En sinällään ole paras kokeileen näitä koska ikinä en ole oikeita Essoja nauttinut. En itseasiassa mitään stimuja, mutta hällä väliä. Saa nähdä.
Odotettavissa seuraavaa: vaikutusten ilmestyminen kestää kauan. Sitten pitäisi tulla pirteä olo, mahdollisesti hieman euforinen. Tämän pitäisi kestää muutaman tunnin. Pupillien pitäisi tulla lautasiksi. PITKÄT laskut joiden kanssa on turha yrittää nukkua ( hyvä ihmiselle jolla on muutenkin ihan kamala insomnia päällä ), ja päänsärkyä. Mahdollisesti mahakipua. Pitäisiköhän hankkia piimää?
Aloitin itseasias kirjoittaan tätä ikävystyneenä ennen kuin sain pillerit haltuuni. Odottelen niitä innolla postista; eivät nähtävästi jääneet tulliin, hurrah! Jännityksellä pari päivää hakannut refresh nappia postin lähetyksen seurannan sivulla. Posti tulee parin tunnin päästä...
...
Posti tuli, täysin viattoman näköinen pehmustettu kirje.
Ingredients:
Ketones, Dicalcium Phospate, Magnesium Sterate.
Mielenkiintoiset käyttöohjeet myös. Näitähän ei ole syötäväksi tarkoitettu, ei ei...
13:52
Nappaan yhden napin; se murenee suussa hyvin nopeasti. Todella selvä lääkkeen ja kalkin maku. Pilleri on pieni ( mutta 'korkea' ), pyöreä, valkoinen ja siihen on painettu kuva kyyhkysestä. Jatkan Six Feet Underin katsomista.
Olen muuten syönyt aikaisemmin, eli en ottanut tyhjään mahaan. Saatan itseasiassa syödä lisää, vähän nälättää.
14:12
Syön lisää kun on nälkä. Tulista safkaa, kiitos Dave's Ultimate Insanity Sauce. Olen myös juonut muuten ison kupin melko vahvaa kahvia tuossa aiemmin aamulla.
14:16
Tunnen jotain, mutta väittäisin placeboksi. Mitä tuossa onkin se ei voi iskeä näin nopeasti. Muka vähän hektinen olo. Muka vähän euforinen olo... Mitäs pirua? Olen kokeillut aiemmin jotain legal highseja enkä kyllä niistä saanut edes placeboja. En myöskään saanut mitään vaikutuksia HBR siemenistä tai Päivänsinen siemenistä vaikka LSA on legitti. En myöskään saanut melkein mitään irti 2c-e:stä, myöskin legitti. Siis en pidä itseäni tyyppinä joka vetää herkästi placebot.
14: 23
Ei tämä voi olla placebo. On HYVIN selvästi vähän sekava, euforinen ja pirteä olo. Vähän hämmentynyt koska en todellakaan odottanut tälläistä fiilistä, enkä varsinkaan näin nopeasti. Toistaiseksi sanoisin että tuntuu pirun hyvältä. Itseasiassa tämä lievä euforia muistuttaa minua vähän pilvessä olemisesta, mutta vähemmän tokkurainen. Vähän tuntuu niin kuin huimaisi. Suuta myös kuivaa ja tekee mieli nieleskellä.
On hyvä olla. Ainoastaan vähän... hmm... levoton.
14:29
Pupillit on lautaset. Oikeastaan tunsin sen. Olen ihan selvästi hieman pihalla, tosin pystyn toimimaan ja käsittämään mitä ympärillä tapahtuu ( noh, ympärillä ei tapahdu kyllä mitään ). Keskittyminen tosin on vaikeaa. Tulee mieleen yhtä sun toista mitä haluaa tsekata. Vapisuttaa vähäsen.
En ole tottunut stimuloiviin aineisiin joten tuntuu kummalta. Melkein vähän ahdistaa. Pulssi on vähän nopea.
14:38
Pakko tehdä jotain muuta kuin yrittää katsoa sarjaa.
14:42
Ei hyvä. Euforia on korvautunut ahdistuksella. Kaikki naapurien aiheuttamat äänet ahdistaa. On melkein paniikkikohtaus.
"Apua, mitä jos tämä tunne ei koskaan lopu!!!"
14:52
Näppäinten löytäminen on vähän vaikeaa. Solution to distress: iloista 90-luvun disko musiikkia. 'Rauhoittuminen' on mahdotonota. Vieläkin vähän ahdistaa mutta minulla on syy siihen jota en viitsi tässä sanoa. Olin itseasiassa vähän tyhmä kun otin ton napin just nyt. Toivoin että se joko ei vaikuttaisi tai euforisoisi sen verran että se syy miksi olin vähän ahdistunut poistuisi. Olin kyllä lukenut, että nää nappien vaikutukset riippuu vähän siitä millä tuulella on. Jos oot huonolla tuulella, tulee huono "trippi". Olisi pitänyt uskoa. Luulin olevani tätä vahvempi.
Niin kauan kun toi musa soi, fiilis on ok. Jännä juttu. Heti jos musa loppuu alkaa ahdistamaan. Kuin automaatio, ikinä ennen ei ole ollut tälläistä.
Alan pelaamaan Team Fortress kakkosta. Yleensä minulla on hauskaa siinä vaikka turpaan tuleekin. Kokeilen nyt ekaksi ihan Prophunttia, se on yleensä aika hupaisaa.
Pitäisi kiltisti juoda vettä.
Höh... olin proppina ja jäin ekana kiinni
15:11
Levoton ja lievästi ahdistunut olo, tosin pidän tota ahdistuneisuutta omana tyhmyytenä - en tuomitse nappia sen takia. Pelaaminen on hauskaa mutta tosiaan ei oikein kestä vain möllöttää. Jos olen vain pääni kanssa niin alkaa todella ahdistamaan. Musiikki auttaa edelleen. Iloista pirteää musiikkia. Edelleen vaikea keskittyä mihinkään yhteen asiaan. Pitää kokoajan lukea tai miettiä tätä.
Hitto kun FFR on mennyt nurin, tää olis ehkä ollut just hyvä sen pelaamiseen, nyyh.
15:20
Pahin sekavuus on mennyt ohi, mutta edelleen hektinen olo ja ahdistuneisuus on koko ajan nurkan takana väijymässä. Perhanan pöljä kun et malttanut odottaa parempaan hetkeen.
Jes, TF2 pelaaminen normaalisti on just sopivan nopeatahtista.
15:37
You are now breathing manually.
Hieman huimaantunut olo taas. Selainen kun tulee jos on huono verenpaine ja nousee ylös liian nopeesti. Musiikki fiiliksen säätäjänä edelleen. Seuraavalla kerralla testaan kyllä teoriaa ja kokeilen eri tyylisiä musiikkeja. Nyt en uskalla kun toi ahdistus kummittelee. 14:42 oli niin kamala hetki, oli paniikkikohtaus meinaan ihan saatanan lähellä. Tulinen ruoka ei muuten kans ehkä ollut fiksuin valinta. Hektinen fiilis. Tää vaikutus aaltoilee, vähän aika sitten oli jo melko selvä olo, sitten taas sekavampi. Pitäisi oikeasti ottaa sitä vettä, mutta kun vesi ällöttää.
Itku!! Kitinä!!! Miksi FFR meni nurin!?! Tämä olis ollut JUST niin hyvä sen pelaamiseen. Pitää varmaan hakea Stepmania. Puren muuten hampaita yhteen aika tehokkaasti.
Sen sanon, että 'legal highksi' nää napit ei kyllä mitään täysiä feikkejä ole. En vain tiedä olenko oikeanlainen ihminen käyttään minkäänlaisia stimuja. En yleensäkään ole ollut hirveän kiinnostunut tämmöisistä, vähemmän kuin deeleistä ja dissoista kuitenkin. Mutta päätinpä kokeilla kuitenkin. Tää olis ehkä parempi just pienen hyväntuulisen kaveriporukan kanssa, kuin yksinään möllötellessä.
