Pahoittelen etten jaksa kirjoittaa kunnon trippistoria. Tässä lainaus siitä mitä kirjoitin LSD/RC lappu threadiin:
Oli kyl jännä trippi kaverin kans. Me AJATELTIIN ja kysyttiin randomeilta kaikkea esim. yhdeltä mieheltä, joka söi kotimatkallansa MEIDÄN tiellä.
Tripin alussa kaikki pienet huoneet heilui niin kuin laivassa ja jos otin pöydän reunasta kiinni,, pystyin ravistamaan koko rakennusta ja se tuntui ihan jalan pohjissa asti
Kysyttiin myös joiltain ylä-astelaisilta puistossa: "onko täällä kylmä?", koska emme olleet varmoja onko meillä kuumetta vai mitä. Minun mielestäni nämä ihmiset olivat humalassa, kaverini mielestä ei. Kaverini tarjosi heille tupakkaa.
Junassa kaveri lähti lipunmyyjän perään kysyäkseen jotain, että miten lipun voi ottaa leimauskoneesta pois jos matka jää sinne. hän sai selville, että samalla lipun leimauksella voi seuraavan 1,5 tunnin aikana mennä millä junalla vaan.
Käytiin myös toisessa puistossa, mielestäni kaikki viheralueet näyttivät "kuolleiden mereltä", mutta kävelin silti niiden yli. Tunsin itseni tyhmäksi verrattuna kaveriini joka otti kokonaisen lapun kun minä taas vain puolikkaan. Näimme kuitenkin samankaltaisia visuaaleja. Minä olin "kännissä". Kuvittelimme, jos tuota trippiä kuvattaisiin. Parodia. "Tässä on puu! Katso sen muotoja! Kauankohan se on elänyt tuossa??" ja minun ajatukseni olisivat tyyliin "tuoli. mennään istumaan.". Tuli naurettua kyllä hyvin tuolle jutulle.. Luulin etten osaa nauraa kunnolla.
Näimme yläasteikäisiä poikia polttamassa pahvia. Niiltä piti tietenkin kysyä miksi ne polttaa pahvia. Syynä oli, että heillä on kylmä. Tämä oli tietenkin ainakin osittain tekosyy. Samalla puhuimme ääneen kaverini kanssa näistä tyypeistä kaikenlaista..
Näimme juopon joka käveli takakenossa ja piti rinnan päällä jotain ruokaa jotai se söi.. WTF. Surrealistinen näky ja tuli kyllä naurettua HAHAHAHAHA. Lähdimme seuraamaan tätä tyyppiä, mutta unohdimme sen, kun kaverini ihmetteli miksi prisman logoja on vaakakenossa ja pystysuunnassa. Toinen oli tietenkin toisella puolella kauppaa, mutta se kai näytti oudolta.
Menimme takaisin kaverilleni, koska pihalla alkoi tuntua liian kylmältä. Matkalla puhuimme muun muassa siitä miehestä joka söi kotimatkalla. Se mieshän vähän vittuuntui siitä kyselystä, mutta pitkän pitkän yhteisen pohdinnan jälkeen kaverini oli sitä mieltä, että tämä mies teki tiedostamattoman valinnan lähtiessään kotoa ulos, siitä että joku saattaisi tulla kyselemään hapoissa ja näin ollen hänellä ei olisi oikeutta olla vittuuntunut siitä.
Välillä oli myös väittelyä siitä, että kumpi sotki kumman ajatukset ja kumpi halusi puhua mistäkin, ja kuka oli mitäkin mieltä.
Perillä puhuimme monta tuntia kaverini ahdistuksesta yhteen tyttöön liittyen, eikä aiheeseen löytynyt oikein mitään muuta vaihtoehtoa, kuin unohtaa tämä tyttö, mutta onko kaverillani halu unohtaa, kannattaako se? Nämä tunnit olin tavallaan terapeutin roolissa ja kaverini potilaan. Ajattelu oli aika hankalaa, kun ajatuksen meni koko ajan kaikille sivuteille ja aloitimme ajattelun aina uudelleen ja uudelleen ja minä yleensä keskeytin vielä kaiken joka välissä esim puhumalla tietokoneen näytön "no signal" -tekstistä.
Mietimme aina välillä myös päivällä tapaamiamme henkilöitä ja heidän käyttäytymisiään.
Loppu-yöstä otimme kummatkin puolikkaat tenoxit ja jumitimme katsomalla mario kart double dash peliä ja siinä pyöriviä demoja. Ajatukset alkoi pysyä paremmin kasassa, kun aivot pyöri vähän hitaammin.
Miten mitä-sanan voi selittää jollekin, joka ei sen merkitystä tiedä? Emme silloin keksineet vastausta, mutta kai sen voi..
Vois tästä joskus kirjottaa jonkun trippistoorinkin, tuossa kun kerron vain 1/10 osan tapahtumista ja sekalaisessa järjestyksessä.
Pakko miettiä sitä äijää joka söi takakenossa.. Haluisin sellasen taulun jossa se kävelee yöllä siinä sillalla. Valaistus jne oli kohdallaan jo muutenkin, mutta maalauskin kelpaisi. Haluisin mielikuvaprintterin.
EDIT: alkaa mielikuva tuosta äijästä haihtua : (((((((( enää ei edes naurata kun en pysty kuvitella sitä kunnolla
Happoa ja kävelyä kaupungilla
-
Jussi
- Apteekki
Happoa ja kävelyä kaupungilla
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Vitamine
- Psykonautti
Re: Happoa ja kävelyä kaupungilla
neal cassidy ja allen ginsberg :heh:
älä välitä oon syvissä mudissa :heh:
älä välitä oon syvissä mudissa :heh:
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg