Leffojen TOP5

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
AVOHOITOPOTILAS
Karvakuono

Re: Leffojen TOP5

Post by AVOHOITOPOTILAS »

AVOHOITOPOTILAS wrote:Nää ei nyt kyl oo missään järjestyksessä ja kun alkaa vähä enemmän ajattelee ni top 5 on aika vaikee laittaa. Sais olla vaik top 10.
-Friendly fire: Tää on sitä jotain mahtava leffa. Oon kattonu monta kertaa vaik yleensä en kato mitään ees kahta kertaa.
-Subway stories: Samaa mahtavaa ruottalaista.
-Hamaz 3: Muihin petyin mut tää uusin yllätti positiivisesti. Odotan seuraavaa innolla.
-Cheech & Chongs: Kaikki hyvii. Stoner dissaus leffat on parhautta. Ei osaa jotain yhtä tähä sanoo.
-Die Welle: Kirjotinkohan oikein. Perustuu tositapahtumaan, jota en tienny ku leffan näin. Teki leffasta vielä paremman.
Ei voinu enää editoida jote näi. Eli tuli katottuu Friendly fire 2. En ees tienny et sellast o tullu. Koskaha se o julkastu. No kummiski se oli vähä pettymys. Selvästi vaikutti koventunu valvonta, mut ei se pysäytä porukka. Ne tekee sit vaa huonompii ja nopeemmi. Oli huonompi ku edelline, mut joko hamaz 3 tai subway stories vaihtuu tähä. En osaa päättää kumpi.
Just watchin´the world going crazier every day
frapathea

Post by frapathea »

Huiko wrote:Kun nuo "paskaa" kommentit vaatii aina perustelut. :)
Eikä vaadi. Perustelut vaan lisää tosissaanotettavuutta monien silmis, mut ei se itessään tarkoita viel mitään.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

frapathea wrote:
Eikä vaadi. Perustelut vaan lisää tosissaanotettavuutta monien silmis, mut ei se itessään tarkoita viel mitään.
Vaatiipas.Jotta tietää että millasta paskaa.tai miksi paskaa.Määrätön määrä kärpäsiä ei voi olla väärässä,paskan on oltava hyvää.Jos noita mielipiteitä nyt lähtee heittelemään on hyvä varautua perustelemaan,tai mikä oli pointtina ensinkään huuella?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
frapathea

Post by frapathea »

Huiko wrote:
frapathea wrote:
Vaatiipas.Jotta tietää että millasta paskaa.tai miksi paskaa.Määrätön määrä kärpäsiä ei voi olla väärässä,paskan on oltava hyvää.Jos noita mielipiteitä nyt lähtee heittelemään on hyvä varautua perustelemaan,tai mikä oli pointtina ensinkään huuella?
Jos vaa haluu ilamista mielipiteensä.

Mitä ituu esittää vaatimuksii, jos niiden toteutumisest ei oo mitää takeit?

Haluutko perustella, miks kommenttejaan pitäis perustella? Pitäiskö ylistävätkin mielipiteet perustella samoin tavoin?

Se on sun oma päänsärkys, jos otat perustelemattomat paskaa-kommentit turhan raskaasti.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

frapathea wrote:
Huiko wrote:
frapathea wrote: Eikä vaadi. Perustelut vaan lisää tosissaanotettavuutta monien silmis, mut ei se itessään tarkoita viel mitään.
Jos vaa haluu ilamista mielipiteensä.

Mitä ituu esittää vaatimuksii, jos niiden toteutumisest ei oo mitää takeit?

Haluutko perustella, miks kommenttejaan pitäis perustella? Pitäiskö ylistävätkin mielipiteet perustella samoin tavoin?

Se on sun oma päänsärkys, jos otat perustelemattomat paskaa-kommentit turhan raskaasti.
En mä niitä raskaasti ota,jos sellanen välitty.Se vaan että mä luulen tietäväni mitä toinen tarkotti jos sillä on saman suuntaisia ajatuksia aiheesta,ja toivon jotain perusteluita jos on erimieltä.En oo lähtökohtaisesti oikeessa joka asiassa ja niihinkin voi vaikuttaa niillä perusteluilla.Tulee nyt tätä offia,mut k-inkki on hyvä tyyppi ja loin alkuperäsellä kommentilla omasta mielestäni tilaa keskustelulle.Ja se tilanne /aihe vaatii perustelut en minä.Mä en edelleenkään nää tota riidan haastamisena. pusi pusi.:D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
naponen
OD

Post by naponen »

Hemmetin vaikea tehtävä, tässä muutamia parhaimpia viime kuukausilta.

Unelmien sielunmessu
Crank
Boyculture
The Book of Eli
The brothers
lahke

Post by lahke »

5.Amelie,
4.Kiki's Delivery Service,
3.Princess Mononoke,
2.Naked Lunch ja
1.avaruusseikkailu 2001 / clockwork orange

+the rocky horror picture show
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Hitto nää on vaikeita aina, mut yritetääs. Ei oo sitten missää parhaus järjestyksessä!

1. L.A. Confidential
2. The Shawshank Redemption (Rita Hayworth avain pakoon)
3. Fight Club
4. Platoon
5. The Departed
Uke
LD50

Post by Uke »

Mulla olis niin paljon samalla tasolla olevia leffoja mielessä et en taida saada top vitosta mitenkää..

Fear & Loathin' In Las Vegas
The Departed
The Green Mile
Titanic
Alice In The Wonderlandit
Pirates Of The Caribbean-trilogia
LOTR-trilogia
Its All Gone Pete Tong
The Simpsons Movie

..tossa nyt muutamat mitkä on jokanen varmaan sen lähemmäs 5 kertaa aineski tullu katottua.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Pariah

Post by Pariah »

Top5 = mahdoton tehtävä, fiilisten mukaan mennään....

Doupeissa: The wall
Muuten vaan: Shawshank
Hyvän fiiliksen leffa: Forrest Gump / Green mile
V*tutukseen, jollain voi mennä huonomminkin : Paha maa
...onhan noita paljonkin ja mieli muuttuu kokoajan.
Uke
LD50

Post by Uke »

Pariah wrote:Top5 = mahdoton tehtävä, fiilisten mukaan mennään....

Doupeissa: The wall
Muuten vaan: Shawshank
Hyvän fiiliksen leffa: Forrest Gump / Green mile
V*tutukseen, jollain voi mennä huonomminkin : Paha maa
...onhan noita paljonkin ja mieli muuttuu kokoajan.
Heh joo.. synkkiä leffoi Paha maa ja Rööperi o aika jees.. Omasta listasta jäi vielä vallanmainio Hohto, Jack on kyllä niin unelma tohon skitsoiluun.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hohdossa ei mitään hohdokasta mielestäni olekaan kuin Jackin roolisuoritus. Rööperistä pidin miekin.