15:53
Tän kirjoittaminen on ehkä hauskinta, niin kauan kuin pitää ton musan soimassa. Nyt taas melko ok olo, jopa vähän raukea. Ei pysty keskittyyn pelaamiseen. Hampaita puren edelleen ( en 'jäystä' mutta siis leuka pysyy tiukasti kiinni ). Hengittäminen tuntuu välillä oudolta, pitää keskittyä siihen. Välillä tuntuu ettei saa tarpeeksi happea ( en tosin ota siitä paniikkia vaan hengittelen sitten syvään pari kertaa, mikä tuntuu hyvältä ). Missään vaiheessa ei ole ollut hirveän sekava olo, vain ne ahdistukset häiritsee.
Tekisi mieli kokeilla vetää käteen ( kyllä, tämä on aina olennaista kokeilla ) mutta en tiedä uskallanko yrittää. Taidan jättää seuraavaan kertaan.
Ahdistuneisuus siitä jutusta mikä alunperin otti päähän tuntuu muuttuvan lieväksi vitutukseksi. Toisaalta kiroan myös itseäni kun en malttanut kiltisti odotella.
Ja taas ahdistus pääsi koputteleen. Se tosiaan nyt venaa sitä että en varo. Onpas tämä nyt vuoristorataa. Tällä kertaa ahdistuin siitä ajatuksesta, että jos en saa nukuttua - mitä helkkaria? Se on odotettavissa, ja se ei todellakaan ole minulle edes uutta. Pistetään tehokkaimmat iloiset biisit taas soimaan.
16:17
Puren hampaita, ahdistus odottaa hetkeä iskeä. Stepmania on niin pyllystä kuin muistinkin. Yritän juoda vettä. Muuten melko selvä olo. Keskittymiskyvytön/levoton tosin.
Tämä biisi pelastaa henkeni *bounce bounce*
16:33
Edelleen sama fiilis. Tupakka ja vesi ja kaikki maistuu aika mähnälle. Mietiskelin, että tietämättömälle tyypille näitä pillereitä olisi aika helppo myydä essoina. Tosin yhden pillerin hinta ilman postikuluja on noin 10€ että tiiä sitten. Ei aavistustakaan mitä essot maksaa, tosin ei varmaan olisi tietämättömälläkään tyypillä. Varmana onkin myyty. Noh, jos tulee valkonen semmonen jauhoinen, noin sentin leveynen ja puolen sentin korkunen pilleri vastaan jossa on yksinkertainen painokuva lentävästä kyyhkysestä, se ei ole esso, eikä varmasti sisällä MDMA:ta, eikä siitä kannata ainakaan yli 10€ maksaa ( ei tosin mun mielestä sitäkään, niin hienoa tämä ei ole, ahdisti tai ei ).
16:52
Alkaa olemaan melkein selvä olo, hampaiden kiristämistä lukuun ottamatta. Musiikki pois päältä mutta ei ahdista. Melko normaali fiilis, vähän niin kuin olisi väsynyt mutta lievässä kofeiini pössyssä. Suuta kyllä kuivaa. Veden juominen on pakkopullaa. Riimi
17:08
No on se nyt perkele, taas ahdistaa vähäsen. Nukuttaa kans, oon ollut aika aikasesta ylhäällä. On normaalihko olo ja levottomuus melko paljon poissa. Hampaita kiristän edelleen. Maha tuntuu vähän oudolta mutta se voi olla ton ruuan ansiota. Ottaa vähän edelleen päähän typeryyteni kun menin ottaan sen pillerin ennen kuin se mun syy ahdistukseen oli ohi. En ole varma kannattaisiko seuraavaksi ottaa kaksi pilleriä. En halua kuvitellakkaan miltä se ahdistuskohtaus siinä kolmen maissa olis tuntunut kahden pillerin kanssa - ja olisinko siitä päässyt musiikin kanssa eroon.
Tietyllä tasolla nyt vähän harmittaa etten MDMA:ta ole ikinä päässyt kokeilemaan.
