OpiaattiMässyt!
-
SadPanda
- LD50
OpiaattiMässyt!
Oon huomannu että ainaku otan hitaita niin mulle tuleee ihan tajuttomat mässyt siis paljon pahemmat ku hitistä tai jwh:sta. siis nyt voi puhua megasupermässyistä. Oonko ainut jolle näin tapahtuu vai mikä mus on vialla. Aina ku ottaa vaika buprea niin pakko hakee majoneesilättyä ja nytku otin oxycontteja niin oli pakko hakee jäätelöööö karkkia pitsaaa namnam. Onko muut huomannu tämmösii "opiaattimässyjä" 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
xxx-men
- Kameleontti
Re: OpiaattiMässyt!
Sama homma. Bupresta ja muista oppareista tulee hirveet mässyt.SadPanda wrote:Oon huomannu että ainaku otan hitaita niin mulle tuleee ihan tajuttomat mässyt siis paljon pahemmat ku hitistä tai jwh:sta. siis nyt voi puhua megasupermässyistä. Oonko ainut jolle näin tapahtuu vai mikä mus on vialla. Aina ku ottaa vaika buprea niin pakko hakee majoneesilättyä ja nytku otin oxycontteja niin oli pakko hakee jäätelöööö karkkia pitsaaa namnam. Onko muut huomannu tämmösii "opiaattimässyjä"
-
Freshi
- Psykonautti
Mulle ei tuu mässyjä, jos otan kodeiinia tai tramalia, päinvastoin voin olla pitkiäkin aikoja syömättä. Kun muutaman vuoden käytin kodeiinia isoilla annoksilla päivittäin, en syönyt kuin joskus iltaisin jotain ennen nukkumaanmenoa. Päivän aikana join kahvia ja kun maha ei kestänyt enää pelkkää kahvia, niin join vichyjä ja sokerittomia limuja. Ei kovin terveellistä, mutta kofeiini+kodeiini -kombon jälkeen en pystynyt syömään pariin tuntiin mitään.
Konteista/bupresta tulee joskus harvoin mässyt, mut nyt kun vedän joka päivä kontteja, niin lähinnä syön aamulla jotain ja illalla jotain. Yleensä oon koko päivän syömättä, ja usein en saa aamullakaan mitään alas. Iltaisinkaan en usein söisi, mut en saa nukuttua, jos on täysin tyhjä vatsa, joten saan onneksi silloin syötyä. Mut usein menee kaikkea epäterveellistä ja pitäis muuttaa silleen, et silloin illalla söis jotain terveellistä, niin vois ehkä rytmi normalisoitua.
Konteista/bupresta tulee joskus harvoin mässyt, mut nyt kun vedän joka päivä kontteja, niin lähinnä syön aamulla jotain ja illalla jotain. Yleensä oon koko päivän syömättä, ja usein en saa aamullakaan mitään alas. Iltaisinkaan en usein söisi, mut en saa nukuttua, jos on täysin tyhjä vatsa, joten saan onneksi silloin syötyä. Mut usein menee kaikkea epäterveellistä ja pitäis muuttaa silleen, et silloin illalla söis jotain terveellistä, niin vois ehkä rytmi normalisoitua.
-
zan
- Apteekki
opioidit yleensä vähentävät ruokahalua, harvinaista jos tulee opeissa nälkä, yleensähän ganjalla kyllä nälän saa.
ihmettelen jos tulee opiaatti mässyt. ellei oo ollu viekat ja sit saa opeja...
ihmettelen jos tulee opiaatti mässyt. ellei oo ollu viekat ja sit saa opeja...
-
zan
- Apteekki
mullakin on muistaakseni jotain muistikuvia et subuissa tuli jonkinlainen nälkä...en oo kyllä varma.Anonyymi wrote:Subusta joskus, yleensä oon kyllä vaan syömättä.
-
rogues
- Lepakko
mullakin on ihan päinvastoin eli jos otan kontteja tai ramboja niin lähtee kyllä nälkä. sauhuja jos vetelee reilusti samaan aikaan niin sitten kyllä rupee kebabbi äijät juokseen ovella.
-
mentalhell
- Kameleontti
Kyllä subua ottaessa monesti ruokahalu on minullakin kasvanut, mutta ei nyt kumminkaan lähellekään mitään savumässyjä jarruista ole tullut.
-
eNZYMe
- OD
Ensimmäisillä kokeilukerroila tai harvakseltaan käytettynä lähtee ruokahalu, mut sit kun on tolea niin jarruista tulee aika monelle pirulliset mäsärit. Mulle ainakin käy näin, vaikka olis muutaman kuukauden taukokin ollut. Silloin tällöin kun otan vähän unikkoa tai oksikodonia, niin syön ihan helvetisti.
