DXM koulussa
-
Johnny87
- Tuppisuu
DXM koulussa
EI EI EI KANNATA! Ensinnäkin haluan sanoa, että tämä on ehkä tyhmin juttu mitä olen ikinä tehnyt elämässäni tähän asti. En tajua mikä mielessäni pyöri, kun ajattelin tehdä tän. Ainakin olen oppinut tästä! Älkää hyvät ihmiset, älkää. Ei dexmiä koulussa. Vaikka olisikin vuosia kokemusta
Elikkä pari viikkoa sitten päätettiin juoda kahden kaverin kanssa 400mg dxmää (painoni noin 68kg, kokemusta 2v ja trippejä takana joku 50) ekan oppitunnin jälkeen. Vatsa oli tyhjä, joten dexmi alkoi jo tuntua 25-35 min kuluttua. Kavereilla oli muuten toinen oppitunti kuin minulla itse, joten olin "yksin" yhden toisen kaverin kanssa oppitunnilla, joka oli selvinpäin. Meni noin 30 minuuttia ja alkoi olla todella paha olo (sitruunahappo varmaan ärsytti). Yritin kestää, mutta alkoi tuntua siltä että laattaisin ihan just jonkun päälle. Sain luvan opettajalta käydä vessassa kun kysyin normaalisti ja rauhallisesti (oli vain huono olo tässä vaiheessa, ei dexmin vaikutukset vielä potkinut). Kävin vessassa jossa join paljon vettä sekä yritin laatata, mutta se ei onnistunut. Oloni parani hieman kun join vettä ja päätin mennä takaisin tunnille (tyhmä päätös!!!!). Kun olin palannut tunnille dexmi alkoi tuntua jo varsin hyvin ja näköni muuttui huonommaksi sekä kaikki asiat alkoi hidastumaan. Istuin tunnilla ehkä 10 minuuttia ja siinä vaiheessa oloni alkoi olla niin huono, että sanoin suoraan opettajalle että "pakko päästä vessaan taas", ja juoksin vessaan (20 opiskelijaa tuijotti minua).
Vessassa pistin sormet suoraan kurkkuun ja yrjösin (ja taisi joo johtua sitruunahaposta, sillä mitä tuli ulos oli ihan ruskeeta/keltaista mömmöä, enkä ollut syönyt mitään muuta). Olo oli tän jälkeen paaaaljon parempi, join taas vettä ja ihmettelin vessassa vähän aikaan. Odotin, että näyttäisin taas "normaalilta". Istuin vessassa ehkä 10 minuuttia ja palasin tunnille. Kaikki opiskelijat vaan tuijottivat mua ja taisin pistää ison hymyn takaisin niille. Opettaja kysyi että olenko kunnossa ja vastasin että " joo mahtava olo nyt" ja palasin paikalleni. Kaverini katsoi mua ja sanoi että pupillini oli tennispallon kokoiset ja että mun ei ehkä kantsis kattoo opettajan suuntaan. Yritin nauttia tripistä oppitunnin aikana, mutta se oli aivan kauheeta. Eihän ärsyttävässä koulutuolissa voi nauttia mistään.. Halusin päästä pois luokasta nopeasti. Toisaalta, luokassa oli varsin pimeetä ja näin joitakin pikku visuaaleja, jotka oli ihan hauskoja.
Kun oppitunti oli ohi, tapasimme kavereiden kanssa toisella puolella koulua, joka tarkoitti, että jouduin kävelemään opettajanhuoneen ohi ja koko koulun läpi in robocop style (todella outoa, 400mg ei ole ikinä aiheuttanut varsinaista robottikävelyä minulle, ehkä se johtui tyhjästä vatsasta...). Yritin kävellä todella nopeasti (myös huono idea), jotta ihmiset eivät näkisi minua. En tiedä näkivätkö opettajat minut, mutta matka kavereitten luo kesti ikuisuuden. Kun kaverit tuli paikalle, oli ensimmäinen juttu mitä sanoin "nyt lähdetään v**tuun täältä", koska oli tullut siinä vaiheessa jo pakokauhu olo ja halusin nopeasti pois koulusta. Kaverit oli samaa mieltä. Mielessäni pyöri kaikenlaista, että esim rehtori olisi nähnyt meidät ja soittanut poliisille (tommosia ajatuksia, worst case scenario juttuja). Joten päätimme nopeasti poistua koulusta ja lähteä kotiin trippailemaan.
Seuraavana päivänä kaikki oli normaalia. Ei kukaan onneksi kysynyt mitään meiltä ja elämä jatkui normaalisti. Puhuttiin kavereiden kanssa tripistä, ja olimme kaikki sitä mieltä, että ei ikinä enää koulussa. Ei ikinä! Se on tyhmintä mitä voi tehdä. Ja niinkun sanoin, opin tästä aika paljon...
