raamuttu ei muuhun kelpaahaxoriam wrote:Yleensä bongista vedän, jointti on kans kova. Hei , jos teillä ei oo sätkäpaperia, mistä paperista ja miten väännätte jointin? ;o
Bongi, Äly vai piippu?
-
mauseri
- LD50
Re: Bongi, Äly vai piippu?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
palikka87_
- Karvakuono
Hits from the BOONG
pilvessä on kivaa. kamOOn maam, its a lamp : )
pilvessä on kivaa. kamOOn maam, its a lamp : )
jauhonaama
-
mauseri
- LD50
meni bongi rikki ku siivosin. yhteen aikaan hajotin vitusti bongeja ku bongi jäi aina olohuoneen pöydälle kun lähdin baariin/johki juomaan, sit tuli niin kännissä kotiin et törmäs pöytään ja bongi tippu
nyt oon polttanu peruspiippu ja lyhyt letku systeemillä ja tuntuu että loppujen lopuksi se on ihan sama mistä polttaa.. paitsi kukka.. mahdollisimman isosta jointista hyvässä seurassa. vituttaako teitä semmoset jotka ei tajuu polttaa jointtii oikein? kahdet savut ja "jointin hoito" ja eteenpäin. tuleepas pilvessä jutta, noh tää topicci on nimen perusteella ainaki tuhkiksessa.. jos ei ni siirtäkää. kiitos.
-
peltsi
- OD
Joo vituttaa tosiaan ei se vaan me niin että jointtia poltettais jotenki sillä asenteella että pakko saada kaikkein eniten tosta joposta ja sit hiisaa puol jopoo kerrallaan tai imee ku joli katuhutsu.mauser1911 wrote:meni bongi rikki ku siivosin. yhteen aikaan hajotin vitusti bongeja ku bongi jäi aina olohuoneen pöydälle kun lähdin baariin/johki juomaan, sit tuli niin kännissä kotiin et törmäs pöytään ja bongi tippunyt oon polttanu peruspiippu ja lyhyt letku systeemillä ja tuntuu että loppujen lopuksi se on ihan sama mistä polttaa.. paitsi kukka.. mahdollisimman isosta jointista hyvässä seurassa. vituttaako teitä semmoset jotka ei tajuu polttaa jointtii oikein? kahdet savut ja "jointin hoito" ja eteenpäin. tuleepas pilvessä jutta, noh tää topicci on nimen perusteella ainaki tuhkiksessa.. jos ei ni siirtäkää. kiitos.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Anusvittu
- Karvakuono
1. Bongi - Kiva railottaa, niin paljon, kun pystyy.
2. Piippu - Myös kiva vehje, jos haluaa letkeästi poltella.
3. Äly - Ei oikeen mun mieleen. Tylsä - se on niin kiva railottaa bongia ja sitten päästää hitti, vaatii aina säätämistä, ei niin käytännöllinen - pitää olla iso ämpäri mukana.
2. Piippu - Myös kiva vehje, jos haluaa letkeästi poltella.
3. Äly - Ei oikeen mun mieleen. Tylsä - se on niin kiva railottaa bongia ja sitten päästää hitti, vaatii aina säätämistä, ei niin käytännöllinen - pitää olla iso ämpäri mukana.
-
_Melba
- Kameleontti
Bongi, mutta joskus jos on paljon tavaraa on kiva polttaa myös jööbeli 
-
mauseri
- LD50
poliisit vei 3 bongia. no ei oo kyl poltettavaakaan, kai
-
Olento
- Apteekki
Älyä ei oo tarvinu polttaa moniin vuosiin
-
dazerc
Bongi - Lätkät aina bongista, myös kukat jos seurassa on useampi ihminen.
Jointti - Yleensä yksin. Vituttaa kun jotkut ihmiset ei osaa polttaa sitä jointtia, jos se vaikka ringissä kiertää... Kaikki hiisaa niin paljon kun irti lähtee, jointti palaa vaan toiselta sivulta ja kohta on koko jointin kokoinen tulipää
Muista värkeistä ei sitten tule juuri koskaan poltettua, ellei joku satu tarjoamaan savuja.
Jointti - Yleensä yksin. Vituttaa kun jotkut ihmiset ei osaa polttaa sitä jointtia, jos se vaikka ringissä kiertää... Kaikki hiisaa niin paljon kun irti lähtee, jointti palaa vaan toiselta sivulta ja kohta on koko jointin kokoinen tulipää
Muista värkeistä ei sitten tule juuri koskaan poltettua, ellei joku satu tarjoamaan savuja.