Oon yrittäny rajoittaa sokereita ja turhia hiilareita kuten valkoisia jauhoja ruokavaliosta, mut opareissa sit tekee välkillä mieli ahmia jotain makeeta. Karkkia, suklaata, jäätelöä, pullaa jne.
Oon yrittäny rajoittaa sokereita ja turhia hiilareita kuten valkoisia jauhoja ruokavaliosta, mut opareissa sit tekee välkillä mieli ahmia jotain makeeta. Karkkia, suklaata, jäätelöä, pullaa jne.
-
xxx-men
- Kameleontti
Tämä pätee myös mulle. Ja sama on kavereillaki. Tosiaan eka kertaa ku veti ni ei ois tullu mieleenikään syödä mitään, mut nyt ku on jatkuva "lääkitys" päällä ni ennen lääkitystä ei vaan mikään sapuska tipu alas.eNZYMe wrote:Ensimmäisillä kokeilukerroila tai harvakseltaan käytettynä lähtee ruokahalu, mut sit kun on tolea niin jarruista tulee aika monelle pirulliset mäsärit.
-
tRip
- Moderator
mitäpä tähän lisäämään..eNZYMe wrote:Ensimmäisillä kokeilukerroila tai harvakseltaan käytettynä lähtee ruokahalu, mut sit kun on tolea niin jarruista tulee aika monelle pirulliset mäsärit. Mulle ainakin käy näin, vaikka olis muutaman kuukauden taukokin ollut. Silloin tällöin kun otan vähän unikkoa tai oksikodonia, niin syön ihan helvetisti.
halusin vain ilmaista omankin mielipiteen :)
Nykysin tosin tulee mässyt jo (lääke)amfesta, mut sit taas ganjasta melkeen päinvastoin, ei tee mieli mitää.
hassui noi tolejutut ym..
Oks jengi huomannu 'immuniteettia' jollekin aineelle..? niin ettei se vaan enää toimi, vaikka pitäis 3kk taukoo.
Itse oon huomannu esim tramalista & codista, ettei siitä vaan enää mitää oloja kannata edes haaveilla. jotain pientä, mut aika naah.
muutamaan muuhunkin aineeseen tullu tällanen kestotole, mutta jätän nyt jostainsyystä mainitsematta.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
mentalhell
- Kameleontti
Tuohon tsolpideemiin on tullut joku kestotole itelle, puol vuotta about heittelin vähän väliä 100mg annoksia kerral naamaa jne niin nykyisin parin kolmen viikon tauonkaan jälkeen ei toimi kunnolla.hippitatti wrote:mitäpä tähän lisäämään..eNZYMe wrote:Ensimmäisillä kokeilukerroila tai harvakseltaan käytettynä lähtee ruokahalu, mut sit kun on tolea niin jarruista tulee aika monelle pirulliset mäsärit. Mulle ainakin käy näin, vaikka olis muutaman kuukauden taukokin ollut. Silloin tällöin kun otan vähän unikkoa tai oksikodonia, niin syön ihan helvetisti.
halusin vain ilmaista omankin mielipiteen
Nykysin tosin tulee mässyt jo (lääke)amfesta, mut sit taas ganjasta melkeen päinvastoin, ei tee mieli mitää.
hassui noi tolejutut ym..
Oks jengi huomannu 'immuniteettia' jollekin aineelle..? niin ettei se vaan enää toimi, vaikka pitäis 3kk taukoo.
Itse oon huomannu esim tramalista & codista, ettei siitä vaan enää mitää oloja kannata edes haaveilla. jotain pientä, mut aika naah.
muutamaan muuhunkin aineeseen tullu tällanen kestotole, mutta jätän nyt jostainsyystä mainitsematta.
-
kirkas
- Lepakko
Itellä myös tulee aika usein mässyt opiaateista/opioideista vaikkei sinänsä "pitäis" tulla. Tosin nykyään kaikki muu lääkitys syö ruokahaluja niin paljon, että kannabista polttelee sekä kivunlievitykseen ja ruokahalun parantamiseen. Mutta tosiaan kyl oppareista mässyt voi tulla yhtälailla kun esim ganjasta.
Jännä juttu sinänsä, vaikka pitäis vähentää ruokahalua (toki suurimmalla osalla se tosiaan vähentää ruokahalua, varsinkin opiaattinaiiveilla).
-
zan
- Apteekki
ihmettelen itseäni eilen suuresti, ostin 300g pussin ässähässäkkä pussin ja vedin sen naamariin.
-
rogues
- Lepakko
suunilleen tunti sitten otin ramboja lyricaa ja muutaman pamin.yrjöt tulis jos joutus syömään. hyvä kun saa sidukkaa jotenkin alas. 
