Deemäinen viikonloppu, 600mg, 600mg+300mg.

Dekstrometorfaani
King Ink
LD50

Deemäinen viikonloppu, 600mg, 600mg+300mg.

Post by King Ink »

Viime viikonloppuna.
2 stooria. 600mg, 600mg+300mg.

Eka päivä:

Valmis litku naaman edessä, hyi vittu. Alas meni, mehua päälle.

30 minuuttia, minä huojun, käyn pihalla. Miten helvetissä yskänlääkkeisiin laitetaan tämmöisiä aineita?

45 minuuttia, viihdyn hyvin silmät kiinni. Leijun jossain mieleni vuoristoissa. Musiikki? En tiedä soiko musiikki vai ei. Välillä huomaan jotain pauhuamista taustalla, mutta mieleni pauhu peittää sen. Värisee. Ovatko silmäni auki, heiluu.

60 minuuttia, havahdun huomatakseni etten ole samassa tilassa kuin aiemmin. Meinaan paikoitellen unohtaa kuka olen. En tiedä missä ystäväni on. Odotan että hän palaa luokseni. Vajoan dissoon, luen jotain muinaisia kirjoja, kuulen puhetta pääni sisällä. Tuntemattomia sanoja ja kuvia. Muiden ihmisten muistoja.

Havahdun. Istun sohvalla, kämpässä on ystäviäni. Niitä ilmestyy seinän ja uunin välistä. Ne vain seisovat ja katsovat minua. Ei minua ahdista, mutta voisitteko sanoa jotain? Kelaudun ajassa johonkin suuntaan, havahdun ja ihmettelen. Taidankin olla dexmeissä, vai olenko? Olen. Ystäväni, jota luulen toiseksi ihmiseksi käy ulkona oksentamassa. Ihmiset jäävät pitämään minulle seuraa.

Havahdun siihen että ystäväni tulee takaisin. Muut ovat menneet jonnekkin, no saampahan hetken olla rauhassa.
Sohvalla vieressäni istuu joku, en saa tarkennettua hänen naamaansa mutta hän ei näytä keneltäkään tuntemaltani.
Vajoan taas jonnekkin eri tasojen välille. Nään kuvia vuoristosta, luulen olevani ulkona.

Herätessäni muistan taas sen, olen dexmeissä. Ystäväni on vieläkin ihan muissa maailmoissa, rupean nukkumaan.
Herään ja koitan saada ystävänikin nukkumaan.

Herään aamulla.

-

Päivä 2.

Ah, soppa on taas edessä valmiina. Sama määrä, mutta maku ei ole tällä kertaa niin paha.

Ihmettelen puolen tunnin jälkeen miksei oikein toimi,
johtuu varmaan siitä että söin ehkä n. tunti ennen ottamista. Tai sitten kusin erottelun??

Tunti ottamisesta, en kussut erottelua. Alan vajota ajatuksiini. Tuttu ja turvallinen dexmitunne palaa, ihan kuin olisi taas kotona, dextroverse on kotini. Välillä luulen että mökissä on muitakin kuin me kaksi.

Puolitoista tuntia, havahdun dissosta. Disso oli syvää, mutta oloni on selvempi kuin edellisenä päivänä. Ehkä toleranssi?
Nousen seisomaan enkä meinaa pysyä pystyssä. Nään ihmishahmoja pöydän ääressä. Tiedän niiden olevan vain kuvitelmia.
Menen istumaan sohvalle ja ihmettelen vain kaikkea mahdollista. Ystäväni puhuu koirastaan, se ehkä joudutaan lopettamaan. Itken hänen surunsa takia, tunnen suurta myötätuntoa. En meinaa millään lopettaa itkemistä, vajoan dissoon jossa nään muistoja hänen koirastaan.

Havahdun, ottamisesta on n. 2 tuntia. Ystäväni on ottanut 300mg boostinsa, hänen alkuperäinen annoksensa oli 300mg.
Päätän itsekin ottaa 300mg lisää, enempää ei ole. Olisin varmaan ottanut 600mg jos olisi ollut. En maista enkä haista mitään. Istun sohvalla ja leikin jäsenieni kanssa, liikun hidastetusti.

Menen makaamaan patjalle ja imeydyn lattian läpi,
olen jossain mustassa tilassa jossa liikkuu jotain epämääräisiä hahmoja, ne yrittävät sanoa minulle jotain.
Kuulen ystäväni äänen kun hän selittää minulle miten hyvä hänellä on, hän on kai unohtanut koiransa hetkellisesti.

Havahdun enkä muista enää kuka olen tai missä olen,
en tiedä ovatko silmäni auki vai eivät. On kuin jossain avaruuspyörteessä, vaikka nään huoneen piirteet kohtuu selvästi. Mitä tapahtuu. Elän muiden ihmisten muistoja, aistin huoneessa muita ihmisiä ja olentoja.
Ihmettelen ja kelaudun muistoissa eteen ja taaksepäin. Välillä herään ja muistan ottaneeni dexmiä, mutten muista silti kuka olen. En ole ahdistunut, tiedän että kohta se kuitenkin palaa kuin aurinko yön jälkeen.

