Pahimman makuiset huumeet
-
RcKokki
- Apteekki
Re: Pahimman makuiset huumeet
Lowryderin hartsinen kukinto poltettuna on pahimman makuista huumetta mitä olen ikinä maistanut 
-
Uke
- LD50
Lakka (gammakin ehkä), pörrimadot + itse aa muutenkin.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Boilder
- Lepakko
DXM ( vaikka upea aine onkin )
Lakka
spinit
Sienet
Lakka
spinit
Sienet
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
Thoxium
Lakka on vielä hyvää verrattuna saippua-gammaan.Boilder wrote:Lakka
-
mauseri
- LD50
Ei lakka oo pahaa, jos ei raakana ota. huasca edelleen kammottavinta
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
No ei deksmikään pahaa oo jos ottaa pommina.
Ja huascan suhteen puhtaan DMT:n ja caapi-ekstraktin voi ottaa myös pommina, tai korvata caapi-ekstraktin moklobemidillä (farmahuasca). Eikä maistu pahalta!
Ja huascan suhteen puhtaan DMT:n ja caapi-ekstraktin voi ottaa myös pommina, tai korvata caapi-ekstraktin moklobemidillä (farmahuasca). Eikä maistu pahalta!
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
UltraViolet
- Kameleontti
Pahinta ja ällöttävintä on ollu kaktuksennahka"jauho" sekoitettuna oksettavaan greippimehuun. En pysty ennää juomaan greippimehua ollenkaan, en tiiä pystynkö syömään ees greippiä enää. Siinä oli vielä semmosia palasia sitä nahkaa ja ne tuntu ihan kallonmurusilta minusta. Hyhhyh sentään.
-
Raatox
- Psykonautti
Dxm on kyllä melko vastenmielisen teknisen makuista, mutta batteryn kanssa menee kohtuuhelposti kun battery on jokseenkin lähellä dexmin makua mutta sillä poikkeuksella että maistuu makealle...
Sienten mausta jopa tykkään, ihanan luonnonläheinen maku. Monesta suusta kuullut että ovat mukamas vastenmielisiä mut mä en tajuu...
Zolpideemi ja zopikloni kyl kans semmoisen ikävän tunteen suuhun jättävät ja olen saanut niistä muutenkin tarpeekseni.
Sienten mausta jopa tykkään, ihanan luonnonläheinen maku. Monesta suusta kuullut että ovat mukamas vastenmielisiä mut mä en tajuu...
Zolpideemi ja zopikloni kyl kans semmoisen ikävän tunteen suuhun jättävät ja olen saanut niistä muutenkin tarpeekseni.
Satanistinen agnostinen anarkisti
-
ferox
- OD
Minusta oikeastaan kaikki poskeeni pistämäni kemikaalit ja lääkeet ovat olleet – jos juuri minkään – niin hieman epämiellyttävän makuisia. Onneksi kovin montaa päihdettä ei yleensä edes tarvitse maistaa, paitsi ehkä nokitettuna, jos niistä pääsee valumaan jotain jäämiä nieluun. Lähimpänä kidutukseen rinnastettavia makuelämyksiä ovat "yllättäen" ne, jotka on joutunut nauttimaan nieltynä, ja mitä suurempia annoksia sen pahempi tietty. Lienee tuskin sattumaa että monen kärkisijoilla on nesteitä.
Kuitenkin voittajaksi nousee minullakin Resilar au naturel; toistaiseksi ainoa päihde (alkoholin lisäksi), jonka takia olen joutunut kiiruhtamaan vessaan halaamaan posliinia. Onneksi minun täällä tuskin on tarpeen keksiä sanaa kuvaamaan niitä esansseja, jotka istuivat sitkeästi kurkunpohjassa koko sen pienen ikuisuuden, joka minulta kesti kaataa toista pulloa yskänlääkettä alas kurkusta ja juosta pöntölle. Voin kuitenkin kertoa, että kun tämä sakea litku juuri oli saatu päätökseen jo yhden kerran liian monesti, ja se oli vielä palannut kurkkuni läpi toisen kerran liian monesti (mutta paluusuuntaan), niin en olisi varmasti koskaan tunnistanut pöntön reunoja myöten roiskineesta seoksesta anis-luumua.