-
Polly
- Karvakuono
Tällä hetkellä lempivehkeeltä tuntuu bongi. Sen käyttö on hienon näköistä ja muutenkin mukavaa.
-
mauseri
- LD50
-
catha
- Psykonautti
Bongi on se minun ykkös suosikkini ja mieluiten vielä lasinen sekä korkeus siinä 40cm paikkeilla. Vaihto ehtoisesti lyhyempi isolla pallomaisella vesi tilalla. Omani siis on 40 cm korkea ja 5 cm halkaisijaltaan oleva suora putki ja siis tietenkin lasinen. Lasinen siksi että tulee mielestäni raikkaimmat savut.
-
King Ink
- LD50
Bongi.
Yleensä tulee jointteja poltettua, mutta bongi on mielestäni kaikkein miellyttävin tapa.
Sitä kun vaan ei voi kannella joka paikassa kuten paperia.
Älyä en ole kokeillut mutta täytyy kyllä kokeilla joskus.
Piipusta tulee välillä polteltua kun on paperit loppu ja on jollain paikallaolijalla piippu.
Yleensä tulee jointteja poltettua, mutta bongi on mielestäni kaikkein miellyttävin tapa.
Sitä kun vaan ei voi kannella joka paikassa kuten paperia.
Älyä en ole kokeillut mutta täytyy kyllä kokeilla joskus.
Piipusta tulee välillä polteltua kun on paperit loppu ja on jollain paikallaolijalla piippu.
-
catha
- Psykonautti
Itse poltan ulkona ollessa yleensä piipusta ja joskus "matka" bongistani. Se on sellainen 15cm korkea akryyli bongi, joka siis menee mukavasti povariin tai kesällä reppuun. On vain turhan näyttävä noilla ns. julkisilla paikoilla, kuten uimarannalla ja siksi siis useimmiten piippu.
Älyä en ole polttanut aikoihin. Joskus en muusta polttanutkaan ja kun pääsin siitä tavasta eroon niin päätin ettei enää älyä. Sitä kun tarpeeksi käytti niin tuntui ettei oikein edes kunnon bongi anna hyvää potkua. Kuitenkin rassaa keuhkoja aika huolella. Lisäksi toisinaan minulla oli hieman vaikeuksia älyn käytössä kroonisen vapinan vuoksi. Ongelma oli siinä että putkea ylös nostettaessa saattoi alkaa kädet vapisemaan enemmän ja sitten olikin pesä tyhjentynyt äly ämpäriin väärän suuntaisen liikkeen vuoksi.
Jointti taas on minusta materiaalin hukkaan heittoa ja siksi käytän sitä vain jos muut vaihto ehdot ovat pois suljettuja.
Älyä en ole polttanut aikoihin. Joskus en muusta polttanutkaan ja kun pääsin siitä tavasta eroon niin päätin ettei enää älyä. Sitä kun tarpeeksi käytti niin tuntui ettei oikein edes kunnon bongi anna hyvää potkua. Kuitenkin rassaa keuhkoja aika huolella. Lisäksi toisinaan minulla oli hieman vaikeuksia älyn käytössä kroonisen vapinan vuoksi. Ongelma oli siinä että putkea ylös nostettaessa saattoi alkaa kädet vapisemaan enemmän ja sitten olikin pesä tyhjentynyt äly ämpäriin väärän suuntaisen liikkeen vuoksi.
Jointti taas on minusta materiaalin hukkaan heittoa ja siksi käytän sitä vain jos muut vaihto ehdot ovat pois suljettuja.
-
Thoxium
Jointtii on rasittava polttaa, kun ei pysty polttaa yhteen henkäsyyn kaikkia, vaan joutuu oottelee aina.
Piippuun nyt mieltynyt, bongista tulee vähä liikaa kerralla.
-
King Ink
- LD50
Mun mielestä jointista on just mukava polttaa sen takia että sitä pystyy polttelemaan ihan rauhassa fiilistellen, saa polttaa vähän enemmän ja pidempään kuin esimerkiksi bongin kanssa.Thoxium wrote:Jointtii on rasittava polttaa, kun ei pysty polttaa yhteen henkäsyyn kaikkia, vaan joutuu oottelee aina.Piippuun nyt mieltynyt, bongista tulee vähä liikaa kerralla.
-
Spadukka
Bongista tykkään poltella raakana kukkaa. Mut yleensä kyl jointista poltan. Vaporisaattori olis paras mut ne maksaa niin paljon..
-
Dexma
- Moderator
Jwh menee piipusta tai bongista..
Sitten oikea kama, piippu, chilu tai bongi... Jointti on jotenkin tosi ärsyttävä aina...
Mut joo... Piippua on kiva vetää, silloin kun siihen on tottunut.