Elikkä pari viikkoa sitten päätettiin juoda kahden kaverin kanssa 400mg dxmää (painoni noin 68kg, kokemusta 2v ja trippejä takana joku 50) ekan oppitunnin jälkeen. Vatsa oli tyhjä, joten dexmi alkoi jo tuntua 25-35 min kuluttua. Kavereilla oli muuten toinen oppitunti kuin minulla itse, joten olin "yksin" yhden toisen kaverin kanssa oppitunnilla, joka oli selvinpäin. Meni noin 30 minuuttia ja alkoi olla todella paha olo (sitruunahappo varmaan ärsytti). Yritin kestää, mutta alkoi tuntua siltä että laattaisin ihan just jonkun päälle. Sain luvan opettajalta käydä vessassa kun kysyin normaalisti ja rauhallisesti (oli vain huono olo tässä vaiheessa, ei dexmin vaikutukset vielä potkinut). Kävin vessassa jossa join paljon vettä sekä yritin laatata, mutta se ei onnistunut. Oloni parani hieman kun join vettä ja päätin mennä takaisin tunnille (tyhmä päätös!!!!). Kun olin palannut tunnille dexmi alkoi tuntua jo varsin hyvin ja näköni muuttui huonommaksi sekä kaikki asiat alkoi hidastumaan. Istuin tunnilla ehkä 10 minuuttia ja siinä vaiheessa oloni alkoi olla niin huono, että sanoin suoraan opettajalle että "pakko päästä vessaan taas", ja juoksin vessaan (20 opiskelijaa tuijotti minua).
Vessassa pistin sormet suoraan kurkkuun ja yrjösin (ja taisi joo johtua sitruunahaposta, sillä mitä tuli ulos oli ihan ruskeeta/keltaista mömmöä, enkä ollut syönyt mitään muuta). Olo oli tän jälkeen paaaaljon parempi, join taas vettä ja ihmettelin vessassa vähän aikaan. Odotin, että näyttäisin taas "normaalilta". Istuin vessassa ehkä 10 minuuttia ja palasin tunnille. Kaikki opiskelijat vaan tuijottivat mua ja taisin pistää ison hymyn takaisin niille. Opettaja kysyi että olenko kunnossa ja vastasin että " joo mahtava olo nyt" ja palasin paikalleni. Kaverini katsoi mua ja sanoi että pupillini oli tennispallon kokoiset ja että mun ei ehkä kantsis kattoo opettajan suuntaan. Yritin nauttia tripistä oppitunnin aikana, mutta se oli aivan kauheeta. Eihän ärsyttävässä koulutuolissa voi nauttia mistään.. Halusin päästä pois luokasta nopeasti. Toisaalta, luokassa oli varsin pimeetä ja näin joitakin pikku visuaaleja, jotka oli ihan hauskoja.
Kun oppitunti oli ohi, tapasimme kavereiden kanssa toisella puolella koulua, joka tarkoitti, että jouduin kävelemään opettajanhuoneen ohi ja koko koulun läpi in robocop style (todella outoa, 400mg ei ole ikinä aiheuttanut varsinaista robottikävelyä minulle, ehkä se johtui tyhjästä vatsasta...). Yritin kävellä todella nopeasti (myös huono idea), jotta ihmiset eivät näkisi minua. En tiedä näkivätkö opettajat minut, mutta matka kavereitten luo kesti ikuisuuden. Kun kaverit tuli paikalle, oli ensimmäinen juttu mitä sanoin "nyt lähdetään v**tuun täältä", koska oli tullut siinä vaiheessa jo pakokauhu olo ja halusin nopeasti pois koulusta. Kaverit oli samaa mieltä. Mielessäni pyöri kaikenlaista, että esim rehtori olisi nähnyt meidät ja soittanut poliisille (tommosia ajatuksia, worst case scenario juttuja). Joten päätimme nopeasti poistua koulusta ja lähteä kotiin trippailemaan.
Seuraavana päivänä kaikki oli normaalia. Ei kukaan onneksi kysynyt mitään meiltä ja elämä jatkui normaalisti. Puhuttiin kavereiden kanssa tripistä, ja olimme kaikki sitä mieltä, että ei ikinä enää koulussa. Ei ikinä! Se on tyhmintä mitä voi tehdä. Ja niinkun sanoin, opin tästä aika paljon...
-
King Ink
- LD50
Re: DXM koulussa
No ei se sit kai ihan harakoille mennyt?Johnny87 wrote:Ja niinkun sanoin, opin tästä aika paljon...
Tosiaan varmaan tyhmintä mitä oon kuullut kenenkään tekevän dexmin kanssa, mut antoi varmaan kunnon oppitunnin siitä missä kannattaa?