Valitsen vielä mustan hevosen tappelemaan perintösijoista kodeiinilitkun ja vedellä alas huuhdellun DXM-jauheen kanssa: En huomannut kenenkään mainitsevan 4-fmp:tä, jonka kammottava, kurkkua syövyttävä maku varmasti yllättää, jos ainetta nielee sellaisenaan tai pommi hajoaa suussa.
Kuitenkin voittajaksi nousee minullakin Resilar au naturel; toistaiseksi ainoa päihde (alkoholin lisäksi), jonka takia olen joutunut kiiruhtamaan vessaan halaamaan posliinia. Onneksi minun täällä tuskin on tarpeen keksiä sanaa kuvaamaan niitä esansseja, jotka istuivat sitkeästi kurkunpohjassa koko sen pienen ikuisuuden, joka minulta kesti kaataa toista pulloa yskänlääkettä alas kurkusta ja juosta pöntölle. Voin kuitenkin kertoa, että kun tämä sakea litku juuri oli saatu päätökseen jo yhden kerran liian monesti, ja se oli vielä palannut kurkkuni läpi toisen kerran liian monesti (mutta paluusuuntaan), niin en olisi varmasti koskaan tunnistanut pöntön reunoja myöten roiskineesta seoksesta anis-luumua.
Valitsen vielä mustan hevosen tappelemaan perintösijoista kodeiinilitkun ja vedellä alas huuhdellun DXM-jauheen kanssa: En huomannut kenenkään mainitsevan 4-fmp:tä, jonka kammottava, kurkkua syövyttävä maku varmasti yllättää, jos ainetta nielee sellaisenaan tai pommi hajoaa suussa.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
King Ink
- LD50
Mikset erotellu dexmiä.ferox wrote:Minusta oikeastaan kaikki poskeeni pistämäni kemikaalit ja lääkeet ovat olleet – jos juuri minkään – niin hieman epämiellyttävän makuisia. Onneksi kovin montaa päihdettä ei yleensä edes tarvitse maistaa, paitsi ehkä nokitettuna, jos niistä pääsee valumaan jotain jäämiä nieluun. Lähimpänä kidutukseen rinnastettavia makuelämyksiä ovat "yllättäen" ne, jotka on joutunut nauttimaan nieltynä, ja mitä suurempia annoksia sen pahempi tietty. Lienee tuskin sattumaa että monen kärkisijoilla on nesteitä.
-
dredi
- LD50
Voi pyhä yksinkertaisuus, miksi ei jengi erottele etikkaan ja haihduta siitä vettä! Niinkuin olen jo miljoona kertaa neuvonut.
Tuloksena on jauhemainen DXM-asetaatti jonka voi helposti niellä pommina. Ylimääräinen etikkahappokin haihtuu hyvin vedenmukana, kyseessä kun on volatiili monoproottinen karboksyylihappo.
Tuloksena on jauhemainen DXM-asetaatti jonka voi helposti niellä pommina. Ylimääräinen etikkahappokin haihtuu hyvin vedenmukana, kyseessä kun on volatiili monoproottinen karboksyylihappo.
-
King Ink
- LD50
Voi pyhä Dredi, onko etikkahappo kallista ja miten helposti saatavaa? Kuulostaa kyllä helvetin hyvältä tuo sinun jankkaamasi jauhemainen DXM.dredi wrote:Voi pyhä yksinkertaisuus, miksi ei jengi erottele etikkaan ja haihduta siitä vettä! Niinkuin olen jo miljoona kertaa neuvonut.
E: Ja oletko itse erotellu Ressusta jauhetta ja todennut sen toimivaksi?
Last edited by King Ink on Thu 24 Sep 2009, 13:55, edited 1 time in total.
