Aika: 2009, juhannus
Miljöö: Kaverin luona ~20km sivistyksestä metsään päin. Naapureita ei siis ollut häiritsemässä, omistavat oman lammen, metsää ja peltoa oli millä pomppia. Sää oli harmillisen synkkä ja taisi jopa sataakin loppuillasta, mutta eipä tuo kovin paljoa häirinnyt.
Muuta: Juhlissa oli 5-13 ihmistä, ~3 ihmistä tiesi, että olin ottanut lapun ja yhdellä toisella oli myöskin lappu suussaan sinä iltana (Mr. X).
Ruumiinrakenteeltani olen iso poju
Substanssi(t): 1x ~100µg lappu + kannabista REILUSTI koko aika.
Laput kun oli kourassa, niin soitin kaverilleni kenelle olin luvannut toisen lapun ja nähtiin vähän ajan päästä kylillä ja annoin tämän hänelle. Muille en siis ollut vielä tässä vaiheessa kertonut meidän pikku salaisuudesta, koitin jopa esittää hieman surullista, kun en omistanut muuta kuin yhden litran siiderin ja totesin kaikille, että "Ehkäpä minä tämän illan pärjään tällä..Eihän ne päihteet ole niin tärkeitä." ja tämän ansiosta tuli monelta eri taholta sitten polttoa aika reilusti, vaikken olisi tarvinnut ja jopa yritin kieltäytyä.
Oltiin vielä kaupungissa ja startattiin ensimmäisen King Size-jopo Mr X:n kanssa, kukkaa jopoon meni yli 0,5g joten tuhti startti tuli päivälle. Itse olisin halunnut puhtaan kokemuksen ensin lapusta ja vasta jossain vaiheessa polttanut, mutta tehtiinkin näin.
Tämän jälkeen lähdimme ajamaan kohti metikköä eli kaverin kotia, jossa oli jo pari kaverusta alottelemassa. Pihaan päästyämme starttasimme jo toisen jopon yhden toisen kaverin kanssa, heti lopetetettuamme keräsin Mr X:n ja toisen kaverin navetan taakse kokoukseen ja avattiin foliot ja otettiin laput esiin. Eikun naamariin ja odottelemaan - tässä vaiheessa siis kerroin bileitten hostaajalle, että meillä on laput ja josko hän toimis pikkasen vahtina, jos jotain hazardia tapahtuu.
Mentiin sisälle taloon ja pajauttelun takia iski hirveet mässyt ja unohdin jopa, että lappu oli suussa. Noin 15 minuutin sisällä hävitin vahingossa lapun suusta ja olin pidellyt parisen minuuttia sipsin murua lapun tilalla kielen alla.
Noin puolen tunnin jälkeen alkoi tuntumaan hiukan oudolle. Mietimme kaverin kanssa, että onko tämä vielä pajan vaikutusta vai mitä vittua tapahtuu. Totesimme, että ehkä nyt oli vaan stydimpää paukkua matkassa - näin ei ilmeisesti ollut. Sipsit syötyä vetäydyimme sohvalle katsomaan muiden kanssa telkkaria (ihmisiä talossa tällä hetkellä noin 7) ja joku kertoi jonkun todella paskan vitsin, minkä ansiosta tuli totaalinen repeäminen Mr X:lle ja minulle ja nauroimme aivan helvetisti jonkun muutaman minuutin ajan ja tässä vaiheessa tuli jo pieni häpeä, kun kaikki tuijotti ihan outona meidän naurua.
*TÄSTÄ ETEENPÄIN EN MUISTA TARKKAA AIKAJANAA JOTEN TARINA SAATTAA OLLA AJOITTAIN SEKAVAA*
Menimme ulos röökille ja laput päris muistaakseni aika lujaa tässä vaiheessa. Aina kun pysäytti katseen johonkin tuli aivan sanoinkuvailemattomia visuaaleja ja tuntui siltä, kuin mukana olisi koko aika 1000 ihmistä katsomassa meitä koko ajan. Kaikki ääni mitä kuului tuntui myös aivan tajuttoman hyvälle musiikille.
Kaveri ehdotti siinä, että lähdetäänkö kävelemään metsään ja soutamaan. Tästähän minä ja Mr X. innostuttiin, joten lähdimme kolmestaan kävelemään kohti rantasaunaa ja lampea. Matkalla oli ihana pelto, jolla Mr X. keräili kukkia ja minä juoksentelin pitkin poikin siellä, matka tuntui kestävän rantaan todella pitkään. Olimme rannassa ja pomppasimme veneeseen, menin ensimmäisenä ja meinasin heti kättelyssä tippua järveen ja sain tästä mollausta ja pientä ivailua. Pienen leikkikinastelun jälkeen lähdimme soutamaan kohti jotain metsäreittiä, missä kaverini käy välillä itsekseen. Kun käsiä piti vedessä se tuntui aivan täydelliseltä. Ihanaa kuinka vesi virtasi sormien välistä ja ne kaikki väreet pystyi tuntemaan. Metsän kohina kuullosti loistavalle sinfonialle ja niin edelleen.
Pääsimme metsään pienen soutelun jälkeen ja lähdimme kävelemään jotain tuttua polkua. Minusta tuntui koko aika siltä, että kävelisimme rinkiä kuten jossain koomisessa elokuvassa, missä joku eksyy ja näkee kohta omat jalanjälkensä, se metsä näytti niin samanlaiselle koko aika. Sitten tuli iso ylämäki jota lähdimme kipuamaan ja bilehostaaja sanoi koko aika, että "Tuolla on hyvä kivi, mennään sinne pajauttamaan!" ja osotti samalla jotain pientä kivirykelmää, mutta minusta tuntui siltä koko aika, että hän vain kusettaa minua ja Mr X:ää ja siellä ei ole mitään ja hän vain vie meitä syvemmälle ja syvemmälle metsään. kivirykelmälle päästyämme starttasimme jopon ja chillailimme. Yhtäkkiä kesken jopon minusta alkoi tuntumaan, että metsä on kauhee ahdistava paikka, kun ei nähnyt edes taivasta ja joka puolella näytti ihan samalle, bilehostaaja / trippivahtimme vähän säikähti tästä, mutta naurahdin ja sanoin, että voidaan me spliffi sentään loppuun polttaa, mutta sitten Mr X:kin hätääntyi samasta asiasta, joten poltimme sen nopeasti pois ja lähdimme takaisin rantaan. Trippivahtimme kysyi sitten, että "pärähtikö hyvin?" niin vastasin, että "Ai toi lappu vai? Joo ihan vitun kivaa.." Niin hän vastasi, että "Eikun toi mun jointti, onko hyvää kukkaa?" ja vastasin hänelle, että "Nii joo.. Kyllä toi aika päräyttävää on.." Vaikka koko tripin ajan oli ihan sama polttiko pajaa vaiko tupakkaa, kun ne tuntui niin samallaisilta. Loppuvaiheessa vasta alkoi antamaan sellaisen rauhallisen tunteen ja sai paremmin unta.
Taas kävi sama juttu kun tulomatkalla, luulin että eksyimme metsään ja näemmä kohta omia jalanjälkiä, mutta juuri kun olin menettämässä toivoa, niin näimme rannan. Menimme veneeseen ja taas tuntui paremmalta kuin orgasmi kun laittoi kädet veteen ja antoi leijua.
