Varastaminen

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
palekastro

Re: Varastaminen

Post by palekastro »

_Melba wrote:
ferox wrote:Urpot.
Vttu ite oot
word! musta tosiaankin aika ns. URPOA
1. käydä koulua josta saan käteen 200e kuussa varsinki ku työttömänä saisin tuplasti enemmän...sekä tuplakokosen kämpän. Mielenkiintoista Kokoomuksen 3.3 tiedoite jonka mukaan Hallitus ehdottaa 1000 euron lukuvuosimaksua!
2. pölliä henkensä pitimiks kirkkoleivän päälle floraa... pitäis varmaan kuolla pois rasittamasta teitä tällä angstilla 3. mielummin kuin huoraisin mun elämän työtä
Kiitos...
Uke
LD50

Post by Uke »

Kyllä se nyt musta on vaan perkeleen epäreilua, että rotat käyttää siinä mielessä hyvää yhteiskuntaa hyväks, että elää 'toisten rahoilla' kun ei huvita lähteä töihin ja se nyt on vaan yksinkertasempi tapa elää. Käydä siellä sossussa kerran kuussa nimittäin. Eihän siinä jos siis tykkää kitkutella.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Uke wrote: - tai sitten ko. opiskelijan pitäis rajottaa viikonloppumenoja, jos sitä tuntuu tuhlautuvan joka viikonloppu tahi viikko turhaan.
Opiskelijat saa vaan niin pirusti liian vähän rahaa täällä Suomessa, että hyvä kun tulee toimeen ja kerran baarissa juomaan jotain pystyy tai jotain...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

No joo no en määkään sitte oikeen tiiä. Mutta ite ainaki oon menossa töihin heti ku vaan mahollista ja valmistun eli en toivonmukaan enää kauan joudu elään valtion tuilla..
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Uke wrote:Kyllä se nyt musta on vaan perkeleen epäreilua, että rotat käyttää siinä mielessä hyvää yhteiskuntaa hyväks, että elää 'toisten rahoilla' kun ei huvita lähteä töihin ja se nyt on vaan yksinkertasempi tapa elää. Käydä siellä sossussa kerran kuussa nimittäin. Eihän siinä jos siis tykkää kitkutella.
Särähti korvaan tuo että ei huvita mennä töihin, kun töihin ei lampsita niinkuin kauppaan.. En tiedä ymmärsinkö väärin jotenkin jotain mutta tahdoin sanoa tän, eikä mitään henk.kohtasta.
Uke
LD50

Post by Uke »

mentalhell wrote:
Uke wrote:Kyllä se nyt musta on vaan perkeleen epäreilua, että rotat käyttää siinä mielessä hyvää yhteiskuntaa hyväks, että elää 'toisten rahoilla' kun ei huvita lähteä töihin ja se nyt on vaan yksinkertasempi tapa elää. Käydä siellä sossussa kerran kuussa nimittäin. Eihän siinä jos siis tykkää kitkutella.
Särähti korvaan tuo että ei huvita mennä töihin, kun töihin ei lampsita niinkuin kauppaan.. En tiedä ymmärsinkö väärin jotenkin jotain mutta tahdoin sanoa tän, eikä mitään henk.kohtasta.
Joo ei todellakaan, mutta uskoisin, että nykyhetken työttömistä olisi työkelvollisia ainakin joka toinen ja tää on todella rajusti aliarvioitua. Okei, kaikilla ei oo pääkoppa kunnossa tai fyysinen kunto sellanen, että voisi tehdä mieluisia hommia, mutta sen takia on hoitopaikkoja, missä niitä voi hoitaa - vaikka niitä Suomessa taitaa aika huonosti ollakin ja okei, myönnettäköön kyllä siihenkin tarvii selkärankaa ja/tai toisen tukea, että pääsee ylös ja ulos ja niin edespäin.

