950mg: Vitusti liikaa

Dekstrometorfaani
Kulu
Karvakuono

950mg: Vitusti liikaa

Post by Kulu »

10:20-Soodatuhkat uunista ja erottelu alkakoon. Tällä kertaa erottelu onnistui suht.koht helposti
verrattuna viimekertoihin, vaikkakin määrä oli huomattavasti suurempi. 4 isoa pulloa ja 1 pieni pullo oli
tuskallisen pitkä erotteluprosessi. Pari tuntia työskentelimme resilarin ja zippobensan katkuisessa keittiössä
ja viimein oli 3 annosta raikasta dexmiä valmiina. Jaoimme dexmit kolmeen lasiin.

13:00-Dexmin juominen onnistui yllättävän helposti. Itse sain 950mg herkullista sitruunanmakuista nektaaria
yhdellä kulauksella alas. Vihtori kiskoi kahdella. Pentti yllättäen taas nynnyili, ja tarvitsi useamman lasin
juomiseen, ja tietysti nenästä piti pitää kiinni. Mutta kenelläkään ei tällä kertaa juominen tuottanut ongelmia.
Nyt hieman jänskäillen vaikutuksia odottelemaan.

13:30-Dxm alkaa potkimaan Vihtorilla, ja päätämme lähteä olohuoneeseen jossa on parempi tunnelma. Itselläni
ei mitään huomattavia vaikutuksia ole havaittavissa. Yllättäen alkoi huimaus. Ihmettelin tätä hieman, koska
yleensä ennen huimausta tulee euforia, johtunee yleistä suuremmasta määrästä. Pentin olotiloista en saanut
sen pahemmin selvää, koska hän ei puhunut, tai sitten en vain kuunnellut/saanut tolkkua siitä mitä hän sanoi.

14:00-Olimme jostain syystä siirtyneet takaisin Pentin huoneeseen, en taida vain muistaa tätä siirtymisprosessia.
Vihtori makasi patjalla, silmät hieman raollaan ja näin vain silmien valkoisen alueen(sana?).
Pentti oli jäänyt olohuoneeseen. Aukaisen mesen. Yritin keskustella kaverini kanssa dexmistä, mutta keskustelut
meni hieman sinne minne ei pitänyt.

[03/06/10 14:08:05 ] *oma nimi* : vihtori oudoksuttaa outouta'
[03/06/10 14:08:13 ] *oma nimi* : kakiikiego biuy kuoli
[03/06/10 14:08:16 ] tompero : :(
[03/06/10 14:08:22 ] *oma nimi* : vittu mun ego
[03/06/10 14:08:29 ] *oma nimi : äl'ä ota 950mg '

Egoni katosi jo tässä vaiheessa. Millään ei ollut enää merkitystä, ja olin vain tuhka tulimeressä.
----------------------------------------------------------
[03/06/10 14:08:40 ] *oma nimi* : tuolissa on liikaa informaatiota
[03/06/10 14:08:45 ] *oma nimi* : kohta ia<ppppp
[03/06/10 14:09:03 ] *oma nimi* : ¨mitä mä krjotin
[03/06/10 14:09:10 ] *oma nimi* : tuolissa ei oo turvallista
[03/06/10 14:09:15 ] *oma nimi* : minä menen makaamaan maahaan
[03/06/10 14:09:21 ] *oma nimi* : nähkäämme joskus

Minulla oli suuret epäilykset siitä että sein... eiku tuoli yritti vahingoittaa jotenkin. Jossain vaiheessa
pelkäsin tosissani että se aikoo syödä minut, ja olisin dexmijumalan välipalana.
-----------------------------------------------------------
[03/06/10 14:16:36 ] *oma nimi* : VITUSTI LIIKAA
[03/06/10 14:16:43 ] *oma nimi* : VITTU
[03/06/10 14:16:48 ] *oma nimi* : MUN AIVOT KUOLEE
[03/06/10 14:16:49 ] *oma nimi* : AUTAWKSDJLFÄ
[03/06/10 14:16:57 ] *oma nimi* : älä kerro tomperolle

Tuo keskustelu syntyi siitä kun aiemmin ajattelin jos matematiikan ja avaruuden yhdistäisi...
ÄLKÄÄ TEHKÖ SITÄ DEXMEISSÄ, VARSINKAAN YLI 600mg ANNOKSISSA!
-----------------------------------------------------------
[03/06/10 14:24:16 ] *oma nimi* : seinän sisällä jos on seinä nii onko se seinä'
[03/06/10 14:24:29 ] tompero : se on seinä, vaikka sen sisällä on seiniä
[03/06/10 14:24:31 ] tompero : seinä seinä
[03/06/10 14:26:52 ] *oma nimi* : en saa selvää'
[03/06/10 14:27:01 ] *oma nimi* : tuoli on seinä'
[03/06/10 14:27:07 ] *oma nimi* : ystävä oon seinä'
[03/06/10 14:27:30 ] *oma nimi* : en saa sel ää tekstiståä'