Päästyämme rantaan suuntasimme äkkiä talolle takaisin, kun juhlista ihmeteltiin, että mihin me kolme oikein hävittiin. Mr. X. ja minä päätimme mennä autoon vähäksi aikaa fiilistelemään, koska emme halunneet mennä "suuren" ihmisseuran joukkoon, pyysimme trippivahtiamme tuomaan vettä meille autoon ja hän lupasi tulla takaisin parin minuutin sisään. Odottelimme ~15 minuuttia autossa jutellen niitä näitä ja yhtäkkiä mieleeni tuli ajatus, että kuvittelimmeko äsköisen metsämatkan kokonaan, olemmeko istuneet autossa koko bileiden ajan ja lupasiko se trippivahti oikeasti tulla takaisin vai mitä tapahtui. Mr. X. meni ihan hämmentyneeksi ja alkoi itsekin pohtimaan, että tapahtuiko kaikki oikeasti, mitä äskön koimme. Aloimme ihmettelemään, mihin helvettiin trippivahtimme jäi veden kanssa, joten lähdimme suuntaamaan taloa kohti. Menimme kumminkin takaoven kautta, koska halusimme eka röökille. Jäimme röökille takapihan terassille ja muistan, että väittelimme mm. siitä, että minkä takia minusta on tullut tällainen homo, joka tykkää kissoista. Puheenaihe lähti siitä, kun kutsuin yhtä talon kissaa, jonka näin viilettävän pihamaalla. Sanoin kissalle "kssksskss, tule tänne" ja kaverini ihan tosissaan ärähti sitten minulle tuosta. Sanoi myös vasta-argumentoinniksi, kun haukuin koiria, että ne on helvetin tyhmiä elukoita ja millä mä voin kuttua koiraa, ellen tiedä sen nimeä, että "No vittu ei koirat ole niin tyhmiä, että niitä pitäis alkaa matkimaan, koiran nimi vain PITÄÄ tietää!" Tyydyin tähän vastaukseen, mutta mietin jälkeenpäin vain, että eihän kissat ikinä sano, että kisskisskiss...
Tämän jälkeen päätimme Mr X:n kanssa mennä koneelle kuuntelemaan jotain eufoorista musaa, joten suuntasimme yläkertaan kahdestaan. Laitoimme vahingossa soimaan jotain hardtrancea ja mieliala ja tuntemukset muuttui niin täydellisesti musiikin tahtiin. Kun tuli kunnon tiukka kohta biisissä, kumpikin oli liimautuneena penkkiiin ja puristi kahvoja huutamalla samaan aikaan "MITÄ VITTUA TAPAHTUU??" Sitten löysimme illan hittibiisin Dj Mangoo - Eurodancer. Euforiaa puski ja fiilis oli katossa. Sitten yläkertaan alkoi tulemaan enemmän porukkaa, niin poistuin alakerran olohuoneeseen katsomaan telkkaria. Siellä pyöri visuaalit menemään ja näin koko aika visuaalina sellaisia teräväkuvioisia palloja, paremmin en osaa valitettavasti selittää tätä.
Illan aikana aloin saamaan yhtäkkiä aina ihmeellisiä viboja aina kun tuli kiusallinen tilanne. Tai oikeastaan kiusallisia tilanteita tuli jotenkin nonstoppina jossain vaiheessa ja se tuntui todella häiritsevältä. Loppuilta meni muuten kyllä ihanasti fiilistellen, välillä ulkoilmaa nauttien, pellolla juosten ja välillä sisällä rauhoittuen. Ennen nukkumaanmenoa joskus 4-6 paikkeilla kävimme vielä polttamassa paukut ja tässä vaiheessa vasta paja kolis ja kovaa minulla. Sain nukahdettua aika nopeasti, mutta Mr. X. tietääkseni jatkoi joraamista yli 6 vielä - ilman musiikkeja tai mitään.
Kokonaiskesto lapulla oli noin 12h ja 13h lapun ottamisesta sain jo nukuttua, tosin uni oli aika pätkittäistä, mutta eipä tuo haitannut, kun oli niin ihana ilta. Tämän jälkeen olen kaivannut todella tätä kyseistä päihdettä ja kyllä sai paikan minun TOP-listalla
Ps. Oli muuten sitten eka trippistoori, että ei ehkä se paras mahdollinen, mutta koittakee jaksaa.