..ja Melba siis emmä sitä tarkottanu, että kenenkään pitäis hävetä, kun opiskeluaikana kuluttaa valtion rahaa, koska sitä vartenhan ne tuet on olemassa, että ihminen voi saada haluamansa opinnot suoritettua, että pääsee mieluiseen työpaikkaan? Ja Jeshu: Kyllä oot oikeessa, kyllähän sitä aika väärästä paikasta nipistetään rahaa, kun opiskelijat joutuu kitkuttelemaan näinkin pienillä rahamäärillä, joten perun osan puheistani. Kerran elämässähän sitä nuoruus eletään ja onhan se vähän tyhmää, että joutuu näkkileivällä ja vedellä suurimman osan ajasta elämään, jos yhtään haluu pitää hauskaa.

luv&piiz <3
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Makoo

Post by Makoo »

Vaultin innoittamana, tän topicin ja mauserin viestejä lukeneena sitten teki mieli jotain varastaa.. :D mentiin muijakkeen kanssa anttilaan, ja joku meikki kaks siitä, ja heitin vielä tumppuun siten ettei varmana voinu nähdä. Vartijan kopissa sitten oli miehekästä olla vihree kynsilakka naaman edessä kun kaks isokokosta, onneks tuntemattomia, poliisia tuli sinne.. :mrgreen: nooh, 48e sakko molemmille. Ehkä olis pitäny jäädä nukkuun. No mut saatiinpa uus yhteinen kokemus :foil: Taitaa jäädä kaupasta varastelu. Vittu että hävettää. Vuokraakaan saa maksettua ajoissa kun palkassa kestää.

Ps. mauseri on mun idoli, olis kiva kuulla lisää sun tarinoita :razz:
palekastro

Post by palekastro »

Makoo ASDF semi rankka soot :D joo kyll noi stevet jaksaa ain ..... :'D tarjoustalo ruletus sovituskoppii pakkaa kuulokkeet afropipoon (menis varmaa joku Jippo-pyöräki iha keposesti) ja ufoilee pihalle :DDD
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Jokatapauksessa yhteiskunta jossa ei ole "ulkopuolisia" on mahdoton ajatus. Aina joku on rikkomassa niitä sääntöjä..
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Onko sääntöjen rikkoja ulkopuolinen?
Minusta sääntöjä saa rikkoa kunhan kantaa vastuun tekemisistään.
On paljon ihmisiä jotka haluaa kieltää sinulta/minulta/meiltä asioita koska ei joko ymmärrä,tarvitse itse tai haluaa hallita.
Varasta vain mitä todella tarvitset ja kun et muuten saa on ajatukseni.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
TabulaRasa
Tuppisuu

Post by TabulaRasa »

Onko kukaan koskaan joutunut jälkeenpäin kuseen siitä että on käynyt pöllimässä jotain kaupasta? Itellä lähti viinapullo mukaan just äskön ja nyt alko jo vähän kuumottamaan ku menin kortilla maksamaan sitte ku jotain piti ostaa siinä samalla eikä ollut käteistä.. Eli nauhoittaakohan ne kamerat kaiken ja sitten voidaan tsekata millon on hävinnyt ja yhdistää luottokortti ostoon. Oli vähän tylsää tein taas jotain typerää ja kuumotukset tuli perään, ei mua oikeestaan siel tilantees jännittäny paskaakaa mut on vaan nyt just sellasta aikaa et oma tulevaisuus ei kiinnosta vittuukaan.. Eli onko kellään tyyliin tullu jälkeenpäin poliisit kolkuttelee ovelle siitä et oot käyny pölliin jotain kaupasta? Oon kyl kuullu et noitten kameroitten kuva on aika pikselisössöö et ei kai täs mitää ja tuskinpa ne paljoa nauhottelee. Ulkona kyl tosi siisti keli, taidanpa lähteä nauttimaan "työni" hedelmistä.. :roll:
tRip
Moderator

Post by tRip »

mentalhell wrote:Aina joku on rikkomassa niitä sääntöjä..
niitä pitääkin rikkoa, että koko tää vitun laho systeemi yksinkertasesti romahtais..

mut sit tietty erikseen moraaliset säännöt.. ja periaatteet.
oomäki joskus alaikäsenä stokkalta käyny hakee kuteet ja valintatalosta tuli haettuu milloin mitäki..

mut..

emmätiiä.. varastaminen ainakin periaattees on tosi perseestä.