Sitten oikea kama, piippu, chilu tai bongi... Jointti on jotenkin tosi ärsyttävä aina...
Mut joo... Piippua on kiva vetää, silloin kun siihen on tottunut.
-
tRip
- Moderator
Khyl ;-)King Ink wrote:Mun mielestä jointista on just mukava polttaa sen takia että sitä pystyy polttelemaan ihan rauhassa fiilistellen, saa polttaa vähän enemmän ja pidempään kuin esimerkiksi bongin kanssa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
RcKokki
- Apteekki
Olen nyt tykästynyt piippua polttelemaan, vaikka onkin vain tollanen r-kioskin maissipiippu. Piipun kanssa on hyvä fiilistellä ja pikkuhiljaa poltella kun jointistakaan en oikeen tykkää.
-
Spadukka
Se o just hyvä piippueinstein wrote:Olen nyt tykästynyt piippua polttelemaan, vaikka onkin vain tollanen r-kioskin maissipiippu. Piipun kanssa on hyvä fiilistellä ja pikkuhiljaa poltella kun jointistakaan en oikeen tykkää.

-
dredi
- LD50
QFTdazerc wrote:Jointti - Yleensä yksin. Vituttaa kun jotkut ihmiset ei osaa polttaa sitä jointtia, jos se vaikka ringissä kiertää... Kaikki hiisaa niin paljon kun irti lähtee, jointti palaa vaan toiselta sivulta ja kohta on koko jointin kokoinen tulipää
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
_Melba
- Kameleontti
Älyä käytetty ny lähiaikoina enenmän ku ennen ja ku isommat bongit hajonnut/muuten vain matkoilla, välillä myös pikkubongi, jointti tai kaboomi, mutta kyllähän se ihan mistä vaan nii aina savut maistuu <3 .!
-
Thoxium
Käytättekös te jointissa filtteriä? Itse olen alkanut käärimään filtterin kanssa, ainakin jos lätkää polttaa, en ole huomannut et tarvis enemmän tai pärähtäis huonommin, yhtä hyvin toimii kuin ilman filtteriä. Ei vaan pysty yhtä raivokkaasti vetämään kuin roachin kanssa. 
-
Spadukka
Thoxium wrote:Käytättekös te jointissa filtteriä? Itse olen alkanut käärimään filtterin kanssa, ainakin jos lätkää polttaa, en ole huomannut et tarvis enemmän tai pärähtäis huonommin, yhtä hyvin toimii kuin ilman filtteriä. Ei vaan pysty yhtä raivokkaasti vetämään kuin roachin kanssa.
Ei lätkää kannata jointista polttaa, ei siit saa mitää irti.
-
King Ink
- LD50
Ihmeellistä jointin haukkumista täällä. :?
Muttamutta, rullaan pahvista filsun. Hyvä on.
Muttamutta, rullaan pahvista filsun. Hyvä on.
-
Thoxium
En oo ite huomannut kovin suurta eroa.Spadukka wrote:Thoxium wrote:Käytättekös te jointissa filtteriä? Itse olen alkanut käärimään filtterin kanssa, ainakin jos lätkää polttaa, en ole huomannut et tarvis enemmän tai pärähtäis huonommin, yhtä hyvin toimii kuin ilman filtteriä. Ei vaan pysty yhtä raivokkaasti vetämään kuin roachin kanssa.
-
Spadukka
Thoxium wrote:En oo ite huomannut kovin suurta eroa.Spadukka wrote:Thoxium wrote:Käytättekös te jointissa filtteriä? Itse olen alkanut käärimään filtterin kanssa, ainakin jos lätkää polttaa, en ole huomannut et tarvis enemmän tai pärähtäis huonommin, yhtä hyvin toimii kuin ilman filtteriä. Ei vaan pysty yhtä raivokkaasti vetämään kuin roachin kanssa.
kuin pal laitat yleensä sitä läbyy siihen jointtiin. mut aina ku oon polttanu jointista ni se on palanu huonosti ja kolahtanu viel huonommin,..
-
King Ink
- LD50
No, se varmaan kannattaa palotella sinne eikä heittää isoina klöntteinä sekaan? ;---)
-
Thoxium
Sellasen "ison" (hmm oliskohan 0,2-4g) palasen murennan, sekoitan ja puristan tupakkapurujen kans yhteen, ettei jää yhtään näkyvää palasta siihen. Palaa yhtä tasasesti ku normitupakki.Spadukka wrote: kuin pal laitat yleensä sitä läbyy siihen jointtiin. mut aina ku oon polttanu jointista ni se on palanu huonosti ja kolahtanu viel huonommin,..