Unitopic
-
Asidyyli
- LD50
-
Kalastaja
-
Ahab
-
Varas
- Karvakuono
-
Lasipallo
- Kameleontti
Heh, kiinnostaisi tietää miltä näytin unessasi?Asidyyli wrote:Näin unta viime yönä, että kasvatettiin valtavaa ganja-satoa Lasipallon kanssa. Sitten poliisi ratsasi Lasipallon kämpän. Lasipallo joutui vankilaan ja Pvault kaatui.
Erottelin offtopicit uuteen topikkiin. Jatkakaa ihmeessä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Asidyyli
- LD50
Juu, meinasinkin jo flipata, kun en muistanut tällaista aihetta tehneeni, ja luulin sekoilleeni jotain... kenties unissani.
Juu jatkakaa vain. Nämä unet ovat aina hauskoja.
EDIT: Niin ja Lasipallo ainakin näytti siinä unessa tuolta avatariltaan, ei siis miltään tyypiltä jolla oli tuollainen pää, vaan käsitteellisesti. Siis aina kun Lasipallo esiintyi siinä unessa niin tuli mieleen tuo tietty kuva.
Juu jatkakaa vain. Nämä unet ovat aina hauskoja.
EDIT: Niin ja Lasipallo ainakin näytti siinä unessa tuolta avatariltaan, ei siis miltään tyypiltä jolla oli tuollainen pää, vaan käsitteellisesti. Siis aina kun Lasipallo esiintyi siinä unessa niin tuli mieleen tuo tietty kuva.
-
HUUHAA
- Apteekki
-
tRip
- Moderator
-
artemisia absinthium
- Apteekki
-
Lasipallo
- Kameleontti
Minäkin yhdistän ihmiset aina avatareihin, niistä näen aina ketä on minkäkin postin kirjoittanut. Hämmentävää on kun joku vaihtaa avataria(tai kun jesuiitalla oli joskus(edellisessä vaultissa) pupu avatarissa, yhdistin sen aina miffyyn enkä päässyt siitä koskaan yli).Asidyyli wrote:EDIT: Niin ja Lasipallo ainakin näytti siinä unessa tuolta avatariltaan, ei siis miltään tyypiltä jolla oli tuollainen pää, vaan käsitteellisesti. Siis aina kun Lasipallo esiintyi siinä unessa niin tuli mieleen tuo tietty kuva.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Jeshu
- OD
-
HUUHAA
- Apteekki
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Nään yleensäkin ihan hämäriä unia...
Sit aina aamulla miettii että mistä ihmeestä oikein kehittelen niitä!!
Kaikkein oudoimpia unia oli sellanen, missä olin jonkun ryhmän kanssa jollain leirillä, jossa piti suorittaa joku riitti, ja sen jos läpäisi niin sai tietää maailman suurimman salaisuuden. Riittiin kuului muun muassa käsien ja jalkojen naulaaminen lautoihin.... Loppujen lopuksi sain sen salaisuuden tietää ja olin aivan onnesta soikeena. Heräsin, enkä yllättäen enää muistanut mikä se salaisuus oli... Harmitti. ;P
Kaikkein oudoimpia unia oli sellanen, missä olin jonkun ryhmän kanssa jollain leirillä, jossa piti suorittaa joku riitti, ja sen jos läpäisi niin sai tietää maailman suurimman salaisuuden. Riittiin kuului muun muassa käsien ja jalkojen naulaaminen lautoihin.... Loppujen lopuksi sain sen salaisuuden tietää ja olin aivan onnesta soikeena. Heräsin, enkä yllättäen enää muistanut mikä se salaisuus oli... Harmitti. ;P
-
tRip
- Moderator
Mitä päihteitä muuten olette käyttäneet unessa vai oletteko mitään?
Joskus ite kokeilin unessa LSDtä, josta tulikin aivan mahtava trippi. Jollain tapaa sain hallittua unta, tai oikeastaan siinä esiintyviä visuaaleja
Sitten on essot joita joskus unessani kokeilin ja myös amfetamiinia kerran pääsin testaamaan.
'Vaikutuksiin' varmasti vaikutti ennakkoluulot aineita kohtaan, tai siis minkälaisena tietyn aineen mieltää. Ja unissa aineista saa kaikkein eniten irti jos vain osaa niitä hallita. Tosin nämä unet ovat tulleet täysin spontaanisti.