Herään aamulla. Loppuyön tapahtumista en muista,
On hyvä olla.
King Ink
LD50

Re: Deemäinen viikonloppu, 600mg, 600mg+300mg.

Post by King Ink »

Viime kerrasta kun otin reilummin dexmiä taitaa olla n. 5 viikkoa aikaa.
Joten 600mg potki aika hyvin. Oon myös melko pienikokoinen miekkonen.
Oli kiva pitkästä aikaa ottaa. Nyt ei tee mieli mittään, olla vaan selvinpäin. Aftaglou<3
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Hyvä trippistoori jälleen.
Analyyttinen.
Ihankuin olisit oppinut jäsentelemään tilat ja kokemukset paremmin?
Siis meinaan että pelkotiloja ei tule kun tietää suurin piirtein mitä nyt tapahtuu.
Irti päästäminen on se juttu ainakin minulla.
Kiitos.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Huiko wrote: Analyyttinen.
Ihankuin olisit oppinut jäsentelemään tilat ja kokemukset paremmin?
Siis meinaan että pelkotiloja ei tule kun tietää suurin piirtein mitä nyt tapahtuu.
Irti päästäminen on se juttu ainakin minulla.
Kiitos.
En osaa koskaan yhtään arvata mitä tulee, tiedän vain että tulen olemaan taas joku päivä selvänä. Tiedän ettei mikään ole kestävää. Pelkoa ei ole, vain hämmennystä. Suurimmaksi osaksi ajasta mulla ei oo vitunkaan hajua mitä tapahtuu, mutta tykkään siitä. <3
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Huiko wrote:Hyvä trippistoori jälleen.
Ja kiitos, näitä on kiva kirjoittaa.
Pariah

Post by Pariah »

Hienoa kerrontaa ja löysin yhteneviä kohtia omiin reissuihin versessä... yhteen kohtaan kiinnitin huomiota, 1200mg reissulla tapahtui minullekkin näin:

"Tuntemattomia sanoja ja kuvia. Muiden ihmisten muistoja."

Lisäyksenä vielä kerran silmieni edessä vilisivät kaikki kasvot jotka olen nähnyt ja tulen näkemään... se oli pelottavan todellista ja lopullista.

Viikonlopuksi olis taas liput varattuna 1,2g näytökseen ;)

Erittäin hieno kertomus. Kiitos!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

En tiedä, mut tulee melkein joka dexmitripillä tuo sama ihmettely että miten yskänlääkkeisiin pistetään dissosiatiivisia douppeja..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Ah,niin dexmistä. Itse mietin kans aina samaa,miksi punaisessa pullossa piilee niinkin ihana aine... :mrgreen:
ihanaa tasojen vaihtelua.. uppoutuminen,leijailu,sitten havahtuminen. HELL YEA
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:uppoutuminen,leijailu,sitten havahtuminen. HELL YEA
HELL FUCKIN YEAH.

Vittu mä kaipaan sitä aikaa jolloin vedin dexmiä joka päivä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Dexma wrote:Vittu mä kaipaan sitä aikaa jolloin vedin dexmiä joka päivä.
niin mäkin..etenkin kun lukee näit.. ehkä me ollaan kasvettu siit..tai siis.. ööh? meinasin kirjottaa... sä kyl käyt töissä.. mä en,miks mä en vedä..
ööh? Siis mäkin kaipaan,mut en palaa siihen.EHKÄ.VIELÄ.

äh vedä sä Inkki vaa deksmii mää kattelen tääl sun stoorei oke ? phiis.. <3
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote: niin mäkin..etenkin kun lukee näit.. ehkä me ollaan kasvettu siit..tai siis.. ööh? meinasin kirjottaa... sä kyl käyt töissä.. mä en,miks mä en vedä..
ööh? Siis mäkin kaipaan,mut en palaa siihen.EHKÄ.VIELÄ.
Mä en tajuu just tätä kelaa, et ole ainoita tälläkkään foorumilla jotka on mennyt pisteeseen, ei vain vedä, mutta haluais? MISTÄ SE JOHTUU?

Mä oon huomannut, että jo omassa toiminnassa ressun erottelut tuntuu liian isolta prosessilta mulle, ja se juominen on tosi rankka? Mitä on käynyt aikoinaan? Join joskus ayahuascaa, sen jälkeen ei oo dexmiin niin usein koskettu... En tiedä mitä tapahtu. En todellakaan tiedä mitä tapahtu. Silloin vain jäi se DEXMIN HIMO, DEXMIN KULTAISUUS. Tai jokin... Nykyään vain 2008 kesä, joka oli mulla FULL LOVE OF SUMMER AND DXM niin tuntuu kivalta matkalta, mutta en lähe sinne tänäkään vuonna... En tiedä miksi en? Haluaisin joo, mutta en silti.

Pitäis varmaan vetää dexmiä joku päivä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hei stoori jota en muista kirjoittaneeni. Dexmi useesti nautittuna kyl voi viedä muistikuvat aika tehokkaasti isoltakin aikaväliltä.
Jumalauta kun tekisi mieli taas (melkein pitkästä aikaa voi sanoa jo..)