-
dredi
- LD50
Osta aivan tavallisesta ruokakaupasta väkiviinaetikkaa. Siinä on 10% etikkahappoa joten sitä voi käyttää ihan sellaisenaan. Litran pullo maksoi vissiin pari euroa.
-
King Ink
- LD50
Entäs ne 90% muuta roinaa siinä, eikö ne vaikuta mitenkään asiaan? Ja paljonko sitä siihen pitää sitten änkeä että onnistuu?dredi wrote:Osta aivan tavallisesta ruokakaupasta väkiviinaetikkaa. Siinä on 10% etikkahappoa joten sitä voi käyttää ihan sellaisenaan. Litran pullo maksoi vissiin pari euroa.
-
dredi
- LD50
ne muut 90% on dihydro-oksidia, joka on suhteellisen harmiton ja turvallinen kemikaali. Liikaa nautittuna dihydro-oksidi saattaa tosin aiheuttaa tilan jota kutsutaan nimellä "vesipää".
Laita etikkaa saman verran kuin sulla on bensaa.
-
Uke
- LD50
Tuli tossa mietittyä, että kaikki päihdeaineet on perkeleen pahanmakusia PAITSI muutaman ravintola-annoksen verran jotkut paukut ja xone - ei oo ainakaan muita hyvänmakusia tullu, mutta kyllä se alkoholi on imo vaikein saada silti alas 

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
mauseri
- LD50
mikäs vika siinä dexmijauheessa on? pitää tilata vai?King Ink wrote:Voi pyhä Dredi, onko etikkahappo kallista ja miten helposti saatavaa? Kuulostaa kyllä helvetin hyvältä tuo sinun jankkaamasi jauhemainen DXM.dredi wrote:Voi pyhä yksinkertaisuus, miksi ei jengi erottele etikkaan ja haihduta siitä vettä! Niinkuin olen jo miljoona kertaa neuvonut.
E: Ja oletko itse erotellu Ressusta jauhetta ja todennut sen toimivaksi?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
ferox
- OD
Tein minä aikoinaan niinkin, kokonaisen yhden kerran. Itse asiassa unohdin edellistä viestiä näpytellessäni kuinka etovaa sekin lopputuote oli, mutta on tässäkin selvä palkintopalliehdokas.King Ink wrote:Mikset erotellu dexmiä.
No jos maailma olisi looginen ja järkeenkäypä niin tämä johtuisi yksinkertaisesti siitä, että jengi tilaa DXM:nsä kiinteänä aineena netistä. Säästää vaivaa ja tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin Ressu. Tämä ei kuitenkaan ole oikea vastaus kysymykseesi.dredi wrote:Voi pyhä yksinkertaisuus, miksi ei jengi erottele etikkaan ja haihduta siitä vettä! Niinkuin olen jo miljoona kertaa neuvonut.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
dredi
- LD50
Näinhän ne tekee, mutta turha sitä täällä on mainostaa. Odotas vaan kun kaikki tän foorumin dexmipäät saa vihiä asiasta, kohta kaikilla asiasta tietävillä on viestilaatikko täynnä "anna hei nettikaupan osote plox"No jos maailma olisi looginen ja järkeenkäypä niin tämä johtuisi yksinkertaisesti siitä, että jengi tilaa DXM:nsä kiinteänä aineena netistä.
Ja itseasiassa ressun erottelu on ihan mukava harrastus. Itseasiassa se on hyvä tapa harjoitella vähän keittiökemiaa jotta voi sitten siirtyä mielenkiintoisempiin toimenpiteisiin.
Hitto, tässä kaipaa niitä aikoja kun vaultissa oli vielä "kotikemistit" alue...
-
King Ink
- LD50
Okei, kiitos.dredi wrote:![]()
ne muut 90% on dihydro-oksidia, joka on suhteellisen harmiton ja turvallinen kemikaali. Liikaa nautittuna dihydro-oksidi saattaa tosin aiheuttaa tilan jota kutsutaan nimellä "vesipää".
Laita etikkaa saman verran kuin sulla on bensaa.
Ensikerralla voisi kokeilla erotella sillä tavalla niin ei tarvitsisi enää nähdä painajaisia siitä mausta.