TabulaRasa..
'Sinua tarkkaillaan' , tieks;-
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Eipäs tule kaupasta varasteltua, kun kaupallisella alalla itse opiskelen. Joltain ihmisiltä tai paikoista tulee jotain pientä sillointällöin tarpeeseen otettua mutta kaupasta en ole koskaan vienyt mitään.
ʘʘ
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Pari kertaa on rahapulassa tullu vietyä jotain sapuskaa kaupast. Kerran pöllin kalanmaksaöljytabuja ku ne oli niin riistohintasia (25 helvetin euroa purkki O_O). Lapsena tuli kans näpisteltyy jotain karkkia ja sen sellast. Mut eipä tosin mitää suurempaa. Ei se mun mielestä nyt niin iso juttu ole, ne kaupat heittää muutenki ihan törkeesti hyvää safkaa menemään.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
Spadukka

Post by Spadukka »

Tabasco pullon pöllisin :wot:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Spadukka wrote:Tabasco pullon pöllisin :wot:
:mrgreen:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zan
Apteekki

Post by zan »

en varasta, mutta otan alennuksia. esim kaupassa on jauhesammutin myytävänä hintaan 28.90.
käyn etsimässä tuotteen jossa ale tarra 9.90e ja liimaan sen viivakoodin päälle.
Jun
Psykonautti

Post by Jun »

Ikinä en ole mitään varastanut, enkä ajatellut varastaakkaan.
SteveHarris
Psykonautti

Post by SteveHarris »

Satunnaisesti tullu jotai varastettua, tosin ei oikeastaa koskaan mitään "kallista" , Polkupyöriä useimmite jos jotai ja silloinki useimmiten tulee otettuu vaa jos sattuu bongaa jonku ilman lukkoo.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

SteveHarris wrote:Satunnaisesti tullu jotai varastettua, tosin ei oikeastaa koskaan mitään "kallista" , Polkupyöriä useimmite jos jotai ja silloinki useimmiten tulee otettuu vaa jos sattuu bongaa jonku ilman lukkoo.
Meikält "varastettiin" just fillari, oli kaveril lainas, jätti vartiks ilman vartiontii ni joku oli käyny tirvasee oman lukkonsa siihe :] Noh, sisäänostohintaan meni, ja tekotavast propsit!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Uke
LD50

Post by Uke »

zan wrote:en varasta, mutta otan alennuksia. esim kaupassa on jauhesammutin myytävänä hintaan 28.90.
käyn etsimässä tuotteen jossa ale tarra 9.90e ja liimaan sen viivakoodin päälle.
En oo kuullu ikinä mitään noin....twisted :mrgreen: :mrgreen: Aika äijjää..huhhei.
Image

medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Komppailen tässä aika monia...nuorempana tuli varastelua harrastettuu enemmänkin esim. perjantaiks bisset vyöhön tai juoksut, urheiluhallien pukukopeista tuli "lainailtua" rahaa lompakoista yms, Nykyisin jääny aika vähiin toi pölliminen, joskus jotain vaatteita tilaisuuden kohdalle sattuessa, jotain mun budjetille liian kalliita deodorantteja ja tota alennustarrojen vaihtamista toiseen tuotteeseen on joitakin kertoja tullu tehtyä.