-
_Melba
- Kameleontti
Eilen subuissa kauheat mäthöt, teki mieli syyä mutta ei pystyny nielemään esim ranskalaisia ilman mehua, ei vaa onnistunu nielasu. Mut siis onneksi oli sitä mehua! Sitte meillä oli sipsiä, nakkeja, suklaata. Haettiin keskellä yötä kaakkurin 24h Teppanalta
. Maistuis varmaa muutenki mut tekuis maistu oikeen extramehevälle
~
-
Zubs
- Lepakko
Aika usein itsellä kodeiineissa lähtee nälkä, mut taas välil maistuu ruoka.
Nyt oon ottanu 300 mg Tramalia ja pienen mikropizzan syöminen kesti pitkään ku meinaa pukkaa ylös ku syö.
Nyt oon ottanu 300 mg Tramalia ja pienen mikropizzan syöminen kesti pitkään ku meinaa pukkaa ylös ku syö.
-
dazerc
Ite olin just viikon lähestulkoon syömättä kun tramalia tuli kiskottua
Ei ollut pahemmin nälkä koko aikana ja kun koitin syödä niin oksensin kaiken pihalle... Jugurtti oli ainoastaan ainoa mikä pysy sisällä.
-
Zubs
- Lepakko
Nyt syön valkosipulisalamia
Tätä on helppo syödä!!!
-
Hupu
- Psykonautti
Kyllä mulle ainakin tulee toisinaan eräänlaiset opiaattimässyt. Silloin maistuu erityisesti kaikenlaiset karkit kuten kannabismässyissäkin. Sekä sitten erinäiset leivokset ja jäätelö, nams 
-
Tiberius
- Lepakko
itselle kanssa tulee kyllä välillä opiaattimässyt kanssa,tosin koittanu hillitä hiukan mässäilyhimoa varsinki jos pitkä kuuri opiaatteja alla kun muuten ummetuskakka rankasee liikaa 
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
tonttu77
- Tuppisuu
No kyllä olen huomannut ihan saman.. Pakko aina vetää jotain ruokaa pohjalle, muuten menee kyllä karkkia kilo jos toinenkin.. Tää ilmiö mulla ainakin pahimmillaan, jos oon sattunut nukahtaa aika letkeessä fiiliksessä, heräämisen jälkeen se on menoa 
-
Jihad
- Psykonautti
Tramaleissa iskee aina mässyt, ja ruoka maistuu aivan jumalaiselle.
Hatseissa toisaalta en usein pysty syömään kovin pian polttamisen jälkeen vaikka olisin ollut nälkäinen, vaan vasta laskuissa rupeaa sapuska uppoamaan.
Hatseissa toisaalta en usein pysty syömään kovin pian polttamisen jälkeen vaikka olisin ollut nälkäinen, vaan vasta laskuissa rupeaa sapuska uppoamaan.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
seppo600
- Lepakko
Ekoilla kerroilla ei ollenkaa maistunu vaa lerva vaa lens ku jotain koitti tehä vaa nyt jos ottaa vaikka tramalia tai buprea niin nälkähän siinä tulee ja hyvältä maistuuki.
-
SadPanda
- LD50
Makiannäläkä tulee. jäätelö ja karkki (suklaa) =P omnomnmom
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
zerk
Tramadoli ja unikkotee aiheuttavat molemmat mulle nykyisin kunnon mässyt, unikkotee pahimmat. Tykkään popsia niihin nykyään lähinnä hedelmiä, erityisesti omenaa ja päärynää.
-
ag00
- Psykonautti
SadPanda wrote:Oon huomannu että ainaku otan hitaita niin mulle tuleee ihan tajuttomat mässyt siis paljon pahemmat ku hitistä tai jwh:sta. siis nyt voi puhua megasupermässyistä. Oonko ainut jolle näin tapahtuu vai mikä mus on vialla. Aina ku ottaa vaika buprea niin pakko hakee majoneesilättyä ja nytku otin oxycontteja niin oli pakko hakee jäätelöööö karkkia pitsaaa namnam. Onko muut huomannu tämmösii "opiaattimässyjä"
mulla on sama homma mässyt iskee kaikkee voi syödä ja paljon. Mikä ihan kivaa ku saa mättöillä.
-
ElectroHead
- Karvakuono
Joo.. pakko saada aina tahmeeta riisiä ja suklaata. En kyl tajuu mist johtuu 
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.
-
zerk
Bupre aiheuttaa mulle jostain syystä opioideista selkeesti pahimmat mässyt. Opatee sai joskus alkuaikoina aikaiseksi vähän mut ei enää pitkään aikaan.