Liittykö tuo jotenkin tuohon miun postaukseen?mauser1911 wrote:mikäs vika siinä dexmijauheessa on? pitää tilata vai?
Mie nautin kovastikkin dexmin erottelusta, (melkein) puolet huvista.dredi wrote:Ja itseasiassa ressun erottelu on ihan mukava harrastus. Itseasiassa se on hyvä tapa harjoitella vähän keittiökemiaa jotta voi sitten siirtyä mielenkiintoisempiin toimenpiteisiin.
Hitto, tässä kaipaa niitä aikoja kun vaultissa oli vielä "kotikemistit" alue...
Vaikka kemia ei koulussa kolissutkaan. Netistä tilattuna ei tulisi kysymykseenkään.
-
LD50
- Apteekki
Imovane pureskeltuna. Toisena on kyllä deksmi
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
Viikuna
- Karvakuono
4-fmp on itselläni ollut kyllä pahimman makuinen. Joskus kiireessä hajos pommi suuhun.
-
peltsi
- OD
Pah se on ihan hyvä maku vielä..ite kyl komppaan tota tsopiklonii hyi vittu ja se maku ku kestää viel seuraavanki päivän. Depotti xanoreita ei kannata pureksia, ne on kanssa paskan makusii ku tarttuu viel sellai inhottavasti hampaisii.palekastro wrote:pirtelö x__x ku lainit läsähtää nieluun.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
frapathea
Ei lakka oo pahan makuista. Ehkä jollain tavalla ällöä mut eihän se ees maistu sitä pesuaineen tuulahdusta lopussa lukuunottamatta.
Sellaset on pahimpia missä on sellanen pistävä tai karvas maku.
Huaskan laattasin liian aikaisin että olis ees toiminu mitenkää iha vaa sen maun takia, kai se sit oli aika pahaa..
Sellaset on pahimpia missä on sellanen pistävä tai karvas maku.
Huaskan laattasin liian aikaisin että olis ees toiminu mitenkää iha vaa sen maun takia, kai se sit oli aika pahaa..
-
xxx-men
- Kameleontti
Depotti xanorit murskattuna on kyllä aika karseen makusta. Lakka samoten. Nykyään sen pelkkä haistaminen saa puistattamaan.
-
Thoxium
off-topicia: imeytyykös murskattu depot xanori nyt sitten nopeemmin?xxx-men wrote:Depotti xanorit murskattuna on kyllä aika karseen makusta. Lakka samoten. Nykyään sen pelkkä haistaminen saa puistattamaan.
-
peltsi
- OD
No kyl mä ainakin oon todennu niin..sama kun tramaleis sano apteekissakin ettei depotteja saa katkasta että toimii pitkävaikutteisesti ton kuoren ansiosta eikä kyl hitais xanoreis oo katkasuviivojakaan :idea:Thoxium wrote:off-topicia: imeytyykös murskattu depot xanori nyt sitten nopeemmin?xxx-men wrote:Depotti xanorit murskattuna on kyllä aika karseen makusta. Lakka samoten. Nykyään sen pelkkä haistaminen saa puistattamaan.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Jussi
- Apteekki
Muskotti
DMT
HBWR
muskotti ja hbwr johtuu varmaa paskasta olosta mitä oon niistä saanut ja siitä aiheutuneesta traumasta, mutta todella paskalta ne nykyään ainakin maistuu
DMT
HBWR
muskotti ja hbwr johtuu varmaa paskasta olosta mitä oon niistä saanut ja siitä aiheutuneesta traumasta, mutta todella paskalta ne nykyään ainakin maistuu
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
flop
- Karvakuono
Eipä nyt mitään hillitöntä määrää oo tullut erilaisia huumeita kokeiltua mutta niistä ehdottomasti pahin on dxm (eroteltuna). HYI HELVETTI.
Sen maun takia ei tee kyllä ihan kauheen usein sitä mieli ottaa.
Sen maun takia ei tee kyllä ihan kauheen usein sitä mieli ottaa.