Ainakin mulla noi bentsot, varsinkin rivat saa sormet syyhyymään aivan mielettömästi, on melkein pakko lähtee varastelemaan, kumma juttu. Suht' monesti oon palanukkin noista rosvouksista ja jälkeenpäin häpeä ollu niin kova, et kyseisessä liikkeessä ei oo ilenny käydä moneen kuukauteen. :oops:

En tiedä pitääkö paikkansa, mut oon kuullu et ne hälytinlätkät sais irtoomaan nätisti kahdella vöimakkaalla magneetilla? Liekkö aivan urbaania legendaa???
Fear is the price of imagination.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

medicineman wrote:Komppailen tässä aika monia...nuorempana tuli varastelua harrastettuu enemmänkin esim. perjantaiks bisset vyöhön tai juoksut, urheiluhallien pukukopeista tuli "lainailtua" rahaa lompakoista yms, Nykyisin jääny aika vähiin toi pölliminen, joskus jotain vaatteita tilaisuuden kohdalle sattuessa, jotain mun budjetille liian kalliita deodorantteja ja tota alennustarrojen vaihtamista toiseen tuotteeseen on joitakin kertoja tullu tehtyä.

Ainakin mulla noi bentsot, varsinkin rivat saa sormet syyhyymään aivan mielettömästi, on melkein pakko lähtee varastelemaan, kumma juttu. Suht' monesti oon palanukkin noista rosvouksista ja jälkeenpäin häpeä ollu niin kova, et kyseisessä liikkeessä ei oo ilenny käydä moneen kuukauteen. :oops:

En tiedä pitääkö paikkansa, mut oon kuullu et ne hälytinlätkät sais irtoomaan nätisti kahdella vöimakkaalla magneetilla? Liekkö aivan urbaania legendaa???
Eikö ne kassallakin magneetilla irroita ne? Vai onko se magneetti?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Irtoo ne yhdelläki voimakkaalla magneetilla. Esim sellaisella joka on siinä mitä ne käyttää kassalla. Sitä magneettia pitää pyörittää sen "nännin" ympärillä ja pikkasen vetää samalla niin saletisti irtoo. Aina toiminu!
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

xxx-men wrote:Irtoo ne yhdelläki voimakkaalla magneetilla. Esim sellaisella joka on siinä mitä ne käyttää kassalla. Sitä magneettia pitää pyörittää sen "nännin" ympärillä ja pikkasen vetää samalla niin saletisti irtoo. Aina toiminu!
Vanhoista tietokoneen kiintolevyistä löytyy melko kivan tehokkaita magneetteja.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

ja kaiuttimista. :)
sitten myös myyvät noita super magneetteja.
http://www.mulletoi.com/shop/ajanvietto ... etit_4_kpl
Last edited by Huiko on Thu 27 May 2010, 07:15, edited 1 time in total.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Spadukka

Post by Spadukka »

huhu ajattelin käydä pöllimässä nyt siideriä ja kaljaa repun täyteen. Wish me luck! :foil:

Edit kaupas oli ne verhot holien edessä ni paha ruveta sieltä mitää ottaa reppuu damn. Mut löysin yllättäen 40mg tenox ja 10mg diapamia ni olo vähä helpottuu :confused: :roll:

edit sainhan 6 pack lonkeroa :D
horna
Kameleontti

Post by horna »

Spadukka wrote:huhu ajattelin käydä pöllimässä nyt siideriä ja kaljaa repun täyteen. Wish me luck! :foil:

Edit kaupas oli ne verhot holien edessä ni paha ruveta sieltä mitää ottaa reppuu damn. Mut löysin yllättäen 40mg tenox ja 10mg diapamia ni olo vähä helpottuu :confused: :roll:

edit sainhan 6 pack lonkeroa :D
Kannattaa tosiaan lähteä oluen/siiderin haku reissuille vain 09:00 - 21:00 välisenä aikana :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

varastaminen..hmm..
ehkä joskus teinivuosien huumassa tyhjensin ainakin ihmisten lääkekaappeja ja,hyi,lompakkoja.
Kesätöistäkin sain potkut kun pöllin mummelilta bentsoja... :roll:

opin siis,en varasta. neverr. mä vaan lainaan :heh:
. . . (--) °
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Mää ritsaan ruokaa ja vaatteita, ko rahat mennee laskuihin ja nousuihin, Sori suomi.