Happoisia mietiskelyjä

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Skeeblew
Psykonautti
Posts: 63
Joined: Mon 01 Mar 2010, 00:21

Happoisia mietiskelyjä

Post by Skeeblew »

Tälläkin hetkellä Minä, Ihmisenä oleskelen täällä tämän maa-planeetan päällä, tässä maailmankaikkeudessa,
energian muodostamasssa kokonaisuudessa Kerään kokemuksia ja mielentiloja läpi yksilönä, mitä
edellisissä elämissä en ole vielä kokenut, eli edellisessä elämässä minkä elin, en kokenut suurimmalta osin näitä mielentiloja/
energioita/kokemuksia mitkä tässä elämässä koen ja kuoleman jälkeen pitää tsekkailla sieluna lennellä energiana ja miettiä
mitä kaikkea on vielä kokematta/on koettu/ yms. ja transformaoduttava seuraavaan elämään missä voin kokea puuttuvat kokemukset
ja tilat/energiat elävinä yksilönä. Kaikki tilat ja kokemukset on jokaisen yksilön käytävä läpi, muuten elämä ei olisi todellakaa
oikeudenmukaista, niinkuin ei se yksilöllisesti katsottuna aina todellakaan ole mutta jos ajattelee sen kokonaisuutena elämänkierron
noin niin tuohan kuulostaa ainoalta järkevältä tavalta??!? :ASD:S_:ADS eli tässä elämässä ja elämänvaiheessa
koetut asiat mitä sulle on tapahtunu/ei oo tapahtunu/tulee tapahtumaan saattaa olla vastakohta + vähintään kaikkea siltä väliltä
mitä edellisessä elämässä sulle ei oo tapahtunut/koettu/ tunnettu jne. eli josjos mietitään että oot saattanu elää tässä vaiheessa
tätä kaikkea esimerkiksi vaikka 2, 78, 294, 1000 elämää nii jos miettii että mistä numerot alkaa ja mihi päättyy:

* yksi = 1
* kymmenen = 10
* sata = 100
* tuhat = 1000
* miljoona = 1 000 000 1 (6 nollaa) (mono)
* miljardi = 1 000 000 1,5 (9 nollaa) (mono)
* biljoona = 1 000 000 2 (12 nollaa) (bi)
* tuhat biljoonaa(biljardi) = 1 000 000 2,5 (15 nollaa) (bi)
* triljoona = 1 000 000 3 (18 nollaa) (tri)
* tuhat triljoonaa(triljardi) = 1 000 000 3,5 (21 nollaa) (tri)
* kvadriljoona = 1 000 000 4 (24 nollaa) (kvadr)
* tuhat kvadriljoonaa(kvadriljardi) = 1 000 000 4,5 (27 nollaa) (kvadr)
* kvintiljoona = 1 000 000 5 (30 nollaa) (kvint)
* tuhat kvintiljoonaa(kvintiljardi) = 1 000 000 5,5 (33 nollaa) (kvint)
* sekstiljoona = 1 000 000 6 (36 nollaa) (sex)
* tuhat sekstiljoonaa(sekstiljardi) = 1 000 000 6,5 (39 nollaa) (sex)

Suuremmista luvuista on tässä jätetty epäviralliset(-jardi-päätteiset) pois, mutta sama logiikka niissä jatkuisi:

* septiljoona = 1 000 000 7 (42 nollaa)
* oktiljoona = 1 000 000 8 (48 nollaa)
* noviljoona = 1 000 000 9 (54 nollaa)
* dekiljoona = 1 000 000 10 (60 nollaa)
* undekiljoona = 1 000 000 11 (66 nollaa)
* duodekiljoona = 1 000 000 12 (72 nollaa)
* tredekiljoona = 1 000 000 13 (78 nollaa)
* kvattuordekiljoona = 1 000 000 14 (84 nollaa)
* kvindekiljoona = 1 000 000 15 (90 nollaa)
* sedekiljoona = 1 000 000 16 (96 nollaa)
* septendekiljoona = 1 000 000 17 (102 nollaa)
* oktodekiljoona = 1 000 000 18 (108 nollaa)
* novemdekiljoona = 1 000 000 19 (114 nollaa)
* vigintiljoona = 1 000 000 20 (120 nollaa)
* trigintiljoona = 1 000 000 30 (180 nollaa)
* sentiljoona = 1 000 000 100 (600 nollaa).



