peltsi wrote:Sanoppa muuta..oon huomannu lyricalle parhaan käyttötarkoituksen. Se toimii todella hyvin buustimaan tramalia ja varmaan muitakin opioideja.
oo varovainen lyrican ja tramalin kanssa... itse sain kouristuskohtauksen kun tuli leikittyä. meni viikolta muisti...jotain oli tullu häröiltyä bnzois ja ym. olois
En mä oo ottanu ku joku 150-300mg boostiks ni tuskin toi nyt hirveen vaarallista on.
Ja juu kyllä lyrica sopii tennareiden kanssa hyvin niinku kaikkien muittenkin bentsojen.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
peltsi wrote:Sanoppa muuta..oon huomannu lyricalle parhaan käyttötarkoituksen. Se toimii todella hyvin buustimaan tramalia ja varmaan muitakin opioideja.
oo varovainen lyrican ja tramalin kanssa... itse sain kouristuskohtauksen kun tuli leikittyä. meni viikolta muisti...jotain oli tullu häröiltyä bnzois ja ym. olois
En mä oo ottanu ku joku 150-300mg boostiks ni tuskin toi nyt hirveen vaarallista on.
Ja juu kyllä lyrica sopii tennareiden kanssa hyvin niinku kaikkien muittenkin bentsojen.
joo ei tuo paha ole annoksena...itellä voi mennä 700mg-1g parhaana päivänä. mua ei kyllä sätkitytä tramali, heh joku luulis vielä että touretten syndrooma, heh ku alkas sätkimään.
Nyt kun olen tätä aina sillointällöin ottanut siihen tarkoitukseen mihin se on määrättykin ja määrätyllä annoksella, olen huomannut positiivisen sivuvaikutuksen. Mielialani on noussut huomattavasti. Olen palannut siihen millainen olin vuosia sitten viimeksi. Iloinen, suulas ja huoleton. Jaksan taas keskustella ihmisten kanssa ja joskus jopa kykenen keskittymään siihen mitä muut ihmiset sanovat Elämä hymyilee risukasan keskellä. Sitä päivää odotellessa että astun taas paskaan.
Poppy wrote:Nyt kun olen tätä aina sillointällöin ottanut siihen tarkoitukseen mihin se on määrättykin ja määrätyllä annoksella, olen huomannut positiivisen sivuvaikutuksen. Mielialani on noussut huomattavasti. Olen palannut siihen millainen olin vuosia sitten viimeksi. Iloinen, suulas ja huoleton. Jaksan taas keskustella ihmisten kanssa ja joskus jopa kykenen keskittymään siihen mitä muut ihmiset sanovat Elämä hymyilee risukasan keskellä. Sitä päivää odotellessa että astun taas paskaan.
Poppy wrote:Nyt kun olen tätä aina sillointällöin ottanut siihen tarkoitukseen mihin se on määrättykin ja määrätyllä annoksella, olen huomannut positiivisen sivuvaikutuksen. Mielialani on noussut huomattavasti. Olen palannut siihen millainen olin vuosia sitten viimeksi. Iloinen, suulas ja huoleton. Jaksan taas keskustella ihmisten kanssa ja joskus jopa kykenen keskittymään siihen mitä muut ihmiset sanovat Elämä hymyilee risukasan keskellä. Sitä päivää odotellessa että astun taas paskaan.
juuri näitä samoja piirteitä itelläni
Mut sehää on nimeomaa se päävaikutus, ei sivuvaikutus
No itselläni sitä ei ole määrätty mielialan nostamiseen, mutta käytetäänhän sitä näköjään siihenkin.
No itselläni sitä ei ole määrätty mielialan nostamiseen, mutta käytetäänhän sitä näköjään siihenkin.