AHAH repesin taas kun luin tuon. Keskustelin ennen tätä Vihtorin kanssa tuosta seinästä. Lopulta se oli
vain visuaalejen sarjaa siitä kuinka seinien sisällä on loputtomasti seiniä. Lopulta ne seinät ei ole enää
seiniä.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
15:00-Pakko oksentaa, sanoin Vihtorille että nyt on mentävä ja vauhdilla. Vihtori näytti hyvin viisaalta.
"Jumala". Pyysin Vihtoria mukaan, koska hän viisaudeltaan voisi tietää miten pelastaa minun yksinäisyydeltä.
Kun pääsin vessaan, kaaduin lattialle. Kiipesin nopeasti ylös ja tyhjensin vatsalaukkuni sisällön pönttöön.
Kuulin pentin takanani, mutta en välittänyt siitä. Yhtäkkiä Pentti oli kadonnut. Tässä vaiheessa en tiennyt
oliko valot kiinni vai päällä. "Nyt ei mene hyvin" ajattelin. Kaaduin vasta käytetyn suihkun lattialle, ja
ihmettelin miksi vaatteeni ovat märät. Silmäni pimenivät, egoni palasi aiemmin takaisin, mutta vain pikavisiitillä
ja nyt se oli poissa. Kaikki mustui. Pentin pieni vessa tuntui ainoalta paikalta maailmassa. Olo oli kuin
Buddhalla ratsastessaan ydinohjuksella. Kuolasin päälleni. Yritin nousta ylös, mutta ei onnistunut.
Huusin apua. Toistin tämän pari kertaa ja Pentti tuli nostamaan minut ylös. Niin nopeasti kun hän oli tullutkin,
niin nopeasti hän katosi. Katsoin pönttöön "tämäkö minusta tuli". Menin olohuoneeseen.

15:45-Pentti makasi olohuoneen sohvalla, ja halusin mennä hänen luokseen. Vihtori oli kadonnut jonnekin.
Otin mustan viltin mukaani ja istuin sohvan viereen. Laitoin viltin pääni päälle ja kutsuin Pentin sisään.
Viltin sisällä oli jotenkin turvallinen olo. Kaikessa pimeydessään ja yksinkertaisuudessaan se oli ainoa
paikka missä halusin viettää loppuelämäni. Vihtorin kompuroidessa olohuoneeseen kutsuin hänet sisään.
Otin hänen käsistään kiinni ja taisin sanoa jotain "tämä on nyt dexmipaikka, jos otat dexmiä nii kaikki on hyvin"
toistin lausetta "kaikki on hyvin" pari kertaa.

16:15-Kummatkin Pentti ja Vihtori oli kadonnut makuu-huoneeseen. Aikani viltin alla visualisoidessani päätin
palata todellisuuteen. Hassua kyllä tämä melkein onnistui. Ajattelin vain "Me otettiin dexmiä ja ollaan sekasin
tämä ei ole todellisuutta." Menin makuu-huoneeseen myös. Pentti katsoi minua peiton alta kummastellen.
Ajattelin tätä tilannetta "Pentti katsoo minua peiton alta, miten peiton alta voi katsoa? Peitto ei taita valoa"
Istuin lattialle. Tajusin että jotain puuttui, ja oli jotenkin ahdistava olo. Tiesin mitä se oli.
Kävelin olohuoneeseen ja otin mustan viltin käsiini. "Tämän testamenttaisisin lapsilleni. Ainoa turvapaikka"
Makuu-huoneessa oli jotenkin samanlainen meno. Istuin nurkkaan ja laitoin viltin päälleni. Jokin oli väärin
tällä-kertaa. Viltin alla ei ollut mukava olla. Katsoin Vihtoria patjalla. Vihtori kiehnäytyi patjalla kuin
kiimainen naaraskoira, välillä katsoen käsiään kummastellen ja kiroillen"

17:00-Ajattelin että DXM alkaa jo haihtua kehostani, ja katsoin bussiaikatauluja että voisin lähteä kotiin.
Vihtori tuntui selviämään, ainakin luulisin. Jotain se hoki että "joko sää lähet". En vastannut mitään.
Katsoin vielä ihmeissäni Vihtorin sekoilua. Kehittelin avara luonto -dokumentin dexminaattorista (taisi olla
jostain trippistoorista)

17:30-Lähdin kävelemään pysäkille. Ulkona oli leppoisa sää, hieman pakkasta. Hymyillen kävelin pysäkille
kuin mikäkin idiootti. Pysäkillä tuntui että dexmi nousee takaisin. Hätäillen laitoin Pentille viestin
"DZM VAIKUTAA VIELK". Istuin pysäkin penkille ja heilutin päätäni. En tuntenut painovoimaa. Melkein sain
sydänkohtauksen ajatellessani sitä että maapallon ydin on sammunut.

17:35-Istuin bussiin ja katsoin ikkunasta ulos. Valot oli aivankuin ylikäännetty motion blur. Niitä seuraavat
valoviivat olivat jopa pari metriä pitkiä. Pelkäsin että matka ei lopu ikinä.
Kaikki ihmiset tuijottivat minua, johtuiko se dexmistä vai olinko niin sekaisin että siinä olisi ihmettelemisen
aihetta. Painoin nappia. Aivankuin joku korkeampi voima olisi määrännyt minut poistumaan juuri tältä pysäkiltä.
Onnekseni pysäkki oli vain 50m siitä pysäkiltä minne olisi pitänyt oikeasti jäädä. Ja onnekseni myös
kävelyretki kesti vain 1min, ainakin siltä se tuntui.
Kotona rupesin nukkumaan heti kuin sain aikaa rojahtaa sängylleni, vaatteitakaan en jaksanut ottaa pois.
Unista en harmikseni muista mitään.
Aivoissani on oltermannia.
magiclymagical
Apteekki

Re: 950mg: Vitusti liikaa

Post by magiclymagical »

Sun trippistooris yllyttää mun halua ylittää itselleni maaginen 600mg-raja, joka on tähän mennessä ollut korkein dose. :mrgreen:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Dexma
Moderator

Re: 950mg: Vitusti liikaa

Post by Dexma »

ja olisin dexmijumalan välipalana.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

been there man, duuuuuuuuuuuuud DEXTRO GOD