Ja yllättäen mitään näistä aineista EN ole oikeasti kokeillut.
Joskus ite kokeilin unessa LSDtä, josta tulikin aivan mahtava trippi. Jollain tapaa sain hallittua unta, tai oikeastaan siinä esiintyviä visuaaleja
Sitten on essot joita joskus unessani kokeilin ja myös amfetamiinia kerran pääsin testaamaan.
'Vaikutuksiin' varmasti vaikutti ennakkoluulot aineita kohtaan, tai siis minkälaisena tietyn aineen mieltää. Ja unissa aineista saa kaikkein eniten irti jos vain osaa niitä hallita. Tosin nämä unet ovat tulleet täysin spontaanisti.
Ja yllättäen mitään näistä aineista EN ole oikeasti kokeillut.
-
benelux fat
- Kameleontti
Sieniä on tullut popsittua unissa muutamaan otteeseen. Joskus olen unessa saanut myös happoa, mutta en kerennyt syödä sitä. Vähän otti herätässä pattiin kun tajusi ettei sitä arkkia olekkaan. 
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
artemisia absinthium
- Apteekki
Hmm muistaakseni en ole koskaan esim. ollut humalassa unessa... Mutta valiumia, ekstaasia ja kokaiinia on unessa tullut nautittua. Ja yleensä vielä niin hurjat määrät, että ootan vaan ihan paskana et millon sydän hyytyy tai joudun psykoosiin josta ei ole paluuta ;PtRip wrote:Mitä päihteitä muuten olette käyttäneet unessa vai oletteko mitään?
-
Kuumotus
- Lepakko
On tullut käytettyä ainakin Kannabista, isoa H:ta ja Koksua.tRip wrote:Mitä päihteitä muuten olette käyttäneet unessa vai oletteko mitään?
Kannabista polttelin unessa jollain melodicalla, jonka näppäimistä näkyi läpi budi ja palaminen.
Herskaa nenän kautta ja se oli ruskeaa.
Koksu on viimeisin, tuli joskus viikko sitten. Näin todella siistin unen, jossa elin 4 viikkoa koksun voimalla. Yksi parhaimmista unista ikinä ja muistan aika paljon.
Päihteily unissa on mahtavaaaa.
4:20
-
viaticus
- Psykonautti
-
vauhtihuora
- Psykonautti
Ite nähny monta kertaa huumeista unia mutta tässä kaks mitä muistan jotenki 
olin jossain ala-asteen takana porukoiden kanssa puutarha-kalustolla istuttiin (muovisella valkosella) ja sitten siinä yks tyyppi tarjos kokaa joka oli sitte paskanruskeeta
ja siinä sitte nuuskin ja tunsin niin helvetin aidosti sen olon vaikken oo kokaa kokeillukkaa ja siinä jotai sitte tuli sekoiltuu ja aamulla vielä muistelin eileiltasta koka-kokemusta ennen ku tajusin ett oli uni 
toinen tällänen että olin jossain isossa parkkihallissa myrtsissä yksin ja kattelin ikkunasta ulos ja päätin sniffata vähän kokaa ja sitten se olikin ihan märkää sielä pussissa etten saanu sniffattua joten otin sitten kökkäreen sieltä ja poltin niinq crackina ja sain kiva olot taas jotka tuntui niin helvetin oikeilta
olin jossain ala-asteen takana porukoiden kanssa puutarha-kalustolla istuttiin (muovisella valkosella) ja sitten siinä yks tyyppi tarjos kokaa joka oli sitte paskanruskeeta
toinen tällänen että olin jossain isossa parkkihallissa myrtsissä yksin ja kattelin ikkunasta ulos ja päätin sniffata vähän kokaa ja sitten se olikin ihan märkää sielä pussissa etten saanu sniffattua joten otin sitten kökkäreen sieltä ja poltin niinq crackina ja sain kiva olot taas jotka tuntui niin helvetin oikeilta
-
Keisari
- Lepakko
Haha, kannabiskokeilu unessa toisen kerran.
Olin jossain metsässä ja tutun kanssa juttelen jotain ja sanon "pitäis saada kannabista" tuttu siihen "mul olis afrikkalaisia kannabiksen lehtiä", hän ojenti sitten lehdet mulle (näytti muuten ihan koivunlehdiltä) ja sitten ihmettelin että milläs mä nää poltan niin se kaveri otti taskusta pikkurillin kokosen bongin ja hän tunkas lehdet sisään ja sytytti ja rupesin imemään posket lommalla sitä kivellä.