Ja kaikki numerot noiden lukujen väliltä JA tuosta eteenpäin eli loputonta/ikuista numeroviivaa/jonoa eteenpäi nii sama koskee
tätä subjektia nimeltä elämä/kuolema/todellisuus/kaikkeus/kokonaisuus/ikuisuus.

mieti ympyröivä todellisuus vähäksi aikaa numeroiksi :D

numerot alkaa periaatteessa numerosta 0, mutta mihi ne päättyy: EI MIHINKÄÄ koska aina voi lisätä edellisen numeron perään
yhden nollan tai ykkösen tai vaikka seiskan ja numerot alkaa nollasta vain koska semmoinen lukujärjestelmällisyys on keksitty
ja otettu käyttöön Eli jos miettii käsitteitä alku ja loppu, nii eihän niitä kumpaakaan periaatteessa voi olla ees olemassa
eli mistä kaikki alkaa ja mihin kaikki loppuu = TOTAL DAMAGE :D:ASDS::S:

elävät olennot joihin vaikutan/en vaikuta ollenkaan/positiivisesti/negatiivisesti ja kaikkea siltä väliltä
tässä elämässä ovat sieluja/energiaa/kavereita/tuntemattomia/tuttuja/yksilöitä edellisessä/edellisissä ja tulevissa
elämissä. Jokainen ajatus ja teko/ei tehty teko/ ovat energiaa joka vaikuttaa kaikkeen mitä
ympäristössämme/maapallolla/Muilla planeetoilla/maailmankaikkeudessa/äärettymyydessä/ikuisuudessa/todellisuudessa/epätodellisuudessa
tapahtuu/on tapahtunut/tulee tapahtumaan..................aä'gdoeogheo'agenn,b

kauankohan kestää pelkästää nykyisellä kuudella miljardilla ihmisellä käydä jokainen mielentila ja kokemus eri
vaiheissa elämää jos miettii että jokainen yksilö ajattelee ja hahmottaa asiat yksilöllisesti ja ajallisesti jokainen
täysin eri tavalla kuin toinen. Sitten kun otetaan mukaan jokainen esim. eläin, hyönteinen, kala, kasvi ja puu, nii menneekö yli :D:DAS
User avatar
ferox
OD
Posts: 1070
Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
Location: ?f=7

Re: Happoisia mietiskelyjä

Post by ferox »

Ota silti huomioon että ihmisen näkökulmasta havaittavissa oleva reaalimaailma kaikkine ominaisuuksineen on äärellinen, kuten ihmiselämäkin. Matematiikka voi olla erilaista, sillä se on täysin abstraktia ja toimii määritelmien varassa. Se on teoreettista. Silti matematiikka on välttämätöntä ulkomaailman hahmottamiseksi, sillä se kuvaa ja edustaa suoraan suhtautumistamme reaalimaailmaan. Se on kokonaisuudessaan yksinomaan sitä.

Lukusuoran välillä voi olla myös yksi äärellinen raja, kumpi tahansa, vaikka toinen on ääretön tai negatiivinen ääretön. Esimerkiksi luonnollisten lukujen joukko alkaa nollasta ja kasvaa rajatta, joten luonnollisia lukuja on ääretön määrä. Kokonaisluvut sijoittuvat välille miinus äärettömästä äärettömään, joten niitäkin on ääretön määrä. Toisaalta luonnolliset luvut ovat kokonaislukujen osajoukko, tarkemmin sanottuna positiivinen puolisko (sekä nolla), joten kokonaislukuja on oltava noin kaksi kertaa enemmän kuin luonnollisia lukuja. Vaikka molempia on äärettömän paljon.

Gabrielin torvi on geometrinen kappale, jolla on ääretön pinta-ala, mutta äärellinen tilavuus (pii tilavuusyksikköä).

Reaalilukuja on paitsi äärettömän paljon, myös infinitesimaalisen pieniä. Mielivaltaisesti valitun äärellisen välin kasvattaminen ei siis ole tarpeellista äärettömän monen reaaliluvun löytämiseksi, sillä voit aina lisätä desimaaleja. Toisin sanoen reaalilukuja on äärettömän monta kertaa enemmän kuin kokonaislukuja, joita on äärettömän paljon.