-
Johnny87
- Tuppisuu
kyllääääää..... En tekis tämmöistä enää ikinä, enkä suosittele kenellekään. Muutenkin huumeet & koulu....... mitä mä ajattelin????????????? Oon aika vihanen itelleni.King Ink wrote:No ei se sit kai ihan harakoille mennyt?Johnny87 wrote:Ja niinkun sanoin, opin tästä aika paljon...
Tosiaan varmaan tyhmintä mitä oon kuullut kenenkään tekevän dexmin kanssa, mut antoi varmaan kunnon oppitunnin siitä missä kannattaa?
No nyt oon valittanu tarpeeks, onkos kukaan muu koulussa ollu dexeissä? Olisi todella kivaa lukea muita kokemuksia.....
-
Dexma
- Moderator
On oltu...Johnny87 wrote: No nyt oon valittanu tarpeeks, onkos kukaan muu koulussa ollu dexeissä? Olisi todella kivaa lukea muita kokemuksia.....
Vietin ensimmäiset puoli vuotta amiksessa vetämässä pilvee ja dexmii... joskus humalassa.. Yläasteellakin tuli oltua aika vitun sekaisin pari kertaa... Muistan dexmi kerroista jotain... Esim kirjoittelin koneella nimeäni väärin jnee....
Joskus viimeisinä vuosina menin kouluun 1800 mg dexmi annoksen jälkeen seuraavana aamuna kouluun robo kävely ja pupillit reaaaally huge... Menin kouluun tyyliin kahden kuukauden päästä (kukaan ei varmaan tiedä mitä olin tehnyt pari kuukautta... aivan oikein kiskonut dexmiä
Menin sitten kouluun ja luokka oli sillein, kato pirinarkki tuli paikalle, missä sää oot pari kuukautta ollut? haisevana ja dexmisenä.. ööööö töissä
Täytyy muistaa että dexmistä tuppaa oksentaan aina, eli se aika ollaan himassa sitten kouluun. Ja yleensä silloinkaan ei kande sinne mennä jos sillä on jotain väliä jos koulussa sen joku näkee...
-
_Melba
- Kameleontti
Aika kuumottava tarina minun mielestäni, tai sillee huuh ku kuvittelee et koulus dexmeis tai muutenki olla koulus sekasi, ei kuulosta miellyttävältä ajatukselta ollenkaa
.. 
-
lahke
hoh, kuulosti ihan kivalta sekoilulta
junassa dxm on aika hauskaa
joskus helsinki-keskisuomi -matkalla otin 600mg ja meni ihan lepposasti, paitsi viimeset 100km kun istuin kahden kehitysvammaisen ruotsalaisen välissä... viimesin kokemus koulussa oli 2ce, jota otin koulupäivää edeltävänä yönä, ja joka ei sit laskenutkaan niin nopeesti kun toivoin. :s
junassa dxm on aika hauskaa
-
mussunaattori
- Psykonautti
Heh, mun ensimmäinen dxm-trippi tapahtui lukiossa ihan puolvahingossa. Aikaisempana päivänä olin ottanu 200mg mikä ei tuntunut missään, niin ajattelin että erottelut varmaan kussu. Seuraavana aamuna heitin ennen kouluun lähtöä loput 400mg naamariin niin pääsis varmuuteen asiasta. Siinä sitten trippasin kemian tunnilla, nauttien joka hetkestä helvetisti ja yrittäen näyttää selvältä. Sit loppu ensimmäinen tunti ja piti suunnistaa seuraavalle tunnille. Robowalkkailin koulun käytäviä ees taas, kun ensiksi kävin kattomassa aulasta missä on seuraava tunti ja sitten kun pääs sinne asti niin unohti missä se oli. Mut joo, sellasta 
-
zan
- Apteekki
Muistaako jhonny87 oppitunnin aiheen ja opitko oppitunnilla mitään *kjeh kjeh*
joo ei dxm kokemusta itsell ole mutta tosin mennyt kouluun perulaisissa netti xanoreissa ja loratsepaameissa tai mitä koiranmyrkkyä lie mulle lähettäny mut joitakin flash backkejä kyllä muistan...tuli sitten käytyä oikeen rehtorin kanssa huumetestissä, heh. opat ja benz + muut - vaan vittuako alkaa rutkuttaan ku on recin noihin. suppea seula oli. verestä ois sit voinu löytää terveisiä perusta... :heh:
joo ei dxm kokemusta itsell ole mutta tosin mennyt kouluun perulaisissa netti xanoreissa ja loratsepaameissa tai mitä koiranmyrkkyä lie mulle lähettäny mut joitakin flash backkejä kyllä muistan...tuli sitten käytyä oikeen rehtorin kanssa huumetestissä, heh. opat ja benz + muut - vaan vittuako alkaa rutkuttaan ku on recin noihin. suppea seula oli. verestä ois sit voinu löytää terveisiä perusta... :heh:
-
Kulu
- Karvakuono
Itellänikin löytyy henk.koht kokemusta koulussa trippailusta. Kaiken muistan, mutta kaikki muistot eivät ole niitä parhaimpia.