Hyvin rupes heilumaan kaikki ja sen imemisen jälkeen en muista mitään.
Olisko ollu niin kovat överit et en muistanu mitään
Olin jossain metsässä ja tutun kanssa juttelen jotain ja sanon "pitäis saada kannabista" tuttu siihen "mul olis afrikkalaisia kannabiksen lehtiä", hän ojenti sitten lehdet mulle (näytti muuten ihan koivunlehdiltä) ja sitten ihmettelin että milläs mä nää poltan niin se kaveri otti taskusta pikkurillin kokosen bongin ja hän tunkas lehdet sisään ja sytytti ja rupesin imemään posket lommalla sitä kivellä.
Hyvin rupes heilumaan kaikki ja sen imemisen jälkeen en muista mitään.
Olisko ollu niin kovat överit et en muistanu mitään
-
tRip
- Moderator
-
Jihad
- Psykonautti
Onhan noita tullut unissa kiskottua muutamaan otteeseen. En muista unia yleensä kovin pitkään, mutta pari mitä on jäänyt mieleen:
Tekeydyin jonkin teollisuuslaitoksen työntekijäksi että pääsin alueelle ja piiloiduin sinne muiden lähtiessä kotiin että sain pöllittyä pihalta pään kokoisen murikan puhdasta DMT:ä kun sitä oli siitä liukuhihnalta pudonnut maahan pari rekkalastillista.
Sitten mentiin keittelemään huascaa siitä ja arvelin että sopiva annos voisi olla 50-60 grammaa ja siitä sitten doussia annosteltiin hiekkalapiolla talousvaa'alle
Yhdessä unessa mummoni oli järkännyt reivit pihalleen ja tuli antamaan mulle essoja, mutta ne oli ihan paskoja eikä tullut kun pientä tresholdia kahdesta kuulasta. Muistelisin kokeneeni vastaavaa muissakin unissa, kuosi ei tunnu ikinä toimivan kunnolla (ymmärrettävistä syistä, olisihan se villiä jos aivot vapauttaisivat vastaavia määriä välittäjäaineita pelkällä unipsyykkauksella).
Tekeydyin jonkin teollisuuslaitoksen työntekijäksi että pääsin alueelle ja piiloiduin sinne muiden lähtiessä kotiin että sain pöllittyä pihalta pään kokoisen murikan puhdasta DMT:ä kun sitä oli siitä liukuhihnalta pudonnut maahan pari rekkalastillista.
Sitten mentiin keittelemään huascaa siitä ja arvelin että sopiva annos voisi olla 50-60 grammaa ja siitä sitten doussia annosteltiin hiekkalapiolla talousvaa'alle
Yhdessä unessa mummoni oli järkännyt reivit pihalleen ja tuli antamaan mulle essoja, mutta ne oli ihan paskoja eikä tullut kun pientä tresholdia kahdesta kuulasta. Muistelisin kokeneeni vastaavaa muissakin unissa, kuosi ei tunnu ikinä toimivan kunnolla (ymmärrettävistä syistä, olisihan se villiä jos aivot vapauttaisivat vastaavia määriä välittäjäaineita pelkällä unipsyykkauksella).
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
viaticus
- Psykonautti
Nyt viimeyönä näin hämmentävän unen. Keskustellessani erään henkilön kanssa minulle yhtäkkiä valkeni että olin ottanut Daturaa. Kyseisen kasvin (ja ehkäpä tropaanialkaloidien yleensäkin) kanssa näyttäisi raporttien mukaan olevan kohtuullisen yleistä että henkilö ainakin hetkellisesti täysin unohtaa ottaneensa sitä. Näin siis oli käynyt minullekin ja yhtäkkiä ymmärsin etten voinut olla ympäröivästä todellisuudesta millään tasolla varma. Yritin siinä sitten asennoitua vastaanottamaan kaiken mitä tuleman piti ja pääsin hetkellisesti nauttimaan eräänlaisesta "lucid-unesta", joskaan en tiennyt tarkalleen olevani unessa. Mutta luulin olevani Datura-harhojen vallassa joita kuitenkin pystyin muokkaamaan haluamallani tavalla hyvinkin pitkälle.
Herätessäni tuli käytettyä muutama sekunti siihen että mietin onko tämäkin vain Daturan aiheuttamaa hallusinointia.