Kaiken lisäksi rationaalilukuja on enemmän kuin kokonaislukuja, mutta vähemmän kuin reaalilukuja, sillä kokonaisluvuilla ei voi ilmaista kaikkia rationaalilukuja, eikä rationaaliluvuilla voi ilmaista kaikkia reaalilukuja. Kuinka paljon rationaalilukuja siis on? :mrgreen:

PS. Minusta tällaisia asioita, tai ylipäänsä mitään loogista järjestelmää ei kannata miettiä hapoissa. Siinä on vain mahdollisuus sekoittaa ajatuksensa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Skeeblew
Psykonautti
Posts: 63
Joined: Mon 01 Mar 2010, 00:21

Re: Happoisia mietiskelyjä

Post by Skeeblew »

ferox wrote:PS. Minusta tällaisia asioita, tai ylipäänsä mitään loogista järjestelmää ei kannata miettiä hapoissa. Siinä on vain mahdollisuus sekoittaa ajatuksensa.
jotenkin outoa että sanot noin, mehän eletään keskellä loogista järjestelmää, tätä systeemiä, yhteiskuntaa

Kaikki on hyvin tarkoin suunniteltua heti syntymästä lähtien, pää täyteen propagandaa ja erilaisia suggestioita, joilla meidät saadaan toimimaan tietyllä tavalla, tavallaan valmiiksi käsikirjotettua matskua jota me sitte eletään, mites se sanonta menikää: "WORK, BUY, CONSUME, DIE"

Jotenkin eniten masentavaa täsä on se että tämä systeemi on 1) orjuuttanut meidät aikalailla täysin 2) tehnyt meistä toistensa kilpailijoita

ja jos palataan tuohon tekstiin ja oletetaan että kaikki ois yhtä, ihmiset, kasvit, eläimet ja yleensäkkin koko planeetta, niin aika flipauttavaa seurata esim. kaikensorttisesta mediasta mitä joka päivä tapahtuu tämän järjestelmän nimissä

jooo nyt liikuttiin enemmän täälä maan pinnalla, tuo teksti on about yli vuoden vanha joka lojunut tuossa virtuaalisella pikselityöpöydällä.. ja nyt kun muistelee niin olihan sitä kyllä pari päivää aika äimänä että miten kaikki voikin olla niin helvetin yksinkertaista mutta samalla niin monimutkaista että ei sitä ihmisaivot pysty käsittää ns. järkevällä tavalla
User avatar
ferox
OD
Posts: 1070
Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
Location: ?f=7

Re: Happoisia mietiskelyjä

Post by ferox »

Skeeblew wrote:jotenkin outoa että sanot noin, mehän eletään keskellä loogista järjestelmää, tätä systeemiä, yhteiskuntaa
Niin elämme. – ??
Skeeblew wrote:Jotenkin eniten masentavaa täsä on se että tämä systeemi on 1) orjuuttanut meidät aikalailla täysin
Historiallisesti tarkasteltuna yksilö on ehkä nyt vapaimmillaan koko nykyhistorian aikana. Maailmassa on niinikään aina ollut johtajia ja seuraajia, mikä lienee aika luonnollinen seuraus minkä tahansa mielivaltaisen populaation järjestäytyessä rajallisen alueen piiriin. "Systeemi" on vain olemassaolon implikoima yhteiskuntarakenne, jonka kutsumanimi vaihtelee ajasta ja paikasta riippuen.
Skeeblew wrote:2) tehnyt meistä toistensa kilpailijoita
Evoluutio on alusta loppuun kilpailua. Get over it.
Skeeblew wrote:ja jos palataan tuohon tekstiin ja oletetaan että kaikki ois yhtä, ihmiset, kasvit, eläimet ja yleensäkkin koko planeetta, niin aika flipauttavaa seurata esim. kaikensorttisesta mediasta mitä joka päivä tapahtuu tämän järjestelmän nimissä
Mistä sinä nyt oikein puhut?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Skeeblew
Psykonautti
Posts: 63
Joined: Mon 01 Mar 2010, 00:21