Yksi asia jota en muista oli dissosiointi englannintunnilla. En voi edes kuvitella luokkatovereideni ilmeitä silloin.
Yksi asia jota en muista oli dissosiointi englannintunnilla. En voi edes kuvitella luokkatovereideni ilmeitä silloin.
Aivoissani on oltermannia.
-
dazerc
Hehe, tuli ihan oma koulunkäynti mieleen
nimimerkillä koulun vessassa mdma nokkaan 
-
Smack
- Karvakuono
HehJohnny87 wrote:EI EI EI KANNATA! Ensinnäkin haluan sanoa, että tämä on ehkä tyhmin juttu mitä olen ikinä tehnyt elämässäni tähän asti. En tajua mikä mielessäni pyöri, kun ajattelin tehdä tän. Ainakin olen oppinut tästä! Älkää hyvät ihmiset, älkää. Ei dexmiä koulussa. Vaikka olisikin vuosia kokemusta
Ite vedin dexmit just torstaina koulussa kun oli penkkaripäivä. Hämärässä auditoriossa oli mukava nauttia lievistä visuaaleista, ihan kivaa oli eikä kukaan ihmetellyt. Tosin otin vaan aika pienen annoksen koulussa, loput matkalla abiristeilylle
-
AVOHOITOPOTILAS
- Karvakuono
Tluli iha mielee itel yläasteel menin matikan kokeesee kodeiineis. Oli kyl paras koulupäivä ikin. Ja tuli 9 kokeest 
Just watchin´the world going crazier every day
-
Aesma
- OD
Haha, loistavaaDexma wrote:Johnny87 wrote: onkos kukaan muu koulussa ollu dexeissä?
Menin kouluun tyyliin kahden kuukauden päästä (kukaan ei varmaan tiedä mitä olin tehnyt pari kuukautta... aivan oikein kiskonut dexmiä![]()
)
Menin sitten kouluun ja luokka oli sillein, kato pirinarkki tuli paikalle, missä sää oot pari kuukautta ollut? haisevana ja dexmisenä.. ööööö töissä![]()
![]()
On koettu jollain 2p annoksilla pari kertaa, eikä siinä ollut mitään ongelmaa kun ne jotka tajusi/tiesi oli niille ok.
Tuli mieleen kun kaveri vapotti dmt koulun vessassa ja sit 20min pääst takas tunnilledazerc wrote:Hehe, tuli ihan oma koulunkäynti mieleennimimerkillä koulun vessassa mdma nokkaan
-
Chronic123
- Lepakko
Mielen kiintoinen tarina
Demxeissä ainakaan minä en voisi keskittyä mihinkään koulu juttuun 
-
heikkis
- Tuppisuu
tämä nyt ei tänne oikein kuulu mutta kerrotaan nyt kuitenkin kun täällä tuntuu niin hulvattomia tarinoita muutenkin olevan
oli sunnuntai yö,nukkumaan meno aika.. n. klo 23.00, kun silmiini osui iso pullo ressua
no ei muutakuin se huiviin,ja tietty ihan hard corena,eihän sitä ehtinyt erottelemaan.. --> meni se aika perus tunti niin istuttii vessassa aikamoisissa tripeis
no nukkumaan siitä sitten josku yhden kahden aikoihin. ja aamulla töihin klo 08.00,no huhhuh!! voin kertoa että dxm tuntui vieläkin olevan ruumiissa,eikä todellakaan ollut kiva olla pienessä yrityksessä itse toimitusjohtajan kanssa töissä
siitä kuitenkin selvittiin ihan pienillä kuumotuksilla ja muutamalla vessassa käymisillä 
-
King Ink
- LD50
Miustkii on ihan tarpeeks seikkailua siinä et kovissa aftergloweissa käy koulussa ja salibandytreeneis.
Mut näin maalivahtina, huomasin että afterglow ei ainakaan vaikeuttanut vetojen torjumista, jotenkin tosi sulavasti liikuin ilman että tarkkuus kärsi kuitenkaan. Ja oli pää tyhjä niin pysty keskittymään paremmin.
Mut näin maalivahtina, huomasin että afterglow ei ainakaan vaikeuttanut vetojen torjumista, jotenkin tosi sulavasti liikuin ilman että tarkkuus kärsi kuitenkaan. Ja oli pää tyhjä niin pysty keskittymään paremmin.