Nii joo kipulääkkeenähän se monilla on
Itellä nimomaa mielialalääkkeenä, ja toimii
nyt tarvitaan viisaimmilta neuvoja ja miel. äkkiä. eli multa pudotettiin rambot puoleen ennen 400 mg päivässä ja nyt 200 mg + 300 mg lyricaa päivässä. kokeilu mielessä yhden kuukauden ajaksi alkuun ja jos toimii paremmin kun rambot niin sit jatketaan. ja olis aika halu koittaa viihdekäyttöä ja sen sanon heti että on aika iso tole opiaateille. lisäksi on käytettävänä komboon xanoreita dormicumeja ja sirkkoja. ehdotelkaa hyvää pään sekoitus settiä. niin ja tämä on eka kerta kun käytän lyricaa. hyviä neuvoja äkkiä pliis.
on ainakin tosi hyvä olo! pystyssä on vähän vaikee olla ellei skappaa ihan sikana. just ja just jaksoin dallata 200m kioskille hakeen kaljaa hyvä kun myi koitin selittää että oon kovassa kuumeessa. nyt 2 mg sirkka nokkaan ja muutama bisse. sitten onkohan tämä lyrica vaaraallista isolla annokksilla ?? tekis mieli vielä ottaa lisää 150-300 mg. a
no jotain positiivistakin kuulee mutta jos niistä tulee pahat viekkareita niin miksi bentsot ei käy ? sano joku parempi mikä auttaa. ei subuu eikä teemuja jos ei ole aivan paskana!! enkä edes tykkää niistä.
rogues wrote:no jotain positiivistakin kuulee mutta jos niistä tulee pahat viekkareita niin miksi bentsot ei käy ? sano joku parempi mikä auttaa. ei subuu eikä teemuja jos ei ole aivan paskana!! enkä edes tykkää niistä.
Piri! No ei vaan tarkotin että bentsokoukku on salettiin kyllä hirveempi kuin lyricakoukku. Tottakai bentsot auttaa hyvin refloihin mut tarkotin et ei kannata niitä käydä säännöllisesti bentsoilla hoitamaan, ne kun tuppaa koukuttamaaan aika nopeesti ja kovasti.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
rogues wrote:no jotain positiivistakin kuulee mutta jos niistä tulee pahat viekkareita niin miksi bentsot ei käy ? sano joku parempi mikä auttaa. ei subuu eikä teemuja jos ei ole aivan paskana!! enkä edes tykkää niistä.
Piri! No ei vaan tarkotin että bentsokoukku on salettiin kyllä hirveempi kuin lyricakoukku. Tottakai bentsot auttaa hyvin refloihin mut tarkotin et ei kannata niitä käydä säännöllisesti bentsoilla hoitamaan, ne kun tuppaa koukuttamaaan aika nopeesti ja kovasti.
Voin sanoa olevani erimieltä..
Syön lyricaa ihan lääkkeenä.. mihin se nyt onkaan tarkoitettu.
EI mikään bentso korvaa sitä alakuloa, itsetuhoisuutta ja koko kehon kurjuutta, mitä Lyrican seinään lopettaminen on aiheuttanut.
Bentsoihin ei jää koukkuun NAPS. Kyllä niitä vähintään kuukausi täytyy syödä, että reflatkin saa tuntumaan. Yksilöllistä. Kaikki.
EI mikään bentso korvaa sitä alakuloa, itsetuhoisuutta ja koko kehon kurjuutta, mitä Lyrican seinään lopettaminen on aiheuttanut.
Bentsoihin ei jää koukkuun NAPS. Kyllä niitä vähintään kuukausi täytyy syödä, että reflatkin saa tuntumaan. Yksilöllistä. Kaikki.
Kyllähän lyricoista reflat tulee ja se on kieltämättä aika raju tunne, kun yhtäkkiä iskee todellisuus avarilla naamaan. Toisaalta ne ei kestä kovin kauan, mutta jos on jo ennestään taipumusta masennukseen ja/tai itsetuhoisuuteen, ei ehkä ole hyvä kokeilla seinään lopettamista. Toisaalta jos on taipumusta em. asioihin on jokin lääkitys tai muu hoito ehkä muutenkin paikallaan, mutta raju pudotus se on normaalikuntoisellekin ihmiselle.