17:18
Ärtynyt olo. Ihan kummallinen pilleri. Turhan lyhytkestoinen - mutta kyllä se toimii. Jumittaa vähäsen, tosin voi johtua univajeestani. Mietin että jos seuraavalla kerralla kuitenkin tekisi niin, että ottaa yhden pillerin ja sit noin vartin päästä toisen.
Mutta tosiaan, ensiksi yllättävän nopea high, selkeä euforia ja lievä sekavuus joka kesti IHAN liian vähän aikaa, sitten hirveä ahdistus jota vastaan piti tapella, sitten raukeus, sitten vitutus? Ei tosin ole musaa päällä, pitäisi kokeilla vieläkö fiiliksen säätö onnistuu.
17:28
Kymmenen minuutin välein...
Musiikki ei tunnu enää auttavan, vituttaa vaan ilman mitään järkevää syytä. Tai siis on parikin syytä mutta en normaalisti vittuuntuisi niistä näin paljoa, lähinnä vähän harmistuisin. Tämä on oikeasti ihan kummallinen tunnevuoristorata! Perkele!
...
Perse!
Pakko kokeilla avautua yhdelle nettikaverille, jos se on paikalla. Sitten jos se ei ole niin varmasti taas vituttaa enemmän.
Eihän se tietenkään ole!
AAAAAARGH
Vituttaa, että nää pillerit oli niin kalliita ja eka kokemus oli aika kehno. Vituttaa, että en malttanut venata parempaa fiilistä ottaa niitä. Vituttaa eräs henkilö ja kaikki siihen tyyppin liittyvä ja vituttaa, että se vituttaa - en oikeasti jaksaisi olla romanttisesti kiinnostunut yhtään kenestäkään. Ylipäätään vituttaa, että vituttaa.
Jumittaa.
17:40
Tää nyt on aika paljon mennyt tähän kirjoittamiseen ja fiilisten analysointiin. Se on ollut tän seikkailun mukavin puoli, toivottavasti vaan nautitte lukemisesta. Vituttaa vähemmän. Epämääräisesti mietin pitäisikö sensuroida tästä pari juttua - pelkään että muutama tyyppi ( etenkin mielenkiinnon kohteeni ) sattumalta peräti pyörii tällä forumilla ja tunnistaa mut tästä tekstistä. Ja nyt taas toi ajatus pisti vähän ahdistamaan. Perkele. Pitäisi oikeasti viettää vähemmän aikaa pään kanssa. Sanompa taas, että en suosittele ottaan tätä yksin vaan muutaman kaverin kanssa iloisissa merkeissä, veikkaisin mukavammaksi kokemukseksi. En kuitenkaan suosittele ottaan isossa porukassa, isoissa bileissä tai festareilla, konsertissa tai semmosessa - jos siellä alkaa vainottamaan niin huh.
17:50
Nyt on vähän sillain, nojaa, mitähän sitä tekisi. Lähinnä tekee mieli kirjoittaa tätä vaikka mitään hirveän olennaista sanottavaa ei olekaan. Melkein tekisi mieli kuunnella kun joku jorisee jostain epämääräisen mielenkiintoisesta, mutta yksinkertaisesta asiasta. En kyllä ihan selvä ole vieläkään.
Voi että kun kismittää se FFR
Mutta voi odota, löysinkö offline clientin sille!!!??? Oh please!!!! Tarvitsen sitä!!!!
...
2,5 giganen tiedosto, ei seedejä... BYÄÄÄH!
...
Ei muuten kannata hirveästi ajatella oikeasti itkevänsä FFR:n perään, epäilen että saatan todella lisätä kohta surunkin tähän tunteiden listaan. Huh, en uskalla testata teoriaa kuuntelemalla surullisia biisejä.
Puren edelleen hampaita.
18:09
On vähän semmoinen olo kuin oksettaisi, ilman että voi pahoin. Ei siis välitöntä tarvetta mennä laattaamaan, mutta todennäköisesti VOISIN oksentaa melko vähällä vaivalla, jos kokeilisin. Vain vähän ikävää kun olen tervakeuhko ja välillä yskin perus tupakkayskää... pitää varoa ettei ponnista liikaa.