Post by Skeeblew »

ferox wrote:Niin elämme. – ??
öö no sanot että mitää tuommosta ei kannattaisi ajatella hapoissa, joo tiedän että varmaa tarkoitit vain tuota matematiikka-osioita,
numeroiden loogista järjestelmää yms. mutta vähän vaikea kyllä tavallaan sanoa kenenkään puolesta mitä kannattaisi miettiä hapoissa ja mitä ei
ferox wrote:Historiallisesti tarkasteltuna yksilö on ehkä nyt vapaimmillaan koko nykyhistorian aikana
hhuhhuh nyt pistit niin pahan että en kyllä tiiä että itkiskö vai naurasko, no joo optimistinenhän pitää olla ja vapauskin
on kyllä aika laaja ja vaikeasti määriteltävä moniulotteinen käsite, onhan meillä vapaus käydä töissä, maksaa veroja ja
ostaa mihin on varaa ja mitä yleensä myydään verollisena tai jos on työttömänä, vapaus olla työnhakijana, että työkkäri
maksaa tilille rahaa, vapaus noudattaa lakeja, joista ei ole pitkään aikaan päättänyt kansa, vähän aikaa sitten voimaan
tullut lissabonin sopimus siirtää päätöksentekovallan 100% Euroopan parlamentille, lait säädetään Brysselissä, Strasbourgissa
ja Luxemburgissa, suomesta tällä hetkellä hurjat 13 edustajaa mukana :D

ja silti tätä sopimusta on käsitelty medioissa ns. demokratiaa lisäävänä sopimuksena, vaikka tämähän on aikalailla vastakohta
sille, eli täyttä propagandaa tämäkin, suosittelen tai en tiedä edes suosittelenko loppujen lopuksi lukemaan lisää tästä
sopimuksesta koska tuossa ei todellakaan ollut kaikki!

se jo että 27:stä EU:n maasta ainostaan yhdessä(!) maassa (Irlanti)
järjestettiin kesällä kansanäänestys tuleeko sopimus voimaan vai ei..kertoo jo että jokin on pahasti vialla.
kansa äänesti vastaan, heti tiedotettiin mediassa että "Lissabonin sopimus tulee voimaan Irlannista Huolimatta"
Ja Määrättiin uusi päivä millon pidetään uusi kansanäänestys...
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Bar ... 5237163142

ps. meni aika politiikaksi tuo loppu mutta eipä maha mittää :oo:
scoff
Psykonautti
Posts: 133
Joined: Wed 20 Aug 2008, 22:47

Re: Happoisia mietiskelyjä

Post by scoff »

En ymmärrä tapaasi puhua "yhteiskunnasta" tai "systeemistä" yliluonnollisena voimana. Miten systeemi on muka orjuuttanut meidät, kun me muodostamme systeemin? Voivatko ihmiset edes olla systeemittömässä muodossa vai hakeudummeko automaattisesti yhteiskuntajärjestelmien pariin? Ihminen ei ikinä tule olemaan kuin vanhassa hippilaulussa sanotaan: "Come on people now! Smile on your brother. Everybody get together, try to love one another right now". Tämä, koska Monkeysphere. Ihminen ei pysty käsittämään suuria ihmismassoja ystävinään - koska evoluutio ja aivot. Me emme vain välitä tarpeeksi - ja hyvä niin.

Lisäksi komppaan feroxia. Me todellakin elämme vapaata aikaa. Olet listannut aika paljon yhteiskunnan vastaista propagandaa tässä ketjussa. Propagandaa tuputetaan siis molemmilta tahoilta. Loppuhuipennus kuitenkin on tuo "olet vapaa menemään työkkäriin", "olet vapaa maksamaan veroja" jne., sillä olet myös vapaa kävelemään puistossa, olet vapaa kehittämään tieteellisiä teorioita ilman jumalanpilkan pelkoa, olet täysin oikeutettu saamaan ILMAISTA terveydenhuoltoa, kun kolautat pääsi happotripillä; saat myös äänestää muutoksien puolesta ja - tämä tosiseikka on unohtunut monelta yhteiskuntaa kritisoivalta kahvilahipiltä - voit itsekin päästä eduskuntaan vaikuttamaan. Jopa presidentiksi asti.