Kyllähän lyricoista reflat tulee ja se on kieltämättä aika raju tunne, kun yhtäkkiä iskee todellisuus avarilla naamaan. Toisaalta ne ei kestä kovin kauan, mutta jos on jo ennestään taipumusta masennukseen ja/tai itsetuhoisuuteen, ei ehkä ole hyvä kokeilla seinään lopettamista. Toisaalta jos on taipumusta em. asioihin on jokin lääkitys tai muu hoito ehkä muutenkin paikallaan, mutta raju pudotus se on normaalikuntoisellekin ihmiselle.
mulla ei oo tullu mistään bnzosta refloja ees 4kk käytön jlk...yksilöllistä
mutta toi lyrica mua vähän epäilyttää oikeesti et siihen jää koukkuun, itse syön 150mg ja 300mg illalla...
testasiin yx päivä ilman lyricaa niin alko kylmänhikeä pukata ja ahdistusta/hankalaa oloa ym. syöny kohta yli vuoden tota...
eli kyllä reflat tulee. terveydenhuollonammattilaisena otan kyllä asian esille kunhan sopiva lekuri tulee vastaan.
mikä tossa lyricakassa on kun sitä on niin niitä syö vaikka ei tees mieli ja jos ei ota muuten kun jotain pillereitä niin pillereitä niin boostiks ? kun ei ole edes kolmio lääke ? ja nytkin jätin pillerit hakematta saa nähdä kuin menee jouluaika ku 25-26 päivä tulee kuintenkin reviteltyä. ja oliko se nyt zan vai kuka kuka opiskelee jotain pillereistä niin kuinka paljon on turvallista ottaa lyricaa kerralla ? ja. huom. tramadoliin aika korkeet doset otan noin 800mg viihde kaytössä + jotain bentsoja jne jne...
JA päivittäinen xanor annostus on 4mg päivässä ja yöksi dormicum. eli näitä kaikkia tulee joskus otettua + pieni määrä kaljan kanssa onko ok ?
rogues wrote:mikä tossa lyricakassa on kun sitä on niin niitä syö vaikka ei tees mieli ja jos ei ota muuten kun jotain pillereitä niin pillereitä niin boostiks ? kun ei ole edes kolmio lääke ? ja nytkin jätin pillerit hakematta saa nähdä kuin menee jouluaika ku 25-26 päivä tulee kuintenkin reviteltyä. ja oliko se nyt zan vai kuka kuka opiskelee jotain pillereistä niin kuinka paljon on turvallista ottaa lyricaa kerralla ? ja. huom. tramadoliin aika korkeet doset otan noin 800mg viihde kaytössä + jotain bentsoja jne jne...
JA päivittäinen xanor annostus on 4mg päivässä ja yöksi dormicum. eli näitä kaikkia tulee joskus otettua + pieni määrä kaljan kanssa onko ok ?
minäpä se, mutta en pillereistä opiskele, vaikka opiskeluihin kuuluukin...heh pidä lyricassa max 600-700mg kerta, sekin jo melkonen laaki o, mulla voi tramalia mennä 1,5-2g vrk, että ei tuo 800mg sua tapa jos tolea on...pharmacan mukaan 400mg max dose vrk, mutta viimeisin tutkimustieto on, että 400mg i.m tai i.v ja 600 p.o xanorit sulla näyttääkin kohillaan olevan ja dormejakin on, bentsoja silloin tällöin, sullahan on jätkä lääkitys kohillaan. en lähtis muuttaan heh savut ku vielä sais sulle määrätä unilääkkeeks
Hmm hyvä et luin tän ketjun ennenko menin hölmöilemään 450mg on jo alla ja 150mg lisää eli 600mg mut jätän ottamatta sittenkin kiitos kun ei tuota tolea ole näihin satunnaista herkuttelua paitsi nyt tulee varmaan syötyä näitäkin ku muutaman ostin...
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Velho wrote:Hmm hyvä et luin tän ketjun ennenko menin hölmöilemään 450mg on jo alla ja 150mg lisää eli 600mg mut jätän ottamatta sittenkin kiitos kun ei tuota tolea ole näihin satunnaista herkuttelua paitsi nyt tulee varmaan syötyä näitäkin ku muutaman ostin...
300mg tolettomalle on sekin aikapaljon...eli vahvin kapselikoko. mulla ainaki kilahti kuuppaan alus 300mg.