Seronil(fluoxetin) + savut?
-
trile
- Karvakuono
Seronil(fluoxetin) + savut?
onks mitn yhteisvaikutuksii ku lopetin 1,5v poltto putken ja ollu ny 4kk ilma minkäälaisii päihteit ja tosiaan lääkitys päällä ja sitten tossa viikonloppuna halusin kokeilla miltä tuntuu nolla tolella, tuntu kuin oisi ollu jossai rceissä ja vitu tööööööööteis ja jotenki niin ei baja olo en osaa selittää...? vai okse vaa toi nolla tole en kyl muistanu et noi rankasti pamahtaa
DD
Last edited by trile on Mon 02 Nov 2009, 14:38, edited 1 time in total.
-
sxoxyvg
- OD
Re: Seronil(fluoxetin) + savut?
Vähän väärä alue, siirrän. Ja nollatolet on vastaus.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
trile
- Karvakuono
joo sori mihi tää kuuluu ku en oikee tienny xd
-
King Ink
- LD50
No katso mihin se on siirretty ja päättele siitä.trile wrote:joo sori mihi tää kuuluu ku en oikee tienny xd
-
peltsi
- OD
Enpä sanois ihan noin..mä nimittäin alotin joskus ton seronil kuurin ja olin sitä ennen poltellu aika paljon, ja kyl mulla pärähti kukkabaasit noin viikko kuurin alottamisen jälkee kanssa ihan vitusti. Tuli jollain tapaa psykedeelinen lataus siihen "pilveen". Poltin viel ihan parit hitit vaan.sxoxyvg wrote:Vähän väärä alue, siirrän. Ja nollatolet on vastaus.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
trile
- Karvakuono
mulla on sama pärähtää psykedeelisest iihan ku ois ottanu jotai shroomei tai tutkarei....
-
Anonyymi
En tiedä, johtuuko lääkityksen aloittamisesta vai mielen heikkoudesta, mutta kyllä aika psykoottista on pilvi tätänykyä (verrattuna entiseen). Zoloftia ja Ketipinoria menee.
-
ferox
- OD
Minä jättäydyin suosiolla määrittelemättömän pituiselle tauolle ko. rohdoksesta, ettei tarvitsisi alkaa syödä noita nappeja...Anonyymi wrote:En tiedä, johtuuko lääkityksen aloittamisesta vai mielen heikkoudesta, mutta kyllä aika psykoottista on pilvi tätänykyä (verrattuna entiseen). Zoloftia ja Ketipinoria menee.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Anonyymi
En usko, että näin tulee käymään. Loppuu muutenki noiden ryynejen syönti ASAP. Vikatikki uskoa sinisilmäisesti mitä lääkärit ehdottelee..ferox wrote:Minä jättäydyin suosiolla määrittelemättömän pituiselle tauolle ko. rohdoksesta, ettei tarvitsisi alkaa syödä noita nappeja...Anonyymi wrote:En tiedä, johtuuko lääkityksen aloittamisesta vai mielen heikkoudesta, mutta kyllä aika psykoottista on pilvi tätänykyä (verrattuna entiseen). Zoloftia ja Ketipinoria menee.