Pahoittelen kauheasti, jos tuli liian piikikästä tekstiä.
Skeeblew
Psykonautti
Posts: 63
Joined: Mon 01 Mar 2010, 00:21

mietiskelyjä

Post by Skeeblew »

scoff wrote:Miten systeemi on muka orjuuttanut meidät, kun me muodostamme systeemin?
Voivatko ihmiset edes olla systeemittömässä muodossa vai hakeudummeko
automaattisesti yhteiskuntajärjestelmien pariin?
Jep, en ole kyllä omasta mielestä missään vaiheessa väittänytkään mitään muuta,
ja niin onko meillä paljon vaihtoehtoja? täältä planeetalta ei niin vaan karata
tuota järjetelmän nimissä tapahtuvaa meininkiä tarkoitan esim. sillä että miten meidät on saatu käyttäytymään tiettyjen auktoriteettien ja "normien" mukaan toisiamme kohtaan vaikkapa juuri sotien muodossa, ai ketkä on saanu käyttäytymään, no ME itse tietenkin mutta, miksi, minkä takia, esim. uskontojen, rahan ja voiton tavoittelun takia, Kilpailuyhteiskunta! jo nykypäivän sarjojen nimetkin lähtee
nii käsistä että ei voi käsittää: kuoroSOTA, Meidän isä on parempi kuin teidän isä, Täydelliset naiset hahahahh joo kyllä mitä
vittua täälä tapahtuu? no mitä tuosta Sieltä vaan teleruudun kautta ottamaan aivoillamme vastaan signaaleja että miten tätä elämää
oikein eletään/pitäisi elää ja meille se naamioidaan pelkäksi viihteeksi, kuulostanko vainoharhaiselta? Katoppa tämä:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810 ... 3_ul.shtml hahhah aikalailla 100% nykypäivän meininkiä vai voitko muka väittää vastaan ?

scoff wrote:Loppuhuipennus kuitenkin on tuo "olet
vapaa menemään työkkäriin", "olet vapaa maksamaan veroja" jne., sillä olet myös vapaa kävelemään puistossa
Miten tämä liittyy mihinkään? joo niin kyllä olen, ainakin toistaiseksi.. mutta monissa maissa tämäkään ei ole enää mahdollista
Ja samalla kun kävelen puistossa voidaan minut paikallistaa käynnykän avulla, tulevaisuudessa myös käyttöön
tulevat ihon alle laitettavat mikrosirut jotka seuraavat joka askeltasi satelliiteilla, ovat myös tosi kätevä keksintö sillä
nehän tulevat sisältämään lähes kaiken tarvittavan informaation sinusta(sotu-tunnus, ajokorttil jne.) ja kaupassakin tullaan maksamaan ostokset skannaamalla tämä siru, niin digitaalinen summa vähenee tililtäsi suoraan kätevästi, jep mukavaa tekniikan kehittymistä
http://www.youtube.com/watch?v=hQ5h73CFGJw yep, get ovet it.

scoff wrote:saat myös äänestää muutoksien puolesta ja - tämä tosiseikka
on unohtunut monelta yhteiskuntaa kritisoivalta kahvilahipiltä - voit itsekin päästä eduskuntaan vaikuttamaan.
Jopa presidentiksi asti.
Jep voihan sinne arkadianmäelle päästä mutta juurikin
kun sanoin tiettyjen sopimusten myötä eduskunta on muuttunut taas astetta paskemmaksi teatteriesitykseksi,
koska todellisuudessa lait ja yleensäkkin kaikki päätetään nykyään Eu:n komissiossa brysselissä, ja tuo presidentti-hommakin
on vain illuusiota, tiesitkö Tämä esim. tämä uusi kansan toivo ja uuden ajan vapahtaja Barack Hussein Obama on george
bushin 11. serkku? Ja että esim. Yhdysvaltain presidentin ovat tähän asti olleet lähes kaikki keskenään sukua toisilleen..

ja kaiken lisäksi Suomen kansan äänestämä Tarja Halonen on nykyään pelkkä keulakuva ilman mitään todellista
valtaa, Koska nykyään koko Euroopan unionilla vai pitäiskö sanoa eurostoliitolla on nykyään ihka oma presidentti
Herman van Rompuy

Ps. En ole hippi, enkä käy kahviloissa, Hippejä oli 60-70 luvulla