Herätessäni tuli käytettyä muutama sekunti siihen että mietin onko tämäkin vain Daturan aiheuttamaa hallusinointia.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
-
MetsänNeito
- Apteekki
Viime yönä näin unta että syötiin kaverin kanssa siniset essot..
Pureskeltiin oikein suussa, vaikka maistui sairaan pahalle.
Sitä edellisenä yönä näin unta, että löysin silokkeja jostain
vanhasta rakennuksesta, pöytälaatikosta kasvamassa
Toiveunia..
Pureskeltiin oikein suussa, vaikka maistui sairaan pahalle.
Sitä edellisenä yönä näin unta, että löysin silokkeja jostain
vanhasta rakennuksesta, pöytälaatikosta kasvamassa
Toiveunia..
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
nimimerkki
- Psykonautti
Mäkin näin tässä yksi yö sellaista ja ehdin keräämäänkin. Syömään en tai sitten en muista sitä.vauhtihuora wrote:silokeista puheenollen oon pari kertaa sekavien unien kesken löytäny silokeita ja onnellisena rauhottunu sitten![]()
en tainnu kummassakaan poimimisvaiheeseen päästä
Täällä muistaakseni joku sanoi tunnistamiseen liittyen, että varsi on "kiertävä" tms., en muista tarkalleen käytettyä termiä. Minusta se sana tuntui siltä, että aivan kuin sieni kiemurtelisi aktiivisesti kuin käärme. Tuo sitten siirtyi uneen ja poimiessani nurmelta yhden, koskin sen varteen ja kosketuksesta se aina jotenkin avautui kerästä suoraksi ja toisin päin. Unessa tämä huvitti ja leikin ilmiöllä hetken, kunnes jatkoin keräämistä.
-
tRip
- Moderator
Näin tässä jokunen yö sitten unta, että söin jotain toukkia joiden piti olla jollaintapaa päihdyttäviä. Muistan vain sen kun totesin, että "melko neutraalilta maistuvat"
Vaikutus valkeni minulle todellisuutena, nimittäin harmittavasti heräsin siihen..
"The real psychedelic maggot"
Vaikutus valkeni minulle todellisuutena, nimittäin harmittavasti heräsin siihen..
"The real psychedelic maggot"
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
h.s.t.
Itse toivoisin joskus unta, joka alkaa illalla ja päättyy aamulla. Herään joka yö vähintään 5 kertaa, en muista milloin viimeksi olisin nukkunut koko yön. Nukahtamiseenkin menee vähintään tunti, vaikka väsyttäisi paljon.
Vaikka olenkin kärsinyt tästä vuosia, olen vain kerran saanut aikaiseksi mentyä lääkäriin. Tosin silloin kärsin myös liiallisesta alkoholin käytön aiheuttamasta masennuksesta/ ahdistuksesta, mutta lääkäri päätti määrätä minulle Seromex merkkistä mielialalääkettä. Sanoi että sillä ne uniongelmatkin pitäisi kadota. En katsonut aiheelliseksi lääkkeitä hakea...
Vaikka olenkin kärsinyt tästä vuosia, olen vain kerran saanut aikaiseksi mentyä lääkäriin. Tosin silloin kärsin myös liiallisesta alkoholin käytön aiheuttamasta masennuksesta/ ahdistuksesta, mutta lääkäri päätti määrätä minulle Seromex merkkistä mielialalääkettä. Sanoi että sillä ne uniongelmatkin pitäisi kadota. En katsonut aiheelliseksi lääkkeitä hakea...
-
tRip
- Moderator
Kokeile melatoniinia, niinkuin joskus aikaisemminkin jo ehdotin..
Sen jopa väitetään lisäävän unien vilkkautta (?)
Pitäisi setä-tohtorinkin sitä melko helposti kirjoitaa.
Paitsi itselleni ei vaan suostu, kun ei kuulemma ole tutkittu tarpeeksi..
Mut siis toimii.. ainakin mulla.
jepjep.. trippi kuittaa ja vaipuu tripauttavaan koomaan.
Sen jopa väitetään lisäävän unien vilkkautta (?)
Pitäisi setä-tohtorinkin sitä melko helposti kirjoitaa.
Paitsi itselleni ei vaan suostu, kun ei kuulemma ole tutkittu tarpeeksi..
Mut siis toimii.. ainakin mulla.
jepjep.. trippi kuittaa ja vaipuu tripauttavaan koomaan.
Keep it unreal.