ja siellä ollessani todella pientä aaltoilua huomasin, odotin enempää ja päätinkin kääriä loput muskotit pussinpohjalta sätkään... Se ei vaikuttanut juuri yhtään, maistui vain helvetin pahalta.
Klo: 21:00 lähdin tallustamaan kotiinpäin ja siellä heitin pari lihapiirakkaa mikroon. Siinä vaiheessa heitti päästä, aivan kuin olisi laivassa ollut, josta seurasi tosi huono olo, hyvä kun sapuska sisässä pysyi. Heti syötyäni oli pakko mennä nukkumaan.
Yöllä muistan heränneeni ja nähneeni tosikovaa pyörimistä, mutta en sano varmaksi, sillä muisti meni jOtEnKiN..
Seuraavana päivänä seurasikin tämä pöhnä. Koulutuksessa kone ruudun ääressä teki niin heikkoa, että oli pakko lähteä pois. Vieläkin tuntuu tuo pöhnä olevan päällä, pientä poissaolevuutta ja rentoutuneisuutta.
Yhteenvetona: Jonkinlaisia hallusinaatioita odotin, pyöriminen teki tosiaan pahaa. Pöhnässä ei tosin mitään vikaa, tällainen olo saisi olla aina.
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Puolisen senttiä kappaleelta muistaakseni.Asidyyli wrote:Kalliita ne kapselit eivät olleet, olisiko yhden hint aollut about 5 senttiä, tai saahan siihenkin rahaa menemään jos reilusti ostaa...
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Kalastaja
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Pidetään mielessä. Kulostaa suunnitelmalta.Kalastaja wrote:Ajattelin tilata pari Jonathan Ottin kirjaa jenkeistä, sama paikka myy kasvisperäisiä kapseletia 12$/500 kpl tai 20$/1000 kpl 0-kokoa. 00 on muutaman dollarin kalliimpi. No, kun saan nuo tilattua voin lähtellä niitä halukkaille joitakin määriä. Varmaan kuukausi tai pari menee ainakin.
-
Ahab
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
Ahab
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
No täytyy myöntää, että aika nihkeästi saa mitään täältäpäin.. jossain täällä totesinkin, että hamppukasvatuksetkin on myöhässä ja kama kauppiaat paremmilla mailla, enkä mielelläni katukaupasta mitään ostakkaan.
Azariuksesta pistin jonkun tilauksen muutamia paskayrttejä ja e-trippiä mitälie, jos saisi vähän tätä "huume" nälkää lievitettyä siihen asti, kunhan ganja rehottaa...
Azariuksesta pistin jonkun tilauksen muutamia paskayrttejä ja e-trippiä mitälie, jos saisi vähän tätä "huume" nälkää lievitettyä siihen asti, kunhan ganja rehottaa...
-
HUUHAA
- Apteekki
- Posts: 319
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 10:58
- Location: täällä mä oon jossain hukassa
-
viaticus
- Psykonautti
- Posts: 103
- Joined: Mon 07 Nov 2005, 19:16
- Location: Hermokeskus
Muskottipähkinäteetä se ainakin wanhoissa sarjoissa veteli, oli ihan nitkuissa jos ei saanut annostaan.HUUHAA wrote:eikös se ollut kamomillateetä, jonka pitäisi rauhoittaa ???Ahab wrote:Kyllä toi on ihan viihdyttävää jos ei ole vielä päässyt parempiin tutustumaan.
Niin Roope Ankkahan on ihan muskottitee-addikti.
Ja eräässä uudemmassa Akussahan Roope kiskoi hulluruohoteetä (tosin vahingossa). Hienon tripin vaikutti siitäkin saavan.
...ja sitten ihmetellään että mistä ne lapset saavat päähänsä kokeilla huumeita...
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
Lasipallo
- Kameleontti
- Posts: 872
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09
Kyseisen jutun voi vilkaista tästä. Sudenpennut ovat sairaita.viaticus wrote:Ja eräässä uudemmassa Akussahan Roope kiskoi hulluruohoteetä (tosin vahingossa). Hienon tripin vaikutti siitäkin saavan.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.