Ok, tästä biisistä tuli taas parempi mieli! Jos kehtaisin, kuuntelisin kovalla! *bounce bounce*
Kaikki näköjään edelleen vaikuttaa kuitenkin melko herkästi mun fiilikseen ja pilleri boostaa sitä. Tunteet on paljon voimakkaampia. Nyt huomattavasti vähemmän laskuissa.
18:25
Think happy thoughts!! Think happy thoughts!! Miksi mulla ei ole tallessa mitään hyviä 'Feel Good' leffoja >:( Tyyliin Amelie, vaikka tosin sitä nimenomaista leffaa inhoankin. Chocolat olis hyvä.
Alkaa leuka väsyä, edelleen suu tiukasti kiinni koko ajan. Imeskelen myös huulia. Aaltoilee edelleen. Välillä tuntuu, että on ihan täysin selvä, sitten taas alkaa jumittamaan.
Ruokahalu on muuten tipotiessään.
Jännä juttu, tää lasku tuntuu melkein vähän samalta kuin kodeiini laskut.
...
Oikeasti on tullut kirjoitettua ihan hirveästi tähän. Ainoa aktiviteetti johon on jotenkin pystynyt keskittymään.
Musiikki kuulostaa edelleen huomattavasti normaalia paremmalta. Veden juominen on ärsyttävää mutta tarpeellista, mutta ei auta mun haluani oksentaa.
Mahtavaa!
18:40
Nyt kyllä kokeilen vetää käteen. Ei nyt hirveästi nappaa mutta katsotaan lähtiskö se meneen kun yrittää.
19:11
Onnistuihan tuo, ja oli se fyysisesti normaalia intensiivisempää. Hengessä en kyllä ollut ihan mukana, en oikein pystynyt keskittymään yhteenkään minun vakio fantasioista.
...
Mitä? Tämä oli tärkeä tieteellinen tutkimus!
Hampaiden purenta ja huulien imeskely jatkuu. Nam nam.
On vähän sillain 'noh mitäs sitten tehdään' olo. Mun normaali aktiviteetit ei nappaa ( patsi se pirun FFR DX ). Tylsää ja mikään ei nyt suunnattomasti kiinnosta. Tarttis jotain kohtuu nopeatahtista mutta pientä, joka ei vaadi hirveästi ajattelua. Pupillit ovat edelleen lautaset. Nukuttaa. On vähän 'meh' olo.
19:47
Joo, pelaaminen ei ainakaan luonnistu. Nukuttaa mutta en tiedä kehtaisiko edes yrittää, tuntuu vähän siltä ettei kuitenkaan saisi unta. Vähän ynseä olo. En ole juonut läheskään niin paljoa vettä kuin pitäisi. Tuntuu että se vähäkin menee vain suoraan läpi eikä imeydy mihinkään. Kämmenet hikoilee.
20:41
Nukuttaa mutta edelleen epäilen, ettei uni tule. Eipä silti, en haluaisi vielä kyllä mennäkkään nukkuun - heräisin vain joskus kolmelta ja sitten ei naurata. En ole vieläkään aivan selvä. En edelleenkään pysty paneutumaan paljoa mihinkään ja on aavistuksen ärtynyt olo. Purenta alkaa vihdoin vähän hellittämään.
21:48
Lievä morkkis. Eiköhän tämä riitä tällä erää. Tosiaan noita pillereitä on vielä 4 mutta saas nähdä. Toivottavasti tossa alussa ei muuten ole liikaa informaatiota :S sanokaa jos on niin sensuroin pois. Mahdollisesti menen nyt kohta yrittämään sitä nukkumista.
Lueskelin tuossa lisää methylonesta ja minä kyllä kans kallistuisin sen kannalle, ahdistuksesta huolimatta. Sanoisin, että jos sitä saat jostain niin ota mieluummin kuin näitä mystisiä pillereitä.